רכבת ישראל פותחת בהתקפה חזיתית

מצב
הנושא נעול.
צודק אולי...

סליחה שאני מקלקל את החגיגה
אבל ההתקפות על הרכבת חרגו מעבר לכל פרופורציה. גם סיגנונית וגם (כפי שאני מבין) עובדתית. מעבר לכך אין חסינות, לא לרכבת (כמו שמעידים אלה שמשתלחים בה וקוראים לערוף ראשים וכו') וגם לא למי שלדעתה משמיץ אותה. גם לחברות יש זכות התגוננות בבית המשפט ופניה לביהמ"ש זה לא מעשה פירחחי. ואגב, בדרך כלל לפני הפניה לביהמ"ש, שולחים מכתבי אזהרה. חבל שהפורום שוב שר כמקהלה אחידה ולא חושבים שאולי, רק אולי, הרכבת כיום סבירה, פועלת בתנאים לא קלים שנכפו עליה על ידי ממשלות ישראל ומשתדלת לתת את המירב.
צודק אולי...
אבל לא. ההתקפות של תנועת על הרציף הן אכן טיפשיות (ואף מאוד טיפשיות, כמו התלונה על הפחתת רכבות בזמן מלחמה), אבל הצעד שעשתה רכבת ישראל בנידון הוא טיפשי לא פחות מהתלונות של תנועת על הרציף. וזה שיש גוף שמקשקש על הרכבת ומדבר שטויות, לא הופך את הרכבת והפעילות שלה לטובה. בטח לא שיש איזה קו אחד שהוא סביר מינוס (כפ"ס) ולפיו את קובע שכל הרכבת פועלת בצורה סבירה.
 
עוד לא ראיתי שתבעו את רשות שדה"ת

רכבת ישראל פותחת בהתקפה חזיתית
על מי שמעיז לבקר אותה : בהמשך, משורשרים 2 דפי מכתב האיומים של רכבת ישראל לגיורא גילת (מנהל תנועת "על הרציף" הזוכה לתמיכה של לקוחות רכבת רבים מאוד).
עוד לא ראיתי שתבעו את רשות שדה"ת
על שביתה פראית של העובדים שם. כל הסיפור של "זקנות שהולכות על המסילה" הפך, באדיבותם של כמה אנשים, למקרה שמאפיין את הרכבת וקורה בכל יום ראשון-שני-שלישי וחמישי (ניתן לרכבת את הקרדיט שביום רביעי הנוסעים נשארים ברכבות...). בכל הטענות על הרכבת יש מאפיין אחד: לוקחים את מחדלי העבר, של הממשלה, של ההנהלות הקודמות, ומטילים אותן על הרכבת היום. את המגמה מובילים כמה גורמים ואינני בעמדה לשפוט את המניעים שלהם. אותם גורמים לא מבינים שלשדרג מפעל כל כך מורכב לוקח זמן. אנחנו תמיד רוצים שהכל יהיה 100% ומיד.. מה שברור לי, אישית, שיש כאן הגזמה פראית. כמשתמש ברכבת אני חש שבשנה האחרונה כנראה מתחילים לקצור את הפירות של הניהול הנוכחי, למשל, עלייה בדיוק בלו"ז (אגב, בחודש האחרון הרכבת לא עמדה יותר משתי דקות בתחנת בני ברק בהמתנה ל"מפגש רכבות"). מה שברור לי גם שאחרי הוספת הציוד תהיה עליה ברמת הדיוק, שגם היום היא טובה (ושלא יספרו לי שבאגד יש דיוק בשעות העומס אבל לא שמעתי על תביעה ייצוגית). הרכבת איננה "מונופול דורסני" כי יש לה תחרות טובה בקוים הראשיים עם אגד (ושאר החברות) , שבזכות הרכבת הוא פסק להיות מונופול (דורסני או לא). אבל נראה לי שכמה אנשים כאן וב"פעוטון" קודם יורים ואחר כך עושים עיגול מסביב לחור של הכדור. ובעניין המכתב של הרכבת, לא רק הרכבת חושבת ש"מספיק זה מספיק". גם הם בני אדם ואיש לא אוהב אמירות שהופכות ביקורת בונה להשמצות. ומי שאומר מילים ומפרסם אותן, שיהיו לו הביצים לעמוד מאחוריהן גם בבית משפט. גם מקדונלד לימדה לקח כמה מגזימים שהפכו ביקורת לגיטימית לבליל השמצות ותקיפת סניפים (בקיצור, הקדיחו את ההמבורגר...).
 
../images/Emo45.gif לא היתי מנסח זאת טוב יותר..

עוד לא ראיתי שתבעו את רשות שדה"ת
על שביתה פראית של העובדים שם. כל הסיפור של "זקנות שהולכות על המסילה" הפך, באדיבותם של כמה אנשים, למקרה שמאפיין את הרכבת וקורה בכל יום ראשון-שני-שלישי וחמישי (ניתן לרכבת את הקרדיט שביום רביעי הנוסעים נשארים ברכבות...). בכל הטענות על הרכבת יש מאפיין אחד: לוקחים את מחדלי העבר, של הממשלה, של ההנהלות הקודמות, ומטילים אותן על הרכבת היום. את המגמה מובילים כמה גורמים ואינני בעמדה לשפוט את המניעים שלהם. אותם גורמים לא מבינים שלשדרג מפעל כל כך מורכב לוקח זמן. אנחנו תמיד רוצים שהכל יהיה 100% ומיד.. מה שברור לי, אישית, שיש כאן הגזמה פראית. כמשתמש ברכבת אני חש שבשנה האחרונה כנראה מתחילים לקצור את הפירות של הניהול הנוכחי, למשל, עלייה בדיוק בלו"ז (אגב, בחודש האחרון הרכבת לא עמדה יותר משתי דקות בתחנת בני ברק בהמתנה ל"מפגש רכבות"). מה שברור לי גם שאחרי הוספת הציוד תהיה עליה ברמת הדיוק, שגם היום היא טובה (ושלא יספרו לי שבאגד יש דיוק בשעות העומס אבל לא שמעתי על תביעה ייצוגית). הרכבת איננה "מונופול דורסני" כי יש לה תחרות טובה בקוים הראשיים עם אגד (ושאר החברות) , שבזכות הרכבת הוא פסק להיות מונופול (דורסני או לא). אבל נראה לי שכמה אנשים כאן וב"פעוטון" קודם יורים ואחר כך עושים עיגול מסביב לחור של הכדור. ובעניין המכתב של הרכבת, לא רק הרכבת חושבת ש"מספיק זה מספיק". גם הם בני אדם ואיש לא אוהב אמירות שהופכות ביקורת בונה להשמצות. ומי שאומר מילים ומפרסם אותן, שיהיו לו הביצים לעמוד מאחוריהן גם בבית משפט. גם מקדונלד לימדה לקח כמה מגזימים שהפכו ביקורת לגיטימית לבליל השמצות ותקיפת סניפים (בקיצור, הקדיחו את ההמבורגר...).
לא היתי מנסח זאת טוב יותר..
מסכים איתך לגמרי..
 

harhanegev

New member
כמה טוב שאתה ובני

לא היתי מנסח זאת טוב יותר..
מסכים איתך לגמרי..
כמה טוב שאתה ובני
וכל שאר החולקים על גיורא, מדברים לעניין באופן רציני ובוגר, ולא כנהוג בפורום חיפה והקריות. זה נחמד מאוד לדון עם אנשים שאפשר לדבר איתם.
 
יאיר, באמת שלא ברורה לי הנטיה שלך

כמה טוב שאתה ובני
וכל שאר החולקים על גיורא, מדברים לעניין באופן רציני ובוגר, ולא כנהוג בפורום חיפה והקריות. זה נחמד מאוד לדון עם אנשים שאפשר לדבר איתם.
יאיר, באמת שלא ברורה לי הנטיה שלך
להשמיץ את הרכבת באינטנסיביות שכזו.. עיינתי באותו פורום "פעוטון", ולא מצאתי שום תגובה ילדותית.. אתה פשוט מסרב להתיחס לטענות ששונות מהדעה שלך.. אתה מתעקש לצודד באופן עיוור בגיורא גלית, ולא משנה עד כמה הטיעונים בעד הרכבת יהיו נכונים- אתה תתעלם מהם.. מאיפה את כל כך בטוח שההאשמות במכתב אינן נכונות? הפעילות של מר גיורא גלית אכן גובלת בהסתה.. הבן אדם נלחם בתחנות רוח! חלק גדול מהטיעונים של תנועת על הרציף נובעים מ בורות, ומ צרות עין.. סירוב להבין שהרבה מה"ליקויים" בשירות הרכבת הם לא "יריקה בפרצוף של הנוסעים" ולא "זלזול" כמו שאתה קורא להם.. מרבית הקשיים בתפקוד הרכבת נובעים מההשלכות מהעבר.. (פוליטיקאים ושרים למיניהם "אכלו בוסר" ו"שיני המשתמשים ברכבת תכהנה") הרכבות מאחרות לא בגלל "שלא מתחשק לנהגים או לפקחים לצאת בזמן".. רכבת ישראל לא עומדת בביקוש, אבל היא בהחלט מנסה ועושה הרבה כדי לעמוד בו.. אבל מה לעשות שיש הרבה דברים שלא תלויים בה.. זה שהמדינה הבינה רק לפני מספר שנים שצריך לפתח את הרכבת זה גרם למצב של הפער העצום שקיים בין היצע לביקוש.. ואי אפשר להדביק פער של כל כך הרבה שנים- תוך זמן קצר.. במיוחד במציאות הנוכחית, שפרויקטים שעשווים לשפר את היצע ואת העמידה בזמנים, נתקעים בגלל בירוקרטיה וסחבת.. אם לרגע תנסה לבדוק יותר לעומק את העובדות ולא ללכת ראש בקיר נגד הרכבת.. תוכל לראות שהקיבולת של המסילות והציוד הנייד מנוצל בצורה המקסימלית.. הרכבת תקועה עם כמות בלתי מספקת של ציוד נייד ותשתית שקיימת כרגע לא מאפשרת לעמוד בביקוש..
 

harhanegev

New member
אין לי ולא היתה לי נטיה כזו.

יאיר, באמת שלא ברורה לי הנטיה שלך
להשמיץ את הרכבת באינטנסיביות שכזו.. עיינתי באותו פורום "פעוטון", ולא מצאתי שום תגובה ילדותית.. אתה פשוט מסרב להתיחס לטענות ששונות מהדעה שלך.. אתה מתעקש לצודד באופן עיוור בגיורא גלית, ולא משנה עד כמה הטיעונים בעד הרכבת יהיו נכונים- אתה תתעלם מהם.. מאיפה את כל כך בטוח שההאשמות במכתב אינן נכונות? הפעילות של מר גיורא גלית אכן גובלת בהסתה.. הבן אדם נלחם בתחנות רוח! חלק גדול מהטיעונים של תנועת על הרציף נובעים מ בורות, ומ צרות עין.. סירוב להבין שהרבה מה"ליקויים" בשירות הרכבת הם לא "יריקה בפרצוף של הנוסעים" ולא "זלזול" כמו שאתה קורא להם.. מרבית הקשיים בתפקוד הרכבת נובעים מההשלכות מהעבר.. (פוליטיקאים ושרים למיניהם "אכלו בוסר" ו"שיני המשתמשים ברכבת תכהנה") הרכבות מאחרות לא בגלל "שלא מתחשק לנהגים או לפקחים לצאת בזמן".. רכבת ישראל לא עומדת בביקוש, אבל היא בהחלט מנסה ועושה הרבה כדי לעמוד בו.. אבל מה לעשות שיש הרבה דברים שלא תלויים בה.. זה שהמדינה הבינה רק לפני מספר שנים שצריך לפתח את הרכבת זה גרם למצב של הפער העצום שקיים בין היצע לביקוש.. ואי אפשר להדביק פער של כל כך הרבה שנים- תוך זמן קצר.. במיוחד במציאות הנוכחית, שפרויקטים שעשווים לשפר את היצע ואת העמידה בזמנים, נתקעים בגלל בירוקרטיה וסחבת.. אם לרגע תנסה לבדוק יותר לעומק את העובדות ולא ללכת ראש בקיר נגד הרכבת.. תוכל לראות שהקיבולת של המסילות והציוד הנייד מנוצל בצורה המקסימלית.. הרכבת תקועה עם כמות בלתי מספקת של ציוד נייד ותשתית שקיימת כרגע לא מאפשרת לעמוד בביקוש..
אין לי ולא היתה לי נטיה כזו.
יאיר, באמת שלא ברורה לי הנטיה שלך להשמיץ את הרכבת באינטנסיביות שכזו. בפורום הזה החמאתי מאוד לרכבת, לא פעם ולא פעמיים אלא הרבה יותר מזה. כשמגיעות מחמאות, אז מגיעות מחמאות. כשיש ביקורת מוצדקת על בעיות, אין סיבה להימנע מלרשום אותה. בכל מקרה, כפי שציינתי היטב פעמים רבות, אינני דובר או שליח של מר גילת, ולא עם כל מילה שלו אני מסכים. עיינתי באותו פורום "פעוטון", ולא מצאתי שום תגובה ילדותית.. אתה פשוט מסרב להתיחס לטענות ששונות מהדעה שלך.. אם תעיין בתגובות של מר "מקס די" לכל דיעה ששונה מדעתו, תראה הרבה ילדותיות. אני מקבל את העובדה שיש דיעות שונות ושכל הדיעות לגיטימיות. הוא מתעקש לא לעזוב את הדיון עד שישיג ממני הודאה בטעויות שכביכול עשיתי. אני עונה למה שאני יודע ולא עונה למה שאינני יודע, והוא חוזר ומשמיץ אותי בדבקות ותוך הפרחת סיסמאות בהן הוא כביכול "פסיכולוג"/"פסיכיאטר" שאיבחן אצלי הפרעות נפשיות. |הגדש|אתה מתעקש לצודד באופן עיוור בגיורא גלית, ולא משנה עד כמה הטיעונים בעד הרכבת יהיו נכונים- אתה תתעלם מהם.. לא נכון. כפי שציינתי גם בהודעה הזאת וגם בעבר, לא כל מילה של מר גילת מקובלת עלי. מאיפה את כל כך בטוח שההאשמות במכתב אינן נכונות? אולי חלקיק קטן מהן נכון. אולי. אך תגובה ראויה ומפורטת כבר אחרים כתבו יותר טוב ממה שיכולתי לנסח. כאן בשרשור הזה. הפעילות של מר גיורא גלית אכן גובלת בהסתה.. הבן אדם נלחם בתחנות רוח! חלק גדול מהטיעונים של תנועת על הרציף נובעים מ בורות, ומ צרות עין.. סירוב להבין שהרבה מה"ליקויים" בשירות הרכבת הם לא "יריקה בפרצוף של הנוסעים" ולא "זלזול" כמו שאתה קורא להם.. מרבית הקשיים בתפקוד הרכבת נובעים מההשלכות מהעבר.. (פוליטיקאים ושרים למיניהם "אכלו בוסר" ו"שיני המשתמשים ברכבת תכהנה") הרכבות מאחרות לא בגלל "שלא מתחשק לנהגים או לפקחים לצאת בזמן".. רכבת ישראל לא עומדת בביקוש, אבל היא בהחלט מנסה ועושה הרבה כדי לעמוד בו.. אבל מה לעשות שיש הרבה דברים שלא תלויים בה.. זה שהמדינה הבינה רק לפני מספר שנים שצריך לפתח את הרכבת זה גרם למצב של הפער העצום שקיים בין היצע לביקוש.. ואי אפשר להדביק פער של כל כך הרבה שנים- תוך זמן קצר.. במיוחד במציאות הנוכחית, שפרויקטים שעשווים לשפר את היצע ואת העמידה בזמנים, נתקעים בגלל בירוקרטיה וסחבת.. אם לרגע תנסה לבדוק יותר לעומק את העובדות ולא ללכת ראש בקיר נגד הרכבת.. תוכל לראות שהקיבולת של המסילות והציוד הנייד מנוצל בצורה המקסימלית.. הרכבת תקועה עם כמות בלתי מספקת של ציוד נייד ותשתית שקיימת כרגע לא מאפשרת לעמוד בביקוש. אני חוזר שוב על מה שכבר ציינתי בעבר, לא לכל מילה של מר גילת אני מסכים, ובניגוד לאגדת העם של מר מקס די הפסיכולוג / פסיכיאטר המלומד המאבחן אנשים דרך האינטרנט, אינני דובר של מר גילת ואינני מייצג אותו.
 

בועז ל

New member
דניאל ידידי ,צר לי ,אבל יש לך לא מעט טעויות.

יאיר, באמת שלא ברורה לי הנטיה שלך
להשמיץ את הרכבת באינטנסיביות שכזו.. עיינתי באותו פורום "פעוטון", ולא מצאתי שום תגובה ילדותית.. אתה פשוט מסרב להתיחס לטענות ששונות מהדעה שלך.. אתה מתעקש לצודד באופן עיוור בגיורא גלית, ולא משנה עד כמה הטיעונים בעד הרכבת יהיו נכונים- אתה תתעלם מהם.. מאיפה את כל כך בטוח שההאשמות במכתב אינן נכונות? הפעילות של מר גיורא גלית אכן גובלת בהסתה.. הבן אדם נלחם בתחנות רוח! חלק גדול מהטיעונים של תנועת על הרציף נובעים מ בורות, ומ צרות עין.. סירוב להבין שהרבה מה"ליקויים" בשירות הרכבת הם לא "יריקה בפרצוף של הנוסעים" ולא "זלזול" כמו שאתה קורא להם.. מרבית הקשיים בתפקוד הרכבת נובעים מההשלכות מהעבר.. (פוליטיקאים ושרים למיניהם "אכלו בוסר" ו"שיני המשתמשים ברכבת תכהנה") הרכבות מאחרות לא בגלל "שלא מתחשק לנהגים או לפקחים לצאת בזמן".. רכבת ישראל לא עומדת בביקוש, אבל היא בהחלט מנסה ועושה הרבה כדי לעמוד בו.. אבל מה לעשות שיש הרבה דברים שלא תלויים בה.. זה שהמדינה הבינה רק לפני מספר שנים שצריך לפתח את הרכבת זה גרם למצב של הפער העצום שקיים בין היצע לביקוש.. ואי אפשר להדביק פער של כל כך הרבה שנים- תוך זמן קצר.. במיוחד במציאות הנוכחית, שפרויקטים שעשווים לשפר את היצע ואת העמידה בזמנים, נתקעים בגלל בירוקרטיה וסחבת.. אם לרגע תנסה לבדוק יותר לעומק את העובדות ולא ללכת ראש בקיר נגד הרכבת.. תוכל לראות שהקיבולת של המסילות והציוד הנייד מנוצל בצורה המקסימלית.. הרכבת תקועה עם כמות בלתי מספקת של ציוד נייד ותשתית שקיימת כרגע לא מאפשרת לעמוד בביקוש..
דניאל ידידי ,צר לי ,אבל יש לך לא מעט טעויות.
אבל לפני שאגיע אליהן אני בהחלט מסכים איתך שסגנונה של של "על הרציף " מוקצן, בוטה , אינו אובייקטיבי דיו וואינו סגנון הדיון הבריטי המאופק . אז מה , שנתחיל לחנך את ציבור הלקוחות או שהתשובה הטובה ביותר הינה בשיפור השירות באופן שיהפוך את "על הרציף " לבלתי רלוונטית ? אם הייתי יועצה המשפטי של ר"י (ותודה לאל אני לא) הייתי מציע לה להיזהר מהגשת תביעה נגד האיש. לך תדע, התביעה יכולה להיות חרב פיפיות . תאר לך תסריט לפיו גיורא גילת מביא לביה"מ רשימה אינסופית של עדים ,כולם מרשימת התפוצה הענקית שלו ,אשר ישמחו להעיד לטובתו.התביעה בעלולה להפוך במחי- יד לכתב הגנה של ר"י ,שלא להזכיר את מרטיר המודרני שיינשא על כפיה האוהדות,אלא מה ,של התקשורת. לר"י ,בעידן שאחרי התאונות ,נחוץ חופש פעולה ושקט תעשייתי ולא איזה משפט ראווה שיזמין את התקשורת שוב לחטט בקרביה. האמן לי ,כשמחטטים מוצאים. דניאל ידידי ,אם היית קורא את דו"ח מבקר המדינה היית נוכח לדעת שלרכבת יש חלק גם במה שקורה היום. זה לא רק פוליטיקאים שאכלו בוסר. זה גם נושאי תפקידים שעדיין נמצאים בארגון ,או שנמצאו בו עד לאחרונה. כמו"כ ישנם מינויים חדשים בלתי מקצועיים בעליל ומינויים ישנים שכשלונם מהדהד ע"ג כל תגובה שנשלחת מטעמה של ר"י
ולמרות הכל איש אינו לוקח מנהיגות או אחריות ברכבת לליקוי המאורות הזה.אני ממליץ לך במיוחד לקרוא את הפרקים בדו"ח המבקר העוסקים בתהליך הרכש של החברה. תהליך, שבשלו אנו מקבלים היום את מצוקת הציוד ,את הפיצול המיותר בקו לירושלים ,את התפתלויותיה של הדוברת ועוד. חוסר היכולת של ההנהלה להשתלט על הועד הסורר ,זה אשר מייצר איחורים מלאכותיים , פותח בשביתה איטלקית ולבסוף מוריד נוסעים באמצע נסיעתם באמצע שומקום, מצביע על בעיה ניהולית חריפה. שאף אחד לא יספר לך סיפורים : ישנה דרך כיצד להידבר עם ועדים .ראינו את זה בארגונים גדולים וחזקים מ-ר"י. לסיכום דניאל - תנועת מחאה לא נוצרת מוואקום . כמות ה"מעריצים" של גילת מוכיחה שיש צורך ציבורי בהבעת מחאה כנגד התנהלות הרכבת.הדרך להתמודד איתה צריכה לעבור אך ורק בשיפור השירות ,בהעמקת הרה-ארגון ,בהתייעלות ובנטילת הניהול מהועד הבעייתי. זכור :נוסע מרוצה אינו מחלק פלאיירים ברכבת.
 

raminec

New member
../images/Emo45.gif בגדול

דניאל ידידי ,צר לי ,אבל יש לך לא מעט טעויות.
אבל לפני שאגיע אליהן אני בהחלט מסכים איתך שסגנונה של של "על הרציף " מוקצן, בוטה , אינו אובייקטיבי דיו וואינו סגנון הדיון הבריטי המאופק . אז מה , שנתחיל לחנך את ציבור הלקוחות או שהתשובה הטובה ביותר הינה בשיפור השירות באופן שיהפוך את "על הרציף " לבלתי רלוונטית ? אם הייתי יועצה המשפטי של ר"י (ותודה לאל אני לא) הייתי מציע לה להיזהר מהגשת תביעה נגד האיש. לך תדע, התביעה יכולה להיות חרב פיפיות . תאר לך תסריט לפיו גיורא גילת מביא לביה"מ רשימה אינסופית של עדים ,כולם מרשימת התפוצה הענקית שלו ,אשר ישמחו להעיד לטובתו.התביעה בעלולה להפוך במחי- יד לכתב הגנה של ר"י ,שלא להזכיר את מרטיר המודרני שיינשא על כפיה האוהדות,אלא מה ,של התקשורת. לר"י ,בעידן שאחרי התאונות ,נחוץ חופש פעולה ושקט תעשייתי ולא איזה משפט ראווה שיזמין את התקשורת שוב לחטט בקרביה. האמן לי ,כשמחטטים מוצאים. דניאל ידידי ,אם היית קורא את דו"ח מבקר המדינה היית נוכח לדעת שלרכבת יש חלק גם במה שקורה היום. זה לא רק פוליטיקאים שאכלו בוסר. זה גם נושאי תפקידים שעדיין נמצאים בארגון ,או שנמצאו בו עד לאחרונה. כמו"כ ישנם מינויים חדשים בלתי מקצועיים בעליל ומינויים ישנים שכשלונם מהדהד ע"ג כל תגובה שנשלחת מטעמה של ר"י
ולמרות הכל איש אינו לוקח מנהיגות או אחריות ברכבת לליקוי המאורות הזה.אני ממליץ לך במיוחד לקרוא את הפרקים בדו"ח המבקר העוסקים בתהליך הרכש של החברה. תהליך, שבשלו אנו מקבלים היום את מצוקת הציוד ,את הפיצול המיותר בקו לירושלים ,את התפתלויותיה של הדוברת ועוד. חוסר היכולת של ההנהלה להשתלט על הועד הסורר ,זה אשר מייצר איחורים מלאכותיים , פותח בשביתה איטלקית ולבסוף מוריד נוסעים באמצע נסיעתם באמצע שומקום, מצביע על בעיה ניהולית חריפה. שאף אחד לא יספר לך סיפורים : ישנה דרך כיצד להידבר עם ועדים .ראינו את זה בארגונים גדולים וחזקים מ-ר"י. לסיכום דניאל - תנועת מחאה לא נוצרת מוואקום . כמות ה"מעריצים" של גילת מוכיחה שיש צורך ציבורי בהבעת מחאה כנגד התנהלות הרכבת.הדרך להתמודד איתה צריכה לעבור אך ורק בשיפור השירות ,בהעמקת הרה-ארגון ,בהתייעלות ובנטילת הניהול מהועד הבעייתי. זכור :נוסע מרוצה אינו מחלק פלאיירים ברכבת.
בגדול
הפאדיחות ההזויות של רכבת ישראל כתוצאה מהאיפוטנטיות שלה אל מול ועד העובדים הן אך ורק אשמתה של רכבת ישראל ולא אף אחד אחר. שלא יספרו לי על מחסור בתשתית וציוד נייד. יש דרכים לטפל בועד סורר, ר"ע בזק שבה פוטרו אלפי עובדים בלי שישמעו על זה כמעט אף מילה בעיתונות ובוודאי שללא שביתות ונזקים לציבור הלקוחות!!
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

בגדול
הפאדיחות ההזויות של רכבת ישראל כתוצאה מהאיפוטנטיות שלה אל מול ועד העובדים הן אך ורק אשמתה של רכבת ישראל ולא אף אחד אחר. שלא יספרו לי על מחסור בתשתית וציוד נייד. יש דרכים לטפל בועד סורר, ר"ע בזק שבה פוטרו אלפי עובדים בלי שישמעו על זה כמעט אף מילה בעיתונות ובוודאי שללא שביתות ונזקים לציבור הלקוחות!!
 

harhanegev

New member
תודה רבה לכל המסייעים.

תודה רבה לכל המסייעים.
בלעדיכם, עוד הייתי עלול להתחיל לחשוב ש"מקס די" (מנהל פורום חיפה והקריות וסניגור נלהב של רכבת ישראל) צודק, ושאני הוזה הזיות ורק נדמה לי שכמעט כל יום מתפרסמות פאשלות של רכבת ישראל, או אולי מתפרסמות אבל העיתונאים הוזים הזיות.
 

raminec

New member
יש לא מעט עיתונאים שהוזים הזיות

תודה רבה לכל המסייעים.
בלעדיכם, עוד הייתי עלול להתחיל לחשוב ש"מקס די" (מנהל פורום חיפה והקריות וסניגור נלהב של רכבת ישראל) צודק, ושאני הוזה הזיות ורק נדמה לי שכמעט כל יום מתפרסמות פאשלות של רכבת ישראל, או אולי מתפרסמות אבל העיתונאים הוזים הזיות.
יש לא מעט עיתונאים שהוזים הזיות
לא חסרות דוגמאות שמועלות כאן בפורום כמעט מידי יום ביומו.
 
../images/Emo45.gif לעורר פרובוקציה זה ממש תענוג לעיתונאים

יש לא מעט עיתונאים שהוזים הזיות
לא חסרות דוגמאות שמועלות כאן בפורום כמעט מידי יום ביומו.
לעורר פרובוקציה זה ממש תענוג לעיתונאים
רבים.. גם אז כרוך בלהוציא עובדות לגמרי מההקשר.. ויש כאלה שלא הוזים, אלה פשוט מפרשים את הדברים בצורה שגויה בגלל חוסר הבנה בתחום..
 
בועז, אני כבר קראתי את הדו"ח מזמן..

דניאל ידידי ,צר לי ,אבל יש לך לא מעט טעויות.
אבל לפני שאגיע אליהן אני בהחלט מסכים איתך שסגנונה של של "על הרציף " מוקצן, בוטה , אינו אובייקטיבי דיו וואינו סגנון הדיון הבריטי המאופק . אז מה , שנתחיל לחנך את ציבור הלקוחות או שהתשובה הטובה ביותר הינה בשיפור השירות באופן שיהפוך את "על הרציף " לבלתי רלוונטית ? אם הייתי יועצה המשפטי של ר"י (ותודה לאל אני לא) הייתי מציע לה להיזהר מהגשת תביעה נגד האיש. לך תדע, התביעה יכולה להיות חרב פיפיות . תאר לך תסריט לפיו גיורא גילת מביא לביה"מ רשימה אינסופית של עדים ,כולם מרשימת התפוצה הענקית שלו ,אשר ישמחו להעיד לטובתו.התביעה בעלולה להפוך במחי- יד לכתב הגנה של ר"י ,שלא להזכיר את מרטיר המודרני שיינשא על כפיה האוהדות,אלא מה ,של התקשורת. לר"י ,בעידן שאחרי התאונות ,נחוץ חופש פעולה ושקט תעשייתי ולא איזה משפט ראווה שיזמין את התקשורת שוב לחטט בקרביה. האמן לי ,כשמחטטים מוצאים. דניאל ידידי ,אם היית קורא את דו"ח מבקר המדינה היית נוכח לדעת שלרכבת יש חלק גם במה שקורה היום. זה לא רק פוליטיקאים שאכלו בוסר. זה גם נושאי תפקידים שעדיין נמצאים בארגון ,או שנמצאו בו עד לאחרונה. כמו"כ ישנם מינויים חדשים בלתי מקצועיים בעליל ומינויים ישנים שכשלונם מהדהד ע"ג כל תגובה שנשלחת מטעמה של ר"י
ולמרות הכל איש אינו לוקח מנהיגות או אחריות ברכבת לליקוי המאורות הזה.אני ממליץ לך במיוחד לקרוא את הפרקים בדו"ח המבקר העוסקים בתהליך הרכש של החברה. תהליך, שבשלו אנו מקבלים היום את מצוקת הציוד ,את הפיצול המיותר בקו לירושלים ,את התפתלויותיה של הדוברת ועוד. חוסר היכולת של ההנהלה להשתלט על הועד הסורר ,זה אשר מייצר איחורים מלאכותיים , פותח בשביתה איטלקית ולבסוף מוריד נוסעים באמצע נסיעתם באמצע שומקום, מצביע על בעיה ניהולית חריפה. שאף אחד לא יספר לך סיפורים : ישנה דרך כיצד להידבר עם ועדים .ראינו את זה בארגונים גדולים וחזקים מ-ר"י. לסיכום דניאל - תנועת מחאה לא נוצרת מוואקום . כמות ה"מעריצים" של גילת מוכיחה שיש צורך ציבורי בהבעת מחאה כנגד התנהלות הרכבת.הדרך להתמודד איתה צריכה לעבור אך ורק בשיפור השירות ,בהעמקת הרה-ארגון ,בהתייעלות ובנטילת הניהול מהועד הבעייתי. זכור :נוסע מרוצה אינו מחלק פלאיירים ברכבת.
בועז, אני כבר קראתי את הדו"ח מזמן..
כך שלא חידשת לי כמעט.. כל "התופעות" שהדו"ח מדבר עליהם הם חמורות בפני עצמן, ואני מסכים איתך שלא רק פוליטיקאים הביאו את הרכבת למצבה הנוכחי, ויש גם אשמה לא מועטה של בכירים ברכבת.. אבל לא בגלל המינוים הלא מקצועיים והפוליטים, ולא בגלל הוועד המושחת הם אלה שבגללם הרכבות לא מתפקדות כמו שצריך ביומיום.. (נכון שלוועד יש השפעה עצומה על התנהלות הרכבת, ו"זכינו" לראות השבתה פתאומית מגעילה וגם זכורה לנו שביתה איטלקית שקרתה אחרי התאונות בשנת 2005..) אני עדין גורס שתפקוד נורמלי של הרכבת הוא כמעט בלתי אפשרי - כל עוד ישנה תשתית מצומצמת שמנוצלת בצורה המקסימלית האפשרית- דבר הגורם לתלות עצומה של כל הרכבות אחת בשניה, כך שכל עיכוב משליך על רכבת אחרת וגורר אפקט דומינו.. וכל עוד שאין כמות מספקת של ציוד נייד- כך שנאלצים "להוציאי את המיץ" לציוד הנייד הקיים.. כל עוד זו המציאות,ועד שהיא לא תשתנה- שאף אחד לא יתפלא שהרכבת לא מצליחה לתפקד לשביעות רצונם של המשתמשים.. המשתמשים הם למעשה "קורבנות" של מציאות העגומה הזו..
 

בועז ל

New member
אם קראת את הדו"ח דניאל , הרי שאתה צריך

בועז, אני כבר קראתי את הדו"ח מזמן..
כך שלא חידשת לי כמעט.. כל "התופעות" שהדו"ח מדבר עליהם הם חמורות בפני עצמן, ואני מסכים איתך שלא רק פוליטיקאים הביאו את הרכבת למצבה הנוכחי, ויש גם אשמה לא מועטה של בכירים ברכבת.. אבל לא בגלל המינוים הלא מקצועיים והפוליטים, ולא בגלל הוועד המושחת הם אלה שבגללם הרכבות לא מתפקדות כמו שצריך ביומיום.. (נכון שלוועד יש השפעה עצומה על התנהלות הרכבת, ו"זכינו" לראות השבתה פתאומית מגעילה וגם זכורה לנו שביתה איטלקית שקרתה אחרי התאונות בשנת 2005..) אני עדין גורס שתפקוד נורמלי של הרכבת הוא כמעט בלתי אפשרי - כל עוד ישנה תשתית מצומצמת שמנוצלת בצורה המקסימלית האפשרית- דבר הגורם לתלות עצומה של כל הרכבות אחת בשניה, כך שכל עיכוב משליך על רכבת אחרת וגורר אפקט דומינו.. וכל עוד שאין כמות מספקת של ציוד נייד- כך שנאלצים "להוציאי את המיץ" לציוד הנייד הקיים.. כל עוד זו המציאות,ועד שהיא לא תשתנה- שאף אחד לא יתפלא שהרכבת לא מצליחה לתפקד לשביעות רצונם של המשתמשים.. המשתמשים הם למעשה "קורבנות" של מציאות העגומה הזו..
אם קראת את הדו"ח דניאל , הרי שאתה צריך
להבין שמצוקת הציוד של ר"י הינה תוצאה ישירה של ניהול רכש לקוי ביותר של ר"י. במקרה אחד המבקר אפילו רומז לפלילים.דניאל, אתה יודע טוב ממני מה משמעותו של מחסור בציוד נייד וכיצד הדבר משליך על כל המערכת. כשם שלא ניתן להתעלם מהיבטים חיוביים בהתנהלות הרכבת, עם כניסתו לתפקיד של המנכ"ל לינצ'בסקי ,כך לא ניתן להתעלם גם מהיבטים שליליים ותפקוד לקוי ביותר של הרכבת בחטיבותיה השונות. עלינו, כלקוחות הרכבת וכפעילים לקידום התח"צ , מוטלת החובה לחשוף את הטעון שיפור ולא לטייח ולייפות את המציאות יתר על המידה ,כפי שמיעוט מבוטל בפורום עושה זאת.
 

amit1270

New member
ניהול הרכש אמנם היה לקוי

אם קראת את הדו"ח דניאל , הרי שאתה צריך
להבין שמצוקת הציוד של ר"י הינה תוצאה ישירה של ניהול רכש לקוי ביותר של ר"י. במקרה אחד המבקר אפילו רומז לפלילים.דניאל, אתה יודע טוב ממני מה משמעותו של מחסור בציוד נייד וכיצד הדבר משליך על כל המערכת. כשם שלא ניתן להתעלם מהיבטים חיוביים בהתנהלות הרכבת, עם כניסתו לתפקיד של המנכ"ל לינצ'בסקי ,כך לא ניתן להתעלם גם מהיבטים שליליים ותפקוד לקוי ביותר של הרכבת בחטיבותיה השונות. עלינו, כלקוחות הרכבת וכפעילים לקידום התח"צ , מוטלת החובה לחשוף את הטעון שיפור ולא לטייח ולייפות את המציאות יתר על המידה ,כפי שמיעוט מבוטל בפורום עושה זאת.
ניהול הרכש אמנם היה לקוי
אבל הדו"ח מתייחס רק לשלילי ומתעלם מהחיובי (מעצם היותו דו"ח ביקורת), והיו גם פעולות חיוביות.
 

בועז ל

New member
"לקוי" זו הגדרה עדינה. בוא לא נשכח גם את

ניהול הרכש אמנם היה לקוי
אבל הדו"ח מתייחס רק לשלילי ומתעלם מהחיובי (מעצם היותו דו"ח ביקורת), והיו גם פעולות חיוביות.
"לקוי" זו הגדרה עדינה. בוא לא נשכח גם את
דו"ח ליקויי הבטיחות החמור של המבקר. אם אנקוט לשונו של ידידנו י.א , הנה כי כן עיניך הרואות שלאט לאט נערמים להם ליקויים ומחדלים במגוון תחומים . אי אפשר לתלות הכל על "מחדלי העבר". יהיה שווה להערכתי לחכות לדו"ח הבא של המבקר.
 

harhanegev

New member
../images/Emo45.gif

"לקוי" זו הגדרה עדינה. בוא לא נשכח גם את
דו"ח ליקויי הבטיחות החמור של המבקר. אם אנקוט לשונו של ידידנו י.א , הנה כי כן עיניך הרואות שלאט לאט נערמים להם ליקויים ומחדלים במגוון תחומים . אי אפשר לתלות הכל על "מחדלי העבר". יהיה שווה להערכתי לחכות לדו"ח הבא של המבקר.
 

amit1270

New member
../images/Emo45.gif

עוד לא ראיתי שתבעו את רשות שדה"ת
על שביתה פראית של העובדים שם. כל הסיפור של "זקנות שהולכות על המסילה" הפך, באדיבותם של כמה אנשים, למקרה שמאפיין את הרכבת וקורה בכל יום ראשון-שני-שלישי וחמישי (ניתן לרכבת את הקרדיט שביום רביעי הנוסעים נשארים ברכבות...). בכל הטענות על הרכבת יש מאפיין אחד: לוקחים את מחדלי העבר, של הממשלה, של ההנהלות הקודמות, ומטילים אותן על הרכבת היום. את המגמה מובילים כמה גורמים ואינני בעמדה לשפוט את המניעים שלהם. אותם גורמים לא מבינים שלשדרג מפעל כל כך מורכב לוקח זמן. אנחנו תמיד רוצים שהכל יהיה 100% ומיד.. מה שברור לי, אישית, שיש כאן הגזמה פראית. כמשתמש ברכבת אני חש שבשנה האחרונה כנראה מתחילים לקצור את הפירות של הניהול הנוכחי, למשל, עלייה בדיוק בלו"ז (אגב, בחודש האחרון הרכבת לא עמדה יותר משתי דקות בתחנת בני ברק בהמתנה ל"מפגש רכבות"). מה שברור לי גם שאחרי הוספת הציוד תהיה עליה ברמת הדיוק, שגם היום היא טובה (ושלא יספרו לי שבאגד יש דיוק בשעות העומס אבל לא שמעתי על תביעה ייצוגית). הרכבת איננה "מונופול דורסני" כי יש לה תחרות טובה בקוים הראשיים עם אגד (ושאר החברות) , שבזכות הרכבת הוא פסק להיות מונופול (דורסני או לא). אבל נראה לי שכמה אנשים כאן וב"פעוטון" קודם יורים ואחר כך עושים עיגול מסביב לחור של הכדור. ובעניין המכתב של הרכבת, לא רק הרכבת חושבת ש"מספיק זה מספיק". גם הם בני אדם ואיש לא אוהב אמירות שהופכות ביקורת בונה להשמצות. ומי שאומר מילים ומפרסם אותן, שיהיו לו הביצים לעמוד מאחוריהן גם בבית משפט. גם מקדונלד לימדה לקח כמה מגזימים שהפכו ביקורת לגיטימית לבליל השמצות ותקיפת סניפים (בקיצור, הקדיחו את ההמבורגר...).
 
מספיק שזה קרה פעם אחת...

עוד לא ראיתי שתבעו את רשות שדה"ת
על שביתה פראית של העובדים שם. כל הסיפור של "זקנות שהולכות על המסילה" הפך, באדיבותם של כמה אנשים, למקרה שמאפיין את הרכבת וקורה בכל יום ראשון-שני-שלישי וחמישי (ניתן לרכבת את הקרדיט שביום רביעי הנוסעים נשארים ברכבות...). בכל הטענות על הרכבת יש מאפיין אחד: לוקחים את מחדלי העבר, של הממשלה, של ההנהלות הקודמות, ומטילים אותן על הרכבת היום. את המגמה מובילים כמה גורמים ואינני בעמדה לשפוט את המניעים שלהם. אותם גורמים לא מבינים שלשדרג מפעל כל כך מורכב לוקח זמן. אנחנו תמיד רוצים שהכל יהיה 100% ומיד.. מה שברור לי, אישית, שיש כאן הגזמה פראית. כמשתמש ברכבת אני חש שבשנה האחרונה כנראה מתחילים לקצור את הפירות של הניהול הנוכחי, למשל, עלייה בדיוק בלו"ז (אגב, בחודש האחרון הרכבת לא עמדה יותר משתי דקות בתחנת בני ברק בהמתנה ל"מפגש רכבות"). מה שברור לי גם שאחרי הוספת הציוד תהיה עליה ברמת הדיוק, שגם היום היא טובה (ושלא יספרו לי שבאגד יש דיוק בשעות העומס אבל לא שמעתי על תביעה ייצוגית). הרכבת איננה "מונופול דורסני" כי יש לה תחרות טובה בקוים הראשיים עם אגד (ושאר החברות) , שבזכות הרכבת הוא פסק להיות מונופול (דורסני או לא). אבל נראה לי שכמה אנשים כאן וב"פעוטון" קודם יורים ואחר כך עושים עיגול מסביב לחור של הכדור. ובעניין המכתב של הרכבת, לא רק הרכבת חושבת ש"מספיק זה מספיק". גם הם בני אדם ואיש לא אוהב אמירות שהופכות ביקורת בונה להשמצות. ומי שאומר מילים ומפרסם אותן, שיהיו לו הביצים לעמוד מאחוריהן גם בבית משפט. גם מקדונלד לימדה לקח כמה מגזימים שהפכו ביקורת לגיטימית לבליל השמצות ותקיפת סניפים (בקיצור, הקדיחו את ההמבורגר...).
מספיק שזה קרה פעם אחת...
לא צריך יותר מזה. כשזה יקרה לך, תחזור לספר לנו איך היה.
 

harhanegev

New member
לא לא לא.

מספיק שזה קרה פעם אחת...
לא צריך יותר מזה. כשזה יקרה לך, תחזור לספר לנו איך היה.
לא לא לא.
לפי תקנות מסילות הברזל, צעידה של עד 5000 מטר על המסילה, אינה נחשבת לצעידה. לפי תקנות מסילות הברזל, ארוע מצער שלא קרה לפחות 10 פעמים באותה שנה, חנשב לארוע שמעולם לא קרה. לפי תקנות מסילות הברזל, איחור של פחות מ-3 שעות אינו נחשב לאיחור ומי שקורא לו בפומבי "איחור" הרי הוא עבריין פלילי ומוציא דיבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה