סופ"ש קסום

כן. ../images/Emo4.gif

*מחכה כבר להמשך* בקרוב יוצא המאנגה השביעית, הסדרה זה על ה4 הראשונים. רק מה שממש מבאס זה שחוץ מה3 הראשונות כל השאר עדיין לא יצאו באנגלית אז צריך לחכות בסבלנות להמשך. :/
 

LadySilkworm

New member
איזה מעצבן זה לחכות

בכל מקרה אם את רוצה להכיר יותר אנימה, לאח שלי יש אתר שאפשר להוריד משם עונות שלמות של כל מיני סדרות, אז רק תגידי שאת רוצה ואני אבקש ממנו קישור. P:
 
כן.. ואני מבינה אותך,

ישבתי באייקון עם חברה שלי ליד חבורה של פאנגירלס והן פשוט הפחידו אותי>< בין הדיבורים על המנגות והאנימה וזה, הן תיכננו לקפוץ ולאנוס את ניל גיימן.
 

danduuu

New member
חחחחח כן כשהוא עבר

ואז *מסתכל על נועה* "hi!how are you?" *נועה מתחילה להזיל ריר ועוד שנייה מתעלפת על ורד*
ואז החלה רדיפה מטורפת אחריו עד ש....בום! נטרקה הדלת
 
לאא, נועית, אל תהפכי לי לעוד

חובבת מנגה/אנימה...
הם מקיפים אותי! They're watching me! They're touching me! Moving so quick they're all around me! Ain't got the right But say they do! [קצת הוצא מהקשרו...
]
 

box 5

New member
אאאאאאני :)

שיר השבוע של נייטוויש: over the hills and far away אבל יותר בביצוע של גארי מור שיר השבוע לא של נייטוויש: goodbye to romance של אוזי =] אח איזה שיר המלצת השבוע: תשמעו מוזיקה שאתם לא מכירים.. תכירו להקות חדשות.. זה כלכך נחמד =] קליפ השבוע[או הופעה,ראיונות וכו']: אממ קטע קטנצ'יק מההופעה של מיידן מ2005.. רק die with your boots on שיר אלוהי! משהו שאתם מאחלים לעצמכם לשבוע הבא: לעבור אותו מהר! ממש אין לי כוח למבחן במתמטיקה =\ חווית השבוע: חחח אממ איש שנפל מאיזה וואדי.. משו הזוי פחד חחחח ציטוט השבוע: את כוווולם.. את כולם אני מכיר.. כל אחד בעולם ואפילו פה בעיר.. אח נדבקתי לשיר הזה כבר שבוע שלם :S ספר/סרט השבוע: וואלה לא הספקתי =\ תמונת השבוע:
 
למעלה