סלח לי שאתה גורם לי לחזור לרגע
לקובי הישן והטוב, אבל אתה מקשקש שטויות ! מה הקשר לפינוק ?!? זהו, ועכשיו הפכתי שוב לרגוע והשליו של החודש האחרון...
זה לא קשור לפינוק. חוץ מזה מה מיוחד במי שנוסע ברכבת? אנשים שנוסעים ברכבת, ובד"כ גם שלמו כמה שקלים יותר עבור זה, עושים זאת משום שהם רוצים לקצר את זמן הנסיעה וגם לנסוע בצורה שלא תלויה בפקקים (וגם יותר בטיחותית). אם בהגיעם ליעדם הם יאלצו לבזבז 15 דקות רק בלהמתין לאוטובוס שיקח אותם לאזור הבית שלהם, הרי שכל שכרם יצא בהפסדם. אז אפילו לא בצחוק, ובטח ובטח שלא ברצינות, לא מקובלת עלי התשובה הזאת ולא הלך המחשבה הזה. כי מה? נדפוק את אלו שבאים ברכבת ? מה פתאום , וגם באיזו זכות ?!?!?!? המטרה הסופית, וזה משגע אותי שאתם לא מתעלים לרגע מההיבט הצר של אותו מפעיל (אגד או דן או חברה אחרת) ומנסים לראות תמונה רחבה יותר וכוללת יותר. בכל ישוב שבו יש תחנת רכבת המרוחקת מהעיר (כגון אשקלון, אשדוד, יבנה, ראשל"ץ, חדרה, נתניה, בית שמש ועוד כמה) חייב להיות אוטובוס מזין/מפזר שיוצא מהתחנה בתלות בהגעת הרכבת. גם אם היא מאחרת, נניח עד איחור של 15 דקות. מרגע הגעתה ועד ליציאת האוטובוס (וב-99% מהמקרים אין את אותו נכה או אותה שמנה או אותו זקן עם 4 מזוודות) צריך לעבור בין 5 ל-8 דקות. מקסימום. אלא אם כן מדובר על תחנה במרכז עיר גדולה (כגון ב"ש מרכז, תחנות ת"א, תחנות חיפה) שאז יש המון המון קווים מזינים ואין צורך ליצור תלות בין האוטובוסים לרכבות. מה עוד שלחיפה ות"א מגיעות גם המון רכבות. אבל בתחנת קצה (עיר רחוקה או תחנה פרברית) חייב גם חייב להיות קשר שכזה ויציאה של אוטובוס אך ורק ורק ואך תלות בהגעת רכבת (או שיעשו שלקו הזה תהיה תדירות של כל 10 דקות, אז שבאמת לא יחכה אפילו שניה אחת לרכבת). ואין פה שום קשר לפינוק או לשמפו כיף או למוּי כיף...