5x11 - The Other Woman

לא בטוחה מי פה לא קוראת את ההודעות של מי

אני אמרתי "אבל אנחנו לא יודעים מה יהיה"
שזה נכון. גם את לא יודעת. זה הכל השערות. לא מבינה מה אמרתי שכל כך לא בסדר.

וכן אני יודעת שהקטע עם מייקל היה בפרק הזה, אמרתי שאני לא זוכרת את הפרטים שלו.
אבל לגבי מייקל ופריז - דון אמר "זה הפרוייקט של מייקל".
אנחנו לא יודעים אם המצב היה שונה אם פגי היתה גבר, אם היו מעבירים אליה את השרביט הזה אז או שזה היה נשאר אצל מייקל.
וזה שמייקל צריך לבצע את הפרוייקט לא אומר שהיא לא אחראית עליו וצריכה לנהל אותו. לא רואה למה זה סותר.
ואני מסכימה עם הדס פה שאמרה שפגי לאחרונה מאוד חושבת שמגיע לה ולא מביאה מספיק עבודות טובות לאחרונה. ואני מדגישה לאחרונה.
אף אחד לא אומר שזה תמיד היה ככה. זה רק בזמן האחרון שהיא מאוד שינתה את ההתנהגות שלה.
מתקבל ממנה רושם אחר עכשיו. פגי של העונות הקודמות של היתה עומדת בצד בזמן ששי קמפיין יגואר בגלל שלא רוצים אשה בחדר. אלא היא היתה מביאה רעיון שיכבוש אותם ודוחפת את עמצה פנימה.
וגם אם יגידו לה לא כי יגואר לא רוצים אשה, זה עדיין יבנה אותה מספיק ויעריכו אותה מספיק כדי לתת לה פרוייקטים אחרים בהמשך.
גישת ה-לא כדי להתחיל כי כנראה ישפילו אותי, היא אף פעם לא נכונה. ופגי מעולם לא חשבה ככה לפני.
ואני לא חושבת שזה מה שהוביל אותה הפעם. זה לא שראינו שיש לה רעיון מעולה שהיא לא דוחפת אותו.
 

lollapalooza

New member
ולמה נראה לך שבחברה אחרת זה יהיה שונה?

מי אמר שכשהיא תגיע למקום אחר, אף לקוח לא יחליט שהוא לא רוצה בחורה שתביא לו רעיונות? היא לא עובדת על יגואר, לא כי בחברה שהיא עובדת בה שוביניסטים, אלא כי כולם שוביניסטים. זו לא השפלה (ובטח ובטח לא בפרק שבו ג'ואן עוברת השפלה אמיתית), זה חוסר שוויון טיפוסי. ויודעת מה? גם היום יש אנשים כאלה, שיגידו לך שבנות לא מבינות כלום בעניינים מסוימים (ולהפך - גברים שכותבים פרסומות שמיועדות לנשים, ומעידות על כך שאין להם מושג).

אני לא אמרתי שהיא גרועה במה שהיא עושה. אני אמרתי שהיא שאננה. היא חושבת שהיא צריכה וראויה לקבל הערכה גם בלי לתת תוצאות בהתאם. איך היא קיבלה עבודה אחרת? היא עשתה מספיק דברים טובים כדי להכניס לתיק עבודות. זה לא קשור לגישה וזה לא קשור למה היא עשתה בעונה האחרונה. אין לי בעיה עם ההחלטה שלה לעזוב, יש לי בעיה עם הציפיה שלה להיות מוערכת כל הזמן, שלא נראה לי שתיפתר על ידי עזיבה. אם היא מרגישה שהיא מיצתה ולא טוב לה, אחלה. אם היא חושבת שבחברה אחרת יתייחסו אליה תמיד כמו כוכבת, בהצלחה לה עם זה.
 

black scar1

New member
אני ממש לא חושבת שהיא מרגישה

שהיא צריכה להיות כוכבת כל הזמן. ואת צודקת, היא לא יודעת מה יהיה בחברה אחרת, אבל זה סיכון שהיא לוקחת על עצמה.

ולפחות החברה האחרת היא התחילה תוך חיזור והבטחות של הבוס שלה, ולא ממקום שהיא מרגישה שהיא כל הזמן חייבת לבוס שלה טובה כי הוא קידם אותה מלהיות מזכירה.
 

ניר4819

New member
לקחו רעיון שלה לקמפיין לליפסטיק...

זה קצת שונה מקמפיין ליגואר, מבחינה זו שליפסטיק נחשב למוצר נשי. הסיכוי שיתייחסו אליה בקמפיין כזה, במילים אחרות, גבוה יותר מאשר הסיכוי שיתייחסו אליה בקמפיין ליגואר. אבל אני כן מסכים איתך שאם היא הייתה מביאה רעיון טוב, הם היו משתמשים בו. אני רק לא בטוח שהם היו נותנים לה את הקרדיט על זה. הלקוח רוצה גבר בתקציב, והלקוח תמיד צודק. משהו שנראה לי שפגי קצת שכחה העונה...
 

black scar1

New member


אני לא רוצה שתחזור לסדרה, אבל אני ממש אתרעם אם היא לא תהיה יותר בסדרה! מה זה מד מן בלי פגי?
 

Or Amit

New member
אפשר להגיד משהו גם בלי שראיתי את הפרק?

גם אני לא הצלחתי להתאפק וקראתי את כל מה שראיתי על הפרק הזה, עוד לפני שראיתי אותו (אני אראה אותו רק בשבת, כרגיל) ואולי בגלל שפרק 10 עדיין טרי לי יותר בראש, עולה לי משפט אחד של דון מתוך נאום המוטיבציה לעובדים

חברת פרסום מוגדרת על ידי הרגע שבו היא החתימה חברת מכוניות

אולי זה לא הציטוט המדויק, אבל זה מה שנאמר, ולדעתי יש במשפט הזה הרבה מאד על מה שקורה בפרק הזה. בעיקר אם הוא מלווה בעזיבה של פגי - שסימנה תמיד את החינוך הקתולי בחברה - ומהלך שהובל על ידי פיט (חסר המוסר) ורוג'ר (שעובר תהליך דומה לזה שדון עבר - של אובדן מוסר יחד עם צריכה מוגברת של אלכוהול)
 
יש בזה המון

ולא חשבתי על זה בכלל בהקשרים אחרים מעבר למעמדה של החברה.

אבל בלי ספק זה אומר הרבה. היחס לג'ואן, היחס לפגי. מה שהם היו צריכים לעשות כדי להגיע לשם.
 

daniaz1

New member
מה לגבי דון?

גם אני ראיתי את פרק 11 אתמול.
פרק מאוד עצוב...
הרגע בו פגי עוזבת את המשרד...ומשפילה את דון, שוב...
בהחלט מגיע לו, אחרי זריקת הכסף בצורה אגרסיבית.
לדעתי דון הולך לעזוב את הסוכנות....כבר בפרק הבא
מה דעתכם בנושא?????
מחכה לתשובה
 
לא נראה לי

למרות שאי אפשר לדעת איתם, אבל לא הרגשתי שזה הצעד הבא שלו.

ולא חושבת שהיא השפילה אותו
 

katekon

New member
לדעתי

שלום, קוראת סמויה ואדוקה של הפורום.
הפעם יש לי גם מה להגיד, אז: קופצת למים.

לדעתי הגברים שהיו מעורבים רומנטית עם ג'ואן (איליין ורוג'ר) נהנו קצת (הרבה) לראות אותה פתאום מושפלת כמו סחורה בשוק.
הלא ממש בפרק הקודם ג'ואן דחתה את העזרה והמעורבות של רוג'ר בגידול בנם המשותף, מה שלבטח פגע בו. לא מזמן היא דחתה (בהמון טאקט) את חיזוריו של איליין.

אולי זו הסיבה שאיליין מנסה "להניא" אותה מזה, אבל בעצם מעודד אותה לשתף פעולה, ורוג'ר לא ממש מתנגד לכל העניין בישיבת השותפים.
היחיד שרואה בה בן אדם שווה זכויות הוא דון, וזאת אולי משום שהיחסים ביניהם אף פעם לא היו רומנטיים אלא חבריים. במידה רבה הוא מתייחס ככה גם לפגי (ומנסה להתייחס ככה גם למייגן).
 

daniaz1

New member
דון הפך להיות נשמה טהורה...

סתם...
תאמת עד כמה שהוא היה תמיד חרא
תמיד היה לו את הצד של כבוד לבני אדם
כמו שבעונה הראשונה הוא צעק על הבנים במשרד כשירדו על פגי שהיא שמנה.
הוא לא בנאדם שאפשר לקנות אותו
להבדיל מג'ואן
 

lollapalooza

New member
להבדיל מג'ואן, הוא לא צריך להגיע למקומות כאלה

מה ההשוואה בכלל? דון הוא גבר, הוא לעולם לא יגיע, במציאות של 1966, למצב שבו מישהו מנסה לסחור בו, וודאי שלא יופעל עליו הלחץ שהופעל על ג'ואן, ושהיחס כלפי מעשה כזה לא יהיה קליל כמו במקרה שלה. איך בכלל אפשר להגיד כזה דבר? "להבדיל מג'ואן", כאילו היא איזה זונה שעשתה את זה בקלילות ובשמחה.
 

katekon

New member
דווקא היה איזה בחור

באחת העונות הקודמות שסירסרו בו בדיוק ככה. בסוף הוא עזב.
 
סלבטורה

והוא היה הומו, מה שאומר לא-גבר על פי שנות ה-60 והלך הרוח של הסדרה.
ממש לא דומה לדון.

וכן דון באמת פיטר אותו בגלל שלא שכב עם לקוח, לא?
או שאני זוכרת את זה לא נכון?
 

lollapalooza

New member
בערך

לקוח (נראה לי ההוא מלאקי סטרייק) התחיל איתו, והוא לא נענה, אלא ברח. זה לא בדיוק לסרסר, אבל הוא לא נתן לו את מה שהוא רצה, ולכן פוטר. וכן, זה ממש לא נחשב לבחור "רגיל" במציאות של הסדרה.
 
הוא ממש חסר לי, את יודעת

הוא היה מעניין מאוד, הדברים שהצליחו להעביר דרך הדמות שלו. מאוד חבל לי שהוא עזב.
יש לך מושג למה הוציאו אותו מהסדרה?
 

lollapalooza

New member
בדיוק חשבתי על זה אתמול.

אין לי מושג. דווקא היה יכול להיות מעניין לראות אותו עכשיו, במשרד אחר ובתקופה שונה. קשה לי להאמין שלקריאייטיב החדש היה אכפת מזה שהוא הומו, מצד שני הוא בחור די מיושן וקשה לי לראות אותו משתלב בין הצעירים שם. אבל אם החזירו את פול קינזי, לכי תדעי, אולי עוד נראה גם את סאל.
 
למעלה