ראיתם אולי את התכנית של אציק זוהר

פיליפ101

New member
ראיתם אולי את התכנית של אציק זוהר

הם שוב דיברו על החתונה דנית שם והם הזכירו את אלדד וזה שהוא גר בצפון היה נראה שהם מרחמים עליו ולדעתי ממש לא צריך לרחם עליו הוא נראה בתמונות ממש מאושר
 

l86

New member
לי זה לא נשמע שהם מרחמים עליו.

הם פשוט ציינו עובדה שהוא גר עכשיו בצפון ושיש לו עסק לטיולי אופניים. אני יותר התעסקתי בשני דברים אחרים שעלו בשיחה הזו: שקארין איחלה לדנית מזל טוב ושאליאב עדיין מרכל על אלדד בשעות הפנאי....

אפרופו תמונות, אני ממש מקווה שהתמונה האחרונה שהוא העלה היא ישנה, אם הוא שוב עשה קרחת אני הורגת אותו.....
 

פיליפ101

New member
טוב זה לא מפתיע תמיד היה קשר כזה בין קארין לדנית

לא הבנתי למה היא קרה לי קארין של אלדד הם כבר חודשיים לא יחד. ולי דוקא זה כן היה נשמע. לאמירה היה פרצוף כזה היה נדמה לי שהיא אמרה בשקט מסכן
מה היא ציפתה שיתקשרו אליה היא לא שמרה אם אף אחד על קשר מלבד אחי ואנה
נראה לי שזאת תמונה ישנה זאת עם הקרחת. ומאיפה השגת את המסקנה שאליאב עדיין מרכל עליו.
 

l86

New member
כי איציק אמר שאליאב סיפר לו שאלדד בצפון

ובגלל זה גם דנית אמרה "קארין של אלדד" כי הם שאלו אותה על אלדד, אז אסוציאטיבית היא נזכרה בקארין. קארין ודנית אולי היו חברות בהתחלה אבל עם הזמן קארין התחילה ללכלך עליה, קארין גם ירדה על הקשר של דנית ואליאב ועל איך שדנית השפילה את עצמה.

לא, לא, באמת שלא, הקשבתי לשיחה והתעמקתי כי זה עניין אותי...הם באמת היו בסדר בשיחה הזו לגבי אלדד, לא ריחמו ולא לכלכו. אני חושבת שדנית כן ציפתה שאנשים מהבית יפרגנו לה, אבל מן הסתם לא אלדד, אלא יותר אנשים שהיו יותר קרובים אליה ואל אליאב.

כן, גם לי נראה שהיא ישנה, פשוט לא זכרתי אותו עם קרחת ועם זקן, אבל כנראה שכן הייתה תקופה כזו בחייו, אין הרבה סיכויים שיעשה קרחת שוב.
 

פיליפ101

New member
זה לא קרחת אלא פס שיער באמצע כמו שהיה באח הגדול

לא יודעת לאמירה כול הפעם יש הבעה שמזכירים את שמו כאילו היא מרחמת עליו
מה דעתך על הסרט אתמול מציאות נושכת?
 

l86

New member
בגלל התמונה בכלל העליתי את הנושא.

כי הוא לא העלה עוד תמונה אחרי זה אז אני תוהה אם זו תמונה מעכשיו או שהוא שלף תמונה מהארכיון כדי לפרגן לשלי.
 

פאפא5

New member
186 גם בעיני התספורת הזאת מכערת אותו

היא הופכת אותו לגבר קל דעת לא מתאימה לגילו, ולא יפה לו, כאילו הוא אדם לא רציני שעדיין מחפש הרפתקאות וחופש.. וזאת תספורת חדשה מהמשקה של ידידה שלו, לחנות החדשה... בכלל נדמה לי שהוא עבר לתל אביב? לפי המיקום בפייס כבר כמה ימים.
 

פליפ2

New member
אפשר לשאול היזה תמונה מהיזה השקה?

אפשר לפרסם אותה שוב כי לא נפתח לי. מה הכונה לפי מיקום הפייסבוק שלו הוא בתל אביב?
 

l86

New member
היא טוענת שהתמונה האחרונה שאנחנו מדברות עליה היא מהשקה.



