תלונה על אגד

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
לתמיד=לא תמיד

האינטרס המרכזי של "אנשי השטח"
הוא לתמיד טובת הנוסע, אלא בעיקר טובת ה"ארנק" שלהם. כך יוצא שיש קווים שמגיעים בתזמון מכוון שלא לתפוס את הרכבת היוצאת או שמי שמגיע ברכבת יפספס אותם.
לתמיד=לא תמיד
 

קובי לו

New member
זה לא זמן סביר לחכות

רבע שעה לחכות לאוטובוס הוא
זמן סביר ביותר אפילו בכל העולם! אל תסמוך יותר מידי על נתיבי איילון הם לא ממש מבינים בתחבורה ובתח"צ בפרט... תראה מה קורה בפ"ת. ניראה אותם מסיימים קודם את סלילת נתיבי איילון שנימשכת כבר למעלה מ20 שנה ולא רואים מתי היא תסתיים.
זה לא זמן סביר לחכות
לאוטובוס שמזין רכבת או יותר נכון לרכבת שמזינה אוטובוס בתחנה פרברית בסוף יום עבודה. זמן סביר לאוטובוס שאוסף נוסעי רכבת פרברית לביתם, כי התחנה מרוחקת ממרבית הבתים, הוא בין 3 ל-8 דקות, גג. במקרה הבאמת גרוע, 10 דקות מעצירת הרכבת ופתיחת דלתותיה ועד סגירת דלתות האוטובוס והתחלת מסע פיזור הנוסעים ברחבי הפרבר. אפילו לא אלפית השניה יותר. בסקר מקרי בקרב 500 איש לפי כל כללי הסקרים תראה שמעל ל-90% יגידו לך שלחכות מעל 10 דקות לאוטובוס כזה זה יותר מדי. מה לעשות ואנו יצורים פסיכולוגיים. ואנשים שלקחו מהעיר הגדולה רכבת רוצים לראות רצף נסיעתי אחד, עד כמה שאפשר, מרגע שעלו לרכבת בעיר הגדולה ועד שירדו מהאוטובוס המזין/מפזר ליד ביתם.
 

846

Active member
ההבדל בין 10 ל 15 דקות הוא מישני.

זה לא זמן סביר לחכות
לאוטובוס שמזין רכבת או יותר נכון לרכבת שמזינה אוטובוס בתחנה פרברית בסוף יום עבודה. זמן סביר לאוטובוס שאוסף נוסעי רכבת פרברית לביתם, כי התחנה מרוחקת ממרבית הבתים, הוא בין 3 ל-8 דקות, גג. במקרה הבאמת גרוע, 10 דקות מעצירת הרכבת ופתיחת דלתותיה ועד סגירת דלתות האוטובוס והתחלת מסע פיזור הנוסעים ברחבי הפרבר. אפילו לא אלפית השניה יותר. בסקר מקרי בקרב 500 איש לפי כל כללי הסקרים תראה שמעל ל-90% יגידו לך שלחכות מעל 10 דקות לאוטובוס כזה זה יותר מדי. מה לעשות ואנו יצורים פסיכולוגיים. ואנשים שלקחו מהעיר הגדולה רכבת רוצים לראות רצף נסיעתי אחד, עד כמה שאפשר, מרגע שעלו לרכבת בעיר הגדולה ועד שירדו מהאוטובוס המזין/מפזר ליד ביתם.
ההבדל בין 10 ל 15 דקות הוא מישני.
מספיק שנוסע מגיע עם חביעלה או תיק או לא יודע מה וכבר נוספו דקה או שתים או שלוש.. והנה 15 דקות. אל תגזים.
 

קובי לו

New member
ההבדל הוא מאוד לא משני

ההבדל בין 10 ל 15 דקות הוא מישני.
מספיק שנוסע מגיע עם חביעלה או תיק או לא יודע מה וכבר נוספו דקה או שתים או שלוש.. והנה 15 דקות. אל תגזים.
ההבדל הוא מאוד לא משני
ואל תספר לי סיפורים. אני גם נוסע, מדי פעם, באוטובוסים. לחכות 10 דקות זה לא כמו לחכות 15 דקות. בנוסף, אדם עם חבילה לוקח לו בדיוק 20 שניות, גג דקה אם הוא זקן/נכה. חוץ מזה את העיכוב של עוד דקה שתיים בגלל זקן/חבילה/צידרעייטער/אשה_שמנה_מאוד_עם_עגלת_ילדים שיתחילו להוסיף ל-5 דקות ולא ל-10 דקות, ואז במקרה הבאמת גרוע האוטובוס יצא 10 דקות לאחר הגעת הרכבת. אני רואה מדי פעם את האוטובוס בחדרה או נתניה וגם בראשונים שיוצא אחרי הגעת הרכבת. תוך 2 עד 4 דקות, גם בתחנות בהן באים באוטובוס עשרות נוסעים (כגון חדרה, נתניה ואיך שכחתי גם את קו 18 באשקלון, עם האוטובוס המיוחד של דאף) כולם עולים תוך 2 עד 4 דקות והוא יוצא לדרכו. אני ואורילאי שוב מסבירים לך שאין דין יציאה מהבית לבילוי/עבודה/סידורים והמתנה לקו מקרי ברחוב לבין הגעה ברכבת לתחנה הפרברית. זה יוצר, מבחינה פסיכולוגית (שהיא קרדינלית בתחום האנושי) נתק מעצבן בקרב הנוסעים. הרבה אנשים או שמוותרים על הרכבת כתוצאה מזה (אם אין להם פרייבט) או שבאים למחרת עם הפרייבט לתחנה. ואז מה יצא מזה ? הגדלת את חוסר שביעות הרצון של האנשים מצד אחד, ומצד שני הגדלת את זיהום האויר (ע"י יצירת נסיעה מהבית עד לחניון התחנה בפרייבט או אפילו מהבית ועד לעבודה בעיר הגדולה).
 
במילים אחרות, מי שנוסע ברכבת די

ההבדל הוא מאוד לא משני
ואל תספר לי סיפורים. אני גם נוסע, מדי פעם, באוטובוסים. לחכות 10 דקות זה לא כמו לחכות 15 דקות. בנוסף, אדם עם חבילה לוקח לו בדיוק 20 שניות, גג דקה אם הוא זקן/נכה. חוץ מזה את העיכוב של עוד דקה שתיים בגלל זקן/חבילה/צידרעייטער/אשה_שמנה_מאוד_עם_עגלת_ילדים שיתחילו להוסיף ל-5 דקות ולא ל-10 דקות, ואז במקרה הבאמת גרוע האוטובוס יצא 10 דקות לאחר הגעת הרכבת. אני רואה מדי פעם את האוטובוס בחדרה או נתניה וגם בראשונים שיוצא אחרי הגעת הרכבת. תוך 2 עד 4 דקות, גם בתחנות בהן באים באוטובוס עשרות נוסעים (כגון חדרה, נתניה ואיך שכחתי גם את קו 18 באשקלון, עם האוטובוס המיוחד של דאף) כולם עולים תוך 2 עד 4 דקות והוא יוצא לדרכו. אני ואורילאי שוב מסבירים לך שאין דין יציאה מהבית לבילוי/עבודה/סידורים והמתנה לקו מקרי ברחוב לבין הגעה ברכבת לתחנה הפרברית. זה יוצר, מבחינה פסיכולוגית (שהיא קרדינלית בתחום האנושי) נתק מעצבן בקרב הנוסעים. הרבה אנשים או שמוותרים על הרכבת כתוצאה מזה (אם אין להם פרייבט) או שבאים למחרת עם הפרייבט לתחנה. ואז מה יצא מזה ? הגדלת את חוסר שביעות הרצון של האנשים מצד אחד, ומצד שני הגדלת את זיהום האויר (ע"י יצירת נסיעה מהבית עד לחניון התחנה בפרייבט או אפילו מהבית ועד לעבודה בעיר הגדולה).
במילים אחרות, מי שנוסע ברכבת די
מפונק! (בבקשה אל תתנפלו עליי)
 
../images/Emo45.gif

במילים אחרות, מי שנוסע ברכבת די
מפונק! (בבקשה אל תתנפלו עליי)
 

846

Active member
../images/Emo45.gif פעם התלוננו שהאוטובוס לא מחכה

במילים אחרות, מי שנוסע ברכבת די
מפונק! (בבקשה אל תתנפלו עליי)
פעם התלוננו שהאוטובוס לא מחכה
עכשיו שיש לו"ז של 15 דקות אז זה יותר מידי... מה לעשות? האם אתה חושב שהמתכנן של אגד יודע שבשעה או דקה מסוימת מגיעה רכבת פרברית ובשעה אחרת מהירה? האם צריך להעסיק פסיכולוג שירגע את הנוסעים היורדים מהרכבת? אדם יוצא מהעבודה ויודע שהרכבת יוצאת בשעה X מגיעה ב Y והאוטובוס יוצא ב Z. זה כל הסיפור.
 

urilei

New member
לא, לא ולא

פעם התלוננו שהאוטובוס לא מחכה
עכשיו שיש לו"ז של 15 דקות אז זה יותר מידי... מה לעשות? האם אתה חושב שהמתכנן של אגד יודע שבשעה או דקה מסוימת מגיעה רכבת פרברית ובשעה אחרת מהירה? האם צריך להעסיק פסיכולוג שירגע את הנוסעים היורדים מהרכבת? אדם יוצא מהעבודה ויודע שהרכבת יוצאת בשעה X מגיעה ב Y והאוטובוס יוצא ב Z. זה כל הסיפור.
לא, לא ולא
לא צריך להעסיק פסיכולוג, למרות שאולי זה יכול לפתור כמה בעיות של כמה נוסעים צריך בסך הכל לפתוח לו"ז, שקל וחצי בדוכני המכר, או בחינם באינטרנט אם אני יודע שבשעה או דקה מסויימת מגיעה רכבת (פרברית או מהירה, כאילו כמה סוגי רכבות כבר יש בראשונים), אז אין שום סיבה שמתכנן לו"זים של אגד שבטח מרוויח כסף טוב לא ידע את זה... זאת אפילו חוצפה מצדך לשאול בציניות אם הוא צריך לדעת את זה. בוודאי שהוא צריך לדעת את זה! זה המקצוע שלו! כשהתחילו להפעיל את קו 20 מהרכבת (בשעות גרועות עוד יותר מאשר היום), שלחתי לאגד מכתב ובו פירוט מדוייק של שעות הגעת הרכבות לתחנת הראשונים, כולל סבירות איחורן הממוצע, שעמד, אז כמו היום, על לא יותר מ-3 דקות ברוב המוחלט של המקרים אתה באמת רוצה להגיד לי שבמסלול של שעה ועשרים אגד לא מסוגלת לשמור 3 דקות? לא קונה את זה... וכן, מי שהתלונן שהאוטובוס לא מחכה זה אני... כשהרכבת הגיעה ב-XX:42 והאוטובוס יצא ב-XX:40, כן, גם זה היה באגד ג'קי...
 

846

Active member
אתה לא מתנסח ברור

לא, לא ולא
לא צריך להעסיק פסיכולוג, למרות שאולי זה יכול לפתור כמה בעיות של כמה נוסעים צריך בסך הכל לפתוח לו"ז, שקל וחצי בדוכני המכר, או בחינם באינטרנט אם אני יודע שבשעה או דקה מסויימת מגיעה רכבת (פרברית או מהירה, כאילו כמה סוגי רכבות כבר יש בראשונים), אז אין שום סיבה שמתכנן לו"זים של אגד שבטח מרוויח כסף טוב לא ידע את זה... זאת אפילו חוצפה מצדך לשאול בציניות אם הוא צריך לדעת את זה. בוודאי שהוא צריך לדעת את זה! זה המקצוע שלו! כשהתחילו להפעיל את קו 20 מהרכבת (בשעות גרועות עוד יותר מאשר היום), שלחתי לאגד מכתב ובו פירוט מדוייק של שעות הגעת הרכבות לתחנת הראשונים, כולל סבירות איחורן הממוצע, שעמד, אז כמו היום, על לא יותר מ-3 דקות ברוב המוחלט של המקרים אתה באמת רוצה להגיד לי שבמסלול של שעה ועשרים אגד לא מסוגלת לשמור 3 דקות? לא קונה את זה... וכן, מי שהתלונן שהאוטובוס לא מחכה זה אני... כשהרכבת הגיעה ב-XX:42 והאוטובוס יצא ב-XX:40, כן, גם זה היה באגד ג'קי...
אתה לא מתנסח ברור
למה אתה מתכוון מסלול של שעה ו20 ושמירה על 3 דקות? האם האוטובוס היה אמור לצאת ב XX:40 ומתי הרכבת היתה אמור הלהגיע?
 

urilei

New member
עזוב עכשיו את התיאום הדפוק

אתה לא מתנסח ברור
למה אתה מתכוון מסלול של שעה ו20 ושמירה על 3 דקות? האם האוטובוס היה אמור לצאת ב XX:40 ומתי הרכבת היתה אמור הלהגיע?
עזוב עכשיו את התיאום הדפוק
זה תשאיר בצד לקו 20 יש מסלול של 80 דקות, שזה די הרבה עכשיו מוסיפים נתון: הרכבת, ב-99% מהמקרים לא מאחרת ביותר מ-3 דקות נניח שמתאמים את יציאת האוטובוס ל-5 דקות אחרי בוא הרכבת, ובמקרה של איחור מוסיפים בהתאם עד 3 דקות האם אגד באמת לא מסוגלת לאפשר לעצמה את הגמישות של ה-3 דקות האלה במסלול של שעה ועשרים? אני בטוח שהיא מסוגלת, זה שירות בסיסי.
 

846

Active member
אז ההבדל ביננו עכשיו

עזוב עכשיו את התיאום הדפוק
זה תשאיר בצד לקו 20 יש מסלול של 80 דקות, שזה די הרבה עכשיו מוסיפים נתון: הרכבת, ב-99% מהמקרים לא מאחרת ביותר מ-3 דקות נניח שמתאמים את יציאת האוטובוס ל-5 דקות אחרי בוא הרכבת, ובמקרה של איחור מוסיפים בהתאם עד 3 דקות האם אגד באמת לא מסוגלת לאפשר לעצמה את הגמישות של ה-3 דקות האלה במסלול של שעה ועשרים? אני בטוח שהיא מסוגלת, זה שירות בסיסי.
אז ההבדל ביננו עכשיו
הוא 7 דקות? 15-8? אתה באמת מגזים... ואולי ניתן לאוטובוס 2 דקות צ'אנס לאחר אחרי זמן הגעת הרכבת? והנה אנו מתקרבים ל 15 דקות. ומה אם הנהג שצריך להתפנות אחרי 80 דקות נסיעה רצופה?
 

קובי לו

New member
שאלה לי אליך

פעם התלוננו שהאוטובוס לא מחכה
עכשיו שיש לו"ז של 15 דקות אז זה יותר מידי... מה לעשות? האם אתה חושב שהמתכנן של אגד יודע שבשעה או דקה מסוימת מגיעה רכבת פרברית ובשעה אחרת מהירה? האם צריך להעסיק פסיכולוג שירגע את הנוסעים היורדים מהרכבת? אדם יוצא מהעבודה ויודע שהרכבת יוצאת בשעה X מגיעה ב Y והאוטובוס יוצא ב Z. זה כל הסיפור.
שאלה לי אליך
בישוב כלשהו, שנניח יש אליו רק קו אחד של אוטובוס פעם בשעה או שעתיים והקו הזה לא עושה סיבוב בתוך הישוב, ובאותו ישוב יש קו/קווים פנימיים, לא היית רוצה שיהיה קשר בין הגעת האוטובוס מחוץ לעיר לתוך אותה עיר לבין יציאת הקו הפנימי ? נניח הישוב הדמיוני מעלה זרנוגה. יש לשם כל שעה אוטובוס מחיפה למסוף המרכזי של מעלה זרנוגה. לא היית רוצה שיהיה קשר בין הגעת האוטובוס שבא מחיפה לבין יציאת הקו הפנימי שמפזר את הנוסעים שהגיעו ? אל תתמם ואל תתחכם. אם תענה לי לא סימן שלא משנה, קובי הישן והטוב לא יחזור (אבל הבנת מה הוא היה כותב) ואם תאמר שכן, כמו שאדם הגון והגיוני צריך לענות, אשיב לך, מדוע לא לעשות את אותו דבר ברכבת שמגיעה לתחנה פרברית ?
 

mucool2

New member
כי הרכבת תמיד מאחרת. ../images/Emo3.gif

שאלה לי אליך
בישוב כלשהו, שנניח יש אליו רק קו אחד של אוטובוס פעם בשעה או שעתיים והקו הזה לא עושה סיבוב בתוך הישוב, ובאותו ישוב יש קו/קווים פנימיים, לא היית רוצה שיהיה קשר בין הגעת האוטובוס מחוץ לעיר לתוך אותה עיר לבין יציאת הקו הפנימי ? נניח הישוב הדמיוני מעלה זרנוגה. יש לשם כל שעה אוטובוס מחיפה למסוף המרכזי של מעלה זרנוגה. לא היית רוצה שיהיה קשר בין הגעת האוטובוס שבא מחיפה לבין יציאת הקו הפנימי שמפזר את הנוסעים שהגיעו ? אל תתמם ואל תתחכם. אם תענה לי לא סימן שלא משנה, קובי הישן והטוב לא יחזור (אבל הבנת מה הוא היה כותב) ואם תאמר שכן, כמו שאדם הגון והגיוני צריך לענות, אשיב לך, מדוע לא לעשות את אותו דבר ברכבת שמגיעה לתחנה פרברית ?
כי הרכבת תמיד מאחרת.

ובכלל - רכבת זה רע, וזה למפונקים.
 
כאן תרשה לי להתערב

שאלה לי אליך
בישוב כלשהו, שנניח יש אליו רק קו אחד של אוטובוס פעם בשעה או שעתיים והקו הזה לא עושה סיבוב בתוך הישוב, ובאותו ישוב יש קו/קווים פנימיים, לא היית רוצה שיהיה קשר בין הגעת האוטובוס מחוץ לעיר לתוך אותה עיר לבין יציאת הקו הפנימי ? נניח הישוב הדמיוני מעלה זרנוגה. יש לשם כל שעה אוטובוס מחיפה למסוף המרכזי של מעלה זרנוגה. לא היית רוצה שיהיה קשר בין הגעת האוטובוס שבא מחיפה לבין יציאת הקו הפנימי שמפזר את הנוסעים שהגיעו ? אל תתמם ואל תתחכם. אם תענה לי לא סימן שלא משנה, קובי הישן והטוב לא יחזור (אבל הבנת מה הוא היה כותב) ואם תאמר שכן, כמו שאדם הגון והגיוני צריך לענות, אשיב לך, מדוע לא לעשות את אותו דבר ברכבת שמגיעה לתחנה פרברית ?
כאן תרשה לי להתערב
ועזוב את מעלה זרנוגה. בספטמבר 97' הופעל ביקנעם שירות פנימי שבא במקום הסיבוב בישוב שביצעו האוטובוסים שבאו מחיפה, ואני הייתי שותף לתכנון והקמת הקווים. מאחר ומדובר בשלושה קווים פנימיים לא יכול להיות מצב ששלושתם ייסעו ביחד ואחר כך חצי שעה לא יהיה אוטובוס ומצד שני האוטובוסים ל/מחיפה לא נוסעים בהפרשי זמן קבועים לאורך היום, ולכן נקבע לו"ז לקווים הפנימיים והנוסעים "למדו" להתאים את דרכי הגעתם לאוטובוסים לחיפה, כך נוצר שירות פנימי בישוב בזמנים קבועים אשר מופעל בהצלחה רבה והנוסעים מחוץ לישוב "גילו" לפתע כי מיקנעם יש אוטובוסים לא רק לחיפה אלא גם לתל אביב (826,846,909) לנצרת עלית (826) לקרית שמונה(845) לירושלים(960) לעפולה (302,056,156) ואתה לא מצפה משירות הפנימי להזין או לפזר נוסעים מכל אחד מהקווים הללו לפי זמני נסיעתו.
 

mucool2

New member
זה בכלל לא דומה.

כאן תרשה לי להתערב
ועזוב את מעלה זרנוגה. בספטמבר 97' הופעל ביקנעם שירות פנימי שבא במקום הסיבוב בישוב שביצעו האוטובוסים שבאו מחיפה, ואני הייתי שותף לתכנון והקמת הקווים. מאחר ומדובר בשלושה קווים פנימיים לא יכול להיות מצב ששלושתם ייסעו ביחד ואחר כך חצי שעה לא יהיה אוטובוס ומצד שני האוטובוסים ל/מחיפה לא נוסעים בהפרשי זמן קבועים לאורך היום, ולכן נקבע לו"ז לקווים הפנימיים והנוסעים "למדו" להתאים את דרכי הגעתם לאוטובוסים לחיפה, כך נוצר שירות פנימי בישוב בזמנים קבועים אשר מופעל בהצלחה רבה והנוסעים מחוץ לישוב "גילו" לפתע כי מיקנעם יש אוטובוסים לא רק לחיפה אלא גם לתל אביב (826,846,909) לנצרת עלית (826) לקרית שמונה(845) לירושלים(960) לעפולה (302,056,156) ואתה לא מצפה משירות הפנימי להזין או לפזר נוסעים מכל אחד מהקווים הללו לפי זמני נסיעתו.
זה בכלל לא דומה.
יש גם תחנות רכבת (בתל אביב למשל) שכל הזמן עוברות בהן רכבות ליעדים שונים, ואי אפשר לתאם קווי אוטובוס שיאספו/יפזרו נוסעים בכאלה מקומות. כאן דובר על קו שייעודו הוא לפזר נוסעים שמגיעים לפי לו"ז מאוד קבוע וברור.
 

קובי לו

New member
א-מחייה

זה בכלל לא דומה.
יש גם תחנות רכבת (בתל אביב למשל) שכל הזמן עוברות בהן רכבות ליעדים שונים, ואי אפשר לתאם קווי אוטובוס שיאספו/יפזרו נוסעים בכאלה מקומות. כאן דובר על קו שייעודו הוא לפזר נוסעים שמגיעים לפי לו"ז מאוד קבוע וברור.
א-מחייה
ולא עמית, זו לא עקיצה כי אם עקיצותיים (סתאאאאם)
כבר התחלת קלות להדאיג אותי עם הפראנויה שלך (לא כל מה שאני כותב ליאיר הר הנגב הוא עקיצות).
ולעניין תגובתך הנוכחית, מאה אחוז אתה צודק בה. אין להשוות מצב של הרבה קווי חוץ, בין אם אוטובוסיים או רכבתיים, שמגיעים לישוב מסויים, לבין אם יש אליו רק קו אחד של פעם בשעה או פעם בחצי שעה ופחות מכך בתדירות. ולא משנה אם זה אוטובוס שמגיע לישוב או רכבת או קו טיסות שמגיע פעם בשעה. טוב, הטיסות היו סתם התחכמות שלא לצורך, אבל גם קצת כן ברצינות. ככל שלישוב/פרבר/שכונה_מרוחקת מגיעים פחות אמצעי תחבורה מהעיר הגדולה, והתדירות היא פחות טובה משל פעם בחצי שעה, חייב להיות קישור הגון, הגיוני וסביר של אוטובוסים/מיניבוסים שמפזרים את הנוסעים שהגיעו ברחבי אותו ישוב/פרבר/שכונה_מרוחקת. ואותו אמצעי פיזור חייב לחכות להגעת האוטובוס/רכבת שבאים מרחוק. נניח עד המתנה של אפילו יותר מ-15 דקות, אבל מוכן להתפשר על המתנה של 15 דקות מעבר ללו"ז המתוכנן !
 

קובי לו

New member
סלח לי שאתה גורם לי לחזור לרגע

במילים אחרות, מי שנוסע ברכבת די
מפונק! (בבקשה אל תתנפלו עליי)
סלח לי שאתה גורם לי לחזור לרגע
לקובי הישן והטוב, אבל אתה מקשקש שטויות ! מה הקשר לפינוק ?!? זהו, ועכשיו הפכתי שוב לרגוע והשליו של החודש האחרון...
זה לא קשור לפינוק. חוץ מזה מה מיוחד במי שנוסע ברכבת? אנשים שנוסעים ברכבת, ובד"כ גם שלמו כמה שקלים יותר עבור זה, עושים זאת משום שהם רוצים לקצר את זמן הנסיעה וגם לנסוע בצורה שלא תלויה בפקקים (וגם יותר בטיחותית). אם בהגיעם ליעדם הם יאלצו לבזבז 15 דקות רק בלהמתין לאוטובוס שיקח אותם לאזור הבית שלהם, הרי שכל שכרם יצא בהפסדם. אז אפילו לא בצחוק, ובטח ובטח שלא ברצינות, לא מקובלת עלי התשובה הזאת ולא הלך המחשבה הזה. כי מה? נדפוק את אלו שבאים ברכבת ? מה פתאום , וגם באיזו זכות ?!?!?!? המטרה הסופית, וזה משגע אותי שאתם לא מתעלים לרגע מההיבט הצר של אותו מפעיל (אגד או דן או חברה אחרת) ומנסים לראות תמונה רחבה יותר וכוללת יותר. בכל ישוב שבו יש תחנת רכבת המרוחקת מהעיר (כגון אשקלון, אשדוד, יבנה, ראשל"ץ, חדרה, נתניה, בית שמש ועוד כמה) חייב להיות אוטובוס מזין/מפזר שיוצא מהתחנה בתלות בהגעת הרכבת. גם אם היא מאחרת, נניח עד איחור של 15 דקות. מרגע הגעתה ועד ליציאת האוטובוס (וב-99% מהמקרים אין את אותו נכה או אותה שמנה או אותו זקן עם 4 מזוודות) צריך לעבור בין 5 ל-8 דקות. מקסימום. אלא אם כן מדובר על תחנה במרכז עיר גדולה (כגון ב"ש מרכז, תחנות ת"א, תחנות חיפה) שאז יש המון המון קווים מזינים ואין צורך ליצור תלות בין האוטובוסים לרכבות. מה עוד שלחיפה ות"א מגיעות גם המון רכבות. אבל בתחנת קצה (עיר רחוקה או תחנה פרברית) חייב גם חייב להיות קשר שכזה ויציאה של אוטובוס אך ורק ורק ואך תלות בהגעת רכבת (או שיעשו שלקו הזה תהיה תדירות של כל 10 דקות, אז שבאמת לא יחכה אפילו שניה אחת לרכבת). ואין פה שום קשר לפינוק או לשמפו כיף או למוּי כיף...
 

846

Active member
אף אחד לא דופק את נוסעי

סלח לי שאתה גורם לי לחזור לרגע
לקובי הישן והטוב, אבל אתה מקשקש שטויות ! מה הקשר לפינוק ?!? זהו, ועכשיו הפכתי שוב לרגוע והשליו של החודש האחרון...
זה לא קשור לפינוק. חוץ מזה מה מיוחד במי שנוסע ברכבת? אנשים שנוסעים ברכבת, ובד"כ גם שלמו כמה שקלים יותר עבור זה, עושים זאת משום שהם רוצים לקצר את זמן הנסיעה וגם לנסוע בצורה שלא תלויה בפקקים (וגם יותר בטיחותית). אם בהגיעם ליעדם הם יאלצו לבזבז 15 דקות רק בלהמתין לאוטובוס שיקח אותם לאזור הבית שלהם, הרי שכל שכרם יצא בהפסדם. אז אפילו לא בצחוק, ובטח ובטח שלא ברצינות, לא מקובלת עלי התשובה הזאת ולא הלך המחשבה הזה. כי מה? נדפוק את אלו שבאים ברכבת ? מה פתאום , וגם באיזו זכות ?!?!?!? המטרה הסופית, וזה משגע אותי שאתם לא מתעלים לרגע מההיבט הצר של אותו מפעיל (אגד או דן או חברה אחרת) ומנסים לראות תמונה רחבה יותר וכוללת יותר. בכל ישוב שבו יש תחנת רכבת המרוחקת מהעיר (כגון אשקלון, אשדוד, יבנה, ראשל"ץ, חדרה, נתניה, בית שמש ועוד כמה) חייב להיות אוטובוס מזין/מפזר שיוצא מהתחנה בתלות בהגעת הרכבת. גם אם היא מאחרת, נניח עד איחור של 15 דקות. מרגע הגעתה ועד ליציאת האוטובוס (וב-99% מהמקרים אין את אותו נכה או אותה שמנה או אותו זקן עם 4 מזוודות) צריך לעבור בין 5 ל-8 דקות. מקסימום. אלא אם כן מדובר על תחנה במרכז עיר גדולה (כגון ב"ש מרכז, תחנות ת"א, תחנות חיפה) שאז יש המון המון קווים מזינים ואין צורך ליצור תלות בין האוטובוסים לרכבות. מה עוד שלחיפה ות"א מגיעות גם המון רכבות. אבל בתחנת קצה (עיר רחוקה או תחנה פרברית) חייב גם חייב להיות קשר שכזה ויציאה של אוטובוס אך ורק ורק ואך תלות בהגעת רכבת (או שיעשו שלקו הזה תהיה תדירות של כל 10 דקות, אז שבאמת לא יחכה אפילו שניה אחת לרכבת). ואין פה שום קשר לפינוק או לשמפו כיף או למוּי כיף...
אף אחד לא דופק את נוסעי
הרכבת. מי שנוסע יום יום מכיר את הלו"ז של כל אמצעי התח"צ העומדים לרשותו ולוקח בחשבון את כל זמני הנסיעה וההמתנה וזה חלק משגרת יומו. מי שלא רוצה להיות תלוי בתח"צ שיקנה אוטו ...
 

urilei

New member
הגענו בדיוק לבעייה

אף אחד לא דופק את נוסעי
הרכבת. מי שנוסע יום יום מכיר את הלו"ז של כל אמצעי התח"צ העומדים לרשותו ולוקח בחשבון את כל זמני הנסיעה וההמתנה וזה חלק משגרת יומו. מי שלא רוצה להיות תלוי בתח"צ שיקנה אוטו ...
הגענו בדיוק לבעייה
אחרי שפלוני גילה שהאופציות שלו זה להיכנע לקריזות של אגד, שאותם הוא כבר מכיר טוב, ולבזבז שעה בשבוע (לפחות) על לו"זים מעוותים של אגד, הוא קונה אוטו, והרי לך עוד "עמך" שיפריע לך בדרך, יזהם את האוויר, יסע ממש לפניך ג'קי בנת"צ וגם יחנה לך בתחנה. זה שמי שנוסע יום יום בתח"צ מכיר את הלו"ז, לא נותן לזה את הלגיטימציה להיות גרוע במכוון
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה