שרשור הגמר

SilviC

New member
אותו כנ"ל

השקר והעיוות המכוון ממש זועקים. גם חצי מיליון שקל לארתור לא היה גורם לי להרגיש טוב יותר ביחס לעוול הזה. אני גם לא מתכוונת להצביע יותר ואולי אני גם לא אצפה. אני לא אוהבת להרגיש שמסובבים אותי, עושים עלי מניפולציות ומשקרים לי במצח נחושה.
 

nik name

New member
../images/Emo45.gif כל כך אבל!!!

זהו ,חשבתי אוליי הפעם יהיה צדק,אבל לא בדיוק כמו שנה שעברה ,שנפחו את העניין עם הרגל הפצועה של יוליה... פשוט גועל נפש!!!
 

moshavnikit

New member
אני כ"כ מאוכזבת.. ../images/Emo4.gif

חס וחלילה.. לא מארתור, מערוץ 2.. אין לי מה להוסיף. מעניין אותי רק מה עשו עם הקולות שארתור קיבל בתכנית של אתמול
 
לא הייתי קוראת לזה גזענות

טוב...השופטים- דוד דביר היה חבר של גילה בלאיש האמא'לה של נתנאל ומשום מה כל השופטים אהבו את נתנאל (ובאמת אין לי מושג למה, הסולו שלו היה, בלשון המעטה, לא משהו). יכול להיות גם לכסף יש יד בדבר, אבל השופטים מעדיפים את נתנאל לא קשור לגזענות. ועכשיו לקהל (אם קיים דבר כזה)... בואו נחשוב מי צופה בתכנית? בעיקר כאלה שאצלם ערוץ 2 הוא הערוץ המועדף ואלה אנשים שאינם דוברי רוסית. יכול להיות שחלק יעדיפו את נתנאל בגלל שהוא מעדות המזרח (מובן שיש הרבה מאוד יוצאי דופן שיעדיפו את ארתור או נטליה). אבל הנקודה היא שאנשים שיצביעו לארתור ולנטליה רק בגלל שהם מהעדה הרוסית (והם יביאו לה מלא כבוד!!!) פשוט לא צופים בתוכנית ולכן להם יהיו פחות קולות (אותו דבר לגבי גמר כוכב נולד 5). כי כשהרוסים מצביעים הם משתלטים (שימו לב להצבעות של ישראל באירוויזיון 2007)
 
חארות כולם הכל מכור!!!!!!!!!!../images/Emo191.gif

מתחילת התוכנית שמרו על נתנאל ואמא שלו האהבלה........ גם כן.......כולם אותו הדבר גם כוכב נולד וגם נולד לרקוד..חבל להצביע ממילא מה שההפקה רוצה זה מה שיהיה.. שקרנים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif האמא

האהבלה שלו? חחחח.... אהבתי שמחה שיש אנשים שחושבים כמוני
 

nik name

New member
בחיי שכל שנה זה אותו דבר...

קשת יחד עם טדי הפקות ,עובדים עלנו בעיניים ואנחנו ממשיכים לצפות ולהאמין ולקוות שהינה אולי הפעם יהיה צדק,אבל לא ,שום צדק ושום בטיח
הם יודעים מההתחלה את מי לדחוף קדימה כדי שיזכה ... חבל על ה-SMSים .
 
אני מאוד מאוכזבת

ארתור הכי מדהים והמקום הראשון הגיע לו בריבוע
הוא רוקד הכי יפה שיש!!!! נתנאל סתם קפץ ובקטעים מסוימים זה נראה כאילו הוא נופל בכוונה, אפילו אמא שלי אמרה שהריקוד שלו לא היה יפה בכלל. אין לי בכלל מושג איך השופטים אהבו את זה. דוד דביר
מה הוא שם את ארתור במקום השלישי?! לגמרי המצפון שלו נרדם?! (נראה שגם המצפון של מיכל היה עייף הערב). לפי דעתי, זה נראה כאילו הם ידעו מראש על התוצאות. אני לא יודעת אם רק אני שמתי לב, אבל רגע לפני שהודיעו מי זכה נתנאל עמד עם החיוך שלו וארתור היה עצוב כזה. בנוסף, נראה לי שגם השופטים ידעו מראש על התוצאות. אחרי הסולו של נתנאל שמתי לב שעידו דיבר על הריקודים של נתנאל בצבא והוא אמר "וגם שם הוא זכה מקום ראשון". זה נשמע כאילו הוא כבר זכה ושום דבר לא ישנה את זה אז המילה הקטנה "וגם" חשפה את הכל. הזכייה לא מוצדקת ביותר, בעיקר בגלל שנתנאל קיבל חסינות כל העונה ובנוסף עשו לו יותר מדי תעמולות בבית הספר שלי ואפילו פרסמו פרסומת באתר שלו להצביע. אני ממש מקווה שלא אצטרך מחר לראות את החיוך של גילה בלאיש או לשמוע תלמידים מדברים על הזכייה בשמחה, כי היא ממש לא מוצדקת לדעתי.
 

nik name

New member
"וגם שם הוא זכה מקום ראשון".

אויי אויי , זה היה כל כך ברור שזה מכור ,ברגע שהוא פלט את המשפט הזה
 

מ א י ל ה

New member
מאכזב. צפוי. סתם ביזבזתי כסף. חבל על ארתור.

והאמת? חבל לי גם על נתנאל, הוא נראה באמת נחמד וכל הפרוטקציות שעושים לו נראה לי רק הורסים לו. אני מדברת על הקטע שקשה קצת להתייחס לניצחון שלו כאילו זה באמת הגיע לו.. פשוט בושה מה שהשופטים עושים וכל התימרונים של ההפקה.. אומנם אני בטוחה שארתור יגיע רחוק מאוד ועובדה גם שבתוכנית אתמול הוא זכה לדעתם של טובי המחול בארץ, אבל עדיין מאכזב שהוא לא זכה בגמר. חוץ מזה, המהלך של דוד היה פשוט מוגזם לחלוטין. כל העונה וכל הזמן שיבח את ארתור וכל הזמן המועמדים שלו היו ארתור ונתנאל [אני כבר לא מדברת על הסדר] ועכשיו בהצבעה הסופית הוא שם את נטליה? כלומר.. די להיות כ"כ שקוף. אין לי שום דבר נגד נטליה אבל שוב.. זה פשוט היה מוגזם. אגב, ציפיתי האמת לגמר הרבה יותר מרשים. מלבד הסולו של ארתור שריתק אותי ואולי גם הדואט שלו עם נטליה לא היה אף סולו\דואט שבאמת ריתק אותי. היו טובים יותר במהלך התוכנית.. טוב, די. לילה טוב.
 

drnaji

New member
../images/Emo45.gif מוסיפ עוד משהו על ההצבעה של דוד:

הוא כל הזמן,בכל העונות,אומר שמה שאיכפת לו זה טכניקה והיום הוא אמר לנטליה שטכנית היא רק 80% ואחרי כשעה הוא סותר את עצמו ומעניק לה את המקום ה2 על חשבון רקדן שהוא כבר אמר לו בעבר עד כמה הוא מצויין טכנית. השופטים ביזו את עצמם,במיוחד גבר אמדורסקי ששנתה את ההצבעה שלה ונתנה מקום 1 לנתנאל. מדוד והיו"ר לא היו לי צפיות.ממנה כן.
 

אלינו2007

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo140.gifניצחון גדול אני מאושרת על כך

כל הכבוד לו הוא היה צריך לנצח וככה היה הוא מוכשר יש לו ריקודים וקפיצות סוף הדרך ולא ארתור והשניה שהיתה לו מגיעים אליו מלך
 

Karkasha

New member
מכעיס

זו עובדה ברורה שנתנאל רקדן מעולה. וזו עובדה ברורה שגם ארתור רקדן מעולה. אין ויכוח אבל ההתנהגות הדוחה של השופטים פשוט גורמת לי לא לחבב את נתנאל וחבל הם כל כך משבחים אותו כל הזמן במשך כל התוכנית לא אמרו עליו מילה רעה.. דוד דביר אפילו אמר שהוא אחד הטובים בעולם אנחנו מבינים דוידי חמוד שהיית חבר של אמא שלו ולא יודעת מה אבל זה פשוט דוחה כל ההתנהגות הזו, באמת באמת זה היה הגמר הכי צפוי, הכי משעמם, הכי חסר ריקודים מיוחדים. פשוט לא מעניין. חבל. בדרך כלל זוהי אחת התוכניות האהובות עליי. וחשוב מאוד- אני לא יודעת אם שמתם לב אבל עידו תדמור אמר: "פעם שפטתי בתחרות ריקודים שנתנאל השתתף פה וגם שם הוא זכה במקום הראשון." וזה היה לפני שבכלל אמרו את התוצאות. כאילו בוא תכתיר אותו למנצח חודש לפני זה. גועל נפש.
 

MoRoSH11

New member
מה נסגר איתכם?!

קצת פרופציות! זאת רק תכניתצ טלוויזיה
 
מסכים

שהסולואים היו לא משהו. לא מסכים שהגיע לארתור לזכות - ההופעות שלו אתמול היו פחות מרשימות משל נתנאל ודוד דביר גם צדק בכך שאמר שהוא שגה בבחירת אורינטציה משחקית שלא מתאימה לגמר. נתנאל היה הטוב מבין שניהם אתמול. לדעתי בכלל מגיע לנטליה לזכות אבל לא ציפיתי לרגע שילדות בנות 14 יבחרו בה, ולראיה האחוז הזעום שקיבלה מסך הקולות (8 אחוזים למי שלא שם לב). האמת שגם קצת קשה לבחור מישהי שבקושי מדברת מילה בעברית לכוכבת נולדת לרקוד.
 
הם לא מתקרבים לקרסוליים שלו!../images/Emo54.gif

ארתור כבר 6 שנים בקיבוצית! הוא מעולה ויש לו סואים שכל המתמודדים שהיו בנולד לרקוד חולמים לבנות. זה ברור שזה תרגיל של ההפקה וגם בגלל שנתנאל חתיך (הוא כלכך לא!) וכל השטויות האלה.
 
למעלה