תקופה רעה עוברת על רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
בהחלט מידע מפתיע

הנזק במערך 31 לא מצדיק השבתה.
הדנים רוצים לתקן את המערך. הקרון החסר יושלם בקלות. לא חסרים מועמדים: 1376 או 7019. 1376 כבר ממתין ברנדרס ל-31. דרך-אגב: הנזק ב-739 גם אינו מצדיק השבתה. תא ניהוג חדש כבר ממתין בוולנסיה. את תא הניהוג מחזיקים שמונה ברגים וזמן ההרכבה כולל כל המערכות מחדש אינו עולה על מס' ימים. הבעיה היא כרגיל הבירוקרטיה אל מול הספרדים. קשה איתם. כל דבר לוקח להם זמן. כל תיאום איתם זה סיפור. הקטר הוא מודולרי להזכירך והחלק שנפגע בשלדה יוחלף במידה ואין פגיעה משמעותית לכל אורך קורת האורך. על-פי מה שהבנתי, הקטר חוזר לעבודה תוך שנה עד 15 חודש שרובם הוא זמן בירוקרטיה וניירת. התיקון לא ממש מסובך.
בהחלט מידע מפתיע
אני מאמין שה1376 הוא שריד מהתאונה האחרונה שהייתה בשבדיה עם הקרונועים הללו.... מה קורה עם החלק המרכזי 7231? נראה כי גם הוא ניזוק בצורה קשה מאוד....האם גם הוא יוחלף או שמא ישופץ ורק יחידת הניהוג תהיה "חדשה"?
 
רק יחידת הניהוג הראשונה תוחלף.

בהחלט מידע מפתיע
אני מאמין שה1376 הוא שריד מהתאונה האחרונה שהייתה בשבדיה עם הקרונועים הללו.... מה קורה עם החלק המרכזי 7231? נראה כי גם הוא ניזוק בצורה קשה מאוד....האם גם הוא יוחלף או שמא ישופץ ורק יחידת הניהוג תהיה "חדשה"?
רק יחידת הניהוג הראשונה תוחלף.
הדנים מתעקשים על תיקון. השרידים נבדקו ולדעת המהנדסים הדנים אין שום בעיה לתקן.
 

fireman

New member
שיהיה להם בהצלחה...

רק יחידת הניהוג הראשונה תוחלף.
הדנים מתעקשים על תיקון. השרידים נבדקו ולדעת המהנדסים הדנים אין שום בעיה לתקן.
שיהיה להם בהצלחה...
עכשיו יא חלוד....מה הולך להגיע בקרוב?
 

nubi

New member
כתבת כל כך יפה ונכון!

תקופה רעה עוברת על רכבת ישראל
ימים לא טובים עוברים על הרכבת שלנו. שתי התאונות היו מעין קו פרשת מים שלאחריו משהו נשבר באירגון ובקרב עובדיו. שינוי המהירות במפגשי הרכבת והמחסור הפיתאומי בציוד גורמים שיבושים בלו"ז ומי שסופגים את זעם הנוסעים הם עובדי הרכבת, מנהלי ואנשי המשמרות בתחנות, הפקחים ברכבות, הקופאיות ואפילו אנשי הבטחון. וגם אצלם משהו נשבר... שוחחתי די ארוכות עם כמה עובדי רכבת והם העבירו לי קצת מהתחושות שלהם. ממקום עבודה שהווה מקור לגאווה, להתחדשות, לשינוי, לאוירה אחרת, הכל השתנה פתאום. האוירה קשה ומצב הרוח שלהם בהתאם. המורל ירוד והוא כמובן לא משתפר בעקבות הלחצים של הנוסעים הממורמרים. והם מתאמצים, באמת שהם מתאמצים, אותם חברים הנמצאים על הרציפים, בתחנות וגם בתאי הנהג. זה קצת מזכיר לי את האוירה בחיל הים באותם ימים איומים וקשים אחרי אבדן אח"י אילת ואח"י דקר. אנשים ברחו אז מחיל הים כמו עכברים מספינה טובעת. אפילו בקורס קציני שריון שעברתי היו פליטים מקורס חובלים שפשוט התביישו בחיל שלהם. ותראו את ח"י כיום, חיל מתקדם עם תודעה עצמית מפותחת, מקור לגאווה. אז מה עושים? ראשית, ברור שהשינוי חייב לבוא מלמעלה כי המחדלים שהובילו לתאונות הם מוסדיים, בטח לא של הפקחים והקופאיות. רק חקירה והסקת מסקנות רציניים "בלי מורא ובלי משוא פנים" (אמירתו של אורי אבנרי), כולל הסקת מסקנות אישיות של כמה מראשי האירגון, יובילו לטיהור האוירה. אנשים חדשים יביאו רוח חדשה ואוירה של התחדשות. שנית, יש לארגן מחדש את לוח הזמנים. כי הלו"ז מוכר ציפיות וכשאלה לא מתממשות, הלקוחות כועסים, ובצדק. מה לעשות והשתנו התנאים, הרכבות נוסעות לאט יותר ויש פחות ציוד. אז זה לא נורא אם גם הלו"ז יצעד פסיעה לאחור ויותאם למה שקורה בשטח. אז יהיו פחות רכבות, תהיה צפיפות רבה ברכבת ונוסעים יעברו לאוטובוסים, אבל העסק יקבל את האמינות שלו בחזרה. כי בעסקים כמו בעסקים, האמינות התפעולית היא הדבר הכי חשוב. שלישית, כדי לשדר רצון טוב מצד הרכבת כלפי ציבור הנוסעים והכרה באחריותה לסבל הנגרם להם ולירידה באיכות השירות, אני מציע לבצע הורדת מחירים זמנית של כ 10%. אלף קציני יחסי ציבור לא ישיגו את מה שהאקט הזה יעשה וזה מזכיר לי את המחווה של סלקום בזמן התקלה הגדולה בראשית ימיה כאשר היא הפסיקה לגבות תשלומים (הפסיקה לגמרי) במשך כמה שבועות כמחווה לסבל הלקוחות, החליפה להם את המכשירים הפגומים ואף נתנה בטריה בתנה כמחווה ללקוחות. אקט כזה שווה את מחירו בזהב... רביעית, וזה מופנה אלינו: קל לבקר וקל לרדת וקל לדרוך על מי ששוכב חסר אונים על הקרקע. אבל דווקא בימי קיץ אלה נדרשת מאיתנו סבלנות, עד שהרכבת שהיא של כולנו תעלה חזרה על הפסים.
כתבת כל כך יפה ונכון!
 

OMER G17

New member
כן זה באמת האווירה שיש ברכבת ויכול

תקופה רעה עוברת על רכבת ישראל
ימים לא טובים עוברים על הרכבת שלנו. שתי התאונות היו מעין קו פרשת מים שלאחריו משהו נשבר באירגון ובקרב עובדיו. שינוי המהירות במפגשי הרכבת והמחסור הפיתאומי בציוד גורמים שיבושים בלו"ז ומי שסופגים את זעם הנוסעים הם עובדי הרכבת, מנהלי ואנשי המשמרות בתחנות, הפקחים ברכבות, הקופאיות ואפילו אנשי הבטחון. וגם אצלם משהו נשבר... שוחחתי די ארוכות עם כמה עובדי רכבת והם העבירו לי קצת מהתחושות שלהם. ממקום עבודה שהווה מקור לגאווה, להתחדשות, לשינוי, לאוירה אחרת, הכל השתנה פתאום. האוירה קשה ומצב הרוח שלהם בהתאם. המורל ירוד והוא כמובן לא משתפר בעקבות הלחצים של הנוסעים הממורמרים. והם מתאמצים, באמת שהם מתאמצים, אותם חברים הנמצאים על הרציפים, בתחנות וגם בתאי הנהג. זה קצת מזכיר לי את האוירה בחיל הים באותם ימים איומים וקשים אחרי אבדן אח"י אילת ואח"י דקר. אנשים ברחו אז מחיל הים כמו עכברים מספינה טובעת. אפילו בקורס קציני שריון שעברתי היו פליטים מקורס חובלים שפשוט התביישו בחיל שלהם. ותראו את ח"י כיום, חיל מתקדם עם תודעה עצמית מפותחת, מקור לגאווה. אז מה עושים? ראשית, ברור שהשינוי חייב לבוא מלמעלה כי המחדלים שהובילו לתאונות הם מוסדיים, בטח לא של הפקחים והקופאיות. רק חקירה והסקת מסקנות רציניים "בלי מורא ובלי משוא פנים" (אמירתו של אורי אבנרי), כולל הסקת מסקנות אישיות של כמה מראשי האירגון, יובילו לטיהור האוירה. אנשים חדשים יביאו רוח חדשה ואוירה של התחדשות. שנית, יש לארגן מחדש את לוח הזמנים. כי הלו"ז מוכר ציפיות וכשאלה לא מתממשות, הלקוחות כועסים, ובצדק. מה לעשות והשתנו התנאים, הרכבות נוסעות לאט יותר ויש פחות ציוד. אז זה לא נורא אם גם הלו"ז יצעד פסיעה לאחור ויותאם למה שקורה בשטח. אז יהיו פחות רכבות, תהיה צפיפות רבה ברכבת ונוסעים יעברו לאוטובוסים, אבל העסק יקבל את האמינות שלו בחזרה. כי בעסקים כמו בעסקים, האמינות התפעולית היא הדבר הכי חשוב. שלישית, כדי לשדר רצון טוב מצד הרכבת כלפי ציבור הנוסעים והכרה באחריותה לסבל הנגרם להם ולירידה באיכות השירות, אני מציע לבצע הורדת מחירים זמנית של כ 10%. אלף קציני יחסי ציבור לא ישיגו את מה שהאקט הזה יעשה וזה מזכיר לי את המחווה של סלקום בזמן התקלה הגדולה בראשית ימיה כאשר היא הפסיקה לגבות תשלומים (הפסיקה לגמרי) במשך כמה שבועות כמחווה לסבל הלקוחות, החליפה להם את המכשירים הפגומים ואף נתנה בטריה בתנה כמחווה ללקוחות. אקט כזה שווה את מחירו בזהב... רביעית, וזה מופנה אלינו: קל לבקר וקל לרדת וקל לדרוך על מי ששוכב חסר אונים על הקרקע. אבל דווקא בימי קיץ אלה נדרשת מאיתנו סבלנות, עד שהרכבת שהיא של כולנו תעלה חזרה על הפסים.
כן זה באמת האווירה שיש ברכבת ויכול
להיות ששווה לאמץ את ההצעות של בני..אולי זה יעזור...בתקווה לבשורות טובות יותר
 
אביתר, היה חשוב לי שתגיב

תקופה רעה עוברת על רכבת ישראל
ימים לא טובים עוברים על הרכבת שלנו. שתי התאונות היו מעין קו פרשת מים שלאחריו משהו נשבר באירגון ובקרב עובדיו. שינוי המהירות במפגשי הרכבת והמחסור הפיתאומי בציוד גורמים שיבושים בלו"ז ומי שסופגים את זעם הנוסעים הם עובדי הרכבת, מנהלי ואנשי המשמרות בתחנות, הפקחים ברכבות, הקופאיות ואפילו אנשי הבטחון. וגם אצלם משהו נשבר... שוחחתי די ארוכות עם כמה עובדי רכבת והם העבירו לי קצת מהתחושות שלהם. ממקום עבודה שהווה מקור לגאווה, להתחדשות, לשינוי, לאוירה אחרת, הכל השתנה פתאום. האוירה קשה ומצב הרוח שלהם בהתאם. המורל ירוד והוא כמובן לא משתפר בעקבות הלחצים של הנוסעים הממורמרים. והם מתאמצים, באמת שהם מתאמצים, אותם חברים הנמצאים על הרציפים, בתחנות וגם בתאי הנהג. זה קצת מזכיר לי את האוירה בחיל הים באותם ימים איומים וקשים אחרי אבדן אח"י אילת ואח"י דקר. אנשים ברחו אז מחיל הים כמו עכברים מספינה טובעת. אפילו בקורס קציני שריון שעברתי היו פליטים מקורס חובלים שפשוט התביישו בחיל שלהם. ותראו את ח"י כיום, חיל מתקדם עם תודעה עצמית מפותחת, מקור לגאווה. אז מה עושים? ראשית, ברור שהשינוי חייב לבוא מלמעלה כי המחדלים שהובילו לתאונות הם מוסדיים, בטח לא של הפקחים והקופאיות. רק חקירה והסקת מסקנות רציניים "בלי מורא ובלי משוא פנים" (אמירתו של אורי אבנרי), כולל הסקת מסקנות אישיות של כמה מראשי האירגון, יובילו לטיהור האוירה. אנשים חדשים יביאו רוח חדשה ואוירה של התחדשות. שנית, יש לארגן מחדש את לוח הזמנים. כי הלו"ז מוכר ציפיות וכשאלה לא מתממשות, הלקוחות כועסים, ובצדק. מה לעשות והשתנו התנאים, הרכבות נוסעות לאט יותר ויש פחות ציוד. אז זה לא נורא אם גם הלו"ז יצעד פסיעה לאחור ויותאם למה שקורה בשטח. אז יהיו פחות רכבות, תהיה צפיפות רבה ברכבת ונוסעים יעברו לאוטובוסים, אבל העסק יקבל את האמינות שלו בחזרה. כי בעסקים כמו בעסקים, האמינות התפעולית היא הדבר הכי חשוב. שלישית, כדי לשדר רצון טוב מצד הרכבת כלפי ציבור הנוסעים והכרה באחריותה לסבל הנגרם להם ולירידה באיכות השירות, אני מציע לבצע הורדת מחירים זמנית של כ 10%. אלף קציני יחסי ציבור לא ישיגו את מה שהאקט הזה יעשה וזה מזכיר לי את המחווה של סלקום בזמן התקלה הגדולה בראשית ימיה כאשר היא הפסיקה לגבות תשלומים (הפסיקה לגמרי) במשך כמה שבועות כמחווה לסבל הלקוחות, החליפה להם את המכשירים הפגומים ואף נתנה בטריה בתנה כמחווה ללקוחות. אקט כזה שווה את מחירו בזהב... רביעית, וזה מופנה אלינו: קל לבקר וקל לרדת וקל לדרוך על מי ששוכב חסר אונים על הקרקע. אבל דווקא בימי קיץ אלה נדרשת מאיתנו סבלנות, עד שהרכבת שהיא של כולנו תעלה חזרה על הפסים.
אביתר, היה חשוב לי שתגיב
מטרת השירשור הזה הוא לא כמה אביתר יודע וכמה בני הספל לא יודע..או קיי? את זה כבר הבהרתי מקודם. אבל בתשובות שלך אתה פשוט מאשש את הנחות היסוד שלי כפי שנכתבו בפתיח שלי ואם אתה מנוע להגיב ורק נכנס כדי לאמר לי כמה אני לא יודע, על זה ייאמר, נו שוין. למה אתה מאשש, אביתר? כי אתה גם כן מודה שיש איחורים. ואם הם מתוכננים מראש כדבריך, אז ניתן בהחלט לשנות את לוח הזמנים כפי שהוא מופיע בפני הציבור, כי כפי שאמרתי, הלו"ז המתפרסם משדר ציפיות וכשיש אכזבה מכך, המוניטין של הרכבת בהחלט נפגע. ובעניין הציוד, אם נברור את המוץ (מצב הציוד) מהתבן בהודעות שלך (מה שאתה יודע ומה שאתה עוד יותר יודע, דבר שהוא כלל לא רלונטי לפתיח שלי...) אז רק מדבריך, יש מחסור בציוד. אתה כותב שרוב הציוד חזר אבל ביחס לתכנון הלו"ז חסרים שני מערכים, אחד שנפגע ברבדים ואחד, ששכחנו ממנו, שנהרס בשבדיה בנובמבר 1974 ואני מניח שהיה עליו תכנון כל שהוא כאן. בעצמך כתבת שהקטר לא שמיש כי הוא עומד להישלח לספרד. אז הוא נגרע. אני מניח שגם נוצרה תגובת שרשרת בדחייה של הכנסת ציוד לסבב טיפולים וכו וכו.(והרכבת נכנסה לתקופה הזאת כשמצאי הציוד מתוח עד הסוף). היתה חשובה לי ההתיחסות הערכית שלך למה שכתבתי בפתיח ואותו לא הכחשת איחורים, מורל, לו"ז מפורסם שלא תואם את המציאות, יחס הנוסעים). אבל אם אתה "מנוע" אז חבל.... זה שאניות מלאות כל טוב מתרשיש ואופיר בדרך לארץ, זה לא רלונטי כרגע. והמורל, אביתר, ירוד, הנוסעים ממורמרים והעסקים לגמרי לגמרי לא כרגיל.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אביתר, היה חשוב לי שתגיב
מטרת השירשור הזה הוא לא כמה אביתר יודע וכמה בני הספל לא יודע..או קיי? את זה כבר הבהרתי מקודם. אבל בתשובות שלך אתה פשוט מאשש את הנחות היסוד שלי כפי שנכתבו בפתיח שלי ואם אתה מנוע להגיב ורק נכנס כדי לאמר לי כמה אני לא יודע, על זה ייאמר, נו שוין. למה אתה מאשש, אביתר? כי אתה גם כן מודה שיש איחורים. ואם הם מתוכננים מראש כדבריך, אז ניתן בהחלט לשנות את לוח הזמנים כפי שהוא מופיע בפני הציבור, כי כפי שאמרתי, הלו"ז המתפרסם משדר ציפיות וכשיש אכזבה מכך, המוניטין של הרכבת בהחלט נפגע. ובעניין הציוד, אם נברור את המוץ (מצב הציוד) מהתבן בהודעות שלך (מה שאתה יודע ומה שאתה עוד יותר יודע, דבר שהוא כלל לא רלונטי לפתיח שלי...) אז רק מדבריך, יש מחסור בציוד. אתה כותב שרוב הציוד חזר אבל ביחס לתכנון הלו"ז חסרים שני מערכים, אחד שנפגע ברבדים ואחד, ששכחנו ממנו, שנהרס בשבדיה בנובמבר 1974 ואני מניח שהיה עליו תכנון כל שהוא כאן. בעצמך כתבת שהקטר לא שמיש כי הוא עומד להישלח לספרד. אז הוא נגרע. אני מניח שגם נוצרה תגובת שרשרת בדחייה של הכנסת ציוד לסבב טיפולים וכו וכו.(והרכבת נכנסה לתקופה הזאת כשמצאי הציוד מתוח עד הסוף). היתה חשובה לי ההתיחסות הערכית שלך למה שכתבתי בפתיח ואותו לא הכחשת איחורים, מורל, לו"ז מפורסם שלא תואם את המציאות, יחס הנוסעים). אבל אם אתה "מנוע" אז חבל.... זה שאניות מלאות כל טוב מתרשיש ואופיר בדרך לארץ, זה לא רלונטי כרגע. והמורל, אביתר, ירוד, הנוסעים ממורמרים והעסקים לגמרי לגמרי לא כרגיל.
 
לא חסר שום ציוד ותפסיק עם ההיסטריה

אביתר, היה חשוב לי שתגיב
מטרת השירשור הזה הוא לא כמה אביתר יודע וכמה בני הספל לא יודע..או קיי? את זה כבר הבהרתי מקודם. אבל בתשובות שלך אתה פשוט מאשש את הנחות היסוד שלי כפי שנכתבו בפתיח שלי ואם אתה מנוע להגיב ורק נכנס כדי לאמר לי כמה אני לא יודע, על זה ייאמר, נו שוין. למה אתה מאשש, אביתר? כי אתה גם כן מודה שיש איחורים. ואם הם מתוכננים מראש כדבריך, אז ניתן בהחלט לשנות את לוח הזמנים כפי שהוא מופיע בפני הציבור, כי כפי שאמרתי, הלו"ז המתפרסם משדר ציפיות וכשיש אכזבה מכך, המוניטין של הרכבת בהחלט נפגע. ובעניין הציוד, אם נברור את המוץ (מצב הציוד) מהתבן בהודעות שלך (מה שאתה יודע ומה שאתה עוד יותר יודע, דבר שהוא כלל לא רלונטי לפתיח שלי...) אז רק מדבריך, יש מחסור בציוד. אתה כותב שרוב הציוד חזר אבל ביחס לתכנון הלו"ז חסרים שני מערכים, אחד שנפגע ברבדים ואחד, ששכחנו ממנו, שנהרס בשבדיה בנובמבר 1974 ואני מניח שהיה עליו תכנון כל שהוא כאן. בעצמך כתבת שהקטר לא שמיש כי הוא עומד להישלח לספרד. אז הוא נגרע. אני מניח שגם נוצרה תגובת שרשרת בדחייה של הכנסת ציוד לסבב טיפולים וכו וכו.(והרכבת נכנסה לתקופה הזאת כשמצאי הציוד מתוח עד הסוף). היתה חשובה לי ההתיחסות הערכית שלך למה שכתבתי בפתיח ואותו לא הכחשת איחורים, מורל, לו"ז מפורסם שלא תואם את המציאות, יחס הנוסעים). אבל אם אתה "מנוע" אז חבל.... זה שאניות מלאות כל טוב מתרשיש ואופיר בדרך לארץ, זה לא רלונטי כרגע. והמורל, אביתר, ירוד, הנוסעים ממורמרים והעסקים לגמרי לגמרי לא כרגיל.
לא חסר שום ציוד ותפסיק עם ההיסטריה
המלאכותית. גם אם עוד 5 קטרים ייהרסו לחלוטין - לא ייחסר ציוד ! אין שום מחסור, לא היה שום מחסור לפני, בזמן, אחרי התאונה וציוד מסויים כבר נפרק הבוקר בארץ ויכנס לעבודה תוך יומיים. לא חסרים שני מערכים ויש 5 מערכים ברזרבה כל הזמן. יש קטרים ויש קרונות ברזרבה בלי הגבלה כמעט ואפילו היום אפשר לשלוח עוד רכבות ועוד רכבות. תאשים רק את משרד האוצר. הרכבת בכלל לא צד בעניין. 95 אחוז מהציוד לא זקוק לשום טיפול כרגע ויש רזרבה תפעולית של 25 אחוזים כמעט. כאשר החבר שלך זליכה ישחרר את כל הכסף שהוא הבטיח, אפשר יהיה לבנות מחסומים חשמליים בין לילה. באשר להפרדה מפלסית: שוב: הרכבת כמעט לא צד בעניין. זה בכלל לא קשור אליה. את הבעיות הסטטוטוריות צריך לפתור מישהו אחר. זה לא תפקידה של הרכבת ואין לה שום נגיעה לכך. אני חוזר ומדגיש: ליוסי מור מגיע פרס יקיר ישראל על ההתנהלות שלו מיום שנכנס לתפקיד. אף אדם אחר לא היה מסוגל לעמוד בשליש מהמטלות בו הוא נאלץ לעמוד. יום טוב. מבחינתי הנושא סגור.
 
וכיום כבר ברור שבזכות האדנים ליד

לא חסר שום ציוד ותפסיק עם ההיסטריה
המלאכותית. גם אם עוד 5 קטרים ייהרסו לחלוטין - לא ייחסר ציוד ! אין שום מחסור, לא היה שום מחסור לפני, בזמן, אחרי התאונה וציוד מסויים כבר נפרק הבוקר בארץ ויכנס לעבודה תוך יומיים. לא חסרים שני מערכים ויש 5 מערכים ברזרבה כל הזמן. יש קטרים ויש קרונות ברזרבה בלי הגבלה כמעט ואפילו היום אפשר לשלוח עוד רכבות ועוד רכבות. תאשים רק את משרד האוצר. הרכבת בכלל לא צד בעניין. 95 אחוז מהציוד לא זקוק לשום טיפול כרגע ויש רזרבה תפעולית של 25 אחוזים כמעט. כאשר החבר שלך זליכה ישחרר את כל הכסף שהוא הבטיח, אפשר יהיה לבנות מחסומים חשמליים בין לילה. באשר להפרדה מפלסית: שוב: הרכבת כמעט לא צד בעניין. זה בכלל לא קשור אליה. את הבעיות הסטטוטוריות צריך לפתור מישהו אחר. זה לא תפקידה של הרכבת ואין לה שום נגיעה לכך. אני חוזר ומדגיש: ליוסי מור מגיע פרס יקיר ישראל על ההתנהלות שלו מיום שנכנס לתפקיד. אף אדם אחר לא היה מסוגל לעמוד בשליש מהמטלות בו הוא נאלץ לעמוד. יום טוב. מבחינתי הנושא סגור.
וכיום כבר ברור שבזכות האדנים ליד
המסילה ניצלו מאות נוסעים ממוות. אם אתה רוצה להבין בדיוק למה, תתקשר אלי בערב לבית. זה ארוך ומסורבל להסביר כאן. כל מה שנכתב בעיתונות הוא שטויות באופן גורף. הרי את האמת לא יפרסמו כי קשה להם להתמודד איתה.
 
הסטריה, לא הסטריה

וכיום כבר ברור שבזכות האדנים ליד
המסילה ניצלו מאות נוסעים ממוות. אם אתה רוצה להבין בדיוק למה, תתקשר אלי בערב לבית. זה ארוך ומסורבל להסביר כאן. כל מה שנכתב בעיתונות הוא שטויות באופן גורף. הרי את האמת לא יפרסמו כי קשה להם להתמודד איתה.
הסטריה, לא הסטריה
אתה בשלך ואני בשלי. ובעניין האדנים, לי אתה לא צריך לספר כי אני העליתי את זה ראשון כאן בפורום... ומה זה קשור בכלל למה שכתבתי בפתיח?
 
אני שמח מאוד לדעת שגם אתה חושב

הסטריה, לא הסטריה
אתה בשלך ואני בשלי. ובעניין האדנים, לי אתה לא צריך לספר כי אני העליתי את זה ראשון כאן בפורום... ומה זה קשור בכלל למה שכתבתי בפתיח?
אני שמח מאוד לדעת שגם אתה חושב
שהאדנים ברבדים הצילו מאות נוסעים ממוות. אם כך, אתה גם יודע למה ואם יש לך סבלנות להסביר לאחרים - אזי בכיף. פשוט נזכרתי במסע ההכפשה הקשור לאדנים - מסע שאיננו מוצדק - מסע שקרי של כמה עיתונאים המקבלים שוחד מגורמים אינטרסנטיים שאינם אוהבים את הרכבת. פרטים רק טלפונית. תודה.
 

fireman

New member
אביתר....אתה מנתב כעסים

אני שמח מאוד לדעת שגם אתה חושב
שהאדנים ברבדים הצילו מאות נוסעים ממוות. אם כך, אתה גם יודע למה ואם יש לך סבלנות להסביר לאחרים - אזי בכיף. פשוט נזכרתי במסע ההכפשה הקשור לאדנים - מסע שאיננו מוצדק - מסע שקרי של כמה עיתונאים המקבלים שוחד מגורמים אינטרסנטיים שאינם אוהבים את הרכבת. פרטים רק טלפונית. תודה.
אביתר....אתה מנתב כעסים
לכיוון הלא נכון... אל תפרוק את הכעס על חברי הפורום שבאים למטרה להביע דעה, לשאול, להבין ולהשכיל...במקום על אנשי העיתונות המחפשים כותרות.
 
דעה לחוד, מציאות לחוד...

אביתר....אתה מנתב כעסים
לכיוון הלא נכון... אל תפרוק את הכעס על חברי הפורום שבאים למטרה להביע דעה, לשאול, להבין ולהשכיל...במקום על אנשי העיתונות המחפשים כותרות.
דעה לחוד, מציאות לחוד...
המרחק בין הגומי הימני לגומי השמאלי אחרי הפגיעה בזוית קדמית היה 27 ס"מ. מסקנה: רק הצד השמאלי פגע במשאית (לפי סימני השפשוף שעל קדמת הקרונוע בהתאמה לסימנים על קבינת המשאית) ומעוצמת הפגיעה התרומם הצד הימני של הגומי כ- 27 ס"מ לפחות וניתק מגוף הקרונוע. רואים זאת גם ברור בצילומים של אחרים. שחרור האנרגיה מצד שמאל הדף את הקרון הראשון ימינה. זוית הפגיעה היתה 87 מעלות. הקרון שעף ימינה הדף את שני הקרונות שאחריו שמאלה (הדף חוזר). וכך הלאה והלאה. התאונה היתה למעשה "חצי חזיתית". את זה לא קראתי בשום עיתון. רק מסע שיסוי והכפשות של עיתונאים כנגד הרכבת. חברי הפורום ברובם הם ח'ברה נהדרים אבל הם מושפעים יותר מדי ממה שנאמר בתקשורת המדוברת או ממה שנכתב בתקשורת הכתובה וחבל אחד גדול.
 
אני הסברתי לפורום כבר ביום התאונה

דעה לחוד, מציאות לחוד...
המרחק בין הגומי הימני לגומי השמאלי אחרי הפגיעה בזוית קדמית היה 27 ס"מ. מסקנה: רק הצד השמאלי פגע במשאית (לפי סימני השפשוף שעל קדמת הקרונוע בהתאמה לסימנים על קבינת המשאית) ומעוצמת הפגיעה התרומם הצד הימני של הגומי כ- 27 ס"מ לפחות וניתק מגוף הקרונוע. רואים זאת גם ברור בצילומים של אחרים. שחרור האנרגיה מצד שמאל הדף את הקרון הראשון ימינה. זוית הפגיעה היתה 87 מעלות. הקרון שעף ימינה הדף את שני הקרונות שאחריו שמאלה (הדף חוזר). וכך הלאה והלאה. התאונה היתה למעשה "חצי חזיתית". את זה לא קראתי בשום עיתון. רק מסע שיסוי והכפשות של עיתונאים כנגד הרכבת. חברי הפורום ברובם הם ח'ברה נהדרים אבל הם מושפעים יותר מדי ממה שנאמר בתקשורת המדוברת או ממה שנכתב בתקשורת הכתובה וחבל אחד גדול.
אני הסברתי לפורום כבר ביום התאונה
ואתה יכול לקרוא שם.
 
אין בינינו שום ויכוח. אני רק רוצה ש

אני הסברתי לפורום כבר ביום התאונה
ואתה יכול לקרוא שם.
אין בינינו שום ויכוח. אני רק רוצה ש
שהאמת תיחשף בעיתונות. הגיע הזמן שהאמת בקשר לאדנים תצא אל האור. אני מקבל לחלוטין את דעתך בנושא. זו דרך-אגב גם הסיבה שקרונות של הרכבת התחתית בלונדון לא יכולים להתהפך בתוך המנהרות. אין להם לאן להתהפך...
 

yblumann

New member
אמינות יחסי צבור לוח זמנים עמידה בו

תקופה רעה עוברת על רכבת ישראל
ימים לא טובים עוברים על הרכבת שלנו. שתי התאונות היו מעין קו פרשת מים שלאחריו משהו נשבר באירגון ובקרב עובדיו. שינוי המהירות במפגשי הרכבת והמחסור הפיתאומי בציוד גורמים שיבושים בלו"ז ומי שסופגים את זעם הנוסעים הם עובדי הרכבת, מנהלי ואנשי המשמרות בתחנות, הפקחים ברכבות, הקופאיות ואפילו אנשי הבטחון. וגם אצלם משהו נשבר... שוחחתי די ארוכות עם כמה עובדי רכבת והם העבירו לי קצת מהתחושות שלהם. ממקום עבודה שהווה מקור לגאווה, להתחדשות, לשינוי, לאוירה אחרת, הכל השתנה פתאום. האוירה קשה ומצב הרוח שלהם בהתאם. המורל ירוד והוא כמובן לא משתפר בעקבות הלחצים של הנוסעים הממורמרים. והם מתאמצים, באמת שהם מתאמצים, אותם חברים הנמצאים על הרציפים, בתחנות וגם בתאי הנהג. זה קצת מזכיר לי את האוירה בחיל הים באותם ימים איומים וקשים אחרי אבדן אח"י אילת ואח"י דקר. אנשים ברחו אז מחיל הים כמו עכברים מספינה טובעת. אפילו בקורס קציני שריון שעברתי היו פליטים מקורס חובלים שפשוט התביישו בחיל שלהם. ותראו את ח"י כיום, חיל מתקדם עם תודעה עצמית מפותחת, מקור לגאווה. אז מה עושים? ראשית, ברור שהשינוי חייב לבוא מלמעלה כי המחדלים שהובילו לתאונות הם מוסדיים, בטח לא של הפקחים והקופאיות. רק חקירה והסקת מסקנות רציניים "בלי מורא ובלי משוא פנים" (אמירתו של אורי אבנרי), כולל הסקת מסקנות אישיות של כמה מראשי האירגון, יובילו לטיהור האוירה. אנשים חדשים יביאו רוח חדשה ואוירה של התחדשות. שנית, יש לארגן מחדש את לוח הזמנים. כי הלו"ז מוכר ציפיות וכשאלה לא מתממשות, הלקוחות כועסים, ובצדק. מה לעשות והשתנו התנאים, הרכבות נוסעות לאט יותר ויש פחות ציוד. אז זה לא נורא אם גם הלו"ז יצעד פסיעה לאחור ויותאם למה שקורה בשטח. אז יהיו פחות רכבות, תהיה צפיפות רבה ברכבת ונוסעים יעברו לאוטובוסים, אבל העסק יקבל את האמינות שלו בחזרה. כי בעסקים כמו בעסקים, האמינות התפעולית היא הדבר הכי חשוב. שלישית, כדי לשדר רצון טוב מצד הרכבת כלפי ציבור הנוסעים והכרה באחריותה לסבל הנגרם להם ולירידה באיכות השירות, אני מציע לבצע הורדת מחירים זמנית של כ 10%. אלף קציני יחסי ציבור לא ישיגו את מה שהאקט הזה יעשה וזה מזכיר לי את המחווה של סלקום בזמן התקלה הגדולה בראשית ימיה כאשר היא הפסיקה לגבות תשלומים (הפסיקה לגמרי) במשך כמה שבועות כמחווה לסבל הלקוחות, החליפה להם את המכשירים הפגומים ואף נתנה בטריה בתנה כמחווה ללקוחות. אקט כזה שווה את מחירו בזהב... רביעית, וזה מופנה אלינו: קל לבקר וקל לרדת וקל לדרוך על מי ששוכב חסר אונים על הקרקע. אבל דווקא בימי קיץ אלה נדרשת מאיתנו סבלנות, עד שהרכבת שהיא של כולנו תעלה חזרה על הפסים.
אמינות יחסי צבור לוח זמנים עמידה בו
לכולם, קראתי בעניין את השרשור הארוך, ולמרות שאני גר בלונדון, ולא בישראל ,הנה תגובתי: - אבייתר צודק שאין מחסור בציוד ,ויש הזמנות לציוד נוסף בדרך. אני מקבל את קביעתו שאין בעיות תיחזוק שוטף. - בני צודק ששירות שלא עומד בלוח הזמנים - לא רק לפעמים - אלא באופן קבוע- אינו שירות טוב. - שפירא צודק שקרונות מלוכלכים, שירותים מטונפים, חוסר הרכזת תחנות והגעה/יציאה ,וקרונות שלא מאפשרים לראות היכן נוסעים- לא מושכים אנשים לרכבת. - מחירים: תזכרו שבעולם הרחב נסיעה ברכבת יותר יקרה מבאוטובוס. עזבתי את ישראל לפני 20 שנה. הרכבת היתה שולית במובן שחוץ מקו תא חיפה, אחוז הנוסעים היה די שולי. המהפכה של 10 השנים אחרונות שהביאה לחידוש [renaissance] הרכבת והרחבה משמעותית של השירות עדיין נמשכת. אחד הדברים הכי חשובים הם לשכנע את הנוסעים לעבור מרכב פרטי, מוניות ואוטובוסים לרכבת. כולנו יודעים בעל פה את היתרונות. אבל הציבור לא ישתכנע אם השירות לא טוב. וזו בדיוק הנקודה שבני מדגיש. בבריטניה ובלונדון [לציבור אין ברירה אלא להשתמש ברכבת להגיע .לעבודה.] בשנים האחרונות הותקנו בתחנות real time boards שמראים את 3 הרכבות המגיעות- וזמני ההגעה. היו לנו תאונות מחרידות- והרבה דגש הושם על הודעות לציבור בכלי התקשורת ובתחנות עצמן וכמובן לוח זמנים מיוחד פורסם והודפס לחלוקה באופן מיידי. נקיון: ב terminals פשוט עובדי נקיון עולים על כל רכבת ומנקים בין נסיעות. האם דברים כאילו לא אפשריים גם בישראל? Yoram in London,
 

אורי404

New member
../images/Emo26.gif

אמינות יחסי צבור לוח זמנים עמידה בו
לכולם, קראתי בעניין את השרשור הארוך, ולמרות שאני גר בלונדון, ולא בישראל ,הנה תגובתי: - אבייתר צודק שאין מחסור בציוד ,ויש הזמנות לציוד נוסף בדרך. אני מקבל את קביעתו שאין בעיות תיחזוק שוטף. - בני צודק ששירות שלא עומד בלוח הזמנים - לא רק לפעמים - אלא באופן קבוע- אינו שירות טוב. - שפירא צודק שקרונות מלוכלכים, שירותים מטונפים, חוסר הרכזת תחנות והגעה/יציאה ,וקרונות שלא מאפשרים לראות היכן נוסעים- לא מושכים אנשים לרכבת. - מחירים: תזכרו שבעולם הרחב נסיעה ברכבת יותר יקרה מבאוטובוס. עזבתי את ישראל לפני 20 שנה. הרכבת היתה שולית במובן שחוץ מקו תא חיפה, אחוז הנוסעים היה די שולי. המהפכה של 10 השנים אחרונות שהביאה לחידוש [renaissance] הרכבת והרחבה משמעותית של השירות עדיין נמשכת. אחד הדברים הכי חשובים הם לשכנע את הנוסעים לעבור מרכב פרטי, מוניות ואוטובוסים לרכבת. כולנו יודעים בעל פה את היתרונות. אבל הציבור לא ישתכנע אם השירות לא טוב. וזו בדיוק הנקודה שבני מדגיש. בבריטניה ובלונדון [לציבור אין ברירה אלא להשתמש ברכבת להגיע .לעבודה.] בשנים האחרונות הותקנו בתחנות real time boards שמראים את 3 הרכבות המגיעות- וזמני ההגעה. היו לנו תאונות מחרידות- והרבה דגש הושם על הודעות לציבור בכלי התקשורת ובתחנות עצמן וכמובן לוח זמנים מיוחד פורסם והודפס לחלוקה באופן מיידי. נקיון: ב terminals פשוט עובדי נקיון עולים על כל רכבת ומנקים בין נסיעות. האם דברים כאילו לא אפשריים גם בישראל? Yoram in London,

- ציוד נייד: אין ספק שיש צורך בריענון בציוד: החלפת הקרונות הישנים בקרונות חדשים. הקרונות הישנים - למרות השיפוצים בהם, הם אינם נעימים לנסיעה ובייחוד לו בבלימות (שאון חזק של חריקות בלימה). - מחירים: המחירים של לא מעט קווי אוטובוס ושל הרכבת הם גבוהים מדי. ההבדל בין העולם לארץ, זה שבקווים רבים מספיקה רכבת אחת מנקודה א' לנקודה ב'. בארץ ברב המקרים לא די ברכבת אחת (שהמחיר הוא גבוה יותר על ההתחלה), אלא שצריך אוטובוס/מונית כדי להגיע לתחנה א' ואוטובוס נוסף/מונית נוספת כדי לצאת מנקודה ב'. - לוח שמנים - מסכים בנקודה הזו. - נקיון - זה אפשרי. יחד עם זאת יש לנסות לבדוק ולתפוש את האנשים אשר מלכלכים ועושים ואנדיאליזם.
 
תיקון קל לדבריך

אמינות יחסי צבור לוח זמנים עמידה בו
לכולם, קראתי בעניין את השרשור הארוך, ולמרות שאני גר בלונדון, ולא בישראל ,הנה תגובתי: - אבייתר צודק שאין מחסור בציוד ,ויש הזמנות לציוד נוסף בדרך. אני מקבל את קביעתו שאין בעיות תיחזוק שוטף. - בני צודק ששירות שלא עומד בלוח הזמנים - לא רק לפעמים - אלא באופן קבוע- אינו שירות טוב. - שפירא צודק שקרונות מלוכלכים, שירותים מטונפים, חוסר הרכזת תחנות והגעה/יציאה ,וקרונות שלא מאפשרים לראות היכן נוסעים- לא מושכים אנשים לרכבת. - מחירים: תזכרו שבעולם הרחב נסיעה ברכבת יותר יקרה מבאוטובוס. עזבתי את ישראל לפני 20 שנה. הרכבת היתה שולית במובן שחוץ מקו תא חיפה, אחוז הנוסעים היה די שולי. המהפכה של 10 השנים אחרונות שהביאה לחידוש [renaissance] הרכבת והרחבה משמעותית של השירות עדיין נמשכת. אחד הדברים הכי חשובים הם לשכנע את הנוסעים לעבור מרכב פרטי, מוניות ואוטובוסים לרכבת. כולנו יודעים בעל פה את היתרונות. אבל הציבור לא ישתכנע אם השירות לא טוב. וזו בדיוק הנקודה שבני מדגיש. בבריטניה ובלונדון [לציבור אין ברירה אלא להשתמש ברכבת להגיע .לעבודה.] בשנים האחרונות הותקנו בתחנות real time boards שמראים את 3 הרכבות המגיעות- וזמני ההגעה. היו לנו תאונות מחרידות- והרבה דגש הושם על הודעות לציבור בכלי התקשורת ובתחנות עצמן וכמובן לוח זמנים מיוחד פורסם והודפס לחלוקה באופן מיידי. נקיון: ב terminals פשוט עובדי נקיון עולים על כל רכבת ומנקים בין נסיעות. האם דברים כאילו לא אפשריים גם בישראל? Yoram in London,
תיקון קל לדבריך
שפירא לא צודק. עניין השירותים המטונפים הוא נדיר, לפחות ממראה עיני ואני נוסע ברכבת יותר מרוב האחרים כאן.(הכוונה שלי לשירותי הרכבת ולשירותי התחנות) הקרונות מצוחצחים ונקיים גם באמצע יום עבודה. המראה החיצוני שלהם מוזנח. אבל לקבוע ששירותים מטונפים מבלי לבדוק ולסקור? את זה אפילו אביתר לא היה מקבל... אגב, גם הרציפים מאד נקיים. ומילה אחרונה, היום בצהרים היה האיחור הרגיל של הבינעירונית, 20 דקות והפרוורית, 10 דקות. אני כבר לא מתיחס ללו"ז הכתוב. פשוט יורד לתחנה מתי שיורד ויש לי כל 20 דקות רכבת... בבוקר הרכבות מדייקות. זה דפוס חוזר על עצמו וניתן היה לשנות את הלו"ז הכתוב בהתאם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה