בהחלט מידע מפתיע
אני מאמין שה1376 הוא שריד מהתאונה האחרונה שהייתה בשבדיה עם הקרונועים הללו.... מה קורה עם החלק המרכזי 7231? נראה כי גם הוא ניזוק בצורה קשה מאוד....האם גם הוא יוחלף או שמא ישופץ ורק יחידת הניהוג תהיה "חדשה"?
בהחלט מידע מפתיעהנזק במערך 31 לא מצדיק השבתה.
הדנים רוצים לתקן את המערך. הקרון החסר יושלם בקלות. לא חסרים מועמדים: 1376 או 7019. 1376 כבר ממתין ברנדרס ל-31. דרך-אגב: הנזק ב-739 גם אינו מצדיק השבתה. תא ניהוג חדש כבר ממתין בוולנסיה. את תא הניהוג מחזיקים שמונה ברגים וזמן ההרכבה כולל כל המערכות מחדש אינו עולה על מס' ימים. הבעיה היא כרגיל הבירוקרטיה אל מול הספרדים. קשה איתם. כל דבר לוקח להם זמן. כל תיאום איתם זה סיפור. הקטר הוא מודולרי להזכירך והחלק שנפגע בשלדה יוחלף במידה ואין פגיעה משמעותית לכל אורך קורת האורך. על-פי מה שהבנתי, הקטר חוזר לעבודה תוך שנה עד 15 חודש שרובם הוא זמן בירוקרטיה וניירת. התיקון לא ממש מסובך.
אני מאמין שה1376 הוא שריד מהתאונה האחרונה שהייתה בשבדיה עם הקרונועים הללו.... מה קורה עם החלק המרכזי 7231? נראה כי גם הוא ניזוק בצורה קשה מאוד....האם גם הוא יוחלף או שמא ישופץ ורק יחידת הניהוג תהיה "חדשה"?