הרפורמה הוכתרה ככישלון עוד לפני שהתחילו בה
אז קשה לי להתרשם מהכתבות האלה. ובוצעו כמה בדיקות הזויות למדי כדי "להוכיח" שהיא כשלה כבר בימים הראשונים להפעלתה וגם אחר כך. יש בה בעיות, לא הכל מושלם, בלא מעט מהדברים עשו חצי עבודה, אבל המצב לא *כזה* שחור וחלק מ 200 מליון השקלים האלה בכלל קשורים לרפורמת הכרטוס (שהיתה מוצלחת מאוד). אז סליחה שאני לא מאמינה לכל מה שכתוב שם.
הרפורמה הוכתרה ככישלון עוד לפני שהתחילו בההתעוררות
10 שנות תכנון, 200 מיליון שקל, ואלפי נוסעים מאוכזבים http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1615388
אז קשה לי להתרשם מהכתבות האלה. ובוצעו כמה בדיקות הזויות למדי כדי "להוכיח" שהיא כשלה כבר בימים הראשונים להפעלתה וגם אחר כך. יש בה בעיות, לא הכל מושלם, בלא מעט מהדברים עשו חצי עבודה, אבל המצב לא *כזה* שחור וחלק מ 200 מליון השקלים האלה בכלל קשורים לרפורמת הכרטוס (שהיתה מוצלחת מאוד). אז סליחה שאני לא מאמינה לכל מה שכתוב שם.