רכבת ישראל פותחת בהתקפה חזיתית

מצב
הנושא נעול.

harhanegev

New member
רכבת ישראל פותחת בהתקפה חזיתית

רכבת ישראל פותחת בהתקפה חזיתית
על מי שמעיז לבקר אותה : בהמשך, משורשרים 2 דפי מכתב האיומים של רכבת ישראל לגיורא גילת (מנהל תנועת "על הרציף" הזוכה לתמיכה של לקוחות רכבת רבים מאוד).
 

harhanegev

New member
../images/Emo41.gif מכתב האיומים - חלק א

רכבת ישראל פותחת בהתקפה חזיתית
על מי שמעיז לבקר אותה : בהמשך, משורשרים 2 דפי מכתב האיומים של רכבת ישראל לגיורא גילת (מנהל תנועת "על הרציף" הזוכה לתמיכה של לקוחות רכבת רבים מאוד).
מכתב האיומים - חלק א
 
טוב שהוא מזכיר את אתר האינטרנט שלהם...

מכתב האיומים - חלק א
טוב שהוא מזכיר את אתר האינטרנט שלהם...
סתם אבסורד קטן שאפילו אתר שמתוחזק ע"י עמותה ללא תקציבי מיליארדים של רכבת ישראל נראה הרבה יותר טוב מאתר הרכבת, זאת כבר עוד סיבה לרדת על הרכבת בכל הכח עד שהיא תשפר דרכיה ותתן שירות הולם לציבור הישראלי כי כבר נמאס לנו להיות פראיירים. יישר כח למפעילי האתר על הרציף ולתנועה הנ"ל.
 

harhanegev

New member
לפי פורום חיפה והקריות,

טוב שהוא מזכיר את אתר האינטרנט שלהם...
סתם אבסורד קטן שאפילו אתר שמתוחזק ע"י עמותה ללא תקציבי מיליארדים של רכבת ישראל נראה הרבה יותר טוב מאתר הרכבת, זאת כבר עוד סיבה לרדת על הרכבת בכל הכח עד שהיא תשפר דרכיה ותתן שירות הולם לציבור הישראלי כי כבר נמאס לנו להיות פראיירים. יישר כח למפעילי האתר על הרציף ולתנועה הנ"ל.
לפי פורום חיפה והקריות,
אם הבאתי את המכתב אז אני אמור להיות הדובר של גיורא גילת והם אמורים להיות הסנגורים של רכבת ישראל. מעניין אם כל המתקיפים שלי שם בכלל נוסעים ברכבות. קישור
 

harhanegev

New member
../images/Emo41.gif מכתב האיומים - חלק ב

רכבת ישראל פותחת בהתקפה חזיתית
על מי שמעיז לבקר אותה : בהמשך, משורשרים 2 דפי מכתב האיומים של רכבת ישראל לגיורא גילת (מנהל תנועת "על הרציף" הזוכה לתמיכה של לקוחות רכבת רבים מאוד).
מכתב האיומים - חלק ב
 

harhanegev

New member
"ישנם 200 מיליון לקוחות מרוצים מאוד"

רכבת ישראל פותחת בהתקפה חזיתית
על מי שמעיז לבקר אותה : בהמשך, משורשרים 2 דפי מכתב האיומים של רכבת ישראל לגיורא גילת (מנהל תנועת "על הרציף" הזוכה לתמיכה של לקוחות רכבת רבים מאוד).
"ישנם 200 מיליון לקוחות מרוצים מאוד"
לכל טועני הטענות בסגנון הנ"ל, אני מזכיר מראש ש: [1] לקוח קיים ונשאר אינו בהכרח לקוח מרוצה. העובדה שאין עבורו חלופה טובה יותר אינה הופכת אותו להיות מרוצה משירות גרוע. [2] מדובר מראש על ספירה תלושה לחלוטין מהמציאות, שהיא ספירת כרטיסי נסיעה ולא ספירת נוסעים. מאוד מגוחך להסתכל על אדם הנוסע לעבודתו ברכבת כ"500 נוסעים בשנה".
 

בועז ל

New member
הופה , זה מעניין ! תגיד יאיר , מאיפה יירטת

רכבת ישראל פותחת בהתקפה חזיתית
על מי שמעיז לבקר אותה : בהמשך, משורשרים 2 דפי מכתב האיומים של רכבת ישראל לגיורא גילת (מנהל תנועת "על הרציף" הזוכה לתמיכה של לקוחות רכבת רבים מאוד).
הופה , זה מעניין ! תגיד יאיר , מאיפה יירטת
את המכתב המסוגנן הזה ?
 

בועז ל

New member
פתאום נזכרו בר"י.

שום יירוט ושום פעולה מיוחדת.
אני פשוט מנוי על רשימת התפוצה באימייל של תנועת "על הרציף". הנה האתר שלהם.
פתאום נזכרו בר"י.
1. פתאום נזכרו בר"י בגיורא גילת . האיש מנסה וללא הצלחה מזה זמן רב להיפגש עם מנהלי הרכבת אך לשווא. 2. פתאום נזכרו בר"י במה שנקרא שמם הטוב. מעניין היכן היתה ר"י והדוברת הצעירה כשציבור הנוסעים נחשף להתעללויות חוזרות ונשנות של ועד העובדים , כשנחשפו גילויים על נפוטיזם בקנ"מ רחב. 3. פתאום נזכרו ברכבת שישנה מחלקה משפטית. מחלקה, שיעילותה בקידום אינטרסים מובהקים של ציבור הנוסעים, מוטלת בספק (נען נען ,כבר באים...) 4. פתאום נזכרו בר"י שגילת סיכן את עצמו ואת ציבור הנוסעים בירידה בלתי אחראית לפסים. מעניין היכן היו בעלי הזכרון כששאול עוקיש שלח אל הפסים מאות נוסעים באמצע שומקום. 5.פתאום נזכרו...שאמשיך ?
 

yblumann

New member
בועז ויאיר

פתאום נזכרו בר"י.
1. פתאום נזכרו בר"י בגיורא גילת . האיש מנסה וללא הצלחה מזה זמן רב להיפגש עם מנהלי הרכבת אך לשווא. 2. פתאום נזכרו בר"י במה שנקרא שמם הטוב. מעניין היכן היתה ר"י והדוברת הצעירה כשציבור הנוסעים נחשף להתעללויות חוזרות ונשנות של ועד העובדים , כשנחשפו גילויים על נפוטיזם בקנ"מ רחב. 3. פתאום נזכרו ברכבת שישנה מחלקה משפטית. מחלקה, שיעילותה בקידום אינטרסים מובהקים של ציבור הנוסעים, מוטלת בספק (נען נען ,כבר באים...) 4. פתאום נזכרו בר"י שגילת סיכן את עצמו ואת ציבור הנוסעים בירידה בלתי אחראית לפסים. מעניין היכן היו בעלי הזכרון כששאול עוקיש שלח אל הפסים מאות נוסעים באמצע שומקום. 5.פתאום נזכרו...שאמשיך ?
בועז ויאיר
הצצתי בעמו הראשון של התנועה וראיתי שהם עמותה. האתר שלהם אינו מכיל תוכן שנראה- ממבט ראשון- כמסית או הוצאת דיבה. אולי לעלון יש קצת לשון בוטה. אבל כל עוד מר גילת פועל בשם העמותה, והעמותה נוסדה כחוק, ויש רקורד של המנהלים שנותנים לו את הסמכות לפעולה בשם העמתה, קשה לי לראות "חריג" או "חריגה" במה שנעשה. [ אני מניח שמר גילת לא עבר עבירות חוקיות...] המכתב מהרכבת אינו כל כך נחמד; ראוי לפרסם אותו בהרחבה. Paranoid. התוכן מדבר בעד עצמו!
 

אורי404

New member
מסכים עם יורם.

בועז ויאיר
הצצתי בעמו הראשון של התנועה וראיתי שהם עמותה. האתר שלהם אינו מכיל תוכן שנראה- ממבט ראשון- כמסית או הוצאת דיבה. אולי לעלון יש קצת לשון בוטה. אבל כל עוד מר גילת פועל בשם העמותה, והעמותה נוסדה כחוק, ויש רקורד של המנהלים שנותנים לו את הסמכות לפעולה בשם העמתה, קשה לי לראות "חריג" או "חריגה" במה שנעשה. [ אני מניח שמר גילת לא עבר עבירות חוקיות...] המכתב מהרכבת אינו כל כך נחמד; ראוי לפרסם אותו בהרחבה. Paranoid. התוכן מדבר בעד עצמו!
מסכים עם יורם.
וגם עם השאלות הרטוריות שהעלה בועז.
 

בועז ל

New member
יורם , הצדק איתך ב- 100%.

בועז ויאיר
הצצתי בעמו הראשון של התנועה וראיתי שהם עמותה. האתר שלהם אינו מכיל תוכן שנראה- ממבט ראשון- כמסית או הוצאת דיבה. אולי לעלון יש קצת לשון בוטה. אבל כל עוד מר גילת פועל בשם העמותה, והעמותה נוסדה כחוק, ויש רקורד של המנהלים שנותנים לו את הסמכות לפעולה בשם העמתה, קשה לי לראות "חריג" או "חריגה" במה שנעשה. [ אני מניח שמר גילת לא עבר עבירות חוקיות...] המכתב מהרכבת אינו כל כך נחמד; ראוי לפרסם אותו בהרחבה. Paranoid. התוכן מדבר בעד עצמו!
יורם , הצדק איתך ב- 100%.
זוהי סתם היטפלות קטנונית לאדם ,שאמנם סגנונו פרובוקטיבי , אך בטח שאינו מהווה איום על הרכבת. האויב הגדול ביתר של הרכבת היא הרכבת עצמה. אותי מעניין אם זוהי יוזמה עצמאית של המח' המשפטית של הרכבת , או שקיבלה הנחיה מגבוה .
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

יורם , הצדק איתך ב- 100%.
זוהי סתם היטפלות קטנונית לאדם ,שאמנם סגנונו פרובוקטיבי , אך בטח שאינו מהווה איום על הרכבת. האויב הגדול ביתר של הרכבת היא הרכבת עצמה. אותי מעניין אם זוהי יוזמה עצמאית של המח' המשפטית של הרכבת , או שקיבלה הנחיה מגבוה .
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo45.gif צודק 100%

בועז ויאיר
הצצתי בעמו הראשון של התנועה וראיתי שהם עמותה. האתר שלהם אינו מכיל תוכן שנראה- ממבט ראשון- כמסית או הוצאת דיבה. אולי לעלון יש קצת לשון בוטה. אבל כל עוד מר גילת פועל בשם העמותה, והעמותה נוסדה כחוק, ויש רקורד של המנהלים שנותנים לו את הסמכות לפעולה בשם העמתה, קשה לי לראות "חריג" או "חריגה" במה שנעשה. [ אני מניח שמר גילת לא עבר עבירות חוקיות...] המכתב מהרכבת אינו כל כך נחמד; ראוי לפרסם אותו בהרחבה. Paranoid. התוכן מדבר בעד עצמו!
צודק 100%
 
../images/Emo45.gif...

פתאום נזכרו בר"י.
1. פתאום נזכרו בר"י בגיורא גילת . האיש מנסה וללא הצלחה מזה זמן רב להיפגש עם מנהלי הרכבת אך לשווא. 2. פתאום נזכרו בר"י במה שנקרא שמם הטוב. מעניין היכן היתה ר"י והדוברת הצעירה כשציבור הנוסעים נחשף להתעללויות חוזרות ונשנות של ועד העובדים , כשנחשפו גילויים על נפוטיזם בקנ"מ רחב. 3. פתאום נזכרו ברכבת שישנה מחלקה משפטית. מחלקה, שיעילותה בקידום אינטרסים מובהקים של ציבור הנוסעים, מוטלת בספק (נען נען ,כבר באים...) 4. פתאום נזכרו בר"י שגילת סיכן את עצמו ואת ציבור הנוסעים בירידה בלתי אחראית לפסים. מעניין היכן היו בעלי הזכרון כששאול עוקיש שלח אל הפסים מאות נוסעים באמצע שומקום. 5.פתאום נזכרו...שאמשיך ?
...
שלח מכתב זה לרכבת ונראה את התגובה שתתקבל מהם. (בטח משהו עם תקנות מסילות הברזל ושהם עושים את מיב מאמציהם על מנת להעלים את גיורא... אההה... סליחה... לשפר את השירות ברכבת)
 

raminec

New member
שכחת משהו קטן

פתאום נזכרו בר"י.
1. פתאום נזכרו בר"י בגיורא גילת . האיש מנסה וללא הצלחה מזה זמן רב להיפגש עם מנהלי הרכבת אך לשווא. 2. פתאום נזכרו בר"י במה שנקרא שמם הטוב. מעניין היכן היתה ר"י והדוברת הצעירה כשציבור הנוסעים נחשף להתעללויות חוזרות ונשנות של ועד העובדים , כשנחשפו גילויים על נפוטיזם בקנ"מ רחב. 3. פתאום נזכרו ברכבת שישנה מחלקה משפטית. מחלקה, שיעילותה בקידום אינטרסים מובהקים של ציבור הנוסעים, מוטלת בספק (נען נען ,כבר באים...) 4. פתאום נזכרו בר"י שגילת סיכן את עצמו ואת ציבור הנוסעים בירידה בלתי אחראית לפסים. מעניין היכן היו בעלי הזכרון כששאול עוקיש שלח אל הפסים מאות נוסעים באמצע שומקום. 5.פתאום נזכרו...שאמשיך ?
שכחת משהו קטן
למה דווקא את גיורא גילת האנונימי הקטן ולא את צביקה (חסר לו) בורג ושות'? מה קרה, מפחדים להתעסק עם עיתונאים? מפחדים שהמערכת המשפטית של YNET תשים עליכם קצוץ? לבנאדם כמו גיורא אין את הכח הכלכלי להילחם ברכבת ישראל ומן הסתם הוא יאלץ להיעלם מהמפה, או לצאת למאבק הירואי שבסופו ספק אם יהיה לו הישג כלשהו. אולי היה יותר יעיל אם רכבת ישראל הייתה מפנה את התקציבים שלה למטרות קצת יותר חיוביות.
 

amit1270

New member
אתה מכיר את הטענות של "על הרציף".

שכחת משהו קטן
למה דווקא את גיורא גילת האנונימי הקטן ולא את צביקה (חסר לו) בורג ושות'? מה קרה, מפחדים להתעסק עם עיתונאים? מפחדים שהמערכת המשפטית של YNET תשים עליכם קצוץ? לבנאדם כמו גיורא אין את הכח הכלכלי להילחם ברכבת ישראל ומן הסתם הוא יאלץ להיעלם מהמפה, או לצאת למאבק הירואי שבסופו ספק אם יהיה לו הישג כלשהו. אולי היה יותר יעיל אם רכבת ישראל הייתה מפנה את התקציבים שלה למטרות קצת יותר חיוביות.
אתה מכיר את הטענות של "על הרציף".
חלקן מוצדקות, אבל רבות מהן חסרות ביסוס ונובעות מבורות.(כנ"ל לגבי טענותיו של מר בורג). קל להשמיץ את הרכבת, אבל אני לא יודע מה עומד מאחורי המכתב, ואני מניח שאף אחד מאיתנו (חוץ מבועז
) לא מכיר את התמונה השלמה.
 

בועז ל

New member
תיארת תמונה מדויקת , עמית. ? so what

אתה מכיר את הטענות של "על הרציף".
חלקן מוצדקות, אבל רבות מהן חסרות ביסוס ונובעות מבורות.(כנ"ל לגבי טענותיו של מר בורג). קל להשמיץ את הרכבת, אבל אני לא יודע מה עומד מאחורי המכתב, ואני מניח שאף אחד מאיתנו (חוץ מבועז
) לא מכיר את התמונה השלמה.
תיארת תמונה מדויקת , עמית. ? so what
האם גוף ציבורי כר"י צריך להיגרר אחר תופעה פרחחית ולהגיב עליה בפרחחות נגדית ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה