השקת הרכבת הקלה!

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
תודה רבה על הדיווח מהאירוע התחבורתי החשוב
ביותר בארץ בשנים האחרונות. תמונות מצוינות, כבוד הרב!
 

בועז ל

New member
תודה רבה על הדיווח מהאירוע התחבורתי החשוב
ביותר בארץ בשנים האחרונות. תמונות מצוינות, כבוד הרב!
וחוץ מזה: קבל ח"ח על ההספק. העלית 61 תמונות
והסברים בפחות משעתיים.
ואף מלה על השרתים של תפוז...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
וחוץ מזה: קבל ח"ח על ההספק. העלית 61 תמונות
והסברים בפחות משעתיים.
ואף מלה על השרתים של תפוז...
בניוגד לכל הבכיינים
אני חוזר ואומר שהורדת המערכת הישנה עשתה טוב לתפוז. בעז"ה מחר תרד המערכת סופית מכל יתר הפורומים.
 
השקת הרכבת הקלה!
כמי שעוקב ומתעד את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים מאז חבלי לידתו הראשונים, עוד אי-שם לפני יותר מעשור, לא היה שום סיכוי בעולם שאפספס את המאורע ההיסטורי הזה. וכך, על אף העייפות הרבה והמחסור הכרוני בשעות שינה, ויתרתי בשמחה על שנת יום השישי והתייצבתי ב- 5:00 בבוקר בקצהו הצפוני של הקו, בתחנת חיל האוויר. לא עברו אלא דקות בודדות ומרחוק נשמע ה"דונג" המוכר ומתוך מחשכי הבוקר הופיע לו מערך 42 גורר אחריו את אחיו מס' 37 - הרכבת שעתידה להיות הרכבת הרשמית הראשונה. אז נכון, שמעתה ועד עולם יתנהל ויכוח היסטורי - מי היא הרכבת הרשמית הראשונה באמת? לשאלה זו יש 4 תשובות נכונות שכן בניגוד למה שהובטח, הרכבות הראשונות משני קצוות הקו יצאו ב- 05:15 ולא ב- 05:30 כפי שהובטח. אז נכון שרוב האח"מים היו דווקא על הרכבות הבאות, אלה שיצאו ב- 05:30, אני בחרתי לצאת לדרך עם הרכבת הראשונה באמת, בדיוק כמו חברנו logan שעשה זאת מקצהו הדרומי של הקו. אז אחרי 7 שעות נסיעה רצופות לאורך הקו האדום - קו הטראם הראשון בישראל וארחי כמה כוסות קפה חזק במיוחד, נצא לדרך עם התמונות שיספרו את סיפורו של היום ההיסטורי הזה. מפאת הרצון להעלות את התמונות כמה שיותר מהר, בחרתי לוותר בשלב זה על העריכה והתיקון ואני מעלה את התמונות כמות שהן, לאחר מיון והקטנה בלבד. תהנו!
,תודה רבה דוד על הסיור המצולם.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
שום דבר מיוחד.
למעשה, הייתה איתי על הרכבת
מיודעתינו משכבר הימים, מלי כהן המשמשת כיום כיחצ"נית סיטיפס ובעברה דוברת רכבת ישראל. היא התבאסה קשות שלא היו עיתונאים בנסיעה הראשונה, התלוננה על הנהג שיצא ב- 5:15 ולא ב- 5:30 ולא חיכה למנכ"ל שושני ולדובר עוזאל וותיק. שאלה אותי מספר פעמים האם אני עיתונאי. ככשמע שאני מפורום תחבורה ציבורית בתפוז, כנראה הפעמונים האדומים התחילו להדהד בראשה והיא מיהרה להתרחק ממני. כנראה שהזיכרון שלה טוב יותר משחבנו...
 

easylivin

New member
למעשה, הייתה איתי על הרכבת
מיודעתינו משכבר הימים, מלי כהן המשמשת כיום כיחצ"נית סיטיפס ובעברה דוברת רכבת ישראל. היא התבאסה קשות שלא היו עיתונאים בנסיעה הראשונה, התלוננה על הנהג שיצא ב- 5:15 ולא ב- 5:30 ולא חיכה למנכ"ל שושני ולדובר עוזאל וותיק. שאלה אותי מספר פעמים האם אני עיתונאי. ככשמע שאני מפורום תחבורה ציבורית בתפוז, כנראה הפעמונים האדומים התחילו להדהד בראשה והיא מיהרה להתרחק ממני. כנראה שהזיכרון שלה טוב יותר משחבנו...
והנה כנראה עוד משהו שהיה פה ופיספסתי...
מה הסיבה לרתיעה מהפורום?! אלא אם כן, יש כאלה "שעזרו" לה לגבש עליו דעה שלילית...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
והנה כנראה עוד משהו שהיה פה ופיספסתי...
מה הסיבה לרתיעה מהפורום?! אלא אם כן, יש כאלה "שעזרו" לה לגבש עליו דעה שלילית...
לא יודע אם כבר הגעת לפורום באותה תקופה
אבל אם כן, בוודאי זכורות לך הודעות ה- Copy-Paste של י. א. היא זו שעמדה מאחוריו ובניגוד למחליפתה בתפקיד, לירן גורדון היקרה, ניסתה בכל דרך למנוע מאיתנו כל גישה לרכבת.
 

easylivin

New member
לא יודע אם כבר הגעת לפורום באותה תקופה
אבל אם כן, בוודאי זכורות לך הודעות ה- Copy-Paste של י. א. היא זו שעמדה מאחוריו ובניגוד למחליפתה בתפקיד, לירן גורדון היקרה, ניסתה בכל דרך למנוע מאיתנו כל גישה לרכבת.
אז כנראה שהגעתי אחרי זה...
או שפיספסתי את הדברים באמת. אין לי מושג על מה אתה מדבר, אבל אנסה לחפש בארכיון. (סתם סקרנות, אתה יודע...
)
 
לא יודע אם כבר הגעת לפורום באותה תקופה
אבל אם כן, בוודאי זכורות לך הודעות ה- Copy-Paste של י. א. היא זו שעמדה מאחוריו ובניגוד למחליפתה בתפקיד, לירן גורדון היקרה, ניסתה בכל דרך למנוע מאיתנו כל גישה לרכבת.
בהחלט תקופה שאין רצון להזכר בה
כשרכבת ישראל התנהלה כבונקר (וכך זה גם נראה בשטח...)
 

amit1270

New member
לא יודע אם כבר הגעת לפורום באותה תקופה
אבל אם כן, בוודאי זכורות לך הודעות ה- Copy-Paste של י. א. היא זו שעמדה מאחוריו ובניגוד למחליפתה בתפקיד, לירן גורדון היקרה, ניסתה בכל דרך למנוע מאיתנו כל גישה לרכבת.
אחחח, איזו נוסטלגיה...
 
למעשה, הייתה איתי על הרכבת
מיודעתינו משכבר הימים, מלי כהן המשמשת כיום כיחצ"נית סיטיפס ובעברה דוברת רכבת ישראל. היא התבאסה קשות שלא היו עיתונאים בנסיעה הראשונה, התלוננה על הנהג שיצא ב- 5:15 ולא ב- 5:30 ולא חיכה למנכ"ל שושני ולדובר עוזאל וותיק. שאלה אותי מספר פעמים האם אני עיתונאי. ככשמע שאני מפורום תחבורה ציבורית בתפוז, כנראה הפעמונים האדומים התחילו להדהד בראשה והיא מיהרה להתרחק ממני. כנראה שהזיכרון שלה טוב יותר משחבנו...
למה לא צילמת אותה?

באמת דוד, מאז נישואיך אי אפשר לסמוך עליך בכלל!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה