השקת הרכבת הקלה!

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה, כל הכבוד! + שאלה
כולם מדברים על כך שזמן ההגעה מהקצה לקצה יקוצר לאחר התקנת יתר הרמזורים. השאלה שלי היא מה קורה עם מהירות הנסיעה של הרק"ל - הבנתי שעכשיו היא מוגבלת ל35 קמ"ש, זה ממש מעצבן לאור העובדה שהיא יכול לנסוע במהירות של עד 70 קמ"ש. אני מבין אם זה לצורך בדיקות והדבר זמני - אבל אם לאחר כל הבדיקות עדיין יגבילו את מהירות הנסיעה, אני כבר לא יודע עד כמה שווה יהיה להחליף רכב פרטי ברק"ל מטעמי קיצור זמן שלא בזמני הפקקים. (אני מבין שחייבים להגביל במקומות כמו במדרחוב יפו - אבל בשאר המקומות אני לא מצליח להבין)
מי אמר שהיא מוגבלת ל- 35?
היום בדרך בר-לב נסענו 60 - המהירות המקסימלית בקטע.
 

amit1270

New member
מי אמר שהיא מוגבלת ל- 35?
היום בדרך בר-לב נסענו 60 - המהירות המקסימלית בקטע.
כך דיווח logan בהודעתו
יכול להיות שזאת המהירות של "פתיחת ציר", ולכן הרכבת "שלו" (זאת שלפני הראשונה...) עשתה את הדרך ב-1:12 שע' לעומת 1:04 בשתי הרכבות שאחריה.
 

amit1270

New member
כך דיווח logan בהודעתו
יכול להיות שזאת המהירות של "פתיחת ציר", ולכן הרכבת "שלו" (זאת שלפני הראשונה...) עשתה את הדרך ב-1:12 שע' לעומת 1:04 בשתי הרכבות שאחריה.
רגע, גם אתה הייתה על רכבת כזאת...
 

AlexYaa

New member
מי אמר שהיא מוגבלת ל- 35?
היום בדרך בר-לב נסענו 60 - המהירות המקסימלית בקטע.
אני בטוח שקראתי על זה איפשהו...
ביום יומיים האחרונים. אני שמח שאו שמה שקראתי היה לא נכון (כמה מפתיע בעיתונות שלנו) או שלא מקפידים על זה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==58==
 

בועז ל

New member
תמונה אדירה שרק עיר כמו ירושלים יכולה להציע.
שמע אנקדוטה קטנה, כבוד הרב. התבוננתי בתמונה בשעה שבני נכנס לחדר. הילד שאל: "איפה זה, אבא?". "ירושלים", השבתי. ירושלים, שאל הבן. כן, עניתי. זה?! אני סבור ש"זה" אומר הכל.
 

Y. Welis

New member
תמונה אדירה שרק עיר כמו ירושלים יכולה להציע.
שמע אנקדוטה קטנה, כבוד הרב. התבוננתי בתמונה בשעה שבני נכנס לחדר. הילד שאל: "איפה זה, אבא?". "ירושלים", השבתי. ירושלים, שאל הבן. כן, עניתי. זה?! אני סבור ש"זה" אומר הכל.
יש הרבה דרמה ביציאה מיפו ובירידה למטה לאקירוב
והצומת של אגרון-המלך דויד. מכל כיוון שבאים, יש מה לצלם (וכמובן לעבר העיר העתיקה).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תמונה אדירה שרק עיר כמו ירושלים יכולה להציע.
שמע אנקדוטה קטנה, כבוד הרב. התבוננתי בתמונה בשעה שבני נכנס לחדר. הילד שאל: "איפה זה, אבא?". "ירושלים", השבתי. ירושלים, שאל הבן. כן, עניתי. זה?! אני סבור ש"זה" אומר הכל.
אני מבין שבסוף לא נסעתם...
 
יותר טוב מאירופה!
תודה רבה על התמונות הנהדרות והמרגשות לדוד ולכל האחרים שטרחו, קמו מוקדם וגם פרסמו (קינאתי הצהובה שלוחה אליכם מהצפון הרחוק!) כל הכבוד לדוד גם על הראיון המרגש בג'רוזלם פוסט וכדי להמחיש את הכותרת, ראו התמונה המצורפת שצילמתי בעיר הגרמנית מגדבורג ב-2005. גם הרכבת קלה שבתמונה היא מתוצרת אלסטום, אבל גרמניה (לשעבר LHB) ולא צרפת. הצומת הוא בין רחובות לייפציג והלברשטדט בעיר, לטעמי פרסומות כמו אלו שהרכבת נושאת בתמונה מכערות מאוד את העניין, במיוחד על רכבות שיש להן חליפת צבעים נעימה ויפה ומשלהן (בניגוד לירושלים, לצערי).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==59==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==60==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
==61== עד כאן!
שבת שלום!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה