תקופה רעה עוברת על רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
ללא נושא

תיקון קל לדבריך
שפירא לא צודק. עניין השירותים המטונפים הוא נדיר, לפחות ממראה עיני ואני נוסע ברכבת יותר מרוב האחרים כאן.(הכוונה שלי לשירותי הרכבת ולשירותי התחנות) הקרונות מצוחצחים ונקיים גם באמצע יום עבודה. המראה החיצוני שלהם מוזנח. אבל לקבוע ששירותים מטונפים מבלי לבדוק ולסקור? את זה אפילו אביתר לא היה מקבל... אגב, גם הרציפים מאד נקיים. ומילה אחרונה, היום בצהרים היה האיחור הרגיל של הבינעירונית, 20 דקות והפרוורית, 10 דקות. אני כבר לא מתיחס ללו"ז הכתוב. פשוט יורד לתחנה מתי שיורד ויש לי כל 20 דקות רכבת... בבוקר הרכבות מדייקות. זה דפוס חוזר על עצמו וניתן היה לשנות את הלו"ז הכתוב בהתאם.
ללא נושא
 
ותיקון קל לדבריי..(התנצלות לשפירא)

תיקון קל לדבריך
שפירא לא צודק. עניין השירותים המטונפים הוא נדיר, לפחות ממראה עיני ואני נוסע ברכבת יותר מרוב האחרים כאן.(הכוונה שלי לשירותי הרכבת ולשירותי התחנות) הקרונות מצוחצחים ונקיים גם באמצע יום עבודה. המראה החיצוני שלהם מוזנח. אבל לקבוע ששירותים מטונפים מבלי לבדוק ולסקור? את זה אפילו אביתר לא היה מקבל... אגב, גם הרציפים מאד נקיים. ומילה אחרונה, היום בצהרים היה האיחור הרגיל של הבינעירונית, 20 דקות והפרוורית, 10 דקות. אני כבר לא מתיחס ללו"ז הכתוב. פשוט יורד לתחנה מתי שיורד ויש לי כל 20 דקות רכבת... בבוקר הרכבות מדייקות. זה דפוס חוזר על עצמו וניתן היה לשנות את הלו"ז הכתוב בהתאם.
ותיקון קל לדבריי..(התנצלות לשפירא)
שפירא כתב רק על הלכלןך מבחוץ ועל כך אני מסכים איתו ב 100%. יורם, הוא לא כתב על השירותים, למיטב ידיעתי...
 

אורי404

New member
יחד עם הלכלוך מבחוץ, יש גם לכלוכים

ותיקון קל לדבריי..(התנצלות לשפירא)
שפירא כתב רק על הלכלןך מבחוץ ועל כך אני מסכים איתו ב 100%. יורם, הוא לא כתב על השירותים, למיטב ידיעתי...
יחד עם הלכלוך מבחוץ, יש גם לכלוכים
בתוך הרכבת וזה לא רק בקרונות היגוסלבים/הצרפתים, אלא גם בIC3. גם כאשר נסעתי ברכבת IC3 ביום שישי האחרון וגם לפני כשבועים היתה טינופת. כנראה שאת רכבות הקומותיים יותר טוב מנקים. לפני מספר חודשים איבגי צילם את מה שיש בתוך הIC3.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה