שבוע טוב

שבוע טוב../images/Emo175.gif../images/Emo32.gif

דרישות לשבוע הקרוב ניתן להעלות כאן. אני דורשת שלמרות החום, השוקולד לא ימס. אם דרישותי לא יתקיימו, אני לא אאשר את השבוע הנוכחי והוא יאלץ לנסות שוב.
 
אני דורשת

- שעניין המחזור החודשי יהיה עניין של בחירה. למה ילדות בנות 12 צריכות את הזוועה הזאת? יותר מזה, למה אני צריכה את זה?! אני לא הולכת להביא ילדים לעולם. - שיהיו אוטובוסים מחיפה לתל אביב לפני שמונה בערב ביום שבת (כן כן. אתמול לא היה לי אוטובוס לפני שמונה בערב. מה נסגר עם אגד? אני זוכרת שמתישהו היה מחמש וחצי) - שזה יפסיק להיות כ"כ יוצא דופן לא להיות מעוניינים בבני זוג ("את אומרת את זה כי את תישארי לבד לנצח" - אני אמורה להיעלב או לצחוק ולהגיד לה שהיא שנונה....?) - שיהיו לי יותר חברים עם רישיון. ככה יהיה אפשר ללכת לים יותר. זאת רשימה חלקית ביותר.
 

p019

New member
ארבה דרישות משבוע אחד

בעיניין המחזור (גברים - אתם מוזמנים לפסוח) אח שלי סיפר לי על בחורה שהוא טיפל בה שלא היה לה מחזור, ושבעבודה משוטפת המחזור שלה חזר. אמרתי לו שאני לא מבינה למה היא רצתה שהוא יחזור והוא אמר לי "מה זאת אומרת, מחזור זה דבר יפיפה, מסמל את הנשיות". רואים שאין לו מחזור, לא?
 

Limbonic Art

New member
מסכימה עם כל מה שכתבת

חוץ מעיניין המחזור- יש לו גם חיוב- הוא שומר עלייך מפני מחלות
 

Limbonic Art

New member
מה פתאום!

בימיי מחזור אני אולי קצת יותר עייפה, ביום הראשון בערך יש לי מעט כאבי ראש או בטן(שזה אכן מעצבן) אבל מצד שני זה אכן נשי, אבל מעבר לאימרה השיטחית הזו- זה מנקה את הגוף מהמון זבל מה גם שבגיל המעבר כאשר המחזור מפסיק כל המחלות הלא רצויות מגיעות ולכן המון נשים נאלצות לקחת הורמונים בכדי לשמור על גופן בנוסף- נשים (שלא עלינו) שעברו טיפולים כימוטרפים ובעיקבות כך פסק מחזורן, מערכת החיסונית שלהן ירדה פלאים, התחילו כל הלחץ דם הגבוה , בעיות לב, סכרת ועוד... כך שלאחר שיצא לי לקרוא ולהתעניין בכל זה - למדתי למרות הקיטורים (ואני קיטרתי הרבה יותר משתיכן( סביר להניח כי אצלי הוא הופיע בגיל 10 וחצי החצוף
) אז כן- למדתי לקבל גם את זה בברכה ולשמור עליו ועליי
עכשיו מה היה הקשר של להיות עם פחות אנשים ולהדבק בפחות מחלות??? ההפך- דווקא אני יותר רגועה בזכות זה ויותר נחמד להיות בחברתי
 

p019

New member
הורמונים

אני חושבת שיש כאן בילבול בין סיבה לתוצאה. אבל היתכן ואני טועה. המחזור ההורמונלי של נשים הוא חשוב. ואם הוא נפגע יכולות להיות בעיות. מה שקורה כשמפסיק המחזור הוא שבעצם מפסיק המחזור ההורמונלי (שגורר את הפסקת המחזור) לכן לוקחים כדורים של הורמונים כדי לווסט את ההורמונים בגוף. הייתי מוותרת על החלק של הדם והכעב וחוסר הנוחות.
 

Limbonic Art

New member
זה נכון,

זקוקים לאותו ויסות הורמונים בכדי לשמור על איזון הגוף והבריאות- יש קשר אחד לשני חוץ מזה הורמונים מלאכותיים הם עם המון תופעות לוואי לא נעימות בכלל (לפחות לחלק הנשים) ככה שעדיף לסבול את המחזור מאשר לסבול הורמונים- מה גם ששוב זה מנקה את הגוף מהמון פסולת, שומר על מערכת החיסונית ועוד הרבה דברים חיוביים דווקא מה שכן רופא נשים יוכל לומר לך בדיוק למה הווסת כ"כ חשובה לגוף האישה וזה לא רק לשם פיריון והבאת ילדים בעיניין הכאבים - היום יש הרבה שיטות איך להעלים את הכאבים או לפחות להפחית אותם בצורה נסבלת
(אם כי אני סובלת בשקט משום מה) בקשר לאי נוחות- לא יודעת למדתי להשלים עם זה - וזה לא מפריע מעבר להיגיון למה זה טוב ולנימוקים בריאותיים- אין מה לעשות לנשים יש מחזור חודשי, יש רחם, מבנה אחר בגוף- אין טעם לקטר על זה- חבל... אבל כמובן מותר
 

gabriel1349

New member
לסיכום

אם אין מחזור אין גם מחזור הורמונלי ולהפך.. נראה לי חחחח טוב שאני לא אישה
 

p019

New member
שבוע טוב

אני דורשת שיכין לי קפה כל בוקר. איך הוא מצפה שאני יתמודד איתו, בלי לפחות קפה אחד ליום?? או 2 ימי שבת. כן גם זה יכול לעזור. בכלל, אתם לא חושבים שהגיע הזמן לקצר את השבוע ל5 ימים - 3.5 עובדים 1.5 נחים??
 

Limbonic Art

New member
לשבוע טוב

יש לי כמה דרישות: 1. שלא יהיה חם והיסתיים מהר 2. שהשינה שלי תחזור באופן מסודר וזה יהיה השבוע האחרון שאבקר רופאים פסיכים 3. שעד סוף השבוע יודיעו שההופעה ב- 17 ליוני תתקיים כרגיל אמן!
 

gabriel1349

New member
../images/Emo2.gif

קודם אמן להכל! אם כוונתך להופעה שהייתה אמורה להיות בבארבי ועכשיו לא ידוע היכן תיהיה - צרי קשר
 
למעלה