תלונה על אגד

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
אגד לא מנסה "לייאש" אף

אם האוטובוס חונה בחניון של הרכבת
עשרים דקות, אז הוא יכול לחנות בתחנה... גם אם זה אומר שיצטרכו לשלם לנהג עוד כמה שקלים. וגם אם אין לו חלון כזה, אז צריכים לדאוג שהאוטובוס יעמוד לקלוט את הנוסעים כשהרכבת מגיעה אני באמת לא חושב שאני מבקש יותר מידי... ואגד דופקת קודם כל את עצמה, כי מי שבא עם רכב פשוט נכנס אליו ונוסע ורואה שאין אוטובוס אף פעם בתחנה ולא כדאי להשאיר את האוטו בבית. תאמין לי - זה ממש לא האנשים שאגד תצליח לגרום להם להתייאש ולעלות על 274
אגד לא מנסה "לייאש" אף
אחד... כל אחד בוחר את כלי התחבורה המתאים לו.
 

raminec

New member
צחוקים ../images/Emo6.gif

אגד לא מנסה "לייאש" אף
אחד... כל אחד בוחר את כלי התחבורה המתאים לו.
צחוקים

ר"ע קו 11 בחיפה. אם זה לא נסיון לייאש נוסעי רכבת, אז מה כן?
 

urilei

New member
ובכלל

2 שאלות
1) מה אתה עושה אם הרכבת מאחרת, עד מתי האוטובוס צריך לחכות לה בתחנה??? 2) אני בתור נוסע רוצה לעלות על האוטובוס בתחנת האיסוף השלישית שלו, מתי בדיוק אני אמור לחכות בתחנה???
ובכלל
זו בעייה שהיה אפשר לפתור עם תדירות קצת יותר נורמלית מפעם בחצי שעה רק בשביל הפרופורציה בתוכנית של נתיבי איילון יש קו עם מסלול דומה מאוד שצריך לנסוע כל 5 דקות... אז בבסיס, זה מה שרקוב פה, ולא מדיניות התיאום עם הרכבת. ובאמת, כל ההתחכמויות האלה באמת לא כאלה מסובכות כמו שאתה מנסה לצייר לדן היה את קו 14 שאמנם נסע רק פעמיים ביום אבל את הפעמיים האלה נתנו שירות נורמלי, ולא נרקבת רבע שעה בתחנה עד שפתאום קפץ לך אוטובוס משום מקום.
 

846

Active member
רבע שעה לחכות לאוטובוס הוא

ובכלל
זו בעייה שהיה אפשר לפתור עם תדירות קצת יותר נורמלית מפעם בחצי שעה רק בשביל הפרופורציה בתוכנית של נתיבי איילון יש קו עם מסלול דומה מאוד שצריך לנסוע כל 5 דקות... אז בבסיס, זה מה שרקוב פה, ולא מדיניות התיאום עם הרכבת. ובאמת, כל ההתחכמויות האלה באמת לא כאלה מסובכות כמו שאתה מנסה לצייר לדן היה את קו 14 שאמנם נסע רק פעמיים ביום אבל את הפעמיים האלה נתנו שירות נורמלי, ולא נרקבת רבע שעה בתחנה עד שפתאום קפץ לך אוטובוס משום מקום.
רבע שעה לחכות לאוטובוס הוא
זמן סביר ביותר אפילו בכל העולם! אל תסמוך יותר מידי על נתיבי איילון הם לא ממש מבינים בתחבורה ובתח"צ בפרט... תראה מה קורה בפ"ת. ניראה אותם מסיימים קודם את סלילת נתיבי איילון שנימשכת כבר למעלה מ20 שנה ולא רואים מתי היא תסתיים.
 
הם לא תכננו בעצמם, אלא הפקידו זאת

רבע שעה לחכות לאוטובוס הוא
זמן סביר ביותר אפילו בכל העולם! אל תסמוך יותר מידי על נתיבי איילון הם לא ממש מבינים בתחבורה ובתח"צ בפרט... תראה מה קורה בפ"ת. ניראה אותם מסיימים קודם את סלילת נתיבי איילון שנימשכת כבר למעלה מ20 שנה ולא רואים מתי היא תסתיים.
הם לא תכננו בעצמם, אלא הפקידו זאת
בידי חברות לתכנון תנועה.
 

846

Active member
מומחים לתח"צ?

דווקא לא, הם הפקידו את המשימה בידי
משרדים מומחים, שקצת פישלו בינתיים.
מומחים לתח"צ?
לא עדיף להקים צוות המורכב מאנשי אגד, דן וכמה מהנדסים וכלכלנים מהעיריה וממשרד התחבורה? פתאום צצו להן חברות של "מומחים" בתח"צ? מהיכן הידע בדיוק? הרי אתה בעצמך יודע שיש פער עצום בין התאוריה למעשה.
 

urilei

New member
את אנשי אגד

מומחים לתח"צ?
לא עדיף להקים צוות המורכב מאנשי אגד, דן וכמה מהנדסים וכלכלנים מהעיריה וממשרד התחבורה? פתאום צצו להן חברות של "מומחים" בתח"צ? מהיכן הידע בדיוק? הרי אתה בעצמך יודע שיש פער עצום בין התאוריה למעשה.
את אנשי אגד
אחרי מה שאני שמעתי עליהם מח"כ שנלר, אני מעדיף שיתרחקו מוועדות כאלה... הדבר העיקרי שמעניין אותם זה עוד קצת תקציבים, כאילו שחסר... תסביר לי למה הכרטיס של השעה בירושלים הוא בתשלום מיוחד ולא אוטומטי ב-5.30, ונמשיך...
 

urilei

New member
5.30=5.50

את אנשי אגד
אחרי מה שאני שמעתי עליהם מח"כ שנלר, אני מעדיף שיתרחקו מוועדות כאלה... הדבר העיקרי שמעניין אותם זה עוד קצת תקציבים, כאילו שחסר... תסביר לי למה הכרטיס של השעה בירושלים הוא בתשלום מיוחד ולא אוטומטי ב-5.30, ונמשיך...
5.30=5.50
 

846

Active member
אני לא חושב שהח,כ נמכובד

את אנשי אגד
אחרי מה שאני שמעתי עליהם מח"כ שנלר, אני מעדיף שיתרחקו מוועדות כאלה... הדבר העיקרי שמעניין אותם זה עוד קצת תקציבים, כאילו שחסר... תסביר לי למה הכרטיס של השעה בירושלים הוא בתשלום מיוחד ולא אוטומטי ב-5.30, ונמשיך...
אני לא חושב שהח,כ נמכובד
מבין משהו בתח"צ. הסבר לי למה את מתכוון בנושא הכרטיס השעתי.
 

urilei

New member
חה"כ המכובד

אני לא חושב שהח,כ נמכובד
מבין משהו בתח"צ. הסבר לי למה את מתכוון בנושא הכרטיס השעתי.
חה"כ המכובד
באופן ספציפי מבין המון בתח"צ הרבה יותר ממה שחשבתי לפני הפגישה הוא מאוד הפתיע אותנו לטובה במעורבות שלו בכל אופן - לגבי הכרטיס בירושלים ההסבר כאן http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=91132491 היה ואני מודע לכך ששמעתי רק צד אחד, אני אשמח לשמוע אם יש בידך גם את הצד השני (כמובן זה שאתה נהג באגד לא אומר שאתה בהכרח צריך לדעת את כל הסיפור שהלך שם)
 

846

Active member
תשאל את הח"כ מתי הוא נסע באוטובוס

חה"כ המכובד
באופן ספציפי מבין המון בתח"צ הרבה יותר ממה שחשבתי לפני הפגישה הוא מאוד הפתיע אותנו לטובה במעורבות שלו בכל אופן - לגבי הכרטיס בירושלים ההסבר כאן http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=91132491 היה ואני מודע לכך ששמעתי רק צד אחד, אני אשמח לשמוע אם יש בידך גם את הצד השני (כמובן זה שאתה נהג באגד לא אומר שאתה בהכרח צריך לדעת את כל הסיפור שהלך שם)
תשאל את הח"כ מתי הוא נסע באוטובוס
בפעם האחרונה ומתי הוא יזם ביקור באחת החברות הכולל סיור תיפעולי והסבר פרטני בזמן אמיתי ולא באיזו ועדה בכנסת. לגבי מחירים? זה לא ממש התחום שלי. יש כלכלנים באגד ובמישרד התחבורה שמתעסקים עם זה ויש ועדה מיוחדת של משרד התחבורה שקובעת את סוגי הכרטיסים. איך הם יראו וכמה הם יעלו. ואגב כלכלנים... יקירכם מנכ"ל החברה שמתחרזת עם "גרדת ישמעאל" היה פעם הכלכלן הראשי בחברת התח"צ שמתחרזת עם : "בגד".
 

urilei

New member
הוא דווקא נסע באוטובוס לא כ"כ מזמן

תשאל את הח"כ מתי הוא נסע באוטובוס
בפעם האחרונה ומתי הוא יזם ביקור באחת החברות הכולל סיור תיפעולי והסבר פרטני בזמן אמיתי ולא באיזו ועדה בכנסת. לגבי מחירים? זה לא ממש התחום שלי. יש כלכלנים באגד ובמישרד התחבורה שמתעסקים עם זה ויש ועדה מיוחדת של משרד התחבורה שקובעת את סוגי הכרטיסים. איך הם יראו וכמה הם יעלו. ואגב כלכלנים... יקירכם מנכ"ל החברה שמתחרזת עם "גרדת ישמעאל" היה פעם הכלכלן הראשי בחברת התח"צ שמתחרזת עם : "בגד".
הוא דווקא נסע באוטובוס לא כ"כ מזמן
לפי מה שהוא אמר קו 123 בחיפה אם נורא מתחשק לך לדעת וזה באמת לא לעניין שאתה מתחיל לרדת עליו פה או על רמת מעורבתו מה לחבר כנסת ולסיור תפעולי? ויותר מזה, מה לכרטוס ולסיור תפעולי? מה שהוא סיפר לנו שמשרד התחבורה רצה לעשות את זה ואגד התנגדה ודרשה תוספת "מימון" ל"עלות" הנוספת. אני מנסה לדבר (לכתוב) בצורה מכובדת. אתה יודע להגיד לי אחרת? שמה ששנלר אמר זה לא נכון? כי זה באמת מעניין אותי לשמוע... וקרעת אותי עם "גרדת ישמעאל", אבל הוא לא בדיוק מנכ"ל שם...
 

846

Active member
קו 123 קו נחמד מאד אני נהנה

הוא דווקא נסע באוטובוס לא כ"כ מזמן
לפי מה שהוא אמר קו 123 בחיפה אם נורא מתחשק לך לדעת וזה באמת לא לעניין שאתה מתחיל לרדת עליו פה או על רמת מעורבתו מה לחבר כנסת ולסיור תפעולי? ויותר מזה, מה לכרטוס ולסיור תפעולי? מה שהוא סיפר לנו שמשרד התחבורה רצה לעשות את זה ואגד התנגדה ודרשה תוספת "מימון" ל"עלות" הנוספת. אני מנסה לדבר (לכתוב) בצורה מכובדת. אתה יודע להגיד לי אחרת? שמה ששנלר אמר זה לא נכון? כי זה באמת מעניין אותי לשמוע... וקרעת אותי עם "גרדת ישמעאל", אבל הוא לא בדיוק מנכ"ל שם...
קו 123 קו נחמד מאד אני נהנה
לבצע אותו מדי פעם. מה לח"כ ולסיור תיפעולי? האם הוא לא צריך להבין את הנושא שעליו הוא רוצה להשפיע? האם סיור באגפים השונים של אגד, בסניף כולשהו ובריכוז הארצי לא יתנו לו מושג כיצד התנועה באגד מתנהלת? כיצד מתנהלת העבודה בשיגרה, מהי כמות הארועים החריגים אותם צריך לפתור מידי רגע או שעה? מה הם הפיתרונות שנותנים אנשי השטח לבעיות השונות עליהם מלוננים או קובלים? האם יש דברים שצריך לשנות? האם הפיתרונות שמציעים "המומחים" ישימים במצב הקיים. האם יש צורך בכלל לשנות משהו? האם הכרות עם מערכת הכרטוס שיטת ההפעלה והמערכות הקשורות אליה לא יתנו לו מושג לגבי ישימות של רעיונות שונים הקשורים לכרטוס? אני מצפה מאדם שניכנס לתחום מיקצועי שיתדל וילמד כמה שיותר על הנושא ולא יתרשם רק מדיונים העוסקים בנושאים מסויימים בלבד כמו כסף וסיבסוד.
 

mucool2

New member
למה שלא תדבר איתו בעצמך?

קו 123 קו נחמד מאד אני נהנה
לבצע אותו מדי פעם. מה לח"כ ולסיור תיפעולי? האם הוא לא צריך להבין את הנושא שעליו הוא רוצה להשפיע? האם סיור באגפים השונים של אגד, בסניף כולשהו ובריכוז הארצי לא יתנו לו מושג כיצד התנועה באגד מתנהלת? כיצד מתנהלת העבודה בשיגרה, מהי כמות הארועים החריגים אותם צריך לפתור מידי רגע או שעה? מה הם הפיתרונות שנותנים אנשי השטח לבעיות השונות עליהם מלוננים או קובלים? האם יש דברים שצריך לשנות? האם הפיתרונות שמציעים "המומחים" ישימים במצב הקיים. האם יש צורך בכלל לשנות משהו? האם הכרות עם מערכת הכרטוס שיטת ההפעלה והמערכות הקשורות אליה לא יתנו לו מושג לגבי ישימות של רעיונות שונים הקשורים לכרטוס? אני מצפה מאדם שניכנס לתחום מיקצועי שיתדל וילמד כמה שיותר על הנושא ולא יתרשם רק מדיונים העוסקים בנושאים מסויימים בלבד כמו כסף וסיבסוד.
למה שלא תדבר איתו בעצמך?
 

urilei

New member
אולי לא תאהב את התשובה

קו 123 קו נחמד מאד אני נהנה
לבצע אותו מדי פעם. מה לח"כ ולסיור תיפעולי? האם הוא לא צריך להבין את הנושא שעליו הוא רוצה להשפיע? האם סיור באגפים השונים של אגד, בסניף כולשהו ובריכוז הארצי לא יתנו לו מושג כיצד התנועה באגד מתנהלת? כיצד מתנהלת העבודה בשיגרה, מהי כמות הארועים החריגים אותם צריך לפתור מידי רגע או שעה? מה הם הפיתרונות שנותנים אנשי השטח לבעיות השונות עליהם מלוננים או קובלים? האם יש דברים שצריך לשנות? האם הפיתרונות שמציעים "המומחים" ישימים במצב הקיים. האם יש צורך בכלל לשנות משהו? האם הכרות עם מערכת הכרטוס שיטת ההפעלה והמערכות הקשורות אליה לא יתנו לו מושג לגבי ישימות של רעיונות שונים הקשורים לכרטוס? אני מצפה מאדם שניכנס לתחום מיקצועי שיתדל וילמד כמה שיותר על הנושא ולא יתרשם רק מדיונים העוסקים בנושאים מסויימים בלבד כמו כסף וסיבסוד.
אולי לא תאהב את התשובה
אבל לא, לא ממש חבר כנסת שתפקידו לדאוג לתושבי המדינה לתחבורה ציבורית איכותית, שלמה, הוגנת ונוחה, לא צריך להתעניין יתר על המידה ברמה התפעולית של הוצאת האוטובוסים לנסיעות, בוודאי לא בשביל לפעול בתחום כמו כרטוס, שאין לו קשר ללוגיסטיקה שמאחורי העמידה בלו"ז (או אי העמידה בו...) הוא סיפר לנו שפעם הוא בדק עם דן לגבי העומס באוטובוסים, וכן, הלך, בדק, חקר, שאל למה זה ככה ו"מה הבעייה להוסיף עוד 2 אוטובוסים בבוקר" (מה שכולנו שואלים), וחקר את המצב התפעולי ודווקא קיבל תשובה שלפחות באותה תקופה הייתה סבירה. היום כש-90% מהיממה האוטובוסים של דן עולים על גדותיהם נראה לי שמה שהוא גילה אז כבר לא ממש רלוונטי, אבל אז אולי זה היה נכון. ואולי רק חברת דן הצליחה לשכנע אותו שזה נכון... גם זה יכול להיות. אז דווקא ספציפית לשנלר - כשהוא מצא את זה רלוונטי הוא הלך לבדוק.
 
כנראה שנעלמו מעיניך נסיעות רבות

אולי לא תאהב את התשובה
אבל לא, לא ממש חבר כנסת שתפקידו לדאוג לתושבי המדינה לתחבורה ציבורית איכותית, שלמה, הוגנת ונוחה, לא צריך להתעניין יתר על המידה ברמה התפעולית של הוצאת האוטובוסים לנסיעות, בוודאי לא בשביל לפעול בתחום כמו כרטוס, שאין לו קשר ללוגיסטיקה שמאחורי העמידה בלו"ז (או אי העמידה בו...) הוא סיפר לנו שפעם הוא בדק עם דן לגבי העומס באוטובוסים, וכן, הלך, בדק, חקר, שאל למה זה ככה ו"מה הבעייה להוסיף עוד 2 אוטובוסים בבוקר" (מה שכולנו שואלים), וחקר את המצב התפעולי ודווקא קיבל תשובה שלפחות באותה תקופה הייתה סבירה. היום כש-90% מהיממה האוטובוסים של דן עולים על גדותיהם נראה לי שמה שהוא גילה אז כבר לא ממש רלוונטי, אבל אז אולי זה היה נכון. ואולי רק חברת דן הצליחה לשכנע אותו שזה נכון... גם זה יכול להיות. אז דווקא ספציפית לשנלר - כשהוא מצא את זה רלוונטי הוא הלך לבדוק.
כנראה שנעלמו מעיניך נסיעות רבות
מאוד בקווי דן, בכל ימות השבוע, ובכל איזורי התפעול. נסעת פעם עם קו 18 בשעת לפני צהריים או אחה"צ? נסעת פעם בקו 11 ביום שישי? נסעת פעם בקו 29 בכל שעות היום? אתה מגזים כאן הגזמות מטורפות...
 

846

Active member
הוא סיפר לך שפעם הוא בדק....

אולי לא תאהב את התשובה
אבל לא, לא ממש חבר כנסת שתפקידו לדאוג לתושבי המדינה לתחבורה ציבורית איכותית, שלמה, הוגנת ונוחה, לא צריך להתעניין יתר על המידה ברמה התפעולית של הוצאת האוטובוסים לנסיעות, בוודאי לא בשביל לפעול בתחום כמו כרטוס, שאין לו קשר ללוגיסטיקה שמאחורי העמידה בלו"ז (או אי העמידה בו...) הוא סיפר לנו שפעם הוא בדק עם דן לגבי העומס באוטובוסים, וכן, הלך, בדק, חקר, שאל למה זה ככה ו"מה הבעייה להוסיף עוד 2 אוטובוסים בבוקר" (מה שכולנו שואלים), וחקר את המצב התפעולי ודווקא קיבל תשובה שלפחות באותה תקופה הייתה סבירה. היום כש-90% מהיממה האוטובוסים של דן עולים על גדותיהם נראה לי שמה שהוא גילה אז כבר לא ממש רלוונטי, אבל אז אולי זה היה נכון. ואולי רק חברת דן הצליחה לשכנע אותו שזה נכון... גם זה יכול להיות. אז דווקא ספציפית לשנלר - כשהוא מצא את זה רלוונטי הוא הלך לבדוק.
הוא סיפר לך שפעם הוא בדק....
בחייך.... מי שמציע הצעות צריך ללמוד קודם את המצב הקיים לפרטיו ואחרכך לנסות לשנותו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה