ראיתם אולי את התכנית של אציק זוהר

l86

New member
דנית היום פאנליסטית ב"עולם הזוהר"

אז הם התעניינו איתה מה קורה עם ההכנות לחתונה ומי מהבית מוזמן אז דנית אמרה שרק מי שפירגן להם על האירוסין מוזמן. אז אמירה כמובן שאלה מי התקשר לברך אותם, אז דנית אמרה : אחי,אנה ועינב. אמירה התחילה לשאול על טל, אב"ד ואלדד, אז דנית אמרה שלא, הם לא התקשרו, אבל קארין "של אלדד" התקשרה. ואז איציק סיפר שכשהוא עשה קעקוע אצל אליאב הוא סיפר לו שאלדד בצפון עכשיו, ודנית אישרה את המידע ואמרה שיש לו עכשיו עסק לטיולי אופניים.

יש לרכל ויש ללכלך, קארין כל הזמן צחקה על האינטלגנציה של דנית ואנה, ולא ראתה בעין יפה את החזרה של דנית לאליאב. דנית לא ריכלה על קארין עד שקארין התחילה להתעלם ממנה וגם אז לא ממש הייתי קוראת לזה ריכול, היא לא ירדה עליה אף פעם.
 

פליפ2

New member
אני שמחה שהוא לא התקשר להגיד להם מזל טוב

אחרי כל מה שאליאב עשה לאלדד בבית. ואחרי שדנית כפוית הטובה הזאת התייחסה אליו.
 

l86

New member
טוב, הם בטח גם לא ציפו לטלפון ממנו


 

l86

New member
ועזבי את כל זה, הוא סתם היה יוצא צבוע

כי הוא התנגד לקשר שלהם מלכתחילה.
 

פאפא5

New member
צדקה בכל מילה על שתיהן


האינטליגנציה של שתי הבחורות היא בגובה של ילד בגן, הן באמת סוג של סתומות וראו זאת בכל התנהלות שלהן בבית ובהתנהלות במערכות יחסים... לא רק קארין צחקה על הקשר גם מרטין גם טל גם אלדד כולם חשבו שהוא הזוי. אני חושבת שהיא סמרטוט מחומצן ללא הרבה שכל בראש, מן סינדרלה שחיה בעולם האגדות ומצאה את פרינס צארמר שלה, הוא נצלן ונוכל והכל זאת תוכנית בנוייה מראש שאותה רקם במוחו הערמומי שיצא מבית האח וגילה כמה היא אהודה וכמה הוא שנוא, חי איתה ולמד להתרגל אליה, אין שם אהבה והוא יתאמץ מאוד לעשות הכל כדי שהם לא יפרדו לא בגלל שהוא מטורף עליה, אלה בגלל שהוא מטורף על עצמו, אף אחד או אחת לא ישכנעו אותי אחרת:) זה שהיא איחלה לה מזל טוב זה רק בגלל אי נוחות לא לעשות זאת שלא תחשוב שהיא מקנאה בה, וגם בגלל שדנית והערס שלה נמצאים בסוכנות של יריב והוא חבר קרוב מאוד של קארין וכך גם אישתו.
 

l86

New member
שתחשוב מה שהיא רוצה, זה פשוט מוציא אותה צבועה

ללכלך על דנית אחרי שלפני שנייה הייתן חברות.
 

פאפא5

New member
לדעתי היא אמרה קארין של אלדד, בכדי לזלזל בקארין

שכאילו היא זכורה רק בזכות הקשר שלה עם אלדד, זה מצחיק כי דנית היא בדיוק כזאת כלום שחיה על חשבון הגבר ובנתה ״ קריירה״ מהתעללות של גבר.ובקשר לאמירה היא מסוג האנשים שהתעניינו באלדד אבל פשוט קינאו לכן היא מתנהגת כאילו הוא לא מעניין, ואיך איציק הגדול ואיך אליאב המקסים מתעניינים בכלל באלדד...
 

l86

New member
איך את תמיד הולכת רחוק בפרשנות שלך


דנית אוהבת את קארין והזכירה אותה כבת זוג של אלדד כי אמירה שאלה אותה על אלדד. אמירה אוהבת את אלדד והייתה בשוק שאיציק בכלל מתעניין בפליטי "האח הגדול" ויודע מה אלדד עושה עכשיו כי איציק לא ראה שום עונה ולא מכיר אף אחד חוץ מאליאב.
 

פאפא5

New member
חחחח 186 את חמודה אבל תמימה


את באמת מאמינה שאיציק זוהר שהלך לאח הגדול לא ראה האח הגדול, אלה במקום להסתכל בתוכנית כל כך ריקנית למד בערבים איך לפצח את האטום! מדובר באיציק זוהר, ראית האח הגדול האחרון, ראית מי זה איציק זוהר, ההוא שחטט באף רוב הזמן ניהל רומן פיקטיבי , שר שירי ערסים וסיפר את כל תולדות האח לדורותיו, אין פלא שהוא חבר של אליאב שניהם נוצרו מאותו חומר:) דנית לא אוהבת את קארין וקארין לא אוהבת את דנית הכל זה סוג של נימוס.. ואמירה אוהבת את אלדד, איך ולמה הגעת למסקנה הזאת, שדיברו על הרומנים שיצאו מתוכניות ריאלטי ראו איזה אהבה היא הרעיפה עליו, מתי הרגשת בדיוק באהבתה לאלדד?
 

פליפ2

New member
למה היא אמרה עליו שהוא היה מעניין ואינטלגנטי

והזגיות עם משהי שהודחה בין הראשונים ולא הייתה אהובה הרסה לו והעלימה אותו
 

l86

New member
בגלל שראיתי את העונה אני מאמינה שאיציק לא ראה.

לא היו לו מושג איך מתנהגים בבית, מה החוקים, מה מביא רייטינג. בקושי הרגישו בו בבית, הוא ישן כל הזמן. ואיזה "תולדות האח לדורותיו?" לא היה לו מושג בכלום, הוא לא ראה שום עונה, רק שאיזו מישהי טבעונית זכתה.

אמירה אמרה שאלדד היה מעניין ואינטליגנטי, ושהיה לו סיכוי להצליח אבל הרומן עם קארין העלים אותו, היא גם הגנה עליו מול רן בוקר שירד עליו ואמר שאלדד לא מסוגל להנחות תוכנית.
 

פליפ2

New member
באמת לא ידעתי שהוא אמר את זה והיא הגנה עליו. מה היא אמרה?

 

l86

New member
את זה היא אמרה כהגנה, שהוא מעניין ואינטליגנט

בהתחלה היא אמרה שאלדד היה אחד השמות החמים כשהוא יצא מהבית ושהוא היה יכול להצליח לולא הרומן עם קארין, ואז רן התנגד למה שהיא אמרה ואמר שמי אמר שאלדד היה יכול להחזיק תוכנית בכלל, ואז היא אמרה שהוא מעניין ואינטליגנט.
 

פאפא5

New member
186 אנשים שהתכוננו שנים לאח ואיך להתנהג בסופו של דבר

גמרו במיטה ישנים ומדוכאים, ואני נתקלתי כמה פעמים , למרות שלא עקבתי בעקביות, שהוא פולט דברים ושמות שקשורים לפרקים קודמים. איציק הוא סוג של תחמן כמו אליאב, מנהל רומן בחוץ כי הוא יודע מה זה נותן לקריירה. איציק זוהר בא מוכן לאח זה שהוא טמבל וקלטו מלא דברים וזה שהוא לא שחקן גדול וקשה היה להסתיר את סלידתו מגברת עטייה. הוא הכין שעורים איך הוא מגיע לא יודע להכין חביתה ואיך הוא הופך שף, איך הוא ייצא הגבר המאוהב והרגיש שהתאהב נואשות באח הוא לקח מכל מיני דמויות אהובות מהעבר של האח והעתיק על עצמו. איציק זוהר הוא סוג של כלום!
 

l86

New member
אני מכורה לתוכנית וצופה הרבה שעות ביממה בערוץ 26

לכן כבר למדתי להבחין עם השנים בין מי שראה את העונות, מי שראה פה ושם ומי שלא ראה בכלל. תאמיני לי שהוא לא ראה כלום, אם הוא שיחק דמות זה משהו אחר, אבל הוא לא בא עם ידע מוקדם על עונות קודמות ולא ניסה לחקות אף אחד.
 

פאפא5

New member
ראה ועוד איך ראה וניסה לחקות בלי סוף

הוא לא אינטלגנט מספיק ולכן לא ידע איך להסוות זאת. מסוג הגברים שדוחים אותי מן ערס שדואג איך הבגדים והתכשיטים ישבו עליו, גבר שבחיים לא החזיק ספר חסר אינטלגנצייה מזלזל בנשים נפוח מאגו עצמי סוג של אליאב עמיר גולדברג גועל בכללי.
 

l86

New member
את מי בדיוק הוא חיקה? הבנאדם ישן רוב הזמן.


אפילו לשנוא אותו לא יכולתי עם כמה שהוא היה מעצבן, בניגוד לאליאב הוא לא היה בכלל דומיננטי בבית, ואפילו לריב עם אנשים הוא לא ידע כמו שצריך.
 

l86

New member
לא,הרבה לפני....עזבי, גם כשהוא לא ישן הוא לא היה דומיננטי.

אז בעד מי הייתן בעונה האחרונה?
 
למעלה