שיתוף: טקסים\נוהלים\הליכים מאגיים שביצעתי

fire snake

New member
מה זה מאגיה שחורה בשבילך?

1."זה חלק מההבנה של איך הבריאה פועלת המאגיה השחורה ולא סותר אצלי כלום." איך לא? טוב,הגדר מאגיה שחורה? בעצם לא, אל תגדיר - זו הסתבכות כבדה, לבקש ממך הגדרה - במקום זה, הבא שלוש דוגמאות לכישופי מאגיה שחורה שחוללת (לא מבקשת שמות ופרטים... מבקשת סיפור אנונימי, או לפחות - מה היו כוונות הכישוף) 2."האם אני רוצה שייצרו מצבים והשפעות גם שאני לא מודע עליהם שזה שימוש בעיקר במאגיה שחורה" למה? למה הרשאת השפעות שאינך מודע אליהם יהפכו את המאגיה לשחורה? אה, אתה מתכוון שהשארת פתח ל"טרמפיסטים" להשתמש בצוו המאגי שלך לצרכים משלהם מועדת להניב תוצאות "צדדיות" שחורות לכישוף? נכון - ולכן יש לאבטח כל צו מאגי ע"י ביטול כל פעולות הטרמפיבטים מראש. אבל למה לך להשאיר פרצה-קוראת-לגנב בכוונה? 3."להתחיל במזרח זה הכיוון שבו מתחיל האור להיות גשמי" -בידע שלי, ידע השרף, המזרח הוא כיוון ההורה-האב-השמש-אלוהים האב; הוא שופע, ומשפיע בנדיבות על כל הקיימים; הוא זוהר ומאיר; הוא מלמד, מדריך, מחנך. זה ב"כיוונים הכלליים"; יש עוד מערכת פירוש לכיוונים, "הכיוון האישי", שהוא תלוי בכיוון השער האישי של כל אחד (יש שלושה שערים - שערים לצאת מהם אל ה"זוהר" - "האור המקיף" שלך? ו"כיוון השער האישי הוא תמיד "כיוו ההתחלות" וההרמוניה - שאר משמעויות הכיוונים יחסיות אליו) (בכיוונים האישיים שלי,המזרח הוא כיוון הקיום שמחוץ לגוף - לפני הלידה, יותר נכון ההתעברות, בטרם היות גוף.) בידע שלי ז=חסימה; תואם. 4. נשימה מסוימת, מובנית, או חפשית? 5. לא הולכת לחפש מה כתבת בדפים קודמים - גם ככה המאמץ לעקוב אחריך לא קל לי, והפורום מעסיק אותי יותר מדי. אם בא לך, העתק לכאן. ואולי תשמור את כתביך בפורום - במסמך טקסט, נדמה לי שכדאי - תחת ראשי פרקים, ותנסה לקבץ ניסוחים שונים, וכך ייקל לך להגיע לניסוחים בהירים? כלומר, אם אכפת לך להיות מובן, ואם אתה מוכן לקחת אחריות על זה...
 
טוב

אז נתחיל אם חוב הקפצת הקונדליני: ידוע שהאור המקיים את העצמי נכנס מהראש(מקום החור בראש של התינוק המציין באות פ' וגם נראה כך) מגיע לאיזור האגן והמפסעה ומשם עולה חזרה . ובתוך הטווח הזה מתהווה הגוף , (ראיה מהפנימי לחיצוני שהאור היורד ועולה הוא מרכז ההוויה לעומת הגוף כחיצוני ומלבוש לו ) כאשר רוצים להעלות את מצב העירות או לתעל אנרגיות יותר נמוכות וייצריות הבאות מהאגן (בשפה ההודית קונדאליני) אזי יש תרגיל פשוט מומלץ לעייפים , או לאלה הרוצים לתעל אנרגיה נמוכה לגבוהה לשימוש מאגי או הכוונתי השפעתי . בתוך מעגל של עוצמה או למצבים שונים של העלאת האנרגיה . תוצאות מיידיות . אם אתם חולים במשהוא כדי להיוועץ ברופא קודם . אז ככה תרגיל פשוט . נושמים נשימה עמוקה הממלא את כל הריאות , ובאותו זמן מעלים את הכתפיים הכי גבוהה שאפשר , ואז נושפים החוצה תוך שמיטת הכתפיים בעוצמה . חוזרים על כך שלוש פעמים . ואז עושים אותו דבר עם תוספת של עמידה על קצות האצבעות של הרגליים , ובנשיפה נוחתים על העקבים בעוצמה ביחד עם שמיטת הכתפיים . וחוזרים על זה 3 פעמים . הקיצר 3 פעמים כתפיים ו-3 פעמים כתפיים+עקבים . זה מקפיץ את האור הנמוך בכל הכלי וממריץ אותו . ואז יש קצת עירבול של עוצמות , ואם עושים זאת במעגל של עוצמה , ניתן לזהות נתיבי העצמה אישית ביחס למעגל . לעשות פעולה מאגית ישר אחרי זה לא מומלץ , לחכות מספר דקות עדיף , נסו ודווחו . לגבי מאגיה שחורה , ההגדרה של מאגיה שחורה , היא הפעולה במקיף של המשכות הרוח ההפוכה . היבט המופיע בכל מיני דברים , למשל הוא סיבת הדבר שהאישון של העיניים שחור אצל בני אדם בעולמות המכונים הסטרא אחרא , בניגוד לצבעים אחירים בעולמות אחירים של בני אדם עם יותר אור ואספקלריות שונות . ברמה ההיולית מתייחסים לרוח ההפוכה כאספקלריה בניגוד לאור הפנימי שהוא כביכול האמת הפנימית הקיומית . העולמות המכילים אספקלריות של רוח הפוכה כבסיס ,בהן העיסוק במאגיה שחורה הוא אלמנטרי וטיבעי . אני לא מתעסק בטרמפיסטים. לגבי הנשימה עמוקה שהיא בעצם הכנסת אור(אור יחסי =אויר) לעומת הכוונה ואז משתנה הפריסה של האור לעומת הכוונה , ומשם כיול של ההכרה במעלה האור והכוונה . התיאור של המזרח שהבאת מכיל עוד אלמנטים מהטבע וביטויים מהמזרח , אני התייחסתי יותר למקור כפונקציה , שילובים אם היבטים אחירים בבריאה יכולים להיות רבים ומגוונים . קצת מבולגן רק התעוררתי . דוד
 

fire snake

New member
עזוב הגדרות-3דוגמאות לכישופי מאגיה שחורה שלך?

זה מגדיר תחום עשייה הכי טוב. קונדוליני-המממ... זה רומז שאתה בוגר הודו, לפני שנחתת על הקבלה? תרגיל שעושה פעולה דומה, יותר עדין, פחות מנתק מהקרקע - למעשה הוא מחדד חושים בצורה אקוטית ביותר - זה מ"מעברים קסומים" של קסטנדה; "הדלקת הגוף". (ממצב מוצא כשל אמנויות לחימה - פישוק קל, ברכיים כפופות נמוך, ידיים לצדי הגוף):"זו פעולה מיוחדת שבה כל שרירי הגוף, וביחוד הסרעפת, נמתחים בבת-אחת. שרירי הבטן והרחם מיטלטלים, וכך גם השרירים שלפני הכתפיים והשכמות. מותחים את הרגליים והזרועות יחד בכח שווה, אבל רק לרגע קל." יש גירסת ידע השרף, שהיא חימום טוב לפני אימון: אותו הדבר בשכיבה או בסמיכת חצי גוף עליון על מרפק כפוף - כיווץ קצר וחזק של כל השרירים בגוף לתנוחת עובר, תוך אחיזה מאחורי הברכיים, והרפיה - שבה מתמתחים ברכות ומתגלגלים פעמיים שלוש. לחזור שלוש פעמים. טרמפיסטים מתעסקים אתך אם לא תחסום שור בדישו. הממ... שחור האישון הוא חושך - האישון הוא הפתח לחדר החושך בעין, המשקף את שדה הראייה בהיפוך. מה שייך הסטרא אחרא? מה זה בכלל רוח הפוכה? ולמה אתה משתמש בה?
 
ובכן

אני לא בוגר הודו , אני מאלה שהעבירו את צורת הקבלה המתאימה לכלים שבהודו כאשר שער החסד גלה לטיבט ואתם לחוץ לארץ לפני 2000 שנה , אני פשוט מחזיר את הידע לחוזרים ומשתמש במושגים השגורים בפי האנשים . לגבי התנוחה בקסטנדה מכיר גם מכיר , זה היבט קבלי שירד בשער הגבורה לאיזור פרו . והתפשט בקרב המקומיים האנדיאנים שאריות של זה , זה שאמניזם אינדיאני . וכן הייתי בין אלה שהורידו גם את זה .כשגליתם מהארץ . ושוב רוח הפוכה: אם יש השראה של טווח פנימי רוחני המביע את עצמו בעולם החיצוני הרי הוא היבט של רוח ישרה , כאשר היבט זה מלווה באור האישי הפנימי , כאשר הוא מגיע לגבולו נוצר התהפכות של אלמנט הרוח ואז הרוח הופכת להפוכה , הפוכה להשראה הפנימית . כאשר מאג מחלץ חושים בדרך כלל הוא יעבוד אם חושיו ושראת רוחו (דהיינו הישרה) אולם במאגיה שחורה הוא יתחבר להיבט ההפוך של רוחו , וזה בדרך כלל מעבר להארת אורו האישי , ואז הוא יתחבר לחושך לטומאות בטווחי הרוח ההפוכה . האישון עצמו עשוי מאור רק האספקלריה המלווה את הקיום הפנימי של הנשמה היא של רוח הפוכה , ולכן מקבל צבע שחור , כאשר זה משפיע על מה אנו רואים כמציאות , כאשר האורות של היש מסתדרים לפי הרוח ההפוכה והשחורה לעומת הנשמה, ואז סידור הרוחני והגשמי מתעצב ומיוצב לפי הרוח ההפוכה . העולמות הנוצרים באספקלריה כזו של רוח הפוכה ואישון שחור הם נקראים עולמות הסטרא אחרא . ישנם עולמות פנימיים יותר עם צבעי אישון אחירים כמו צבעי הקשת המעידים על מצב פנימי יותר של האדם ושל יותר אור , ויש מצב פנימי יותר מעבר לצבעים שבזה מתעסקת היהדות . חלק מראיית המציאות הנורמאלית בעולמינו קשורה לאספקלריה ההופכית . השאלה אם משתמשים רק בדרכי אור פנימי , ואז בעצם אי אפשר לעשות כלום בעולמות כגון אלו , או גם חיים את החיים מיתוך הבנה שהאור הפנימי הוא ההליך הקובע . דוד
 

fire snake

New member
ושוב, שאלתי שאלות ברורות ולא הצליח לי.

ענית איך שבא לך, תוך הקפדה על שמירת הבלגן. תוכל בבקשה לתת 3 דוגמאות לכישופים שעשית - מבחינת מטרות, כוונות - או לסרב לבקשתי, בנימוס או בלעדיו? (האם אני שוברת קוד נימוס מכשפים בסיסי עם השאלה הזו? יכול להיות, לא שידוע לי... אבל זה מה שאני רוצה לדעת.) טוב, אם כישופים שעשית רגיש מדי, כישופים שהיית עושה - דוגמאות בדויות?
 
אני מתפלא

כישופים ?! מי אמר שעשיתי כישופים ? מאגיה קבלית שחורה כן , כישופים לא . ואני מפזר בפורום פה ושם מתכונים למרות שאני די חדש בפורום . אם את רוצה דוגמאות מאגיות , אפשר לנסות . מאגיה שחורה לבנה אפורה וכו' אבל לא כישופים זה פשוט אסור לי . דוד
 

fire snake

New member
טוב, סמאנטיקה. שוב - מה ההבדל?

שיהיה מאגיה קבלית שחורה. יאללה, דוגמאות? לכל הסוגים שאתה עושה?
 
מה הדוגמא עם

המעגל מלח וקטורות ומעגל שני של פיח לא טוב . זה פורמט רוחני שמתאים לסוגי מאגיה שונים , מרחקי המעגלים 3 אמות ו-6 אמות , מה זה הולך ברגל . הרי בדרך כלל צריך לעשות מעגלים לפי אורכי פלגי הגוף , אבל להגנה צריך ניתוב אחר . לאט לאט אני יעלה מה שאפשר לפורום אם יהיה לי הכוח , אני עוד צריך לארגן את הדברים הרבה שנים לא עסקתי בזה . אני צריך עוד פידבקים והעלאת עוד נושאים לרענן את המוח היושן שלי , אבל אני אשתדל ... דוד
 

fire snake

New member
טוב מאוד, רק לא גילית-מה ניסית להשיג?

לפי מה שהבנתי, העצמה אישית עצמית, הגברת כל מה שנובע ספונטאנית מעצם קיומך. הבנתח נכון? מעבר לזה? ברכה לעם ישראל? קללה לרשעים? ייבוש עטיני הפרות עד שלא ירד מחיר הקוטג'? ברכת פרי בטן לעקרות? הפחתת זיהום האוויר באיילון? קירוב הקץ? זו שאלתי: מה המטרות שלשמן אתה מבצע מאגיה? |בדגש|מה היתה מטרת הטקס שביצעת? לשם דוגמה, אענה על שאלתי בעצמי: 1. שינוי עתיד - שתואר לעיל - http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=122&MessageId=153749936 מטרתו לשנות מהלך מאורעות עתידי שמוביל למצב של עבדות נצח וליצור מוצא שממנו ניתן לנווט את מהלך המאורעות הלאה ללא נזק (ותו לא! זה כל מה שאפשר להשיג בשינוי אחד - ובמחיר יקר ללא נשוא, לעתים) 2. קיבוע נוצה על לוכד חלומות: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=122&MessageId=153772030 מטרתה לאפשר לרוח לסובב את הלוכד ולהוציאו מ"יישור" - חיבור, תפיסה - עם ישות מסוימת, או מציאות מסוימת, ובכך לחלץ את החולם במקרים שנקלע למצבים בחלימה שבהם נחוץ לו חילוץ. 3. ריקוד השחזור הארוך - (סדנה שהיה דיבור שאעביר בפסטיבל פגניזם בין השאר) [סחרור מתמיד תוך הנעת הראש והידיים] סריקת ההילה, איתור כל סיב אנרגיה בה שנעול על טראומה מחיים קודמים, שחרורו במידה שתאפשר להעלות את האירוע שתקע אותו בזיכרון (אחר כך, בחלימה) ולשחררו לגמרי. עכשיו תורך מה היו מטרות הטקס שביצעת עם הפיח (אפר?) והמלח? ואם אפשר עוד שתי דוגמאות לביצועי מאגיה ומטרותיהן? וכל האמנים המבצעים אחרים מוזמנים לצרף עוד פריטים לרשימה - ציינו את אופן הביצוע, ואל תשכחו לציין את המטרות!
 
