שאלות, ולא שאלות הכוונה

מצב
הנושא נעול.

מבשרת333

New member
לא אומר, שאין תקלות. אבל באופן יחסי לנסיעות
מספר התקלות הוא קטן. אני למשל נוסע בו יום-יום בארבעת החברות "אגד", "דן", "קווים" ו"מטרופולין" ואין תקלות וגם קודם לכן, כאשר היה של שלושת החברות מתוך הארבע היו מעט תקלות - שתיים.
אורי אנשים מאבדים את הרב קו באופן תדיר
 

אורי404

New member
אורי אנשים מאבדים את הרב קו באופן תדיר
כאן את מדברת על דבר שונה
לא על תקלה במכשיר, אלא על מכשיר ה"רב-קו". זוהי אחריות המשתמשים, כפי שגם אמורים לדעת לשמור למשל על כרטיס חופשי-יומי מנייר או על כרטיס האשראי. דבר שני הוא, שדווקא כאן יש יתרון. אם הבנתי נכון, אם מאבדים את ה"רב קו" זכאים לחדש עם הערך הקודם. עם המחשב יודעים מהו מצב הכרטיס. כך שהכסף שהושקע לא ירד לטמיון, בניגוד לכרטיסי נייר.
 

מבשרת333

New member
כאן את מדברת על דבר שונה
לא על תקלה במכשיר, אלא על מכשיר ה"רב-קו". זוהי אחריות המשתמשים, כפי שגם אמורים לדעת לשמור למשל על כרטיס חופשי-יומי מנייר או על כרטיס האשראי. דבר שני הוא, שדווקא כאן יש יתרון. אם הבנתי נכון, אם מאבדים את ה"רב קו" זכאים לחדש עם הערך הקודם. עם המחשב יודעים מהו מצב הכרטיס. כך שהכסף שהושקע לא ירד לטמיון, בניגוד לכרטיסי נייר.
התכוונתי לומר שבאופן כללי יעלותו
של הכרטיס החכם, לא הוכחה, אלא להיפך. בנוסף לעובדה שאינספור אנשים מאבדים אותו, יש איתו תקלות וזאת הנוסע מגלה בעת שהוא מניח את הכרטיס על גבי הGPS. החופשי חודשי מנייר וכל שאר כרטיסי הנייר, היו מאד פרקטיים. בנוסף, כמעט רוב האנשים מתלוננים על כך שהם צריכים בעת 3 ימי עסקים משמע המתנה לרב קו החדש,עד שניתן יהיה לרכוש את הכרטיס בעמדת השירות בעלות 10 ש"ח. בשלושה ימים הללו אנשים משלמים רגיל ולא מקבלים החזר. נכון היתרון ברב כך שערך ההטענה נשאר. גם GPS המגנטי לא תמיד תקין.
 

Yaron Livne

New member
אכן הרב קו אינו יעיל והפך למטרד בקרב הנוסעים
למרות שדובר רבות (לא רק בפורום)אודות יתרונותיו ואף יותר חסרונותיו היום כבר ניתן לומר כי הרב קו =הכרטיס החכם לא בדיוק הוכיח את חוכמתו. אפשר לשלם היום במזומן נסיעה בתוך העיר- קוד 1 ,6 ש"ח. היום התלונה המרכזית בקרב נוסעים בחברות התח"צ...אי תקינות הרב קו.
אבל אני הבנתי שאי אפשר לנסוע בלי רב־קו
אי אפשר לקנות כרטיס רגיל אצל הנהג, צריך קודם להנפיק רב־קו, זה ייתכן? ברמת גן לפחות, בקווים 60 ואולי גם 65 זה היה. בן אדם מבוגר שבמקרה לא נסע מזמן באוטובוס ופתאום צריך לתפוס אחד ברחוב מגלה שאי אפשר לקנות כרטיס, גם לא רגיל.
 

4XTOS

New member
אבל אני הבנתי שאי אפשר לנסוע בלי רב־קו
אי אפשר לקנות כרטיס רגיל אצל הנהג, צריך קודם להנפיק רב־קו, זה ייתכן? ברמת גן לפחות, בקווים 60 ואולי גם 65 זה היה. בן אדם מבוגר שבמקרה לא נסע מזמן באוטובוס ופתאום צריך לתפוס אחד ברחוב מגלה שאי אפשר לקנות כרטיס, גם לא רגיל.
אשפר גם לנסוע בלי רב קו
משלמים כרגיל
 

Yaron Livne

New member
מזה בכלל רב־קו והאם הגיוני שאי אפשר כבר בלי?
האם לפחות בדן במרכז אי אפשר לעלות על אוטובוס ולשלם אלא חייבים קודם כל להנפיק כרטיס רב־קו? אם כן ממתי זה ככה? ואיפה עושים את זה, איך עושים את זה, איך זה עובד. מה עושה תייר שבא לארץ ומבקש לעלות על אוטובוס בתחנה ברחוב. מה הולך כאן.
יש למישהו תשובות לאזרחים המבולבלים?
אולי הפניה לאיפה בעצם מקבלים רשמית את הפרטים על הרב־קו והכל?
 
מזה בכלל רב־קו והאם הגיוני שאי אפשר כבר בלי?
האם לפחות בדן במרכז אי אפשר לעלות על אוטובוס ולשלם אלא חייבים קודם כל להנפיק כרטיס רב־קו? אם כן ממתי זה ככה? ואיפה עושים את זה, איך עושים את זה, איך זה עובד. מה עושה תייר שבא לארץ ומבקש לעלות על אוטובוס בתחנה ברחוב. מה הולך כאן.
אפשר בלי, אבל לא כדאי.
 
במוצאי שבת
הרכבות מהוד השרון מגיעות רק עד סבידור
כבר מספר שבועות, והנוסעים לתחנת השלום וההגנה נאלצים להחליף רכבת בתחנת סבידור. גם בחזרה אנחנו צריכים להגיע לסבידור ולהחליף. בעבר - הרוב המוחלט של הרכבות המשיכו עד תחנת ההגנה, חלקם עד תחנת הראשונים. תושבי כפר סבא והוד השרון סובלים כיום מפגיעה באיכות השירות - בלי קשר לנושא הקרונועים. השאלה היא - מדוע חלה ההרעה הזו, ועד מתי מצב זה ימשך.
 
הרכבות מהוד השרון מגיעות רק עד סבידור
כבר מספר שבועות, והנוסעים לתחנת השלום וההגנה נאלצים להחליף רכבת בתחנת סבידור. גם בחזרה אנחנו צריכים להגיע לסבידור ולהחליף. בעבר - הרוב המוחלט של הרכבות המשיכו עד תחנת ההגנה, חלקם עד תחנת הראשונים. תושבי כפר סבא והוד השרון סובלים כיום מפגיעה באיכות השירות - בלי קשר לנושא הקרונועים. השאלה היא - מדוע חלה ההרעה הזו, ועד מתי מצב זה ימשך.
סליחה, מצאתי תשובה לשאלה שלי בשרשור אחר
 

amit1270

New member
הרכבות מהוד השרון מגיעות רק עד סבידור
כבר מספר שבועות, והנוסעים לתחנת השלום וההגנה נאלצים להחליף רכבת בתחנת סבידור. גם בחזרה אנחנו צריכים להגיע לסבידור ולהחליף. בעבר - הרוב המוחלט של הרכבות המשיכו עד תחנת ההגנה, חלקם עד תחנת הראשונים. תושבי כפר סבא והוד השרון סובלים כיום מפגיעה באיכות השירות - בלי קשר לנושא הקרונועים. השאלה היא - מדוע חלה ההרעה הזו, ועד מתי מצב זה ימשך.
סליחה, התבלבלתי...
קבל את התנצלותי הכנה. אין לי תשובה מוסמכת לשאלתך (למה אתה חושב שאין קשר לקרונועים?). אני יכול להעלות השערות, אבל עדיף לחכות למומחים גדולים ממני.
 

luckydude

Active member
סליחה, התבלבלתי...
קבל את התנצלותי הכנה. אין לי תשובה מוסמכת לשאלתך (למה אתה חושב שאין קשר לקרונועים?). אני יכול להעלות השערות, אבל עדיף לחכות למומחים גדולים ממני.
אין קשר לקרונועים.
תנועת רכבות אלו מדרום לת"א מרכז הופסקה בגלל העבודות על רציפים 4 ו5 בתחנת ההגנה והצורך לחייג את הרכבות בעזרת רציפים אלו. כשיופעל הקו לרשל"צ מערב לקראת הסתיו הרכבות מהוד השרון יחזרו לפקוד את התחנות מדרום לרכבת מרכז. לא ברור אם ייתכן ותנועה זו תחודש עד לת"א ההגנה לפני כן באם ייגמרו העבודות על הרציפים מוקדם יותר (ממה שנאמר פה בעבר כנראה שלא).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה