קווי המזלג דעה שלי

מצב
הנושא נעול.

guyweiss

New member
52 היה נוסע על סירקין בין בן גוריון לכיכר נח

או אם אנחנו מדברים על 63
אז רחוב סירקין שפעם 63 היה נוסע דרכו עד שבסוף הוציאו אותו משם .
52 היה נוסע על סירקין בין בן גוריון לכיכר נח
 

עלה13

New member
החלק המערבי של רמבם די צר, זה

63 כבר שנים נוסע שם
רחוב שכונתיים אלה רחובות שאוטובוס גדול לא יכול ליסוע בהם מרוב שהם צרים . כמו למשל רחוב תקוע שהיו צריכים להוציא ממנו את 16 כי הוא היה ארוך מדי .
החלק המערבי של רמבם די צר, זה
לא אומר שהוא לא יכול לעבור בו במיוחד שאין קו מיניבוס חלופי שנכנס אליו
 

droriko

New member
הוא גם יכול לעבור בו(והוא עושה את זה שנים)

החלק המערבי של רמבם די צר, זה
לא אומר שהוא לא יכול לעבור בו במיוחד שאין קו מיניבוס חלופי שנכנס אליו
הוא גם יכול לעבור בו(והוא עושה את זה שנים)
וזה גם לא חלק שכונתי (אלא אם אתה מחשיב את המתים בבית קברות בתור דיירים).
 

guyweiss

New member
צר ל - 2 אוטובוסים (כל כיוון)

החלק המערבי של רמבם די צר, זה
לא אומר שהוא לא יכול לעבור בו במיוחד שאין קו מיניבוס חלופי שנכנס אליו
צר ל - 2 אוטובוסים (כל כיוון)
 

cwen

New member
קראו לו 53 והוא בוטל במסגרת הרפורמה

הוא כבר פונה (אני מדבר על דרום)
מכיוון רכבת מרכז ואל. המיניבוסים הם כלי טוב לפתור בעיות כאלה, בעיות הזנה, כניסה לצירים שכונתיים ובלבד שיהוו קו לכל דבר הנע בתוך ובין הערים שיהווה אלטרנטיבה תחבורתית יוממת גם כקו בפני עצמו, גם כקו מזין אל קווים מהירים ותדירים וגם כקו שתומך בקהילה מוגבלת ובקהילה בוגרת. שכחכתי את מס' הקו שיוצא מהתחנה המרכזית לגבעתיים דרך רמבם, הוא קו מושלם לסינכרון בינו לבן 63 ויאפשר יציאה מרבם להמשך כצנלסון
קראו לו 53 והוא בוטל במסגרת הרפורמה
יוחזר קו דומה בפעימת התיקון הבאה תחת המספר 54. אבל הוא יהיה סיבובי ולא יצא מכצנלסון, אז יהיה פחות נוח להסתמך על זמן ההגעה שלו.
 

עלה13

New member
זה קצת משנה את התמונה...

קראו לו 53 והוא בוטל במסגרת הרפורמה
יוחזר קו דומה בפעימת התיקון הבאה תחת המספר 54. אבל הוא יהיה סיבובי ולא יצא מכצנלסון, אז יהיה פחות נוח להסתמך על זמן ההגעה שלו.
זה קצת משנה את התמונה...
לגבי רחוב רמבם, בכל אופן ההצעה להגדיל מקום באמצאות סיבוב ציר הכיסאות מקדימה בתוספת לתדירות תקל ותשפר את צווך הבקבוק של קו 63, אבל אני בהחלט מסכים עם מה שנאמר שלא שינויים בקו זה או אחר הם הפתרון אלה ארגון מחדש של כל הקווים, נעשה נסיון לכך בשני הפעימות ללא הצלחה, אני חושב שהם היו בסיס מצויין (ביחוד הפעימה הראשונה), עכשיו אנחנו חוזרים למצב יותר מסובך מלפני ומרובה קווים, כנראה שנצטרך לחכות לקלה או לקטסטרופה בכדי שמשהו יזוז. אגב התל אופן והשרות המצוין שלו (למרות שיש בעיות שבדרך כלל נפתרות במקום), מראה ששרות טוב מקבל תגובה טובה, שתי השבתות האחרונות (לא זו של אתמול) היו הצלחה בבקושים גדולים מאוד מצד תיירים ומבקרים ועליה של מאות אחוזים בביקושים, מול נסיגה של הצטרפות יוממים ונוסעיםחדשים באוטובוסים בניגוד לתקופת הפעימות, מה שקרה בפעימות, התהליכים לדעתי עוד יעסיקו אותנו וועדות בעתיד, בכל אופן במהלך שבוע הבא אני הולך להעלות בבלוג רשומה (פוסט מצולם) שתנסה לעשות סדר בתחבורה הציבורית הקיימת לפחות בתל אביב והמטרופולין (תל אופן, מוניות, מוניות שרות, ארבעת המפעילים, CAR2GO, קו הרכבת החדש בן ראשון לבני ברק, פעימות, רב קו וסטודנטים.
 

droriko

New member
142 הוא לא אלטרנטיבה לשום דבר

אולי, אבל...
אין לי ספק לגבי קו 142 שהמסלול שלו מוצלח ואם יאמינו בו ויפעילו אותו כרב קיבולת עם הגדלת תדירות ויקדמו אותו, נראה קו ראוי ומוביל גם כאלטרנטיבה לרכב, תיירים ותושבי תל אביב כבר מבחינים ונוסעים בו כיוממים. שד' ירושלים (שוק הפישפשים, גשר, שכונת נוגה), סלמה (פלורנטין), הר ציון התחנה המרכזית החדשה והישנה, נווה שאנן) , אלנבי, שד' רוטשילד כיכר התזמורת, הבימה), אבן גבירול (סינמטק, שרונה, בית ציוני אמריקה, צוותא), שד שאול המלך (מרכז לאומנויות הבמה, בית המשפט, הקיריה), על פרשת דרכיםאכבת מרכז), מסלול מנצח, נסיעה ברב קיבולת שהוא מקדם ובונה קהל די במהירות (עדיין איננו מכירים קו שנוסע ברב קיבולת לכל אורך הנסיעה), תוסיף לכך תדירות גבוהה יותר. קו נוסף מאוד חשוב שהתדירות שלו צריכה להיות גדולה יותר וברב קיבולת ובמסלול על נת"צ בלבד הוא קו 25. עוד קו עם שינוי בסידור הכיסאות הוא קו 63 שהוא קו תוור בקבוק, מבן ציון ועד רמת גן הוא עמוס לעייפה, הוא לא ממש מתאים לרב קיבולת מצד אחד וגם הגדלת תדירות לא תמיד פתרון מצד שני, הפתרון הוא שהכיסאות מקדימה יהיו עם משענת לכיוון החלון, מס' הכיסאות לא יצטמצם, אך בצוור הבקבוק יוכלו להכנס עוד הרבה א/נשים ביחד עם הגדלת התדירות זה יהווה פתרון מושלם לקו, (הייתי גם מוציא אותו מרמבם וויצמן שיסע בקצנלסון ישר עד יגאל אלון וימשיך כרגיל לתל אביב והפוך גם), לדעתי אם איני טועה יש מיניבוס מתחנה מרכזית חדשה שנכנס לרמבם שניתן להחליך בו מי שזקוק לרמבם, הנסיעה של קו 63 תהיה מהירה וקצרה יותר והקו בהחלט אחד הראויים. קו 18 שינוי חשוב משני הצדדים הוא מסלול אבן גבירול שאול המלך (הוא יכול להתחלף עם 82 קו ראוי בעיני במסלול זה) גם כן רצוי שיהיה מפרקי לאורך השרות עם תדירות גבוהה יור הנה ארבעה קווים מטרופוליניים, אליהם הייתי מצטרף את קו 61 כמפרקי שיעבור בדיזנגוף שיהוו בסיס טוב למערכת שניתן ממנה להוריד קווים ולבנות מערך טוב שישרת טוב גם ביחס לקוי הקלה המתוכננים, או לפחות עד להפעלתם המלאה שמתוכננת לא לפני 2025.
142 הוא לא אלטרנטיבה לשום דבר
אלטרנטיבה לרכב היתה אם 141 היה נוסע בתדירות גבוהה, במקום כמה פעמים ביום . 63 צריך ליסוע על מפרקית .
 

מתן276

New member
או אם לקו 140 הייתה תדירות נורמלית

142 הוא לא אלטרנטיבה לשום דבר
אלטרנטיבה לרכב היתה אם 141 היה נוסע בתדירות גבוהה, במקום כמה פעמים ביום . 63 צריך ליסוע על מפרקית .
או אם לקו 140 הייתה תדירות נורמלית
חבל שרק בשעות הבוקר לכיוון צפון אפשר לסמוך על הקו היחיד שנוסע לאורך נתיבי איילון. אם תהיה לו תירות שאפשר לסמוך עליה הביקוש לקו יעלה דרסטית.
 

cwen

New member
יש ביקוש גדול מאוד ל 63 ברמב"ם

אולי, אבל...
אין לי ספק לגבי קו 142 שהמסלול שלו מוצלח ואם יאמינו בו ויפעילו אותו כרב קיבולת עם הגדלת תדירות ויקדמו אותו, נראה קו ראוי ומוביל גם כאלטרנטיבה לרכב, תיירים ותושבי תל אביב כבר מבחינים ונוסעים בו כיוממים. שד' ירושלים (שוק הפישפשים, גשר, שכונת נוגה), סלמה (פלורנטין), הר ציון התחנה המרכזית החדשה והישנה, נווה שאנן) , אלנבי, שד' רוטשילד כיכר התזמורת, הבימה), אבן גבירול (סינמטק, שרונה, בית ציוני אמריקה, צוותא), שד שאול המלך (מרכז לאומנויות הבמה, בית המשפט, הקיריה), על פרשת דרכיםאכבת מרכז), מסלול מנצח, נסיעה ברב קיבולת שהוא מקדם ובונה קהל די במהירות (עדיין איננו מכירים קו שנוסע ברב קיבולת לכל אורך הנסיעה), תוסיף לכך תדירות גבוהה יותר. קו נוסף מאוד חשוב שהתדירות שלו צריכה להיות גדולה יותר וברב קיבולת ובמסלול על נת"צ בלבד הוא קו 25. עוד קו עם שינוי בסידור הכיסאות הוא קו 63 שהוא קו תוור בקבוק, מבן ציון ועד רמת גן הוא עמוס לעייפה, הוא לא ממש מתאים לרב קיבולת מצד אחד וגם הגדלת תדירות לא תמיד פתרון מצד שני, הפתרון הוא שהכיסאות מקדימה יהיו עם משענת לכיוון החלון, מס' הכיסאות לא יצטמצם, אך בצוור הבקבוק יוכלו להכנס עוד הרבה א/נשים ביחד עם הגדלת התדירות זה יהווה פתרון מושלם לקו, (הייתי גם מוציא אותו מרמבם וויצמן שיסע בקצנלסון ישר עד יגאל אלון וימשיך כרגיל לתל אביב והפוך גם), לדעתי אם איני טועה יש מיניבוס מתחנה מרכזית חדשה שנכנס לרמבם שניתן להחליך בו מי שזקוק לרמבם, הנסיעה של קו 63 תהיה מהירה וקצרה יותר והקו בהחלט אחד הראויים. קו 18 שינוי חשוב משני הצדדים הוא מסלול אבן גבירול שאול המלך (הוא יכול להתחלף עם 82 קו ראוי בעיני במסלול זה) גם כן רצוי שיהיה מפרקי לאורך השרות עם תדירות גבוהה יור הנה ארבעה קווים מטרופוליניים, אליהם הייתי מצטרף את קו 61 כמפרקי שיעבור בדיזנגוף שיהוו בסיס טוב למערכת שניתן ממנה להוריד קווים ולבנות מערך טוב שישרת טוב גם ביחס לקוי הקלה המתוכננים, או לפחות עד להפעלתם המלאה שמתוכננת לא לפני 2025.
יש ביקוש גדול מאוד ל 63 ברמב"ם
אסור להוציא אותו משם. אבל מה שצריך זה לבצע את מה שהציעו כאן בעבר לגבי קו המזלג x60 - לקחת את אחד מהענפים, 60 או 160 ולהסיע אותו בתל אביב במסלול קו 63. כך יהיה תגבור לקטע הזה ב 63 בלי פגיעה בנוסעים האחרים. לגבי איזה מהענפים, זה צריך לראות איפה יש יותר נוסעים שצריכים למסגר ולהסב את השני. או ללכת על ההצעה שלי ולהוסיף קו 260 (או 163) שיסע ברמת גן במסלול קו 60 הישן ובתל אביב במסלול קו 63, מה שגם ישחרר את 61 מהצורך לעשות את הסיבוב המפגר שלו דרך כיכר אורדע.
 

אוהד11

New member
בלי קשר את הסיבוב של 61 היו צריכים לבטל מזמן

יש ביקוש גדול מאוד ל 63 ברמב"ם
אסור להוציא אותו משם. אבל מה שצריך זה לבצע את מה שהציעו כאן בעבר לגבי קו המזלג x60 - לקחת את אחד מהענפים, 60 או 160 ולהסיע אותו בתל אביב במסלול קו 63. כך יהיה תגבור לקטע הזה ב 63 בלי פגיעה בנוסעים האחרים. לגבי איזה מהענפים, זה צריך לראות איפה יש יותר נוסעים שצריכים למסגר ולהסב את השני. או ללכת על ההצעה שלי ולהוסיף קו 260 (או 163) שיסע ברמת גן במסלול קו 60 הישן ובתל אביב במסלול קו 63, מה שגם ישחרר את 61 מהצורך לעשות את הסיבוב המפגר שלו דרך כיכר אורדע.
בלי קשר את הסיבוב של 61 היו צריכים לבטל מזמן
 

cwen

New member
אי אפשר סתם לבטל אותו

בלי קשר את הסיבוב של 61 היו צריכים לבטל מזמן
אי אפשר סתם לבטל אותו
הוא מפצה על אובדן קו 60 שם. ראיתי את כמויות האנשים שצריכות אותו מאורדע לכיוון עמידר, ואין שום דרך הגיונית להגיע מאיזור אורדע לעמידר בלעדיו, גם לא עם החלפות. לפחות לא כל עוד 33 נוסע בתדירות של 20 דקות.
 

droriko

New member
את 5 צריך להשאיר שם

לגבי קו 58 אני מניח שכוונתך לא לקו מזלג
אלא לקו הזנה שכונתי. אני לא יודע לגבי 42 ו-142. אולי בכלל צריך להוציא את קו 5 מרוטשילד...
את 5 צריך להשאיר שם
כי היעוד שלו זה קו פנימי בתוך תל אביב . 142 לעומת זאת אמור ליהות קישור נורמלי בת ים לעתידים , וברגע שאתה מעביר אותו ברוטשילד הוא הופך לארוך ומסורבל ומאבד את המטרה שלו .
 

alantan

New member
השאלה למה צריך בכלל קווים פנימיים כמו קו 5

את 5 צריך להשאיר שם
כי היעוד שלו זה קו פנימי בתוך תל אביב . 142 לעומת זאת אמור ליהות קישור נורמלי בת ים לעתידים , וברגע שאתה מעביר אותו ברוטשילד הוא הופך לארוך ומסורבל ומאבד את המטרה שלו .
השאלה למה צריך בכלל קווים פנימיים כמו קו 5
ממילא הוא נוסע בצירים ראשיים שיש שם קווים אחרים. עם החלפות אפשר להגיע גם בלעדיו לכל היעדים שלו.
 

droriko

New member
צריך צריך

השאלה למה צריך בכלל קווים פנימיים כמו קו 5
ממילא הוא נוסע בצירים ראשיים שיש שם קווים אחרים. עם החלפות אפשר להגיע גם בלעדיו לכל היעדים שלו.
צריך צריך
מה עם אחד שגר בנורדאו ורוצה להגיע לסנטר? מה עם אחד שגר ברוטשילד ורוצה להגיע לסנטר? מה אם אחד שצריך מהסנטר לתחנה מרכזית? יש הרבה שימושים בקו הזה
 

alantan

New member
מי שגר בנורדאו נמצא או ליד דיזנגוף או ליד אבן

צריך צריך
מה עם אחד שגר בנורדאו ורוצה להגיע לסנטר? מה עם אחד שגר ברוטשילד ורוצה להגיע לסנטר? מה אם אחד שצריך מהסנטר לתחנה מרכזית? יש הרבה שימושים בקו הזה
מי שגר בנורדאו נמצא או ליד דיזנגוף או ליד אבן
גבירול, ויש גם קו רוחב 11 למי שמתקשה ללכת. מדיזנגוף יש לך הרבה קווים לסנטר ועוד 50 מ' יש לך את קו XX4 לתחנה המרכזית. מאבן גבירול יש לך את קו 26 עד לתחנה מרכזית, ועוד קווים לקרבת מקום. לגבי רוטשילד, אולי צריך שקו כמו 82 או 70 יעבור ברוטשילד, ויפנה לסנטר (בשד' בן ציון) אבל אז יפנה ימינה למלך ג'ורג'?
 

droriko

New member
בשביל מה אני צריך להחליף אוטובוסים

מי שגר בנורדאו נמצא או ליד דיזנגוף או ליד אבן
גבירול, ויש גם קו רוחב 11 למי שמתקשה ללכת. מדיזנגוף יש לך הרבה קווים לסנטר ועוד 50 מ' יש לך את קו XX4 לתחנה המרכזית. מאבן גבירול יש לך את קו 26 עד לתחנה מרכזית, ועוד קווים לקרבת מקום. לגבי רוטשילד, אולי צריך שקו כמו 82 או 70 יעבור ברוטשילד, ויפנה לסנטר (בשד' בן ציון) אבל אז יפנה ימינה למלך ג'ורג'?
בשביל מה אני צריך להחליף אוטובוסים
אם יש לי קו אחד מהיר ?
 

alantan

New member
זה נכון בשביל אותו נוסע, אבל אנחנו כבר יודעים

בשביל מה אני צריך להחליף אוטובוסים
אם יש לי קו אחד מהיר ?
זה נכון בשביל אותו נוסע, אבל אנחנו כבר יודעים
שיש יותר מדי קווים מכל מקום לכל מקום...
 

droriko

New member
לא חסר קוים שאפשר להוריד אותם

זה נכון בשביל אותו נוסע, אבל אנחנו כבר יודעים
שיש יותר מדי קווים מכל מקום לכל מקום...
לא חסר קוים שאפשר להוריד אותם
כמו 39 (שאם עד עכשיו הוא היה מיותר , אז אחרי השינוי ב-31 הוא יהיה עוד יותר מיותר) כמו קו 4 ש-204 ו-104 כבר עושים את המסלול , כמו קו 11 שנוסע בעיקר לשום מקום , כמו קו 6 בצפון תל אביב שממרץ הוא יהפוך למיותר לגמרי . לא חסר קוים שאפשר להעיף . קו 5 זה דווקא קו שכן יש לו ביקוש , ולא צריך לגעת בו .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה