תלונה על אגד

מצב
הנושא נעול.
באמת חשבת שחשבתי שלא יתנפלו עליי?

עשית הכללה די גסה,
ואח"כ ביקשת שלא יתנפלו עליך? מה חשבת שיקרה?
באמת חשבת שחשבתי שלא יתנפלו עליי?
תשמע, אישית אני סבור שרכבת היא אמצעי תחבורה מצוין וחשוב, אני מעדיף אוטובוסים. אבל ההתנהגות המתנשאת לעתים קרובות של נוסעי הרכבת הקבועים, לגבי נסיעה באוטובוס (גם כשהיא בפירוש האופציה הטובה יותר מכל הבחינות), מאוד מכעיסה, ובהחלט עוזרת להגיע למסקנה שנוסעי הרכבת מאוד, אבל מאוד מפונקים...
 

mucool2

New member
שוב אתה מכליל...

באמת חשבת שחשבתי שלא יתנפלו עליי?
תשמע, אישית אני סבור שרכבת היא אמצעי תחבורה מצוין וחשוב, אני מעדיף אוטובוסים. אבל ההתנהגות המתנשאת לעתים קרובות של נוסעי הרכבת הקבועים, לגבי נסיעה באוטובוס (גם כשהיא בפירוש האופציה הטובה יותר מכל הבחינות), מאוד מכעיסה, ובהחלט עוזרת להגיע למסקנה שנוסעי הרכבת מאוד, אבל מאוד מפונקים...
שוב אתה מכליל...
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif תתפלא אנדי, אבל אתה צודק.

במילים אחרות, מי שנוסע ברכבת די
מפונק! (בבקשה אל תתנפלו עליי)
תתפלא אנדי, אבל אתה צודק.
הרכבת אכן מיועדת לאנשים שמעדיפים נוחות . אתה תקרא לזה פינוק כמובן. המילה "מיועדת" אמנם מחטיאה במעט את המטרה , אך אני מניח שתבין.
 

urilei

New member
תודה קובי...

זה לא זמן סביר לחכות
לאוטובוס שמזין רכבת או יותר נכון לרכבת שמזינה אוטובוס בתחנה פרברית בסוף יום עבודה. זמן סביר לאוטובוס שאוסף נוסעי רכבת פרברית לביתם, כי התחנה מרוחקת ממרבית הבתים, הוא בין 3 ל-8 דקות, גג. במקרה הבאמת גרוע, 10 דקות מעצירת הרכבת ופתיחת דלתותיה ועד סגירת דלתות האוטובוס והתחלת מסע פיזור הנוסעים ברחבי הפרבר. אפילו לא אלפית השניה יותר. בסקר מקרי בקרב 500 איש לפי כל כללי הסקרים תראה שמעל ל-90% יגידו לך שלחכות מעל 10 דקות לאוטובוס כזה זה יותר מדי. מה לעשות ואנו יצורים פסיכולוגיים. ואנשים שלקחו מהעיר הגדולה רכבת רוצים לראות רצף נסיעתי אחד, עד כמה שאפשר, מרגע שעלו לרכבת בעיר הגדולה ועד שירדו מהאוטובוס המזין/מפזר ליד ביתם.
תודה קובי...
לזה בדיוק חיכיתי, שעוד מישהו יגיד שזה לא סתם לצאת לרחוב ולחכות רבע שעה לאוטובוס התיאום פה נדרש ברמה בסיסית.
 

urilei

New member
תלוי מה, תלוי איפה

רבע שעה לחכות לאוטובוס הוא
זמן סביר ביותר אפילו בכל העולם! אל תסמוך יותר מידי על נתיבי איילון הם לא ממש מבינים בתחבורה ובתח"צ בפרט... תראה מה קורה בפ"ת. ניראה אותם מסיימים קודם את סלילת נתיבי איילון שנימשכת כבר למעלה מ20 שנה ולא רואים מתי היא תסתיים.
תלוי מה, תלוי איפה
רבע שעה לחכות סתם לאוטובוס בתחנה ממוצעת בראש העין, נתניה, אשדוד, או אפילו ראשל"צ לחלק מהקווים, זה לא נורא. אבל תיאום עם הרכבת זה בסיסי, אל תנסה להיות תמים. לא אמרתי לך שסתם ב-12:00 בצהריים באתי לצאת לקניון לקנות מחזיק מפתחות של פו הדב לפלאפון ונאצלתי לחכות רבע שעה לאוטובוס דיברתי על תיאום עם הרכבת, וכאן רבע שעה זה לא סביר בכלל, אפילו לא בערך. ואל תנסה ללכלך על נתיבי איילון בגלל שנתנו את ההפעלה של זה לרפובליקת בננות. אני לא אומר שנתיבי איילון עשו תוכנית טובה או גרועה, אין לי כלים אמיתיים לבדוק את זה, אבל לדעתי האישית היא טובה. מה גם שאת התוכנית של פתח תקווה ושל ראשל"צ עשו בכלל שני גופים שונים. ונו, אני מזמין את הראשל"צים שלנו להגיד מה דעתם על רשת הקווים העירונית של ראשל"צ, חלק מזה אתה כבר יכול לראות פה... מה אתה רוצה להגיד על זה שחוץ מהקו 20 שלי שהלך לטייל היום לא יצאו גם 3 נסיעות רצופות של קו 11? עוד מעט תספר לי שזה מצויין כי אגד קלטה באמצע היום שלא היו נוסעים אז צמצמה תדירות באופן דינאמי
 

846

Active member
מי שמאחר בד"כ זאת הרכבת...

תלוי מה, תלוי איפה
רבע שעה לחכות סתם לאוטובוס בתחנה ממוצעת בראש העין, נתניה, אשדוד, או אפילו ראשל"צ לחלק מהקווים, זה לא נורא. אבל תיאום עם הרכבת זה בסיסי, אל תנסה להיות תמים. לא אמרתי לך שסתם ב-12:00 בצהריים באתי לצאת לקניון לקנות מחזיק מפתחות של פו הדב לפלאפון ונאצלתי לחכות רבע שעה לאוטובוס דיברתי על תיאום עם הרכבת, וכאן רבע שעה זה לא סביר בכלל, אפילו לא בערך. ואל תנסה ללכלך על נתיבי איילון בגלל שנתנו את ההפעלה של זה לרפובליקת בננות. אני לא אומר שנתיבי איילון עשו תוכנית טובה או גרועה, אין לי כלים אמיתיים לבדוק את זה, אבל לדעתי האישית היא טובה. מה גם שאת התוכנית של פתח תקווה ושל ראשל"צ עשו בכלל שני גופים שונים. ונו, אני מזמין את הראשל"צים שלנו להגיד מה דעתם על רשת הקווים העירונית של ראשל"צ, חלק מזה אתה כבר יכול לראות פה... מה אתה רוצה להגיד על זה שחוץ מהקו 20 שלי שהלך לטייל היום לא יצאו גם 3 נסיעות רצופות של קו 11? עוד מעט תספר לי שזה מצויין כי אגד קלטה באמצע היום שלא היו נוסעים אז צמצמה תדירות באופן דינאמי
מי שמאחר בד"כ זאת הרכבת...
לגבי נתיבי איילון: אם אין לך כלים אז אל תשתמש. אם היו תקלות בקו 11 ו 20 אז תתלונן תלונה עניינים ונקודתית.
 

mucool2

New member
מספיק להאמין לכל הטוקבקים ב-ynet

מי שמאחר בד"כ זאת הרכבת...
לגבי נתיבי איילון: אם אין לך כלים אז אל תשתמש. אם היו תקלות בקו 11 ו 20 אז תתלונן תלונה עניינים ונקודתית.
מספיק להאמין לכל הטוקבקים ב-ynet
הרכבת לא מאחרת כל כך הרבה.
 

mucool2

New member
סלילת נתיבי איילון לא הסתיימה?

רבע שעה לחכות לאוטובוס הוא
זמן סביר ביותר אפילו בכל העולם! אל תסמוך יותר מידי על נתיבי איילון הם לא ממש מבינים בתחבורה ובתח"צ בפרט... תראה מה קורה בפ"ת. ניראה אותם מסיימים קודם את סלילת נתיבי איילון שנימשכת כבר למעלה מ20 שנה ולא רואים מתי היא תסתיים.
סלילת נתיבי איילון לא הסתיימה?
אז מה, הכל פאטה מורגנה?
 

urilei

New member
תשמע...

סלילת נתיבי איילון לא הסתיימה?
אז מה, הכל פאטה מורגנה?
תשמע...
נהג אגד אומר לך את זה, אתה צריך להבין שלא יוצא להם להיכנס הרבה לאיילון... הם עדיין נוסעים דרך תל כביר
 

846

Active member
האם ב 20 שנה האחרונות

סלילת נתיבי איילון לא הסתיימה?
אז מה, הכל פאטה מורגנה?
האם ב 20 שנה האחרונות
מאז ניפתחו נתיבי איילון ראית יום אחד שאין עבודות בכביש? כל הנתיבים פעילים כולל השולים ?
 

mucool2

New member
אז אתה מעדיף שיפתחו הכל בבת אחת,

האם ב 20 שנה האחרונות
מאז ניפתחו נתיבי איילון ראית יום אחד שאין עבודות בכביש? כל הנתיבים פעילים כולל השולים ?
אז אתה מעדיף שיפתחו הכל בבת אחת,
אבל גם לחכות כמו שחיכית לתמח"ת? (יצא חרוז
) תשובה קצת יותר רצינית - בכל העולם (ובטח במדינה קטנה ודלת אמצעים כמו ישראל) אין כמעט פרוייקט תחבורתי בסדר גודל כזה שנבנה בבת אחת. כמו כל כביש, הוא גם צריך לעבור תחזוקה. לא שהכול מושלם, אבל נתיבי איילון בהחלט עושים עבודה טובה בסה"כ.
 

846

Active member
זה לא דומה לבנית מיבנה.

אז אתה מעדיף שיפתחו הכל בבת אחת,
אבל גם לחכות כמו שחיכית לתמח"ת? (יצא חרוז
) תשובה קצת יותר רצינית - בכל העולם (ובטח במדינה קטנה ודלת אמצעים כמו ישראל) אין כמעט פרוייקט תחבורתי בסדר גודל כזה שנבנה בבת אחת. כמו כל כביש, הוא גם צריך לעבור תחזוקה. לא שהכול מושלם, אבל נתיבי איילון בהחלט עושים עבודה טובה בסה"כ.
זה לא דומה לבנית מיבנה.
משהו כאן לא מתנהל כמו שצריך. לא יתכן שאף פעם ליסימו לעבוד על כביש ורוב הזמן על הקטעים הקיימים כבר 20 שנה. ותשובה להודעה אחרת שאיבדתי בשירשור: ראיתי פרוייקט קצת יותר גדול מנתיבי איילון שהושלם תוך פחות מ 10 שנים! רשת הכבישים העיליים בבנגקוק תאילנד. דוגמה לרשת של ק"מ רבים שמורכבת מעשרות ועמודים והקלה על הפקקים האינסופיים של העיר. ניתן לסיים פרוייקטים ולא למרוח אותם על פני עשרות שנים.
 

urilei

New member
אבל אתה לא מבין...

זה לא דומה לבנית מיבנה.
משהו כאן לא מתנהל כמו שצריך. לא יתכן שאף פעם ליסימו לעבוד על כביש ורוב הזמן על הקטעים הקיימים כבר 20 שנה. ותשובה להודעה אחרת שאיבדתי בשירשור: ראיתי פרוייקט קצת יותר גדול מנתיבי איילון שהושלם תוך פחות מ 10 שנים! רשת הכבישים העיליים בבנגקוק תאילנד. דוגמה לרשת של ק"מ רבים שמורכבת מעשרות ועמודים והקלה על הפקקים האינסופיים של העיר. ניתן לסיים פרוייקטים ולא למרוח אותם על פני עשרות שנים.
אבל אתה לא מבין...
זו חברה שקוראים לה "נתיבי איילון" אחרי שהיא מסיימת את הכביש היא יכולה למות... היא צריכה להצדיק את הקיום שלה לאורך זמן
 

846

Active member
../images/Emo45.gif עוד פעם אנחנו מסכימים

אבל אתה לא מבין...
זו חברה שקוראים לה "נתיבי איילון" אחרי שהיא מסיימת את הכביש היא יכולה למות... היא צריכה להצדיק את הקיום שלה לאורך זמן
עוד פעם אנחנו מסכימים
 

mucool2

New member
עניין של סדר עדיפויות...

זה לא דומה לבנית מיבנה.
משהו כאן לא מתנהל כמו שצריך. לא יתכן שאף פעם ליסימו לעבוד על כביש ורוב הזמן על הקטעים הקיימים כבר 20 שנה. ותשובה להודעה אחרת שאיבדתי בשירשור: ראיתי פרוייקט קצת יותר גדול מנתיבי איילון שהושלם תוך פחות מ 10 שנים! רשת הכבישים העיליים בבנגקוק תאילנד. דוגמה לרשת של ק"מ רבים שמורכבת מעשרות ועמודים והקלה על הפקקים האינסופיים של העיר. ניתן לסיים פרוייקטים ולא למרוח אותם על פני עשרות שנים.
עניין של סדר עדיפויות...
בכל מקרה, נתיבי איילון ממלאים את תפקידם לא רע. כל מערכת כבישים מתרחבת מדי פעם ודורשת תחזוקה. יכלו להמשיך צפונה ודרומה קודם? אתה צודק. השאלה היא כמה היית מוכן להשקיע בזה, ועל חשבון מה. לדעתך היה עדיף לסלול את כל ארבעת הנתיבים מהתחלה? לדעתי לא. זה היה משדר מסר ברור של העדפת הרכב הפרטי. לגבי פרויקטים ברחבי המטרופולין - זה כבר לא משנה אם מי שסולל נקרא "נתיבי איילון" או "מוישה זוכמיר ובניו".
 

846

Active member
מתי נסעת בפעם האחרונה באיילון?

עניין של סדר עדיפויות...
בכל מקרה, נתיבי איילון ממלאים את תפקידם לא רע. כל מערכת כבישים מתרחבת מדי פעם ודורשת תחזוקה. יכלו להמשיך צפונה ודרומה קודם? אתה צודק. השאלה היא כמה היית מוכן להשקיע בזה, ועל חשבון מה. לדעתך היה עדיף לסלול את כל ארבעת הנתיבים מהתחלה? לדעתי לא. זה היה משדר מסר ברור של העדפת הרכב הפרטי. לגבי פרויקטים ברחבי המטרופולין - זה כבר לא משנה אם מי שסולל נקרא "נתיבי איילון" או "מוישה זוכמיר ובניו".
מתי נסעת בפעם האחרונה באיילון?
האם באמת החברה והכביש בעלי השם הזהה עושים את מלאכתם כמו שצריך? תיכנון לקוי והתנהלות לקויה.
 

mucool2

New member
נסעתי לא מעט,

מתי נסעת בפעם האחרונה באיילון?
האם באמת החברה והכביש בעלי השם הזהה עושים את מלאכתם כמו שצריך? תיכנון לקוי והתנהלות לקויה.
נסעתי לא מעט,
אם כי ברוב המקרים מחוץ לשעות העומס (שמהן אני משתדל להימנע). איכשהו צלחתי את זה...
 

846

Active member
שלא בשעת העומס זה תענוג,

נסעתי לא מעט,
אם כי ברוב המקרים מחוץ לשעות העומס (שמהן אני משתדל להימנע). איכשהו צלחתי את זה...
שלא בשעת העומס זה תענוג,
מצפון העיר לדרום העיר ב10 דקות +- השעות הלחץ 30 דקות + ועד שעה (ע"פ גלגל"צ)
 

mucool2

New member
אז אתה מודה שאיילון הוא כביש טוב

שלא בשעת העומס זה תענוג,
מצפון העיר לדרום העיר ב10 דקות +- השעות הלחץ 30 דקות + ועד שעה (ע"פ גלגל"צ)
אז אתה מודה שאיילון הוא כביש טוב
הבעיה היא שיש עליו יותר מדי מכוניות לפעמים... והרי התלונה שלך היתה שעדיין לא סיימו לסלול אותו, וזה פשוט לא נכון, כי כמה שלא יסללו וישפרו ויוסיפו נתיבים, תמיד, תמיד יהיו שם פקקים. הפתרון הטוב ביותר צריך לכלול מערכת הסעת המונים יעילה (וגם זה לא יחסל את הפקקים). אגב, יצא לי גם לעמוד שם בפקק, ואני מכיר את ההרגשה. יצא לי גם לעמוד בפקקים בערים אחרות בעולם, עם מערכת כבישים "גמורה". זה לא יותר טוב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה