צודק, שכחתי שנתיב נכנסו לזה רק בתחילת 2009.
בקווי ת"א נתניה, את שאר הקווים של נתיב לפני כן הכרתי מהצבא... אהבתי את האקסברס (מבטא ערבי מייצג).
צודק, שכחתי שנתיב נכנסו לזה רק בתחילת 2009.נושא הורדת התעריפים לא מדויק
רק בסבב המכרזים הראשון התחרות הייתה על גובה התעריפים. בין היתר, נכללו אשכולות רמלוד (סופרבוס), טבריה ואשדוד בינעירוני (ויאוליה) וצפת/נהריה (נתיף אקסברס). מאז, בכל המכרזים (לרבות ת"א-נתניה) התעריף נקבע מראש התעריף ע"י משרד התחבורה והתחרות היא על פרמטרים אחרים (למשל עלות תפעול, תמלוגים וכו'). אי לכך, וכפי שאמרתי כלללללל הטענות על גובה, מבנה, כיבוד ושיתוף תעריפים יש להפנות למשרד התחבורה.
בקווי ת"א נתניה, את שאר הקווים של נתיב לפני כן הכרתי מהצבא... אהבתי את האקסברס (מבטא ערבי מייצג).