תלונה על אגד

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
לו"ז קבוע זה קריזה של אגד?

הגענו בדיוק לבעייה
אחרי שפלוני גילה שהאופציות שלו זה להיכנע לקריזות של אגד, שאותם הוא כבר מכיר טוב, ולבזבז שעה בשבוע (לפחות) על לו"זים מעוותים של אגד, הוא קונה אוטו, והרי לך עוד "עמך" שיפריע לך בדרך, יזהם את האוויר, יסע ממש לפניך ג'קי בנת"צ וגם יחנה לך בתחנה. זה שמי שנוסע יום יום בתח"צ מכיר את הלו"ז, לא נותן לזה את הלגיטימציה להיות גרוע במכוון
לו"ז קבוע זה קריזה של אגד?
 

urilei

New member
לו"ז קבוע זה מצויין

לו"ז קבוע זה קריזה של אגד?
לו"ז קבוע זה מצויין
תושבי פתח תקווה עדיין נאבקים על הזכות הזו אבל לו"ז קבוע שהוא (ככל הנראה במכוון) לרעת אלו שבחרו לנסוע ברכבת, זה רע מאוד
 

846

Active member
עוד לא שיכנעת אותי ש 5

לו"ז קבוע זה מצויין
תושבי פתח תקווה עדיין נאבקים על הזכות הזו אבל לו"ז קבוע שהוא (ככל הנראה במכוון) לרעת אלו שבחרו לנסוע ברכבת, זה רע מאוד
עוד לא שיכנעת אותי ש 5
דקות בין דעתך לבין הלו"ז זה פגיעה מכוונת בנוסעי הרכבת. אולי 10 או 20 דקות והלאה זה כבר מוגזם.
 

mucool2

New member
מה לדעתך הפרש הזמן האידאלי?

עוד לא שיכנעת אותי ש 5
דקות בין דעתך לבין הלו"ז זה פגיעה מכוונת בנוסעי הרכבת. אולי 10 או 20 דקות והלאה זה כבר מוגזם.
מה לדעתך הפרש הזמן האידאלי?
 

urilei

New member
בוא נתחיל מזה

עוד לא שיכנעת אותי ש 5
דקות בין דעתך לבין הלו"ז זה פגיעה מכוונת בנוסעי הרכבת. אולי 10 או 20 דקות והלאה זה כבר מוגזם.
בוא נתחיל מזה
שכשהנוסעים יוצאים מהרכבת, האוטובוס כבר צריך להיות שם לקלוט את הנוסעים זה מה שנקרא "הצדק לא צריך רק להעשות אלא גם להראות", וגם השירות, גם מי שלא משתמש בו, טוב תעשה אגד לעצמה אם תוודא שגם מי שלא משתמש באותו רגע בשירות יראה שהוא שם והוא קיים והוא זמין. הויכוח אם זמן הירידה הסביר מהרציף לאוטובוס זה 3 דקות או 5 או 7 הוא לא העיקר, מה שבטוח זה ש-7 זה הגג של גג, קובי אמר 8, נו, שיהיה 8, בטח לא 15. ואת ה-8 דקות האלה, אני כנוסע צריך להמתין במזגן ולא בשרב/בגשם. תקרא לי מפונק, אבל דווקא ח"כ שנלר ציין שבדיוק הדברים האלה הם פרמטר הרבה יותר חשוב מהמחיר בבחירה האם לנסוע בתח"צ או באוטו. השאלה האם אני הולך למצוא את עצמי מחכה 15 דקות בגשם, אז לעזאזל הכסף, לעזאזל הפקקים ולעזאזל איכות הסביבה.
 

846

Active member
אתה לא מחכה 15 דקות בגשם

בוא נתחיל מזה
שכשהנוסעים יוצאים מהרכבת, האוטובוס כבר צריך להיות שם לקלוט את הנוסעים זה מה שנקרא "הצדק לא צריך רק להעשות אלא גם להראות", וגם השירות, גם מי שלא משתמש בו, טוב תעשה אגד לעצמה אם תוודא שגם מי שלא משתמש באותו רגע בשירות יראה שהוא שם והוא קיים והוא זמין. הויכוח אם זמן הירידה הסביר מהרציף לאוטובוס זה 3 דקות או 5 או 7 הוא לא העיקר, מה שבטוח זה ש-7 זה הגג של גג, קובי אמר 8, נו, שיהיה 8, בטח לא 15. ואת ה-8 דקות האלה, אני כנוסע צריך להמתין במזגן ולא בשרב/בגשם. תקרא לי מפונק, אבל דווקא ח"כ שנלר ציין שבדיוק הדברים האלה הם פרמטר הרבה יותר חשוב מהמחיר בבחירה האם לנסוע בתח"צ או באוטו. השאלה האם אני הולך למצוא את עצמי מחכה 15 דקות בגשם, אז לעזאזל הכסף, לעזאזל הפקקים ולעזאזל איכות הסביבה.
אתה לא מחכה 15 דקות בגשם
האוטובוס יוצא א15 דקות אחרי הגעת הרכבת מתוכם אתה כ 5 דקות עליו.
 

urilei

New member
זה שהאוטובוס יוצא ב-XX:55

אתה לא מחכה 15 דקות בגשם
האוטובוס יוצא א15 דקות אחרי הגעת הרכבת מתוכם אתה כ 5 דקות עליו.
זה שהאוטובוס יוצא ב-XX:55
אולי במקומות אחרים באגד זה אומר ש-3 דקות לפני זה הנהג כבר במקום מוכר כרטיסים בתחנת ראשונים זה אומר שב-XX:55 הוא מתניע ומחמם את המנוע בחניון, אח"כ הוא יוצא, עובר את הכיכר, מגיע לאסוף נוסעים ב-XX:57 ויוצא אחרי דקה נדיר מאוד שנהגים בתחנת הרכבת טורחים להגיע לאיסוף לפני הדקה שבה צריך לצאת.
 

846

Active member
אם יש בעיה עם כיסוי

זה שהאוטובוס יוצא ב-XX:55
אולי במקומות אחרים באגד זה אומר ש-3 דקות לפני זה הנהג כבר במקום מוכר כרטיסים בתחנת ראשונים זה אומר שב-XX:55 הוא מתניע ומחמם את המנוע בחניון, אח"כ הוא יוצא, עובר את הכיכר, מגיע לאסוף נוסעים ב-XX:57 ויוצא אחרי דקה נדיר מאוד שנהגים בתחנת הרכבת טורחים להגיע לאיסוף לפני הדקה שבה צריך לצאת.
אם יש בעיה עם כיסוי
תור במקום מסוים תנסה לקבוע עם הפקח שיגיע ויבדוק את הנהגים. אי כיסוי תור באגד הוא עיניין מישמעתי.
 

raminec

New member
גם הנהגים שמדברים בפלאפון

אם יש בעיה עם כיסוי
תור במקום מסוים תנסה לקבוע עם הפקח שיגיע ויבדוק את הנהגים. אי כיסוי תור באגד הוא עיניין מישמעתי.
גם הנהגים שמדברים בפלאפון
90% מזמן הנסיעה, אבל זה באמת לא קשור פה לדיון. כי הרי אם אני אתלונן על נהג כזה יגידו לי פה שאני פוגע לו בפרנסה. נכון?
 

harhanegev

New member
נהג שמדבר בפלאפון 90% מזמן הנסיעה

גם הנהגים שמדברים בפלאפון
90% מזמן הנסיעה, אבל זה באמת לא קשור פה לדיון. כי הרי אם אני אתלונן על נהג כזה יגידו לי פה שאני פוגע לו בפרנסה. נכון?
נהג שמדבר בפלאפון 90% מזמן הנסיעה
זה נהג שמצווה לפגוע לו בפרנסה כל עוד הוא לא מתקן את דרכיו, כי הוא מסכן חיים של בני אדם !!!!!!! כנ"ל שאר עברייני התנועה למיניהם. לשמחתי, אני עוד לא נתקלתי בנהג כזה למיטב זכרוני, ובכלל באופן כללי אני לא מרבה להיתקל בעברייני תנועה כבדים בחברת אגד, לשמחתי הרבה.
 

raminec

New member
אני לא רק שנתקל בנהגים כאלו על בסיס

נהג שמדבר בפלאפון 90% מזמן הנסיעה
זה נהג שמצווה לפגוע לו בפרנסה כל עוד הוא לא מתקן את דרכיו, כי הוא מסכן חיים של בני אדם !!!!!!! כנ"ל שאר עברייני התנועה למיניהם. לשמחתי, אני עוד לא נתקלתי בנהג כזה למיטב זכרוני, ובכלל באופן כללי אני לא מרבה להיתקל בעברייני תנועה כבדים בחברת אגד, לשמחתי הרבה.
אני לא רק שנתקל בנהגים כאלו על בסיס
יומי, גם יש לי תמונות של נהגים כאלו. מתוך כבוד לבקשת מנהלי הפורום שלא להתלונן על נהגים ספציפיים לא אעלה את התמונות לפורום.
 

harhanegev

New member
מעניין אם אחד מהם זה הנהג האלים

אני לא רק שנתקל בנהגים כאלו על בסיס
יומי, גם יש לי תמונות של נהגים כאלו. מתוך כבוד לבקשת מנהלי הפורום שלא להתלונן על נהגים ספציפיים לא אעלה את התמונות לפורום.
מעניין אם אחד מהם זה הנהג האלים
מחיפה שאגד מתעקשת להשאיר בשורותיה כאילו לא היו דברים מעולם.
 

raminec

New member
היה גם נהג אלים

מעניין אם אחד מהם זה הנהג האלים
מחיפה שאגד מתעקשת להשאיר בשורותיה כאילו לא היו דברים מעולם.
היה גם נהג אלים
בקו 435 שנסעתי בו מירושלים לרחובות. נוסעת ביקשה מנהג להנמיך את הווליום של הרדיו. הנהג עצר ברמלה על הכביש הראשי, קם אל הנוסעת והתחיל לצרוח עליה כמו איזה פסיכופאט. זה אומנם לא אלימות פיזית אבל זה בהחלט אלימות מילולית קשה והנהג צריך להיענש. השארתי לנוסעת לעשות את חובתה המוסרית כלפי החברה וכמובן שעודדתי אותה להגיש תלונה.
 

raminec

New member
אגב

מעניין אם אחד מהם זה הנהג האלים
מחיפה שאגד מתעקשת להשאיר בשורותיה כאילו לא היו דברים מעולם.
אגב
יש גם יחידי סגולה שמדברים פשוט ללא דיבורית! זה לא רק מסכן את הנוסעים זה גם פשוט ממש ממש לא חוקי. אבל בארץ כמו בארץ אכיפה עושים רק למה שקל, פשוט ומתאים. אם בכלל.
 

קובי לו

New member
התשובה הזו מעלה לי את הסעיף !

אף אחד לא דופק את נוסעי
הרכבת. מי שנוסע יום יום מכיר את הלו"ז של כל אמצעי התח"צ העומדים לרשותו ולוקח בחשבון את כל זמני הנסיעה וההמתנה וזה חלק משגרת יומו. מי שלא רוצה להיות תלוי בתח"צ שיקנה אוטו ...
התשובה הזו מעלה לי את הסעיף !
וכדאי שראשי החברות של האוטובוסים גם יפסיקו לחשוב כך ולהתנהג כך. וכדאי גם שתפנים שיותר ויותר נוסעים בפרייבטים זה יותר פקקים לך, יותר סיכון לתאונות לך ויותר זיהום אויר שאני ואתה נאלצים לנשום ! הלך המחשבה הזה הוא מאוד לא לגיטימי.
 

846

Active member
גם אני בעד תח"צ במקום פריבטים

התשובה הזו מעלה לי את הסעיף !
וכדאי שראשי החברות של האוטובוסים גם יפסיקו לחשוב כך ולהתנהג כך. וכדאי גם שתפנים שיותר ויותר נוסעים בפרייבטים זה יותר פקקים לך, יותר סיכון לתאונות לך ויותר זיהום אויר שאני ואתה נאלצים לנשום ! הלך המחשבה הזה הוא מאוד לא לגיטימי.
גם אני בעד תח"צ במקום פריבטים
אבל אין כאן שום צעד מהמדינה להקטן את כמות המכוניות בכבישים. צריך הרבה יותר מאשר לקבוע לוז"ים מתואמים ברמה של דקות לאוטובוסים ורכבות כדי לשכנע את הישראלי לצאת מהאוטו שלו.
 

mucool2

New member
בזה אני מסכים איתך.

גם אני בעד תח"צ במקום פריבטים
אבל אין כאן שום צעד מהמדינה להקטן את כמות המכוניות בכבישים. צריך הרבה יותר מאשר לקבוע לוז"ים מתואמים ברמה של דקות לאוטובוסים ורכבות כדי לשכנע את הישראלי לצאת מהאוטו שלו.
בזה אני מסכים איתך.
 

urilei

New member
אתה 100% צודק

גם אני בעד תח"צ במקום פריבטים
אבל אין כאן שום צעד מהמדינה להקטן את כמות המכוניות בכבישים. צריך הרבה יותר מאשר לקבוע לוז"ים מתואמים ברמה של דקות לאוטובוסים ורכבות כדי לשכנע את הישראלי לצאת מהאוטו שלו.
אתה 100% צודק
וזה עדיין לא סיבה, שגם את הדבר הפשוט הבסיסי והאלמנטרי הזה תיקח ממנו...
 
סלח לי גם שרוב נוסעי הרכבת שאני

סלח לי שאתה גורם לי לחזור לרגע
לקובי הישן והטוב, אבל אתה מקשקש שטויות ! מה הקשר לפינוק ?!? זהו, ועכשיו הפכתי שוב לרגוע והשליו של החודש האחרון...
זה לא קשור לפינוק. חוץ מזה מה מיוחד במי שנוסע ברכבת? אנשים שנוסעים ברכבת, ובד"כ גם שלמו כמה שקלים יותר עבור זה, עושים זאת משום שהם רוצים לקצר את זמן הנסיעה וגם לנסוע בצורה שלא תלויה בפקקים (וגם יותר בטיחותית). אם בהגיעם ליעדם הם יאלצו לבזבז 15 דקות רק בלהמתין לאוטובוס שיקח אותם לאזור הבית שלהם, הרי שכל שכרם יצא בהפסדם. אז אפילו לא בצחוק, ובטח ובטח שלא ברצינות, לא מקובלת עלי התשובה הזאת ולא הלך המחשבה הזה. כי מה? נדפוק את אלו שבאים ברכבת ? מה פתאום , וגם באיזו זכות ?!?!?!? המטרה הסופית, וזה משגע אותי שאתם לא מתעלים לרגע מההיבט הצר של אותו מפעיל (אגד או דן או חברה אחרת) ומנסים לראות תמונה רחבה יותר וכוללת יותר. בכל ישוב שבו יש תחנת רכבת המרוחקת מהעיר (כגון אשקלון, אשדוד, יבנה, ראשל"ץ, חדרה, נתניה, בית שמש ועוד כמה) חייב להיות אוטובוס מזין/מפזר שיוצא מהתחנה בתלות בהגעת הרכבת. גם אם היא מאחרת, נניח עד איחור של 15 דקות. מרגע הגעתה ועד ליציאת האוטובוס (וב-99% מהמקרים אין את אותו נכה או אותה שמנה או אותו זקן עם 4 מזוודות) צריך לעבור בין 5 ל-8 דקות. מקסימום. אלא אם כן מדובר על תחנה במרכז עיר גדולה (כגון ב"ש מרכז, תחנות ת"א, תחנות חיפה) שאז יש המון המון קווים מזינים ואין צורך ליצור תלות בין האוטובוסים לרכבות. מה עוד שלחיפה ות"א מגיעות גם המון רכבות. אבל בתחנת קצה (עיר רחוקה או תחנה פרברית) חייב גם חייב להיות קשר שכזה ויציאה של אוטובוס אך ורק ורק ואך תלות בהגעת רכבת (או שיעשו שלקו הזה תהיה תדירות של כל 10 דקות, אז שבאמת לא יחכה אפילו שניה אחת לרכבת). ואין פה שום קשר לפינוק או לשמפו כיף או למוּי כיף...
סלח לי גם שרוב נוסעי הרכבת שאני
מכיר, הם כאלה שלא מוכנים כלל לעלות לאוטובוס מכל מיני סיבות שנוסעות בעיקר מפינוק וסנוביזם.
 

mucool2

New member
עשית הכללה די גסה,

סלח לי גם שרוב נוסעי הרכבת שאני
מכיר, הם כאלה שלא מוכנים כלל לעלות לאוטובוס מכל מיני סיבות שנוסעות בעיקר מפינוק וסנוביזם.
עשית הכללה די גסה,
ואח"כ ביקשת שלא יתנפלו עליך? מה חשבת שיקרה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה