שרבוב של שקרים ו/או חצאי אמיתות
יש תח"ץ מעולה מזכרון לתחנת בנימינה (קווי אוטובוסים וכן מוניות שירות). יש תח"ץ מפרדס חנה לתחנת בנימינה (שוב, אוטובוסים וקווי מוניות שירות). יש תח"ץ מאור עקיבא לתחנה (קו אוטובוס של נתיב אקספרס). זו דמגוגיה זולה ורעה להגיד שמכל ישוב באזור צריך להיות תח"ץ לתחנת בנימינה. כי אין לזה גבול ובכל מקום, כמעט, בעולם זה לא קורה. גם תחנה בבניני האומה תהיה מרוחקת כחצי שעה מחלק לא מבוטל של שכונות ירושלים. בכל עיר ענקית (בשטח ובאוכלוסיה גם יחד) אין דבר כזה תחנת רכבת שקרובה לכולם. אין.
שרבוב של שקרים ו/או חצאי אמיתותיענקל'ה - הרגע!
כמו שהתחנה בתוך בנימינה, יש מספיק ישובים בסביבתה שאין משם אפשרות להגיע לתחנה ללא רכב. גבעת-עדה, אור-עקיבא וכו'. לא מספיק שהתחנה בלב ישוב קטן (כן, ב-ה היא ישוב קטן, חשוב, אבל קטן), חשוב מה הקישור לשאר ישובי הסביבה. שנינו מסכימים שחשיבות התחנה בנגישות שלה, ולא חשוב עם מדובר באזור מגורים או תעסוקה. נתב"ג זו תחנה חשוב וכך גם מלחה, לעצם העניין, אבל מלחה זו תחנה לא חכמה, היא הוציאה את הרכבת מהעיר והפכה לנק' קצה מרוחקת חצי שעה לפחות מעיקר שכונות העיר.
יש תח"ץ מעולה מזכרון לתחנת בנימינה (קווי אוטובוסים וכן מוניות שירות). יש תח"ץ מפרדס חנה לתחנת בנימינה (שוב, אוטובוסים וקווי מוניות שירות). יש תח"ץ מאור עקיבא לתחנה (קו אוטובוס של נתיב אקספרס). זו דמגוגיה זולה ורעה להגיד שמכל ישוב באזור צריך להיות תח"ץ לתחנת בנימינה. כי אין לזה גבול ובכל מקום, כמעט, בעולם זה לא קורה. גם תחנה בבניני האומה תהיה מרוחקת כחצי שעה מחלק לא מבוטל של שכונות ירושלים. בכל עיר ענקית (בשטח ובאוכלוסיה גם יחד) אין דבר כזה תחנת רכבת שקרובה לכולם. אין.