שיתוף: טקסים\נוהלים\הליכים מאגיים שביצעתי

והתוספת הנוצצת

היטלר ברח לעולם כזה , ובסרט "רד" עם היצור האדום מגיהנום, ציינו את שנת הפטירה שלו . ההסכם הזה קיצר את מלחמת העולם ה-2 , אחרת היא היתה ממשיכה עד שנות ה-50 . ומה המדינה לא יודעת מזה ???. דוד
 

fire snake

New member
דעתי? כפי שאמרת-נשמע הזוי ומפרך,מאוד

מאיפה לקחת את זה? למה אתה רוצה שאתייחס לזה אחרת מאשר לבדיון חפוז מצוץ מהאצבע? נכון שגם הסיפור שאני הבאתי לא נשמע הרבה יותר טוב, *אבל* הוא מובא בהקשר לאנשים ש(לדבריהם, לכאורה) היו שם וראו הכל, והשקיעו מאמץ רב ורציני, מתוך מניעים ברורים ורצויים-לכאורה (לחשוף את התרמית כדי שתפסיק לפרוח בחושך), והוא מחוזק בעדויות נוספות המתארות את סצינת הבדיון הזו מזוויות אישיות נוספות ומשוות לה מעט יותר אמינות-לכאורה. התיאור שלך, לעומת זאת, כולל מאפיינים של whishfull thinking שאני מכירה כמאפיינים הזיות של סמים מסוימים ו\או פסיכוזה. והוא לא מעוגן בכלום. עכשיו, גם אני מספרת סיפורים הזויים הגורמים לקורא עווית קיבה - אלא שאני מודעת לזה ולוקחת את זה בחשבון, ואתה מתעלם. שים לב: לא אמרתי שהסיפור לא נכון - יש כמעט אינסוף סיפורים - סליחה על הביטוי הדוחה - מופלצים שיכולים להיות נכונים - אמרתי ש*לי* אין שום סיבה להתייחס אליו. גם יש בתמונה ים דיסאינפורמציה - שנועדה לגרום לאנשים לסווג את המידע הנכון בתיק ההזיות ולסלקו מתמונת עולמם - וזה נשמע יותר בכיוון. שוב: מאיפה לקחת את זה? למה *אתה* מתייחס לזה די ברצינות כדי לכתוב אותו כאן? ראש ישיבת מיר?
רעיון מצוין לסיפור מד"ב... מה הוא היה, אילומינאט? זקן-ציון?
 
הרעיון הוא לשמור על ראש פתוח

האם מישהוא התעניין בסוג המאגיה שהמעצמות במאה שנה האחרונות התעסקו ומתעסקים , זה פשוט ברפטוואר המאגי של מעצמות כדור הארץ . ובעולם היהודי יש יחס למונח שנקרא צדיק ייסוד עולם , והיכן העולמות שכל מיני צדיקים ייסדו ? כאשר בראיה פנימית חלק מראיית הקיום נשענת על אספקלריה , ותודעת המרחב הנלווית שלה שבאה בצורה של הזיה לעומת המוח הישר של טווח עולם אחד .ושאר עולמות בטווח הזיה עם ייצוב מרכזי אחר . דהיינו מעבר מעולם לעולם יכול להיות טכנולוגי או לבעלי פנים גבוה כמו הזיה , הרי עצם המציאות ברמות פנים מסויימות היא הזויה , ואפשר לסנתז את זה גם טכנולוגית . קצת להיות פתוחים לא צריך להיבהל . דוד
 

fire snake

New member
פתוחה ולא נבהלת,אבל לא רוצה דייסה במקום מציאו

אם אתה רוצה להיות מסוגל להפריד בין מציאות להזיות, אתה חייב לבדוק וליצור לך קריטריונים ושיטות הבחנה ואתה חייב להימנע מלאשר דברים לא בדוקים. שוב: למה אתה מתייחס לזה ברצינות? על מה אתה מתבסס? אגב מיהי ישיבת מיר?
 
בימיינו לא בעיה

לראות רק מציאות ראלית קונקרטית , צריך לעמול כדי לראות את ההזוי . ההזיה והמציאות הראלית הם שזורות זו בזו , אבל רק למי שיש בו אורות מעבר לרמת המרחב . בכל סידור מופיע עניין של הזיה ומתנותיה , וכיווניה , ואיך זה מתרגם למציאות הראלית , אפשר לכוון הזיה קולקטיבית , והשבויים בהזיה יראו זאת כאופנה או מגמה , הבעיה היא בלהתעלות מעבר לראלי או ההזוי , עם פתיחות לריבוי תצורות הקיום , חשבתי לעצמי שכל מאג עם טיפה ידע מטאפיזי מתעסק בשאלות הללו . דוד
 

SunlLeo

New member
ההתעלות היא בהשוואת צורה

עם תנועות שמכילות את כל טווח המציאות באופן מודע וצלול(עשה רצונך רצנו וכו..) זה כל העינין של אהבת חינם לא תנאי כמו אור שנע בחלל ומתפשט בלי תנאים התמזגות אל תוך המקור דבקות עבודת מידות שלמה או פיתוח יכולת להכיל באהבה את החיים בכללותם את כל החיים והשפעתם בהשלמה טהורה -הכל ראוי לאהבה-להוות את האהבה הזו על ידי השלמה פנימית שמחברת לשלם הטוטאלי שמכיל הכל באהבה ללא תנאים.
 
השוואת צורה זה רק אצל

שדים , אצל בני אדם ועוד נימולים ההתעלות היא פנימית והיא ע"י הגדילה והרחבת הפנימי והעליון , ולעניין עשה רצונך כרצונו ,,,, הדגש הוא על האות כ' לפני הרצון , שאתה מבטל את הרצון לעומת הכוונה =כ' . ואז הרצון שהוא ההמשכה של האור אחרי מעגל של ירידה ברמה (ר' לפני צ' , ירידה לחיצוני לפני המשכת האור הפנימי=הצדיק במילה רצון ) ואז ברמה הירודה החיצונית כאשר יש ביטול לכוונה אזי היבט הרצון החיצוני מיישר קו לכוונה הפנימית, ואז התוצאה היא גילום הבא דרך הכוונה והרצון , ולמי שלא מבין , אז אז העולם עושה בדיוק מה שאתה רצית . ואם אתה גם מאוזן רוחבית וביטוייך של פיך ולבבך שווים אז גם מה שאתה אומר קורה , והיבט זה נקרא: אברא קדברא = אברא כדברך .מה... לא ידוע, בבסיס של ידע כל מאג . אתה מבלבל דרכי שדים עם תורת ישראל , אבל אם אתה שד אז אולי זה מה שאתה צריך ... ומי יודע ? דוד
 

SunlLeo

New member
כנראה אתה החטייר כמו שאתה רוצה להאמין

או שאתה צוחק או בוחן את סבלנותי ? כל הסנכרון נעשה על ידי השוואת צורה זה בסיס לכל רמות התודעה סיבת הכלים היא צמיחה וגדילה רצונית כי רק גלם נצחי מבזה והרי כלים הינם צורה ואופן שזה עינין ההשואת צורה הטוב האינסופי קיים נתון ומאפשר הכל ועל ידי השוואת צורה אפשר להכיל או להפתח לצינורות שפע ידע ולהתחבר לאחדות שזו בעיקר בתורת ישראל המצב האידאלי והמתוקן אדם שלם שפעולותיו שלמות משמע נובעות מין האחדות ולא מהיבט נפשי אישי כשיקול אלה מגוון רובדים שנשקלים על מנת ליעל ולהטיב-להניע צמיחה ויצור של פירות בריאים שאפשר להעניק הלאה שהעולם ישתפר או יתוקן מתוך ההשפעות האלו ואחרים יוכלו ללמוד להשוות צורה ולמוד מהאדם את התדר הפנימי והכלים מתוך חווית התבוננות.
 

גל סופר

New member
הדיון הזה דיי אירוני

דוד טוען שאתה שד, או שדמיינתי?
נו, היחיד מכה שנית
 

SunlLeo

New member
התרומה שלך לרמת הדיון היא הומור

חבל שאתה לא רגיש לאחרים וממשיך להתריס אם מישהו כאן היה שד מזמן היה מנקז ממך אך אל דאגה אלה אם אתה ממש מרגיש צורך לדאוג הומור כן ?
 

fire snake

New member
בלי הבחנה ברורה, אי אפשר לנווט

...כמו פרה ברפת, או עוף בכלוב לא טוב
 

גל סופר

New member
../images/Emo31.gif עד עכשיו כתבת שטויות

עכשיו אתה כותב שטויות שיש בהם בכדי להעליב ציבור מסוים. נו, אין חדש תחת השמש.
 

fire snake

New member
נוצות בלוכדי חלומות ומוביילים

אני נוהגת להוסיף להם נוצה - לא תלויה חפשי, כמקובל, אלא מקובעת, קשורה בזוית כלשהי (שונה מלוכד ללוכד) כך שתשמש מפרש רוח המסובב את הלוכד עם הרוח. לוכדי חלומות הרי מדמים את הרשת או המבנה האנרגטי שעליו נרקמים גופים, יצורים, העולם; אם אתה עובר בין עולמות בחלימתך, לוכד חלומות מתאים יסייע לך "לאסוף" עולם מסוים. וכשתרצה להתחפף מהר מסצנת חלום מסוימת - כל עוד אתה מיושר עם הרוח - הרוח תחלץ אותך, ע"י כך שתסובב את לוכד החלומות. יש גם מוביילים לטיהור החלל, המשקפים את כל החלל בגולה - שהיא כדור בדולח בזעיר אנפין - או בקריסטל; שיקוף המטהר ללא הרף.גם שם יכולה נוצה מקובעת לגייס את הרוח לעזרה.
 
הנה שיתוף שלי מחווית עבר

טקס בניית הגנות . בשטח של אדמה אדומה חומה או שחורה נקיה מאבנים וצמחים תלוי בסוג המאגיה . הכנה בסיסית להקפיץ את הקונדליני , ולאחרי כן למדוט במשך 15 דקות כאשר בטווח יש עליה של מחשבות רגשות אנרגיות ותחושות שמציפות אותי ולבסוף נרגעות ויש איזה מוטיב פנימי שמשרה שלווה וסדר , אחרי שמגיע שלב בו ההיזון החוזר של כל אלה מתמקד למחשבה צלולה וריכוז מוגבר ,אני פונה להמשיך , מודד מרחק מנקודת המדיטה של שלוש אמות , ועושה מעגל ממלח גס בעובי 2 ס"מ . תוך שמירה על מיקוד וריכוז בעשייה ולא נותן למחשבות לנדוד תוך כדי פעולה . לאחר מכן עושה מעגל עם היקף גדול יותר ,באורך של 6 אמות , ואז עושה שם תעלה בעומק שלוש ס"מ לאורך כל המעגל ההיקפי וממלא אותו בפיח או בגחלים . נוטל ידים , וחוזר למרכז המעגלים , שם מברך על כוס יין . וניגש להתקין קטורות בין שני המעגלים כאשר אני מתחיל מהמזרח וכל רבע סיבוב שם עוד קטורת בכיוון השעון . ברווח שבין קטורת לקטורת שם נר . סוגי הנרות והקטורות משתנים בהתאמה לסוגי ההפעלות המאגיות עם זו שחורה או לבנה וכו'. עכשיו בא סדר הדלת הנירות והקטורות , ושוב זה תלוי מה אני רוצה לעשות , אם אני רוצה לקבוע עובדות לפני בירור הדברים כאסטרטגיה , אני אדליק את הנירות קודם , אם אני רוצה שהדברים יתכללו בהרמוניה עם הבריאה אני אדליק את הקטורות קודם ורק אחרכך את הנירות . בכל הזמן הזה אני ממקד את השם המפורש בעיני רוחי .אחרי ההדלקות נעמד במרכז המעגל וקורא בשמות של מלאכים , ומכוונם במילים לשמור על המעגלים ועלי מאותו רגע ואילך , ושהמעגלים הללו + המלאכים ילוו אותי בכל זמן ומקום .ושהאל יכוונם בצורה הנכונה לי . ואז מתחיל פותח את חושי ומיקודי ומרחיב את מעגלי החישה שלי עד למעגל הראשון , ושם מכוון סידרה של פעולות רוחניות אם זה הפעלות אורות יסודות ואלמנטים שונים , ומחברם להשראה הטבעית שלי בה אני משתלשל . וקובע שכל דבר שאיננו הנביעה הפנימית שלי לא יכנס במעגל , ומחבר את חושי וכל הנובע ממני מרמות שונות דרך קישורים שונים לאלמנטים השונים ומחברם לכלל מקשה אחת המציפה את המעגל , מחבר אורות פנימיים גבוהים יותר ממחשבה רגילה או אורות של דמיון ומפעיל מהפנימיות שלי נביעה +אלמטים ויסודות , המרחיבים את תחום השפעתי בתוך המעגל . וחותם את התלכדות כל הדברים הללו בשם המפורש בקצה המעגל , ואז מקריב אותו חזרה לתוך ראשי . ואז מפסיק , נוטל ידיים ושותה כוס מיץ ענבים ,ומכוון בעיני רוחי את השם שדי . ואז מתחיל לקרוא בשמות של הוויות שונות ופונה אל כוחות תלוי בסוג המאגיה , שילוו את המעגל החיצוני וינטרלו כוחות וישמרו על המעגל החיצוני , כאשר עכשיו נדרש מאמץ ריכוזי גדול , של הכוונת הכוחות הפנימיים הנובעים דרך גבול המעגל הראשון , וקביעת היררכיה של הכוחות מהמעגל הפנימי לעומת החיצוני בשילוב אם האלמנטים הפנימיים הכוחות והיסודות, תוך שמירה של מיקוד וריכוז פנימי , וראיית כל האלמנטים השונים בכפיפה אחת , ואז העצמתם למעגל, כאשר עתה אני מכוון את פעולת הקטורות והנירות בשילוב כל ההשראה של כל הכוחות ללמעלה, כאשר המיקוד נשאר בשם שדי , ושאר המעשים והכוונות יוצאות ממנו ולבסוף קובע אותו בקצה המעגל ומחזיר אותו עד לראשי . (לא פשוט להאיר שמות למרחקים ולשמור על מיקוד עם יין, וגם להפעיל כוחות במרחקים כאלה תוך כדי מיקוד ) . עתה נוטל ידים שוב , ושותה כוס מים , ומתיישב במרכז ועתה רק מתמקד באפיקי המעגלים והנביעה של כל מה ששזרתי בנוסף אם זה לחשים או שאר תוספות ואיזה הפעלות הפעלתי , ועוסק בנשימה עמוקה תוך חילוץ החושים והמודעות כלפי המעגלים , ואז שם לב לשינויים הרוחניים המתרחשים בעקבות כל זה ואיך אני פועל ביחד עם זה . וכך עוסק בעוד רבע שעה של נשימות וריכוז , ולבסוף קורא תהילים ל"ג ואת הפסוקים הראשונים מהתורה עד לויהי אור . ובזה סיימתי . עכשיו מכסה את המעגלים בחול וגם את שאריות הנירות והקטורת מכסה בחול . ושם אבן במרכז המעגלים ומושך עליה שמן , סוג האבן תלוי בסוג המאגיה . ואומר קריאת שמע . ואז מדליק סיגריה ויוצא מהמעגלים והולך . המיקוד בשמות תוך כדי ההפעלות השונות דורשות ריכוז רב ועוצמה אישית לא מבוטלת . אסטרטגיות של הפעלות וצורת החיבורים של העניינים אני אשמור לעצמי .מאג לא מגלה את כל סודותיו נכון . תוספות שונות למעגלים בהתאמה לצרכים ולפעולות הרצויות . זה תיאור של מערך בסיסי של הגנות , ללא שמות המלאכים וההוויות , והגברת האלמנט הפנימי בלי לתת למשהוא חיצוני להיכנס . ולזכור שללא האל זה לא יפעל , זו רק השתדלות . דוד
 

fire snake

New member
ואו דויד! זה ברור כשמש! אני מבינה כל מילה!

כשאתה מתאר פעולות - אתה מדבר ברור לגמרי! זה הטריק! עליך לדבר על פעולות! כמה שאלות: איך מקפיצים את הקונדוליני? (עם נודלס) איזו מדיטציה? למה אתה מתחיל במזרח? אתה עושה מאגיה שחורה? מה? ואיך זה מסתדר לך עם עבודת אלוהים\הדת? "לקבוע עובדות לפני בירור הדברים כאסטרטגיה" כוונתך ראייה מרחוק, קליירויינס? "מכוון סידרה של פעולות רוחניות אם זה הפעלות אורות יסודות ואלמנטים שונים -" מה שבז'רגון ניו-אייג' קורין "דמיון מודרך"? " ומחברם להשראה הטבעית שלי " - מה זה? "בה אני משתלשל " מה פירוש "משתלשל"?. הגדר "הנביעה הפנימית שלי"? האם הסיגריה היא חלק מהטקס?
או שזה "סימפטום מוצאי שבת" (של דתיים)?
 
טוב נתחיל מהסיגריה

זה סינתזה בין מעלה עשן כלשהוא לבין שיחרור יחסי מהמעשה עצמו , לגבי משתלשל , לפי ההבנה הקבלית הכל משתלשל מלמעלה , ותבנית של שלוש אמות מגדיר את היבט הפריסה המטאפיזית הנלווית לגוף ,לכן ביטוי של המשתלשל האישי . מחברם להשראה הטבעית מדבר על טווח כל רמותי הנובעות מהפנימי בטווח הגוף , דהיינו מכלול האנרגיה המודעות החושים האורות הרוחניות וכו' כל המובע . כאשר עובדים אם אלמנטים או כוחות או יסודות מתחברים עליהם אם אור מודע פנימי , דהיינו רמות מעל הדמיון והמחשבה היום יומיים , אלא רמה של פנימי הכרתי יותר גבוהה ופנימי שיש לו אור גבוהה יותר וחזק יותר , היבט בו מתחיל למשל ייסוד האש , שהוא הרי נובע ממעבר של מאורות אור לאש , ובאור הפנימי הגבוהה יותר יש נגישות לזה , ואז משלבים אופנים פנימיים אם היסודות כדי לרתום אותם ולחברם להשראה הטבעית הפנימית ומשם מעגל , שיעצימו ויחזקו את האלמנטים הפנימיים וידחו כאלה שאינם ואז זה מגן . לקבוע עובדות זה אסטרטגיה רוחנית , איך אני רוצה שתכני השפעת המעגל השני יעבדו , האם אני רוצה שייצרו מצבים והשפעות גם שאני לא מודע עליהם שזה שימוש בעיקר במאגיה שחורה , דהיינו אני רוצה שהמעגקל שלי ייצור עובדות השראתיות בשטח כגישת המעגל . או שאני רוצה להפעיל את הדברים מיתוך התכללות בהתחדשות ואז זה משולב עם שאר ההיבטים בהרמוניה (יותר מומלץ מבחינה פנימית) זה חלק מההבנה של איך הבריאה פועלת המאגיה השחורה ולא סותר אצלי כלום. להתחיל במזרח זה הכיוון שבו מתחיל האור להיות גשמי , ומציין היבט של מח זר -מזרח , האות ז' מסמלת שבירת אור ישר ומיתוך כך מרחב , היבט בו האור הופך למגושם כי הוא מיוחס ביחד עם שבירתו =מרחב . וקטורת לכיוון זה מחדשת את האורות לפני החיתוך בו האור הופך לגשמי , ומכך את הדברים מסתדרים במציאות כאלמנט משפיע . מדיטציה - ריקון מחשבות וחיבור לאור פנימי גבוהה יותר תוך כדי התמקדות בנשימה , שנותנת להכרה לעקוב אחרי שינויי פריסת האור מהכוונה ומשם לתנודות ותנועות ההכרה והמעשה . ולהתחבר לרמת אור פנימי גבוהה יותר וחזק יותר . הקפצת קונדליני כתבתי לפני דף או שתים . דוד
 
למעלה