 

l86

New member
לא נראה לי שהייתה השקה, אני חושבת שזו תמונה ישנה

והוא העלה אותה כדי לפרגן לה. אני ממש אתבאס אם אני טועה כאן....לדעתי זה פשוט מכוער ולא מתאים לו, וגם ככה יש לו בעיית הקרחה אז למה לעשות לעצמו את זה? ואיזה מיקום בפייס? לפי הפייס הוא עדיין גר ביסוד המעלה.
 

פאפא5

New member
סורי לאכזב אותך:) זאת השקה חדשה

זאת ידידה שלו שפותחת ליין חדש , ההשקה הייתה בשבת מתי שהוא העלה את התמונה)):: לפני חודש בערך הוא הסתפר ככה שוב, השיער בצדדים גדל מהר:) ובקשר למיקום הכוונה למפת המיקום.
 

l86

New member
אבל זה זה לא נראה כמו מתוך השקה

הם לא לבושים מהודר ואין שם עוד אנשים, ובכלל המקום לא נראה כמו חנות גמורה.
 

פיליפ101

New member
צודקת עזבי את אלדד נראה לך שהידידה שלו הייתה מתלבשת כך

להשקה של עצמה. ותראי את המונה מהשקת היין שבה אלדד היה ביום שישי והוא בפירוש אומר היום הייתי השער שלו שונה שם. יכול להיות שזו תמונה ישנה.
לגבי תל אביב הוא עדיין יוצא בה ומבקר חברים
 

פאפא5

New member
טוב אני לא אתווכח איתכם

אבל זאת לא פעם ראשונה בחודשיים האחרונים שהוא מסתפר כך, יש לו תמונה באינסטגרם גב אל גב עם הספר שלו בדיוק באותה תספורת, הוא מגיע לתל אביב ומסתבר כך ואז הצדדים גדלים מהר. וזאת כן ההשקה של החנות שלה והיא לבושה בחולצה שהיא מעצבת בעצמה ויש שם מאחורה קולבים שעליהם תלויים בגדים, זאת השקה קטנה לא עם סלב היא פתחה חנות והזמינה ידידים קרובים. ידוע לנו שאלדד לא אוהב להתלבש:) אני יודעת, תאמיני לי:)
 

l86

New member
נכון, התכוונתי שאני לא יודעת מתי הוא היה ככה מחוץ לבית.

ההבעה של אמירה הייתה הבעת שוק מאיציק שיודע מה אלדד עושה עכשיו.

הסרט לא חידש לנו הרבה, אנחנו כבר יודעים שריאליטי זה עסק מסוכן לאנשים לא יציבים וחזקים מספיק. לדעתי אנשים שמתרסקים אחרי ריאליטי הם אנשים שמלכתחילה עברו תקופה קשה נפשית בחייהם האישיים והלכו לריאליטי כי הם חשבו שהריאליטי יפתור להם את הבעיות,מה שרק החמיר את המצב, כי הם גם ככה היו מעורערים נפשית והחלום שלהם לאושר התנפץ להם לרסיסים.
 

פאפא5

New member
מה היה בדיוק , לא ראיתי

אליאב ודנית מאוד מרוצים מהמצב, הם ניצחו. הקשר שהכי הרבה חשבו שיצליח ויסתיים בחתונה, נמחק כאילו לא היה. קארין ודנית היו חברות בהתחלה ואם קארין התחילה לרכל עליה אז דנית גם לא הייתה טלית שכולה תכלת , כולם איכלו אחד על השני, כי מה כבר אפשר לעשות בבית סגור בלי תעסוקה. אליאב בטוח עוקב אחרי אלדד, ומרוצה עד השמיים מבחור אהוד הוא נעלם כליל ותראו את אליאב.
 

פליפ2

New member
היה התכנית של איציק זוהר ודנית הייתה שם שאלו אותה מי

בירך אותם והיא אמרה שרק אנה אחי וקארין ואז הם הזכירו את אלדד דנית אמרה שהוא לא התקשר לברך והם דיברו על זה שהוא גר בצפון ועל העסק ולי היה נראה שהם מרחמים עליו לא יודעת 186 לא מכימה הייתי תראי שיזור חוזר בלילה
 
למעלה