צפו: מעשנים ביחד, בתא הקטר ברכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

levikon

New member
צפו: מעשנים ביחד, בתא הקטר ברכבת ישראל
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3948086,00.html אין מה לומר. נהג רכבת בלאי, חיילות סתומות וצלם חטטן. ולתפארת מדינת ישראל!!
 

q a z 7

New member
צפו: מעשנים ביחד, בתא הקטר ברכבת ישראל
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3948086,00.html אין מה לומר. נהג רכבת בלאי, חיילות סתומות וצלם חטטן. ולתפארת מדינת ישראל!!
מה חטטן בצלם? הלוואי כל האנשים היו אכפתים
כמוהו
 

easylivin

New member
צפו: מעשנים ביחד, בתא הקטר ברכבת ישראל
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3948086,00.html אין מה לומר. נהג רכבת בלאי, חיילות סתומות וצלם חטטן. ולתפארת מדינת ישראל!!
גועל נפש. גם נראה לו שהוא יכול
להגיד לבנאדם לא לצלם... חוצפן בריבוע. אלא שכרגיל, מה כבר יעשו לו?
וכל עוד בריונים פרימיטיביים כאלה לא מועפים מהרכבת בבעיטה (גם אם מדובר בנהג שצבר בנס סטאז' של עשרות שנים - אף פעם לא מאוחר!), היא לא תתפתח לשום מקום, נקודה. הם תמיד יגררו אותה אחורה, אני מקווה שההנהלה מבינה זאת.
 

אורי404

New member
גועל נפש. גם נראה לו שהוא יכול
להגיד לבנאדם לא לצלם... חוצפן בריבוע. אלא שכרגיל, מה כבר יעשו לו?
וכל עוד בריונים פרימיטיביים כאלה לא מועפים מהרכבת בבעיטה (גם אם מדובר בנהג שצבר בנס סטאז' של עשרות שנים - אף פעם לא מאוחר!), היא לא תתפתח לשום מקום, נקודה. הם תמיד יגררו אותה אחורה, אני מקווה שההנהלה מבינה זאת.
 

amithi1

New member
גועל נפש. גם נראה לו שהוא יכול
להגיד לבנאדם לא לצלם... חוצפן בריבוע. אלא שכרגיל, מה כבר יעשו לו?
וכל עוד בריונים פרימיטיביים כאלה לא מועפים מהרכבת בבעיטה (גם אם מדובר בנהג שצבר בנס סטאז' של עשרות שנים - אף פעם לא מאוחר!), היא לא תתפתח לשום מקום, נקודה. הם תמיד יגררו אותה אחורה, אני מקווה שההנהלה מבינה זאת.

ואם אכן הנהג עישן בתוך הקרון (לא ניתן לראות זאת מהוידאו), מדובר בהתנהגות לא תקינה בכלל. ובכלל, למה נהג קטר מכניס אליו "למשרד" חיילות? הנהג צריך להתרכז בנהיגה ולא בדברים אחרים.
 

easylivin

New member

ואם אכן הנהג עישן בתוך הקרון (לא ניתן לראות זאת מהוידאו), מדובר בהתנהגות לא תקינה בכלל. ובכלל, למה נהג קטר מכניס אליו "למשרד" חיילות? הנהג צריך להתרכז בנהיגה ולא בדברים אחרים.
העישון עוד מהווה את הבעיה הכי קטנה מכולן.
למרות שגם זאת עבירה חמורה על הנהלים. ואפילו ההתנהגות הבריונית היא עדיין לא הדבר הכי נורא פה, אלא זה שהנהג מרשה לעצמו להסיח את דעתו בהתרועעות עם נוסעות/נוסעים/אנשי צוות, בזמן שראשו צריך להיות עסוק אך ורק בנהיגה ועיניו במסילה - חמור פי כמה. כי בכל זאת, מדובר על אחריות לחייהם של מאות נוסעים. במידה והדיווח נכון (כנראה שיש גם עדי ראיה נוספים לאירוע) - גם מקומם של אנשי צוות נוספים הוא מחוץ לרכבת. ורצוי כמה שיותר רחוק ממנה.
 

אורי404

New member
העישון עוד מהווה את הבעיה הכי קטנה מכולן.
למרות שגם זאת עבירה חמורה על הנהלים. ואפילו ההתנהגות הבריונית היא עדיין לא הדבר הכי נורא פה, אלא זה שהנהג מרשה לעצמו להסיח את דעתו בהתרועעות עם נוסעות/נוסעים/אנשי צוות, בזמן שראשו צריך להיות עסוק אך ורק בנהיגה ועיניו במסילה - חמור פי כמה. כי בכל זאת, מדובר על אחריות לחייהם של מאות נוסעים. במידה והדיווח נכון (כנראה שיש גם עדי ראיה נוספים לאירוע) - גם מקומם של אנשי צוות נוספים הוא מחוץ לרכבת. ורצוי כמה שיותר רחוק ממנה.
 

amithi1

New member
העישון עוד מהווה את הבעיה הכי קטנה מכולן.
למרות שגם זאת עבירה חמורה על הנהלים. ואפילו ההתנהגות הבריונית היא עדיין לא הדבר הכי נורא פה, אלא זה שהנהג מרשה לעצמו להסיח את דעתו בהתרועעות עם נוסעות/נוסעים/אנשי צוות, בזמן שראשו צריך להיות עסוק אך ורק בנהיגה ועיניו במסילה - חמור פי כמה. כי בכל זאת, מדובר על אחריות לחייהם של מאות נוסעים. במידה והדיווח נכון (כנראה שיש גם עדי ראיה נוספים לאירוע) - גם מקומם של אנשי צוות נוספים הוא מחוץ לרכבת. ורצוי כמה שיותר רחוק ממנה.
אני לא מסכים שהעישון הוא הבעיה הקטנה
תא ניהוג הוא לא משרד פרטי שלו ואסור לעשן בכל שטח הרכבת כולל תא הניהוג. עישון של הנהג חושף את הרכבת לתביעה על הפרת החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים, שיכולה להגיע גם לאלפי שקלים.
 

אורי404

New member
אני לא מסכים שהעישון הוא הבעיה הקטנה
תא ניהוג הוא לא משרד פרטי שלו ואסור לעשן בכל שטח הרכבת כולל תא הניהוג. עישון של הנהג חושף את הרכבת לתביעה על הפרת החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים, שיכולה להגיע גם לאלפי שקלים.
עמית, אריק התכוון, שזוהי בעיה קטנה בהשוואה
לבעיות אחרות - בכך, שהנהג לא ממש בנהיגה, אלא סביב עניינים אחרים. הכל יחסי.
 

amithi1

New member
עמית, אריק התכוון, שזוהי בעיה קטנה בהשוואה
לבעיות אחרות - בכך, שהנהג לא ממש בנהיגה, אלא סביב עניינים אחרים. הכל יחסי.
זו הבעיה ה"פחות גדולה" לעומת הסחת הדעת

אבל גם בעיות משמעת כאלו צריכות לקבל את הטיפול ההולם.
 

politi24

New member
עמית, אריק התכוון, שזוהי בעיה קטנה בהשוואה
לבעיות אחרות - בכך, שהנהג לא ממש בנהיגה, אלא סביב עניינים אחרים. הכל יחסי.
בשבוע האחרון יותר מדי כתבות שליליות מה קורה??
מה קורה פה?? יותר מדי כתבות שליליות על הרכבת ורובן מוצדקות,איפה מר חקי שיתעורר וינער עובדים לא רצויים מתוך הארגון הזה? לא הייתי רוצה לתאר מה היה קורה אם הנהג הרכבת עוד בסוף היה משאיר את קרון הניהוג ריק באמצע הנסיעה... וזה כבר ברכבת לצערנו מס' מקרים....
 
אני לא מסכים שהעישון הוא הבעיה הקטנה
תא ניהוג הוא לא משרד פרטי שלו ואסור לעשן בכל שטח הרכבת כולל תא הניהוג. עישון של הנהג חושף את הרכבת לתביעה על הפרת החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים, שיכולה להגיע גם לאלפי שקלים.
תא הניהוג איננו מקום ציבורי וזכותו של הנהג לע
לעשן בכיף ולשתות קפה מהביל בתאו. אין לציבור שום זכות כניסה לתא הניהוג. תיכף מישהו יזיין לי את המוח שאסור לי לעשן במכונית שלי - בתא הניהוג שלי ברכב....חה-חה-חה....אתה יודע משהו? הרבה פעמים מבקשים ממני מורים טרמפ. תמיד אני אומר להם שהם יגיעו ליעדם אפופי עשן.....מי שמסכים להיכנס אליי לרכב - מקבל מנת מארלבורו אדום נעימה ומגיע עם ריח טבק נעים הביתה.....
 

amithi1

New member
תא הניהוג איננו מקום ציבורי וזכותו של הנהג לע
לעשן בכיף ולשתות קפה מהביל בתאו. אין לציבור שום זכות כניסה לתא הניהוג. תיכף מישהו יזיין לי את המוח שאסור לי לעשן במכונית שלי - בתא הניהוג שלי ברכב....חה-חה-חה....אתה יודע משהו? הרבה פעמים מבקשים ממני מורים טרמפ. תמיד אני אומר להם שהם יגיעו ליעדם אפופי עשן.....מי שמסכים להיכנס אליי לרכב - מקבל מנת מארלבורו אדום נעימה ומגיע עם ריח טבק נעים הביתה.....
במכונית הפרטית שלך תעשן כמה שאתה רוצה
תא ניהוג הוא לא פרטי (ובהחלט אין שום זכות כניסה לתא הניהוג), ואם העשן חודר לקרון הנוסעים אז הנהג עובר על החוק בצורה חד משמעית.
 
במכונית הפרטית שלך תעשן כמה שאתה רוצה
תא ניהוג הוא לא פרטי (ובהחלט אין שום זכות כניסה לתא הניהוג), ואם העשן חודר לקרון הנוסעים אז הנהג עובר על החוק בצורה חד משמעית.
רק בקרונועים. בקטרים העשן לא חודר לתא הנוסעים
וחוצמיזה עשן הארובות של מנוע ה-710 מעפיל בזיהומו על עשן הסיגריות פי מיליארד בחזקת מיליארד לערך.... תא הניהוג הוא מקום ללא כניסה וזכותו של הנהג לעשן בו אם העשן אינו מגיע אל תא הנוסעים. אבל בכל מקרה - הטירוף הנורא הוא שאין קרון למעשנים. קרון למעשנים רק יעשה טוב לנוסעים רבים ולרכבת כגוף. אותי איש לא ישכנע - תמיד אהיה בעד המעשנים ולדעתי צריך לעשן בכל מקום. אתה יכול שלא להסכים מטבע הדברים. לא נשכנע זה את זה. ערב טוב.
 

luckydude

Active member
רק בקרונועים. בקטרים העשן לא חודר לתא הנוסעים
וחוצמיזה עשן הארובות של מנוע ה-710 מעפיל בזיהומו על עשן הסיגריות פי מיליארד בחזקת מיליארד לערך.... תא הניהוג הוא מקום ללא כניסה וזכותו של הנהג לעשן בו אם העשן אינו מגיע אל תא הנוסעים. אבל בכל מקרה - הטירוף הנורא הוא שאין קרון למעשנים. קרון למעשנים רק יעשה טוב לנוסעים רבים ולרכבת כגוף. אותי איש לא ישכנע - תמיד אהיה בעד המעשנים ולדעתי צריך לעשן בכל מקום. אתה יכול שלא להסכים מטבע הדברים. לא נשכנע זה את זה. ערב טוב.
לנהג אין "זכות" לעשן בתא הקטר אם ברכבת,
שהיא בעלת הקטר, החליטה לאסור עישון שם. אם זה לא מוצא חן בעיני נהג הקטר אז הוא יכול למצוא מקום עבודה אחר. אלה העובדות. אם זה הוגן או לא זו כבר שאלה אחרת. מבחינת ה"זכות לעשן בכל מקום"... אני כלל לא מסכים איתך. אם עשן היה משהו שרק נושפים אבל לא פולטים אז אין לי בעייה שייעשנו היכן שרוצים, אבל ברגע שהעשן נפלט לסביבה זכותו של המעשן נגמרת טוטליתת למעט אם המעשן נמצא על רכושו הפרטי (ביתו, מכוניתו, וכו'), שם זכותו לעשות מה שהוא רוצה. עקרונית גם אין לי שום בעייה עם עישון במקום פתוח, אלא אם העישון נעשה קרוב מאוד למקום שלא-מעשנים חייבים לעבור בו, כמו כניסה לבניין למשל.
 

luckydude

Active member
לנהג אין "זכות" לעשן בתא הקטר אם ברכבת,
שהיא בעלת הקטר, החליטה לאסור עישון שם. אם זה לא מוצא חן בעיני נהג הקטר אז הוא יכול למצוא מקום עבודה אחר. אלה העובדות. אם זה הוגן או לא זו כבר שאלה אחרת. מבחינת ה"זכות לעשן בכל מקום"... אני כלל לא מסכים איתך. אם עשן היה משהו שרק נושפים אבל לא פולטים אז אין לי בעייה שייעשנו היכן שרוצים, אבל ברגע שהעשן נפלט לסביבה זכותו של המעשן נגמרת טוטליתת למעט אם המעשן נמצא על רכושו הפרטי (ביתו, מכוניתו, וכו'), שם זכותו לעשות מה שהוא רוצה. עקרונית גם אין לי שום בעייה עם עישון במקום פתוח, אלא אם העישון נעשה קרוב מאוד למקום שלא-מעשנים חייבים לעבור בו, כמו כניסה לבניין למשל.
מקום פתוח = מחוץ לבניין
 

אורי404

New member
לנהג אין "זכות" לעשן בתא הקטר אם ברכבת,
שהיא בעלת הקטר, החליטה לאסור עישון שם. אם זה לא מוצא חן בעיני נהג הקטר אז הוא יכול למצוא מקום עבודה אחר. אלה העובדות. אם זה הוגן או לא זו כבר שאלה אחרת. מבחינת ה"זכות לעשן בכל מקום"... אני כלל לא מסכים איתך. אם עשן היה משהו שרק נושפים אבל לא פולטים אז אין לי בעייה שייעשנו היכן שרוצים, אבל ברגע שהעשן נפלט לסביבה זכותו של המעשן נגמרת טוטליתת למעט אם המעשן נמצא על רכושו הפרטי (ביתו, מכוניתו, וכו'), שם זכותו לעשות מה שהוא רוצה. עקרונית גם אין לי שום בעייה עם עישון במקום פתוח, אלא אם העישון נעשה קרוב מאוד למקום שלא-מעשנים חייבים לעבור בו, כמו כניסה לבניין למשל.
יש מדינות, שמותר לעשן באזורים מסויימים בלבד
בחלק ממדינות המזרח הרחוק, מותר לעשן רק במקומות מוגדרים בלבד. לא באף מקום אחר, כולל שטח פתוח. לדברי חבר שלי, יש אזורים בארצות הברית, שלא תראה אנשים מעשנים בתוך המבנה. תראה אותם בשיא החורף (עם כל המשתמע של הקור, שיש שם) יוצאים החוצה לעשן. להבדיל ממצבים, שנמצאים במקומות סגורים ואנשים מעשנים בפנים, כמו למשל פאבים, אבל לא רק. אני באופן אישי הייתי מייחל למצב, שבמדינות המזרח הרחוק. כך גם אמורים פחות להיחשף לעישון סיגריות.
 

luckydude

Active member
יש מדינות, שמותר לעשן באזורים מסויימים בלבד
בחלק ממדינות המזרח הרחוק, מותר לעשן רק במקומות מוגדרים בלבד. לא באף מקום אחר, כולל שטח פתוח. לדברי חבר שלי, יש אזורים בארצות הברית, שלא תראה אנשים מעשנים בתוך המבנה. תראה אותם בשיא החורף (עם כל המשתמע של הקור, שיש שם) יוצאים החוצה לעשן. להבדיל ממצבים, שנמצאים במקומות סגורים ואנשים מעשנים בפנים, כמו למשל פאבים, אבל לא רק. אני באופן אישי הייתי מייחל למצב, שבמדינות המזרח הרחוק. כך גם אמורים פחות להיחשף לעישון סיגריות.
להגביל עישון בשטח פתוח
למעט כמו שאמרתי בפתח כניסה לבניין למשל זה כבר הגזמה לדעתי האישית. בארה"ב המצב קצת מסובך מכיוון שלכל מדינה יש חוקים משלה אבל בגדול יש הגבלה גוברת וגדלה על "זכויות" המעשנים. עד כדי כך שאפילו שתי מדינות הטבק המפורסמות, וירג'יניה וצפון קרולינה העבירו חוקים די מחמירים נגד עישון במקומות ציבוריים. בחוק החדש וירג'יניה למשל אמנם מאפשרת עישון במסעדות ובארים אבל אך ורק בחדרים נפרדים (עם דלת ומחיצה פיזית משאר המקום) ומערכת איוורור שמופרדת לחלוטין משאר המסעדה. כך מתאפשר עישון בתוך הבניין אבל העלות של בניית הפרדה כזו היא גבוהה מספיק שרובן המוחלט של המסעדות והבארים הם ללא עישון בכלל.
 

אורי404

New member
להגביל עישון בשטח פתוח
למעט כמו שאמרתי בפתח כניסה לבניין למשל זה כבר הגזמה לדעתי האישית. בארה"ב המצב קצת מסובך מכיוון שלכל מדינה יש חוקים משלה אבל בגדול יש הגבלה גוברת וגדלה על "זכויות" המעשנים. עד כדי כך שאפילו שתי מדינות הטבק המפורסמות, וירג'יניה וצפון קרולינה העבירו חוקים די מחמירים נגד עישון במקומות ציבוריים. בחוק החדש וירג'יניה למשל אמנם מאפשרת עישון במסעדות ובארים אבל אך ורק בחדרים נפרדים (עם דלת ומחיצה פיזית משאר המקום) ומערכת איוורור שמופרדת לחלוטין משאר המסעדה. כך מתאפשר עישון בתוך הבניין אבל העלות של בניית הפרדה כזו היא גבוהה מספיק שרובן המוחלט של המסעדות והבארים הם ללא עישון בכלל.
בשורה התחתונה זה השתפר
ע"ע מהודעתך: "וירג'יניה למשל אמנם מאפשרת עישון במסעדות ובארים אבל אך ורק בחדרים נפרדים (עם דלת ומחיצה פיזית משאר המקום) ומערכת איוורור שמופרדת לחלוטין משאר המסעדה. כך מתאפשר עישון בתוך הבניין אבל העלות של בניית הפרדה כזו היא גבוהה מספיק שרובן המוחלט של המסעדות והבארים הם ללא עישון בכלל. "
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה