ברוכים הבאים לפורום בידור אסייתי!!

mishi 1

New member
../images/Emo20.gif ברוכים הבאים לפורום בידור אסייתי!! ../images/Emo20.gif

זה המקום לדבר בו על סדרות, סרטים, אנימות, מוזיקה, להקות, שחקנים, זמרים, דוגמנים וכל מה שקשור בבידור אסייתי!
הפורום הוא ההמשך הישיר של הקומונה ואינו בא להחליף פורומים קיימים - כבודם במקומו מונח
אני מבקשת מכולם לקרוא תחילה את כללי הפורום - חשוב מאוד. אלו כללים שרובכם ודאי מודעים אליהם, ובכל זאת על מנת שלא נחווה אי נעימויות בעתיד, אנא הקדישו כמה דקות וקראו.
אז שלום לכולם, לחדשים ולותיקים, אני בטוחה שבעזרתכם המקום הזה מהר מאוד יהפוך לבית חם לכולנו
, בדיוק כפי שהקומונה כיום.
אזזזז כולם יכולים לפתוח ב"שישו ושמחו
" כי יש לנו פורום!! אוהבת, קרנית
 

nini18

New member
מזל טוב על הפורום ../images/Emo24.gif

מקווה שהוא ימשיך להיות כייפי כמו הקמונה
ובהצלחה בניהול
 

Sivan 85

New member
../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif לכולם....../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif

קרנית, לולי, ג'ני.. וחברי הקומונה המדהימה שלנו... לפני הכל... תודה.. כל כך הרבה תודה! אמרתי את זה אלפי פעמים ואגיד את זה עוד ... זה הכל בזכותכם.. אתם גרמתם לזה לקרות.. בזכות האהבה, התמיכה, העידוד והפירגון שלכם הבית הקטנטן שלנו הפך לארמון מלוכסן מושלם שבו אנחנו חולקים מדי יום את האהבה שלנו לתרבות המקסימה והמדהימה הזאת שנקראת "אסיה"... כשהכל התחיל היינו ארבע בנות שהכרנו בדרך זו או אחרת, לא בטוחות מה אנחנו עושות, לא בטוחות אם זה התחביב הזה "שפוי" אבל נהנות מכל רגע. האהבה שלנו לאסיה רק גדלה מדי יום כשגילינו עוד ועוד רבדים בארצות הנפלאות האלה... ואז הגיעה הקומונה, מקום שבו נוכל לפטפט יחד ולהשתגע ואולי אפילו למצוא עוד אנשים שחולקים איתנו את האהבה הזאת.. מעולם לא ציפינו למצוא אותכם.. חברי הקומונה היקרים שלנו. אנשים כל כך חמים ומקסימים שעודדו אותנו ודחפו אותנו קדימה בחצי שנה האחרונה וחלקו איתנו כל כך הרבה רגעים שמחים ומשוגעים... אני רוצה להודות באופן אישי למלאכיות שלי אחת אחת אז תסלחו לי אם אני אשמע קצת קיטשית.. קרנית שלי.. אפשר להגיד שאת שינית לי את החיים. תמיד רציתי למצוא תחביב שאני אחוש אליו תשוקה ועניין וכל התחביבים שהיו לי עד כה ננטשו לאחר מספר שבועות. אפשר להגיד שניסיתי הכל: סריגה, קרמיקה, גרפיקה, סדרות שונות ומשונות וכן.. טלנובלות..
ואז ביום בהיר איפשהו בתחילת ינואר 07 ראיתי שבחורה חמודה תירגמה לה על דעת עצמה פרקים של סדרה בשם "מאיזה כוכב הגעת?" ובמקרה גם שיעמם לי.. תודה לאל.. אז החלטתי לראות, כי מאז סמסון לא עלה בדעתי שקיימות עוד סדרות כאלה.. ניסיתי, הוקסמתי, בכיתי את עצמי לדעת ומאז.. הכל היסטוריה. את הכרת לי את לולי, את ג'ני, את כל האנשים המקסימים שאני אוהבת כל כך ומאז ועד היום הענקת לי כל כך הרבה אהבה וחברות שאין לה גבולות. אני רוצה להודות לך על שאת בן אדם כל כך מקסים שמתחשב תמיד בכולם וחושב על אחרים לפני שהוא חושב על עצמו. את אחת ויחידה ואני אוהבת אותך בטירוף! ג'ני שלי.. איפה הסתתרת כל כך קרוב אליי? מעולם לא חשבתי שבמרחק 20 דקות ממני יושב לו מלאך שכמוך ומחכה שאני אגלה אותו. את בהחלט מזכירה לי את עצמי, ביישנית בהתחלה אבל אז כשמכירים אותך ואת נותנת לאחרים להכיר אותך מגלים בן אדם מדהים שיש לו כל כך הרבה להעניק לאחרים ... תודה לך על כל השיחות, על הדאגה האימהית, על האכפתיות וכמובן.. איך שלא.. תודה לך על הצב!
אני כל כך אוהבת אותך ג'ני שלי שאין לי מספיק מילים לתאר עד כמה.. בן אדם מיוחד שכמוך לא זוכים להכיר כל יום ואני מקווה שהלב הרגיש הזה שלך לעולם לא ישתנה וימשיך להעניק כל כך הרבה אהבה לאחרים. לולי, לא משנה כמה אני אגיד זה באמת יוכל לתאר עד כמה את חשובה לי? את יודעת את התשובה לבד... מה שחלקנו אני ואת בחצי שנה האחרונה זה דבר כל כך יקר ומשמעותי שאני מרגישה שעליי לנצור כל שנייה ושנייה איתך לנצח.. וזה בדיוק מה שאני מתכוונת לעשות. אני יודעת שלרב אין לי הרבה מה לומר לך בשעות הקשות ולרב אני משתמשת כאתנחתא הקומית אבל איפשהו אני יודעת שזה המון בשבילך.. אז אני עושה את זה בלב שלם. אני חושבת שחברים זה הדבר הכי חשוב שיכול להיות לבן אדם.. חברים טובים הם אוצרות שצריך לשמור עליהם ואת.. את בהחלט לא סתם חברה טובה... את כל כך הרבה יותר מזה.. אני חושבת שהייתי יכולה למלא מחברת שלמה במעלות שלך אבל אני אסתפק בפשוט להגיד לך תודה שאת קיימת.. כל כך הרבה חוזק ואהבה בבן אדם אחד, זה לא משהו שקל למצוא, אני מקווה שאת יודעת להעריך את האדם שאת, אם לא אני אשמח לעשות את זה בשבילך ולהגיד לך בכל יום איזה בן אדם מדהים את, אחד למיליון.. מכל האנשים שהכרתי במהלך חיי את השארת עליי רושם בלתי נשכח, אני אוהבת אותך מעבר לכל דימיון ומאחלת לך אושר עיליאי כי אין בן אדם שמגיע לו את זה יותר ממך יפה שלי.. ואל תבכי! ספירוש.. לא חשבת ששכחתי אותך יפה שלי נכון? תינוקת מושלמת שכמוך, המון תודה על כל הרגעים של הטירוף והשיגעון.. את באמת היית אהבה ממבט ראשון מבחינתי. תודה שאת מתעלמת מהעובדה שאני קשישה באה בימים ואת נותנת לי לחלוק איתך רגעי אושר קטנים.. אני אוהבת אותך בטירוף וחושבת שאת באמת ילדה מיוחדת ושהלוואי וכל הנוער היום היה הולך בעקבות רגלייך המושלמות. אני רוצה שתדעי שבשבילי את בן אדם מאוד מיוחד וזה לא ישתנה לעולם, אל תדאגי בנוגע לעתיד, את יודעת שמה שאני מבטיחה אני מקיימת נכון? את קחי את זה בתור הבטחה נוספת. תמיד תמיד תמיד.. יהיה לך מקום מיוחד וחם בלב שלי! ולכל שאר חברי הקומונה המדהימים.. אני לא אתחיל לנקוב בשמות כי זה לא יגמר... יש כאלה שדיברתי איתם יותר ויש כאלה שפחות.. בנוגע לאלה שפחות אני מקווה שתתחילו לדבר איתי קצת יותר! אני מחכה לכם!..
תודה על כל התמיכה שוב, על האהבה.. אנחנו מאוד מודות לכם על הכל....! אוהבת אותכם! סיון... [email protected]
 

spidi333

New member
../images/Emo23.gif

*סניף סניף*
אוי שושקה ריגשי שכמוך
אוהבת אותך עד יפן!!!
 

LILIN1

New member
וואי איזה מאמי אוקאסאן קייוי../images/Emo23.gif

ריגשת אותי! איזה לב גדול יש לך! באמת עשה לי צמרמורת. התגובה גרמה לי יותר להעריך את הקומונה שלנו ואת האנשים המקסימים בה
 

Sivan 85

New member
פיצ'י...../images/Emo9.gif

הלב שלי גדל עם כל חבר חדש אני רוכשת כאן.... וזה כולל גם אותך מקסימונת שלי! תודה על כל האהבה והפרגון שאת מעניקה לנו .. בזמן כל כך קצר למדתי להכיר בן אדם כל כך מדהים כמוך... אני מקווה שתמשיכי להנות כאן איתנו ובמסן ובכלל... שתמשיכי לשתף איתנו פעולה בשגעונות שלנו.. כי אחרי הכל.. גם את מטורפת לא קטנה כמונו!
אני מחכה ומצפה לראות אותך במפגש!
אוהבת המון בייבי שלי...
 

LILIN1

New member
יאיאיאי אוקאסן מדהימה שלי3>../images/Emo24.gif

חיממת לי את הלב3> ליבי בגודל האפרסקון צועק ממעמקיו "סרנגה!" ו"טאיסקי" "והושניאני"(איך שלא יכתבו אף פעם לא הבנתי את זה) את אדם מדהים. אומנם זמן קצר והענקת לי כ"כ הרבה אהבה וכן אני באמת הבייבי שלךXD מי לימדה אותי על תולדות הגוניז.זוכרת את השיחה הזו? של שעתיים נראה לי=] שהסברת לי על הכול..איך אפשר לשכוח ככה התאהבתי באדם המקסים הזה-בך! לא נשכח את הוועידות המצחיקות על בחירת השם שלי ואת הפגם הידוע שלי"אוקאסן קיווי אין לי מה לראות!" (לחברות מהבית ספר המשפט שלי הוא"הוא קוראני/יפני לא סיני מה אתן לא מבינות!?") אז..אני כ"כ אוהבת אותך3> כל כך העשרת אותי מכל הבחינות וכל שיחה שלי איתך זה כיף אמיתי וצחוקים!!!! ואכן אני מטורפת לא קטנה-זה בגניםXD -כל תושבי מדינת ישראל אנא סלחו לי על החפירה- אוהבת,פיצ=](זה הזמן לשמוע את השיר של אוטסקה אני מכריחה אותך לחשוב עלי בשיר הזה..כן קשה לא לחשוב על מאקי טומה או אגורי לשם שינויXD-ובסוף לולי צדקה. אומנם לא קראת לי מאקי אבל קראת לי משהו מאוד קרובXD)
 

LILIN1

New member
../images/Emo13.gif ואיך אפשר לשכוח אותך שושקה שלי?

האוניי הכי מדהימה שיש=] בלעדיך לא היו לי סדרות ולא היו לי שעות מדהימות (בזמן שאח שלא לא מעיף אותך מהמחשבXD) של צחוקים ופנטזיות.אומנם השיחות שלנו התסכמו ב"אמ..מהעם ג'ון?" אבל את יודעת שאנחנו יותר עמוקות מזהXD אני מתה עלייך את בן אדם מדהים וכ"כ כיף לי לדבר איתך שושקה הקטנה שלי=] את פשוט מחממת לי את הלב
סרנגה מבינה את זה? סרנגה!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אני באמת מתה עלייך את אישיות מדהימה
האוניי שלי שתמיד פה להגן עליXD
סרנגה אוניי!
 

mishi 1

New member
*סניף סניף* ../images/Emo7.gif אייש איזו תגובה ../images/Emo23.gif

הרגת אותי... אני אפילו לא יודעת איך לענות לך על זה.. אני רק אגיד לך שוב את מה שאמרתי לך אתמול - שאני אוהבת אותך, מאוד, מאוד, ותודה לך, ואני באמת לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכן. סרנגה
 

Don Nirtin

New member
מזה פה? אוסקר?../images/Emo87.gif

התחלתי לקורא וזה נורא ריגש אותי. פייייי. סיווי? שיהיה ברור- זה לא הולך לשום מקום. אנחנו פה. ונשתלט על תפוז עד מהרה
ואני גם חולה עלייך ד"א.
 
מזללללל טוב ((( : , יאא.. יש לנו פורום...

איזה מוזר.. פיתאום לא להיכנס לקומנה אלה להיכנס לפורום.. יאאא.. איזה כיייףף.. נקווה שנמשיך להיות פורום פעיל כמו הקומונה שלנו... ונמשיך להכיר עוד מלאאא בעלייםםם (( : אומדאטווווווווווווווווו.!!!!
 

asia84

New member
מזל טובב לפורום החדששש

אני מאוד שמחה ומברכת את מנהלות הפורום ואת הקומנה בפורום החדשש ובטוחה שכולם יהנו פהה גם אני כמובן . אז מזל טוב לקרנית וג'ני לסיון ולולי לכולם
 

spidi333

New member
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טוב אז הקרובות אלי בוודאי יודעת שלא השתגעתי מהמעבר לפורום... פחדתי שדרמות אסייתיות יהפכו לדבר המוני ובסופו של דבר לדבר זול. ככה זה תמיד בחברה הישראלית
אבל אם זה משמח את שושקה, לולוש, ניתה וג'נוש, האונייות המדהימות שלי, מי אני שאדכא?
אני מאחלת לנו שהפורום יפרח ויצליח כמו הקומונה המדהימה שלנו! עם כל האנשים והחברויות שנוצרו! אנחנו באמת קבוצת אנשים מיוחדת במינה לא?
אוהבת את כולכן המון!! ספיר
 

mishi 1

New member
חח שושקה קטנה...../images/Emo23.gif

אל דאגה, את יודעת שגם לנו היו חששות אבל בסופו של דבר אנחנו גודלים ומתקדמים וזה דבר טוב! ואני בטוחה שנרגיש כאן מאוד טוב ונוח, וכמובן שגם לא נשכח את קומונת IDA שלנו
 
למעלה