3951 של דן בדרך הסופית

מצב
הנושא נעול.
ביום שיתירו לקנות מוגמרות

אני מסכים איתך לחלוטין: ואני גם מדב
מדבר על החוק המטומטם הזה של 15 שנה במקום אחר כאן בשרשור. אתה צודק גם לגבי עניין המחיר. בשנות השמונים נרכשו אלפי מכונות ממרצדס. באחד מהמכתבים שקיבלתי מהנהלת המפעל בגרמניה, נאמר במפורש שהתנאי להשוואת מחירים לרמה של מאן יהא רכישת 1000 מוגמרות. הגרמנים יכולים לספק 1000 מוגמרות תוך פחות משנה אך הן אתה והן אני יודעים שזה חלום באספמייה. מי יאשר לאגד ולדן לרכוש 1000 מוגמרות? למרות שברפורמה אמיתית ולא מזוייפת כמו זון שהונהגה בארץ, יכול כל קואופרטיב או חברה לרכוש כל אוטובוס שהוא רוצה, בכל כמות, ממי שהוא רוצה ולא מחוייב לשום מפעלי הרכבה מקומיים או חיצוניים. ברפורמה אמיתית, אין שום חובה לדווח לאף אחד מה אתה קונה, למה ואיך. אבל אנחנו יכולים להמשיך לחלום ביחד...
ביום שיתירו לקנות מוגמרות
חופשי לא ישאר זכר לתעשייה פה,זה לא היה מפריע לי באמת שלא אלמלא אנשים היו הולכים הביתה,חוץ מזה נראה לי שעושים כאן בסך הכל זבל של הרכבה.
 

אורי404

New member
אפשר בהחלט. הרי רב האוטובוסים שיש

האם לא ניתן להרכב בארץ אוטובוסים
בדיוק כמו המוגמרות? הרי ההבדל הוא עצום ומצד שני ממש לא רצוי לסגור מפעלים לשלוח אנשים הביתה ולהגדיל את מעגל המובטלים.
אפשר בהחלט. הרי רב האוטובוסים שיש
בקווים ורב האוטובוסים העירוניים שיש באגד ובדן הם מורכבים בארץ. לגבי הסיטארו - ניתן לרכוש אותו מוגמר בלבד.
 

fireman

New member
הSLים של דן בקושי שרדו את

מעניין אם גם המאנים
של דן יכולים לעלות לירושלים כמו העירוניות של אגד ולא להתפרק.
הSLים של דן בקושי שרדו את
הנסיעות לבאר שבע בכבישים מישוריים....תוציא 50 מכונות של דן לירושלים, יגיעו אולי 5.
 
אמת ויציב ! דן מחזיק מאות גרוטאות

הSLים של דן בקושי שרדו את
הנסיעות לבאר שבע בכבישים מישוריים....תוציא 50 מכונות של דן לירושלים, יגיעו אולי 5.
אמת ויציב ! דן מחזיק מאות גרוטאות
במיוחד המאנים החדשים ה- NL263. יש להן שם: צרות על גלגלים.
 
הגרריסט הראשי של דן:

אמת ויציב ! דן מחזיק מאות גרוטאות
במיוחד המאנים החדשים ה- NL263. יש להן שם: צרות על גלגלים.
הגרריסט הראשי של דן:
האוטו שנתקע הכי הרבה הוא ה SG וה EL202 , הנידרפלורים פשוט מאוד לא נתקעים. העובדות בשטח מדברות בעד עצמן....
 
אבל התחזוקה שלהם זוועת עולם.

הגרריסט הראשי של דן:
האוטו שנתקע הכי הרבה הוא ה SG וה EL202 , הנידרפלורים פשוט מאוד לא נתקעים. העובדות בשטח מדברות בעד עצמן....
אבל התחזוקה שלהם זוועת עולם.
לא אמינים באגורה. מנכ"ל אגד אמר לא פעם: דרעק של אוטובוס ה-NL313 אבל אנחנו קונים כי זה הכי זול......זול מוולוו. במילא, הורסים את המכונות, אז למה לתת לציבור שיהנה ברולס-רוייס=מרצדס.
 
איך הם לא נתקעים אם התחזוקה זוועה?

אבל התחזוקה שלהם זוועת עולם.
לא אמינים באגורה. מנכ"ל אגד אמר לא פעם: דרעק של אוטובוס ה-NL313 אבל אנחנו קונים כי זה הכי זול......זול מוולוו. במילא, הורסים את המכונות, אז למה לתת לציבור שיהנה ברולס-רוייס=מרצדס.
איך הם לא נתקעים אם התחזוקה זוועה?
זה רק מעיד על האמינות של הרכב....
 
בירושלים הם נתקעים על ימין ועל שמאל

איך הם לא נתקעים אם התחזוקה זוועה?
זה רק מעיד על האמינות של הרכב....
בירושלים הם נתקעים על ימין ועל שמאל
והנהגים לא מפסיקים לקלל. בחייאת אייל: זה לא באמת אוטובוס. זה דרעק... לילה טוב. אשתי כבר כאן.
 

3 היחיד

New member
אחרי 20 שנה של שירות !!!! וליתר

הSLים של דן בקושי שרדו את
הנסיעות לבאר שבע בכבישים מישוריים....תוציא 50 מכונות של דן לירושלים, יגיעו אולי 5.
אחרי 20 שנה של שירות !!!! וליתר
דיוק , כל ה - 60 יגיעו .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה