דווקא זה דרוש. אנשים רגילים שמספרים קטנים
מייצגים קווים פנימיים, ולפעמים אף עם מסלול קצר. כך זה גם בחברת דן. האוטובוסים הפנימיים של בני ברק (למעט 7) עם מספר קטן- 1,2,3,4,5,6 כך היה ברמת השרון- קו 1 כך היה בפ"ת- 1-5, 8,9, וכו'. וכך גם קווי ת"א- 4,5,6,7,9,12,13,14,15,16,17. אלא שבתל אביב יש יוצאי דופן- 1,2,3,8- טוב שמחלפים להם את המספר. קו שיוצא מחוץ לגבולות ת"א צריך להיות דו-מספרי. גם קו 10 לדעתי לא מתאים למספר שהוא קיבל, כי הוא לא רק מגיע לבת ים אלא אפילו עד ראשון, ועכשיו בכל הנסיעות שלו. רק תדיר ופנים תל אביב כמו 16 היה צריך לקבל את המספר שלו. הסיבה היא שקווים כמו 1,2 מגיעים מחוץ לתל אביב היא מסיבה היסטורית של הארכת קווים תל אביביים פנימיים לערים שמדרום לתל אביב בשנות השמונים או התשעים. הגיע הזמן לשנות את המספרים. וזה קצת אירוני למי ששם לב שכל קווי פ"ת שהיו בדן היו 7X כמו 71,72 ואחרי זה הפכו בדן להיות 1,2 וכו'. ברה-ארגון זה בדיוק הפוך. עכשיו אנשים לא יתבלבלו ויידעו שהקו מגיע מחוץ לגבולות ת"א. רק מה שחסר לי עם המספור זה אחידות בין בת ים וחולון לבין ראשון. לדעתי הקווי המזלג, בת ים וחולון היו צריכים לקבל את המספור הדו-ספרתי, ואילו ראשון, הרחוקה יותר מתל אביב, את התלת ספרתי. באחד מקווי המזלג זה הפוך, ראשון מקבל את המספר הקטן, וחולון מקבלת את אותו מספר עם מספור של מאה פלוס.