או מטרות

אני באותה מטרה תמיד , וכמו שלהקת האבנים המתגלגלות כתבו , אני פה עוד מהזמן של ישו/ישוע , ומה שמציק לך זה טבע המשחק שלי . אני כמו מאג טוב ישמור את מטרותי , ואם ארצה לפרט טקס מסויים מה הוא עושה , זה לא אומר שזה הצהרת כוונות , ביינתים זה להרחיב את מעגלי הידע בסוגי מאגיה שונים (יותר נכון להיזכר), ופה ושם לשתף ידע , אני חושב שבזמן הקצר שאני פה העליתי הרבה נושאים שרובם ללא קוד הלא מובן ואף אחד לא ענה להם . ומעט שכן ענו עורר את הפורום , משכתי אש מכל מיני גורמים , אבל הפורום התעורר טיפה , ובחנתי תחילה את כל הארכיון , כך שיש לי מושג מה היה עד היום , ואני מכניס דברים חדשים וישנים . טוב עכשיו לגופו של עניין .דובר במקור על יצירת מערך הגנה , כך שלא מובנת השאלה . ואם לפירוט , אז מעגל של שלוש אמות ושש אמות , אחד עם מלח גס ואחד עם פיח . בשלוש אמות נכנס ההמשכה המשתלשלת של העצמי , וזה הסברתי , אם את רוצה פירוט נוסף אפשר להיכנס לקוד הזה שאת לא אוהבת .לדוגמא: ההמשכה המשתלשלת המלווה את פנימיות האדם מסומלת באות ש' , חיבור של 2* ש' נותן בסיס שגם יש יחס בין ה-ש' לרעהו , ואז מזה נגזר (מהשני ש'נים)מה שמלווה את הפנים של האדם באופן יותר קונקרטי . ואף משמש לבסיס הפעלות של מה שמלווה את הפנים של האדם .איזה טווח פריסה טבעית יש למאג ומה האפשרויות מזה ? נוסיף לזה +לו' , דהיינו את כל זה בתוך ההשתלשלות הכללית המצויינת באות ל' , ואת היבטי קיומה המצוינים באות ו' , ויחד יוצא ש+לו+ש =3 , וזה דוגמא לקוד הלא מובן שלי שאמור להיות באמתחת כל מאג .או בהסבר יותר מודרני לסיפרה 3 . ואז זה אומר שהמאג כשהוא עושה מעגל של שלוש אמות , הוא מביא לביטוי את כל המערך המטאפיזי המלווה אותו , ואם הוא תוחם את המעגל במלח , דהיינו ה-מח המשתלשל של האל , אז מעבר לגבולות המעגל זה בתחום השגחת האל, ומשמש חוצץ ומגן למוח הפרטי של המאג ומעשיו , טוב נגד שליטה מוחית וכו' .וגם לסידור המערך הנביעתי הפנימי של המאג זוכרת מה שצריך להגן עליו . את הטקס אפשר לערוך לעומת טווחים שונים ואז השימוש יהיה כגון , הטקס על אדמה שחורה יהיה בעיסוק של מאגיה שחורה , על אדמה אדומה יהיה תחום המאגיה הלבנה , על אדמה חומה בתחום ביניים . וכן איזה נירות צבעיהם וממה הם עשויים , וכך גם הקטורות , תלוי לאיזה טווח ושימוש אנו בונים את המערך . האם זה רק להגנה , או גם להתקפה , וזה בהתאמה לידע וכישוריו של המאג הלו כן . כמעט ואין שיתופים כאלה בהיסטוריית הפורום , צעד חלוצי, אני עוד בודק את היחס ואיך מקבלים את זה . אולי נמשיך בפירוטים הלאה , אבל קצת סבלנות הרמות הגבוהות של הדברים הם כמו בקוד , שזה אמור להיות בידיעות של כל מאג שעבר הכשרה מסודרת , את המובן של לדוגמא המספרים , ולאו דווקא כניסה למפרט הרוחני המדוייק שמביא למה המספר עובד וכיצד להשכיל מכך מה זה אומר ומה לשים לב בעבודה המאגית . בבתי ספר של מאגיה בעבר העתיק נדרשה בקיאות בבסיס הדברים ברמה עמוקה כך שהמאג ייצא הרבה יותר משוכלל . ואני קצת אולד סקול . אז המעגל והמלח הגנה של הטבעי של המאג ונביעתו , המעגל אם הפיח זה בהגדלת טווחים , בו מתלבשים כל הדברים שמעבר לנביעה הטבעית , והם נשזרים אם כל מה שאנו עושים ופועלים בלי לשים לב בחיי היום יום , והם מכילים נתבך של השראה פנימית של עצמינו , ולכן הפיח , המסמל את הדברים הבטלים החוזרים אלינו ונבלמים בפיח , דבר הדורש מהמאג משאבים לא מבוטלים לסדר את מערך המשוב במעגל השני , הרי חלק מהדברים בטוואי הזה נפתרים במשך גילגולים . וצריך לעשות סדר במערך העבודה הזמני בגילגול זה , לעומת גילגולים אחירים , ומה מהמשוב יבוא בגילגול הנוכחי ומה יתבטל בפיח וכו' . להבין זאת יותר טוב צריך להיכנס לקוד המעצבן , ולהבין את פשר האמות , ואופני פעולותי הפנימיות בטווחים אלה . כאשר מערך בסיסי כגון זה יכול לשמש לריבוי של אפשרויות עם מטרות שונות , הפעם ציינתי היבט של מערך הגנתי .וגם לא ניכנסתי לפירוט המטאפיזי של כל עניין והיבט , רקת תיארתי כללית , הרי טקס כזה על כל היבטיו אפשר לכתוב מספר ספרים . טוב לאט לאט בפקטים קטנים שגם אני אתפוש ... דוד דוד
 

fire snake

New member
נכון, כתבת "טקס הגנה",משום מה פספסתי

התוכל לומר טיפה יותר? הגנה מפני מי\מפני מה? בעיקרון - אויבים, בני אדם\ישויות, או יותר הלכי רוח, יצר הרע, כאלה? (והאם זה שונה בעיקרון?) לכמה זמן ההגנה תקפה? מה גורם לך להחליט לבצע את הטקס? האמנם ביצעת אותו בעלילות? ווי, כמה חפירה...|חסר אמוטיקון חפירה| ואחר כך? אתה מחזיר הכל למצבו הקודם אני מקווה? מתקני כישוף שנשארים בשטח - לא כל כך בריא... האם אתה מבצע את זה באופן מחזורי ? וכשאתה אומר שמטרתך נשארת אותה אחת - הגאולה? ביאת המשיח, משהו כזה?
 
טוב נחזור לבסיס

זה טקס מאגיה קבלית ולא כישוף . אז ככה הגנה מפני כל האלמנטים בני אדם, ישויות ,נתיבי חשיכה בפנימי שבאים כיצר רע , חיזוק הנביעה הפנימית ושלילת כל האלמנטים ההפוכים היכולים לבוא בנתיב החיים , הרי אלמנט הפוך יהיה הגורם לתאונה או מחלה בגלל העדר אור ונביעה פנימית . וזה תלוי בכמה רבדים אתה עוסק , האם בסוגי אורות או יסודות או אלמנטים בטבע וב-בר שאתה קושר למעגל , האם אתה מחבר מהלכים העוטפים את הליבה של ההוויה שלך היוצרים קישוריות לכל הדברים הקיימים בבריאה , ולכן צריך להשקיע יחס עליהן , לדוגמא : אם זה לקשור לייסוד הרוח ונביעת בו ועד לקישור ליצירי רוח וחיבורם למעגל שלך , תלוי עד כמה המאג מעמיק ומה הקשרים שלו , אם הוא שייך לאיזה בית ספר מסודר בדרך כלל זה בה עם הסכמי עבודה אם כל מיני יישויות שעוזרים לניתוב צרכים ועשיה , הרי יש יישויות שכל הגשמיות בשבילהם זה מדמה , ואז בהסכם פשוט שאתה מעניק לו איזה משהוא רוחני שלך שיש לך עודף ממנו והוא נותן לך איזה גשמיות שתרצה (הבעיות מתחילות שעושים הסכמים כאלה ללא עודף רוחני ) יש בתי ספר שמלמדים את תלמידיהם לעשות פעולה רוחנית תמוהה הנותנת להם עודף רוחני מסויים שהיישות צריכה ואז יש כאילו הסכם עזרה הדדית . אז קישור של הוויות כגון אלו ומלאכים כדי להישמר מרמות כאלה שעלולים בהשבעות של מאג אחר להיות מכוונים נגדך . זמן ההגנה תלוי במאג וקשריו , יש דברים שעל פני גילגולים כגון קישור למלאכים , יש שהדברים זמניים כגון בישויות שהפאזה הקיומית שלהם ביחס אליך עובדת אחרת , ואז הקישורים יכולים להיות חד פעמיים או רב פעמיים, זה די תלוי במאג ושייכותו ומה רמתו ומידתו כישוריו וקשריו ,ובאיזה שדה של הוויה אספקלריטיבית הוא פועל , ובהתאמה אילו כוחות קיימים באותו שדה שבהם הוא פועל . להחליט לבצע טקס כזה קשור אצלי באמונה באל וגדילת הנשמה לערכים שבה היא יכולה לגדול ומיתוך זה בחרת בחיים ולהישמר על נפשך מאוד . כן בהחלט בוצע בעברי המתגלגל . אם מישהוא מגיע לרמות כאלה הוא בדרך כלל עושה טקס כזה באופן חד פעמי , למרות שנגזרות נמוכות יותר של טקס כזה יכולות להיות מופנות לשדות שונים של קיום פאזות שונות של קיום ולאספקלריות שונות של קיום ואז ריבוי של טקסים כאלה ברמות נמוכות יותר . לגבי הישארות של מתקנים בשטח , אין חיה כזו , אתה מתחיל בשם המפורש ומסיים איתו ומאג מסודר לא משאיר שום דבר בשטח . החוקים ברורים מה שנשאר צריך לעבור טהרה או במי חטאת או באש , לדוגמא : עשיתי איזה מעגל עם פגיון ועשיתי מה שעשיתי , אחרי זה הפגיון צריך לעבור טהרה באש שזה אומר שמספיקה להבה של מצית או גפרור , או למהדרים עד שהברזל של הפגיון מלובן . אם זה דברים שבטלים כגון נירות או שאריות של קטורת קוברים באדמה אדומה .(או בשחורה במאגיה שחורה אבל לא לצורכי הגנה זה רק באדמה אדומה ) זה די דומה לאיך מכינים את הבית לפסח הלכתית , מה שבולע צריך לפלוט וכו' . המטרה נשאיר אותה חיובית ומיסתורית . אז ככה עניתי על רגל אחת בשלוף , מקווה שזה מספיק אם נצטרך להעמיק יותר אז יאלה נחפור עוד בכיף . דוד
 

fire snake

New member
למחרת, התעוררתי מחלום -

זוכרת רק את סופו: אני ועוד שלושה בחורים, אנחנו צוות, חוזרים מנסיעה בג'יפ, בין שאר עניינים ששכחתי, מגיעים לכיכר שבה הכל מוכן להוצאתנו להורג - שלושבנות שנגזר עליהן להיתלות, ועלינו נגזר מוות אחר, קצת פחו מאוסבעיני."היי, אני לא מפחדת מן המוות!" אני אומרת, מופתעת, עם הגיענוהראשונה, בחורה שהיתה מורה למחול שלי תקופה קצרה באיזשהו מוסד לימודים, כבר מתה,תלויה על עמוד גבוה מאוד; היא תלויה בתנוחת עובר, נראית מבסוטה, בכלל לא מיוסרת, וזו הקלה גדולה לראות שכך. לימיננו ניצב מתקן ההמתה שלנו. (לא יודעת, בעֵרות, איזה מתקן ואיזה מוות - גוש מתכתי משולש מעוגל בגובה הכתפיים, בסיסו ברוחב מטר.) קהל דליל מאוד עומד אתנו , מרכז הרחבה ריק. אני חוששת מראיית התליות - הרבה יותר משאני חוששת מהמוות; אני שוקלת רגע להתנתק כדי לא לראות, אבל אז אנחנו ממשיכים לדבר בינינו - ממשיכים התבדחויות בסגנון שהתחלנו בו לפני הגיענו לכיכר, ואנחנו ממשיכים להיות עסוקים בעניינים הדחופים שהעסיקו אותנו בדרך - עניינים הרי גורל כלשהם, שהודות להם רבע השעה שנותרה לנו נראית ארוכה מאוד, כמו יום שלם, ותשומת לבנו מוסחת לחלוטין מן המוות - עלינו להספיק לסיים את המבצע, ואנחנו שקועים בכך לחלוטיןׁוזה דוחה לגמרי את הפחד.)
 
תוספת הכרחית

כאשר נשלם העניין יש לברך את הברכה של אחרי היין , לפני העישון סיגריה . חשבתי קצת לפרט בשלב המיקוד והכנסת האלמנטים הנוספים . חוץ ממיקוד מוחלט בשמות , יש את ההיבט שמחלצים חושים כלפי המעגל תוך כדי נשימה כאשר כל נשימה אתה מגדיל את פריסת החושים שלך עד גבול המעגל , נדרשת עוצמה אישית לא מבוטלת לעמוד בדברים כגון אלו . מעבר לכך אתה נכנס לתוך פנימיותך דהיינו לאפיק שהוא בחלקים הפנימיים יותר של הוויתך , שזה נמצא כחוויה מעבר לזמן הרציף , ובו ניתן לך האפשרות להתחבר לאורות פנימיים שמעבר להיכן מוחי ותפישת האני שלי נמצאת ביום יום , דהיינו צריך להתחבר לאיזה מרחב פנימי גבוהה יותר בתוכינו , שיש בו אור גבוהה יותר , ואז כאשר אנחנו במאורי אור גבוהים יותר מבחינת פנימית על זמנית , אם יש בכוחינו לרתום ולחבר את הכוחות הנפרסים לעומתינו במצב פנימי זה , כגון להתחבר למאורי האש דהיינו או להתחבר ישירות למעבר בין מאורי אור לאש ומשם להפעיל ולחבר למעגל, או אם הכנתי מראש בטקס מאגי אחר נגישות למאורי אש וליסודם ,ואז בטקס הנוכחי אני פשוט מפעיל את הנגישות המוכנת מראש (מומלץ). וכך חיבורים ליסודות הרוח המים האדמה , כיצד הם באים בפריסה כבשר ודם , ומייחד היבטים ספציפיים לגבי האדמה תלוי בסוג הטקס , איזו מאגיה , ועל איזה אדמה אנו עושים זאת . אם אני פועל באדמה אדומה החיבור יהיה יותר שורשי ולאור ולרוח הישרה וכן לפעולת האלפים(האות א') הנמצאים באדמה והמוסיפים לאדם כוח . ובאדמה שחורה , אני ייחד את העניינים של גילום מרחבי הרוח ההפוכה בשילוב המשתלשל , ובמסלול הגנתי , דחיה של כל מיני מוטיבים הפוכים שאינם מיישרים קו אם היבטי מהאדמה האדומה . מאג רציני יעשה את הטקס הנ"ל תחילה באדמה אדומה ולאחר מכן בחומה ולבסוף יעשה בשחורה . כאשר כל אדמה מסמלת את חיבורי ה-"אד מה" כמו אד יעלה להשקות את הגן , דהיינו את פעולת ההבדלה(בין טוב ורע אור וחושך טמא וטהור וכו') ואיך כפעולה היא מתפרסת בבריאה ועושה במקיף שירות השקייה , שזה בלשון יותר מובנת אומר שבתחום שמעבר לפריסת העצמי והאני בבריאה , בא משתכללים כל מיני היבטים לעומתי הרי הם בתבנית ה"אד מה" כאשר לעומת פריסת מהות ה-אד , יש את סידור המקיף וממנו שינויי המודעות , שנותנים בפעולה המאגית את האפשרות לשנות ולכוון כל מיני דברים בטווחים כגון אלו המשפיעים על מכלול ההתנהלות שלנו בבריאה על פני גילגולים ומעשים כאשר כל העניינים הללו בפשטות באים לנו באדמה , ומיתוך טווח עצום זה , האלפים מהאדמה נותנים לנו עוד כוח , וכאן הכיוונון בחיבורם למעגל , ביחס לשדות הנפרסים , שדה האד מה האדום בו יש תצורה של האד כקיום של מרחבים יחסיים . שדה אד מה חום בו יש פריסה משנית מהאדום לתוך טווח שבו האד מה מייצר מרחב קייומי על פריסתו והשפעותיו , ולבסוף שדה אד מה שחור בו הרוח ההפוכה מקבלת המשכה מעבר להשפעות האדום והחום , כאילו מעטפת של רוח הפוכה הממשיכה תוואי מציאותי חשוך , ואז כיוונון הפריסה של תוואי הפנים שלי במעגל ודחיית מה שאינינו הפנימי שלנו ונביעתו בכל המעגלים עם יחס ממעגל למעגל . וזה ביסוד האדמה , וכך המנהג בכל אלמנט או ייסוד ושילובו במעגלי שלצורך הגנה . וחיבור כל אלה למעגל ושילובם וסידורם מהפנימי לחיצוני בהתאמה לפנימיותינו , תוך כדי מיקוד בשם , וכניסה למצב שהוא כאילו על זמני , דורש הרבה תירגול לפני שאפשר לבצע דברים ברמות הללו , זה לגבי האלמנטים והיסודות . ניתן לבנות מעטה נוסף של לחשים חיבורים למאמרות ועוד הפעלות שונות של אבנים נירות קטורות חרבות פגיונות וכו' , כאשר כל אלמנט נוסף כזה דורש קשירה לפנימי או ליסודות ולאלמנטים הנוספים ושזירתם , כאשר כל זה צריך גם להתאים לי במצב שאני לא מודע ולא יודע כלום , ולהיות משולב עם התנהלותי היום יומית , שלב הכוס מים ולאחריו בטקס , תוך יצירה של שמירה של ההלך הפנימי כאשר הוא יוצא ממני ושב אלי , ולכן הכיוון של השם של האל למעגל וחזרה אל ראשי . ולעשות כל זאת תוך מיקוד , דורש להיות כמו בטראנס , והתנהלות הטקסית מחושבת לכול ניואנס קטן , צריך לעשות הרבה הכנות לטקסים כגון אלו , זה לא למתחילים , למתחילים אפשר להשתמש באותו פורמט ללא כל החיבורים וההפעלות . זהו עוד קצת על... דוד
 

fire snake

New member
שינויי עתיד

שיתוף - לדויד,הרווחת אותו ביושר! - להלן ציטוט מספרי (שבכתובים) "סגירת התמהטֻפה" גם בחיים האלה הגעתי לאותה גישה בנוגע לשינויי עתיד סדרתיים, שהם עבודה מפרכת: גומרים הולכים, יאללה. והקושי האמיתי: מששינית עתיד, מיד נפתח עליך גיהינום. בשַנותך עתיד אתה מושך אליך את כל האש בשעת קרב מאגי. ראיתי לוחמים מעולים שהתבלעה דעתם לאחר סדרת שינויים אחת. עבודה קשה. כדי לבצע שינוי עתיד כהלכתו, נאספים שלושים וחמישה רקדנים ושתי סָקָטֶקָ{ת} – אחת מובילה את הריקוד, ואחת קוראת את העתיד. אבל אפשר להסתדר גם עם הרכב יותר מצומצם. למען האמת, בחיים האלה ביצעתי את רוב השינויים לבדי, במשך כמה שנים, ובשנים אחרות – עם יַסִיגָ’ה, (האקס שלי) ולפעמים הילדים השתתפו. מספר המשתתפים הרב ביותר שיצא לי לעשות אתו שינוי עתיד היה כתריסר - היינו שתי סָקָטֶקָת (שמרית ואני), דָּנִי ֵאל ויורם מצד שמאל שלהם, ולהקת עורבים . להקת העורבים (וֹצ'וֹר^ִ{ים}) הופיעה מעלינו במפתיע (בעלילות-במציאות) בשלב הסכנות, והצטרפה לריקוד שהובלתי, ריקוד של מעגלים מעגלים שוני מפלס. זה היה על גג האוניברסיטה בהר הצופים, ערב יום כיפור ועיד אל פטר שהתלכדו (1986), קריאות העורבים הִתּזמרו עם פעמוני כנסיות ותותחי רמדאן. זו היתה תקופת הטירונות שלי, כשעוד נעשה מאמץ להראות לי כמה זיקוקים, לשמור את רוחי מרוממת, לפני פרוץ הקרבות הסוערים והשגרה האפורה והסוחטת, הרבה לפני שהתברר לי היטב שמשורה לא משחרר כלל המוות. תפקיד הרקדנים למקד את האנרגיה למען תוכל הקוראת לקרוא – אותו תפקיד שיש לכדור הבדולח (או לעננים, גרגרי הקפה, עלי התה, החול, קווי כף היד, הקלפים, דמעת הפנינה ההפוכה או להבדיל אלף אלפי - כבד שור שהוקרב, אסלת בית הכיסא הקדוש מאבן...) אבל אפשר להשיג את המיקוד ממקור אחר (צריח ה"סגרגה פמיליה ", הקתדרה הבלתי גמורה של האדריכל גוידו בברצלונה, בשינוי הראשון שחוללתי לבדי; השתקפות האלפים המושלגים באגם ז'נבה, בשני; את השינוי הבא עשיתי בבית קפה פריסאי, כשאני פותחת בעלילות ורוקדת בדמיון. משם והלאה אינני יודעת מה היו מקורות האנרגיה). בדרך כלל, קריאת עתיד היא טַבֻּ - מעשה שלא ייעשה; כיוון שהיא מועדת לשנות את העתיד לרעה. ידיעת העתיד עלולה להכשיל בגרמה פחד (אם העתיד הנצפה אינו רצוי), תאווה (אם נצפה עתיד נחשק) או שוויון נפש (ידיעת הבאות שוללת את ההפתעה, ואת ההשתוקקות, ובכך- את המניע לפעול). יצור רשאי לקרוא את העתיד ולשנותו אך ורק כאשר הוא מוקף – כשהוא במצב חסר מוצא. אין הכוונה למצבים שבהם רק חייו בסכנה; המוות הוא הליך תקין . (למצבים אלה מיועד נוהל אחר – טקס העלייה לגבעה.) מדובר בסכנות גדולות יותר, סכנות לעצם ההוויה. כגון עיוות ההוויה, כגון שלילת החרות, כגון אי יכולת לצאת לשמש. (כלומר: להמשיך להתפתח, לעבור אבולוציה.) על כן, חייו של מי שעוסק בשינויי עתיד הם צֵיד מצבי אין מוצא. לא קשה לצודם בעולמנו המשועבד, הנאנק תחת להט החרב המתהפכת, הכבול ומוצמת ברשתות קללה ומשמיו משחרים לטרף קרעי הצָ’וַטֻּמָ{ה.} (ואחר כך, נפתח הגיהינום.) קלי קלות! לפני שמחליטים על שינוי, רוקדת אחת הסָקָטֶקָ{ת} על שתי שאלות: למי נכון לעשות את השינוי, וממתי עד מתי. לאחר מכן, הסָקָטֶקָ{ה} הקוראת (או הקורא, אם זה מה שיש ) מתיישבת בישיבה מזרחית כשפניה לכיוון השער שלה. (כאמור , ישנם שלושה שערים: דרום מזרחי, צפון מזרחי וצפון מערבי.) היא "מסרקת" בהנעת אצבעותיה והרעדתן את רצונה, ואחר, במקדה את עיניה בגובה המתאים, פורשת לפניה בכפות ידיה, בזרועות מונפות לפנים, את התקופה שברצונה לקרוא (שעה, יום, שבוע, שנה, עידן… ממאורע עד מאורע… ). בסיימה לפרוש, היא מתחילה לקרוא, בהחליקה את ידיה לסירוגין לאורך כל שורה ושורה. המובילה פותחת במחול, והרקדנים העומדים לשמאלה, פני כולם לכיוון שערה של הקוראת, כל אחד צעד שמאלה וצעד אחורה מקודמו, (הסידור הזה מאפשר להם לקבל את הריקוד כאיש אחד) מקבלים את הריקוד ביחד איתה. הקוראת יכולה להתעכב, לחזור לאחור, לפרוש תקופה נוספת כדי להבהיר אילו פרטים… זוהי הקריאה הרגילה – קריאת המאורעות כפי שיארעו אם לא יתחולל שינוי עתיד. אם התעייפה הקוראת, היא טופחת בכפותיה על ירכיה – שלוש טפיחות בכפות מופנות מעלה, שלוש בכפות מופנות מטה, שלוש בכפות כלפי מעלה, ונשארת לנוח. כך היא מאותתת למובילת הריקוד (שממשיכה לרקוד בינתיים) על ההפסקה בקריאה. בקראה רואה הקוראת חזיונות מול עיניה, המתחלפים עם השתנות מקום ידיה. לעתים מופיעים חזיונות כבר בשלב הפרישׂה. היא מתארת את החזיונות בקול רם תוך כדי קריאה. לאחר הקריאה הרגילה, באה הקריאה המרבית – ( קריאת השינוי המרבי שניתן למחוללי השינוי לחולל בכוחות עצמם, ללא שינוי עתיד.) (המעבר בין הקריאות השונות נעשה בשינוי מוקד מבטה של הקוראת. כלומר: היא קובעת את מבטה בגובה מסוים, בתחילת הקריאה, ואז מרפה – כקביעת מקש Caps lock במקלדת.) הקריאה המרבית היא תנאי לשינוי עתיד: כבוחַן אם אפשר לחולל את השינוי בעצמנו, או שיש אמנם צורך בשינוי עתיד, ובמידה שכן - כמדרגה ליָהּ, ממנה יוכל לחולל את השינוי הדרוש (כי יָהּ הוא המחולל את שינויי העתיד). כלומר: בבואך לשנות עתיד, עליך להתחייב לעשות בעצמך, בעשייה רגילה, שאינה כישוף, את השינוי המרבי. אחר באה קריאת הסכנות, הנעשית בכפות ידיים מופנות מטה. היא מרכזת את הסכנות, את אנרגיות ההתקפה שבמצב, ומאפשרת ליָהּ לערבלן ולסלקן מהתמונה. אחריה באה קריאת השינוי, בכפות ידיים מופנות כלפי מעלה. פעולה זו קולטת מיָהּ אנרגיה, אשר מחוללת שינוי במצב. בקריאה זו, מובילת הריקוד מקבלת את הקריאה, כלומר: רואה חזיונות מול עיניה ומתארת אותם בקול רם, תוך כדי ריקוד. קרה גם קרה, ששינוי אחד לא הספיק – לא השיג את התוצאה הדרושה; ואז יש לגשת מיד לשינוי הבא. עד כאן, התיאוריה. אעיר עוד, שטכנית העניין פשוט למדי, וכבר לימדתי כמה וכמה אנשים את כל התורה הזו בחמש דקות, לפני שניגשנו לחולל את השינוי הבא. על תולדות שינויי העתיד - ראה "תקציר סגירת התמהטֻפה" בבלוגי. בקיצור נמרץ: כשיצאנו עגומים מן המועצה שהתקיימה שלוש שנים לפני חורבן תגֻוָ^ר (השם הילידי של אטלנטיס) (זה לפני 11,000 או 24,000 שנים) פניתי לאָגוּר^ בניד-מחשבה סמוי. ... אָגוּר^ הבין ללבי מיד: נוכל להתגנב לפירמידה ולהשתמש בציוד הראייה המשוכלל של האַתּוֹן, שבמשולב עם הקריאה במחול של הסָקְעַגּ יאפשר להרחיק ראות ללא תקדים, כדי לחפש הזדמנות לְהִתְהָווֹת [=להתעלס באהבים] פעם נוספת, אחרונה, בזמן המועט שעוד נותר לנו על האדמה. והשאר היסטוריה. התגנבנו לפירמידה לראות - ולמרבה הפלצות ראינו את התַּמָהּטֻפָ{ה} נסגרת, את האדמה מחשיכה ואת דורנו נופל ארצה ומוצמת לעבדות נצח, כגורל כל שוכני האדמה. לא היתה שום דרך למנוע זאת. יכולנו רק לשתף בסודנו כמה וֹצוֹר^ {ִים} ולהתחיל בַּלחימה. (שסופה, כיום, עדיין אינו נראה באופק.) (תיקון: אהוי! משהו נצפה מבעד לערפל!) התגנבנו בכל שעת מצוא לפירמידה (בגופי חלימה) ועבדנו כמטורפים, כמו על מחשב: קוראים את העתיד (פעולה שבזמנים כתקנם היא אסורה בתכלית!) עד שנתקלים בסוף מר; ואז מחוללים שינוי עתיד. "רצים" עד לסוף המר הבא, ומחוללים עוד שינוי. וכן הלאה. ... הקריאה להיערך למסע אל השמש תפסה אותנו בפירמידה, דקות ספורות לפני סיום שינוי העתיד האחרון – יכולנו להספיק. אבל נתקענו פה על האדמה - להמשיך בשינויי העתיד... עד לפני כמה חודשים, כשהגיעו לסיומם, מחמת קרבתה של 2012. כמו בקרבה לחוף, הגלים "נשברים" - לא נותר "אורך גל" מספיק לחולל אתו שינויי עתיד. (איזו הקלה!)
 
כרגיל בגילגולי הקודמים

הייתי איתך על הגג הזה של האוניברסיטה , וכן שינינו את העתיד , שום דבר לא יקרה ב-2012 . אל דאגה אני עוד בשטח . דוד
 

SunlLeo

New member
דוד אני זוכר שאמרת את

המילים האלו כבר זה היה כאן או בגלגול אחר ?
 
למעלה