שעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
ממשיכים- אלמנטים בתחנת רמלה.
בתחנה נמשכת העבודה על פירוק מוקש הקברים. אז מה היה לנו שם? שני מבני טומאה שהושלמו, באורך 50 מ' כ"א מתחת למסילה הפעילה + שני מבנים מקבילים הנמצאים בשלבי סיום מתחת לתוואי המסילה הנוספת + חפירה (בלבד) שהושלמה מתחת לרציף החדש עבור מבנה נוסף + הסרת ריצוף מהרציף הישן לקראת ביצוע חפירה עבור מבנה טומאה נוסף. בסה"כ מדובר בשישה מבני טומאה במתחם התחנה. בינתיים (טפו טפו טפו בחזקת חמסה, כמקדם ביטחון מיסטי
) ניתן לומר שהתחנה צועדת אט-אט לקראת שחרורה. בחמישה מבנים מתוך השש צלחה הרכבת את שלב החפירה הקריטי (מבחינתה של אתרא קדישא, כמובן) וכעת נותר לקוות שגם החפירות האחרונות (מתוכננות לסופ"ש זה) עבור מבנה הטומאה שמתחת לרציף הישן יעלו חרס בלבד (תרתי משמע). בתמונה מלפני כשבוע פלוס: אלמנטים מבטון מונחים על משטח הבטון מתחת לתוואי המסילה החדשה. שימו לב לרמת הגימור הגבוהה של האלמנטים, הנמדדים ע"י אתרא קדישא בדיוק של מילימטרים.