עמוד השדרה
New member
האם מישהו יודע מתי הפעימה הבאה והמכרז יתרחשו?
תכנונים תיאורטיים ישנם, אבל הבעיה היא הביצוע.
במקרה של תחנות הרכבת בפתח תקוה - עיריית פתח תקוה לא לוחצת מספיק ואולי לא כל כך איכפת לה, לקווים נוח להתחמק מהמעמסה הנוספת הזו ומשרד התחבורה לא רואה דחיפות כאשר אין כמעט גורמים שיושבים לו על הראש. הישועה היחידה במקרה הזה יכולה לבוא מכיוון הרכבת עצמה שהיא זו שתלחץ להפעיל קווי הזנה נורמליים לתחנות שלה ובפועל זה באמת מה שקורה. הרכבת היא זו שדוחפת את הנושא, בינתיים ללא הצלחה יתירה.
הפתרון לבעיה הזו לא צריך להיות תלוי במכרז חדש או פעימה חדשה, אלא ביישום פרויקט שילובים בפתח תקוה.
האם מישהו יודע מתי הפעימה הבאה והמכרז יתרחשו?מה לגבי הפעימה הבאה והמכרז הבא?
מתוכנן לצאת מכרז לאזור פתח תקווה-ראש העין ביחד עם בקעת אונו.
מעניין האם לוקחים בחשבון את גידולן של הערים השונות במכרז ובמקרה זה של פתח תקווה וכן קיומן של שתי תחנות הרכבת בעיר והאם לשם כך מתוכננים שינויים בהוספת קווים חדשים ובהוספת נסיעות, בדומה למה שנעשה במכרז השרון הדרומי.
תכנונים תיאורטיים ישנם, אבל הבעיה היא הביצוע.
במקרה של תחנות הרכבת בפתח תקוה - עיריית פתח תקוה לא לוחצת מספיק ואולי לא כל כך איכפת לה, לקווים נוח להתחמק מהמעמסה הנוספת הזו ומשרד התחבורה לא רואה דחיפות כאשר אין כמעט גורמים שיושבים לו על הראש. הישועה היחידה במקרה הזה יכולה לבוא מכיוון הרכבת עצמה שהיא זו שתלחץ להפעיל קווי הזנה נורמליים לתחנות שלה ובפועל זה באמת מה שקורה. הרכבת היא זו שדוחפת את הנושא, בינתיים ללא הצלחה יתירה.
הפתרון לבעיה הזו לא צריך להיות תלוי במכרז חדש או פעימה חדשה, אלא ביישום פרויקט שילובים בפתח תקוה.