ביום שיתירו לקנות מוגמרות
חופשי לא ישאר זכר לתעשייה פה,זה לא היה מפריע לי באמת שלא אלמלא אנשים היו הולכים הביתה,חוץ מזה נראה לי שעושים כאן בסך הכל זבל של הרכבה.
ביום שיתירו לקנות מוגמרותאני מסכים איתך לחלוטין: ואני גם מדב
מדבר על החוק המטומטם הזה של 15 שנה במקום אחר כאן בשרשור. אתה צודק גם לגבי עניין המחיר. בשנות השמונים נרכשו אלפי מכונות ממרצדס. באחד מהמכתבים שקיבלתי מהנהלת המפעל בגרמניה, נאמר במפורש שהתנאי להשוואת מחירים לרמה של מאן יהא רכישת 1000 מוגמרות. הגרמנים יכולים לספק 1000 מוגמרות תוך פחות משנה אך הן אתה והן אני יודעים שזה חלום באספמייה. מי יאשר לאגד ולדן לרכוש 1000 מוגמרות? למרות שברפורמה אמיתית ולא מזוייפת כמו זון שהונהגה בארץ, יכול כל קואופרטיב או חברה לרכוש כל אוטובוס שהוא רוצה, בכל כמות, ממי שהוא רוצה ולא מחוייב לשום מפעלי הרכבה מקומיים או חיצוניים. ברפורמה אמיתית, אין שום חובה לדווח לאף אחד מה אתה קונה, למה ואיך. אבל אנחנו יכולים להמשיך לחלום ביחד...
חופשי לא ישאר זכר לתעשייה פה,זה לא היה מפריע לי באמת שלא אלמלא אנשים היו הולכים הביתה,חוץ מזה נראה לי שעושים כאן בסך הכל זבל של הרכבה.