שרשור הגמר

Spirite

New member
מסכימה.

עצבנה אותי ההערה של דוד, נראה לי שזה היה הוא, שאמר שארתור הוא יותר אמן מאשר רקדן. אבל ריקוד זה לא רק טכניקה, והקפיצות החוזרות של נתנאל שיעממו אותי אישית, בלי קשר לעובדה שהוא רקדן ברמה גבוהה. ארתור הכניס ייחוד לריקוד שלו, משהו אישי ויצירתי ולא התמקד רק בטכניקה עצמה אלא הוסיף מעבר לזה משהו מרתק ומעניין. למכור גמר עם מתמודד כמו ארתור על סמך פרוטקציות זה ממש פשע.
 
וואלה היא צודקת

סליחה עם כול הכבוד באמת לנתנאל היה פרוטאקצוית דוד דביר הכיר את אמא שלו אז ברור שיש לו פרוטאקצוית. ארתור רוקד פי מיליון יפה מנתנאל הזה... לארתור היה מגיד לנצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ארתור שולטטטטטטטטטטטטטטט
 

ירדני171

New member
../images/Emo11.gifהאמת שרציתי יותר בנצחונם של נטליה או ארתור

הם אמנים משכמם ומעלה,באמת כבוד. רואים שארתור לא האמין שלא זכה. לפחות הוא קיבל מתנה בסך 50,000 שקלים. יום טוב.
 
נתנאל בלאיש יותר טוב. על מה אתם מדברים? ארתור

רקדן טוב מאוד , נתנאל רקדן מבריק.... תפסיקו להתבכיין מגיע לו זה שלו ובצדק מוחלט.
 

drnaji

New member
מה היה מבריק בסולו של נתנאל?

כמה קפיצות,כמה סיבובים וזהו. לא מבין מה ריגש את השופטים כל כך. הסולו של ארתור היה כמה רמות מעל לסולו של ארתור אבל הוא לא הרשים את השופטים המושחתים! אפ אחד לא מתבכיין - הרי היה ברור שנתנאל יזכה לא משנה מה,פשוט הגועל ורמת הבזיון שהשופטים מוכנים לשלם כדי שהפייבוריט שלהם יזכה עברה כל גבול!
 

Paranoid Eyes

New member
ההפקה של ערוץ 2 VS ההפקה של ערוץ 10

תחרות מי ההפקה היותר מטומטמת ישראלית ומגעילה שרק מחפשת רייטינג, ולשם כך תשנה הכל לפי ראות עיניה ותרמה ותזלזל באינטיליגנציה של הצופים.
 
עלק פרוטקציות !!

ממש אבל ממש אין פרוטקציות תבדקי לפני שאת אומרת !!! היה מגיעה לנתנאל ליזכות והוא זכה !!!!! מי יזכה ארתור?! ממש לא! עם התיתול הזה לא ניראה לי שהוא יכול ליזכות לאומת זאת תיראי את נתנאל לקח משהו על רמה ועשה אותו יותר על רמה !!! לפי דעתי [ ודעתי נכונה עד מאוד ! ] אין שום פרוטקציות מי שהיה צריך ליזכות זכה :] ! מי שהיה צריך להפסיד הפסיד :[ ! ודי להפיץ כאלה רכילויות כי זה ממש ממש ממש ממש צהוב ומגעיל אני לא מבינה איך אתם מפרסמים כאלה שקרים בלי לברר היטב !! מחכה לתשובה לינוי ! :]
 

drnaji

New member
אחרי המשפט הזה שכתבת:

"מי יזכה ארתור?! ממש לא! עם התיתול הזה לא ניראה לי שהוא יכול ליזכות לאומת זאת תיראי את נתנאל לקח משהו על רמה ועשה אותו יותר על רמה !!!" אפשר להבין שכל קשר שלך עם ריקוד והבנה בריקוד מקרי בהחלט.
 
לאומת?

ליזכות? מגיעה? קודם תלמדי לכתוב בלי שגיאות כתיב ואחרי זה תכתבי כאן. לפי דעתי מי שצריכה לבדוק הכל זאת את!!! כי יש פרוטקציות ועוד איך. עובדה שהרוב כאן חושבים שנתנאל לא מראה הרבה רק כמה קפיצות וזהו. חוץ מזה, לא שמעת שגילה בלאיש ודוד דביר היו חברים? 100% סיבה לעשות פרוטקציות. ומה אם זה שהוא קיבל חסינות בכל תוכנית, אין מצב שהוא אף פעם לא עשה אף טעות, השופטים פשוט העלימו עין מזה ואהבו את הריקודים הלא מקוריים של נתנאל היקר שלהם לא משנה מה. דווקא ה"תיתול" היה ממש יצירתי ומקורי והריקוד של ארתור היה יפה כל התנועות היו יפות. ועל איזו רמה לעזאזל את מדברת בריקוד של נתנאל? קפיצות שבחלק מהם הוא כמעט נפל (נשבעת שאם לא הייתי יודעת שהוא רוקד הייתי חושבת שהוא עושה צחוק מעצמו). הרמה של הריקוד שלו יותר נמוכה ממחזות הזמר של מקיף א' (הבית הספר שבו הוא למד וגם אני לומדת שם)
 
שני אמנים גדולים התגלו אמש. נטליה וארתור.

אף אחד מהשופטים לא הגיע לרמה שלהם בקרירה האישית שלו. אני זוכר את דוד שביר כרקדן הבכיר של "להקת מחול בת שבע" הוא לא היה משיעור הקומה של ארתור. ההצבעה י"י הקהל הנחיתה את התחרות לרמה של מוצר במבצע של "מגה" - חבל ארתור, נטליה אתם המנצחים.
 

אוסי ק

New member
זה לא נכון מה שאת אומרת

אסור להם לעשות פרוטקציות וזה שנתאנאלת נבחר למקום הראשון זה אומר שהוא היה מצויין אין מה לעשות
 

AlexH26

New member
גם הרייטינג בהתאם. מגיע להם לערוץ 2

נפילות ברייטינג, אולי לקהל נמאס כבר שהם חושבים שאנחנו הצופים מטומטמים ולא מבינים שהם מרמים אותנו בעיניים.
 
ארתור ונטליה לא היו צריכים לגשת לתוכנית בכלל

הם לא ישראלים לכל דבר בעיני המשפחה שלהם בכלל ברוסיה (אני יודעת שיהיו מלא שיתעצבנו על העניין הזה אבל זה ממש מצחיק כמו שלמשל שולחים לאולימפיאדה אנשים מרוסיה שחיו בארת אולי כמה שנים ואם הם מנצחים קוראים לזה נצחון ישראלי, לא! זה רוסים זה לא ישראלים) זו תוכנית שצריכה למצוא מישהו אנונימי ולתת לחו את הכלים להגיע רחוק בתחום הריקוד נטליה בעלת סטודיו לריקוד אם אני לא טועה והיא וארתוא רקדו כבר בלהקות מקצועיות מבחינתי ארתור רוקד הרבה יותר טוב מכל מי שהיה בתוכנית אבל זה מכיוון שהוא בעל נסיון וידע והוא מוכשר בטירוף והוא מקצוען והוא באמת נולד לרקוד והוא רוקד אבל זו לא חוכמה שהוא הלך לתוכנית, זה כמו שייקחו זמרים מקצועניים לכוכב נולד. זה לא פייר. זו לא תחרות אמיתית. אין להם מה להוכיח ידוע שהם מקצועניים והם גם מבוגרים יחסית ונתנאל בתחילת דרכו ולכן הגיע לו לזכות ותלמדו לפרגן. רבאק.
 
אין דבר כזה ישראלים לכל דבר

א.הרוסים הם גם ישראלים ב. אין דבר כזה ישראלי לגמרי כל אחד בדור מסוים עלה לארץ מאיזושהי מדינה ולא משנה אם זה מרוקו, אתיופיה,פרס או כל מדינה אחרת. נטפלים דווקא לרוסים בעניין הגזע רק משום שהם מסרבים להתנתק מהתרבות הרוסית (משום מה אף אחד לא אמר דבר על צביקה בגלל שהוא אתיופי או על אדי בטלר בגלל שהוא כושי ובכלל לא יהודי אפילו,כשהוא ייצג את ישראל באירויזיון). ומה רע בלשלוח אנשים מהעדה הרוסית לאולימפיאדה שייצגו את ישראל? מה רע לך בגלל שהם זוכים ומביאים כבוד לישראל? מה זה משנה רוסי או מרוקאי? מדליה היא מדליה!!! עדיף היה לשלוח מישהו פחות טוב אבל מרוקאי שיראה תוצאה פחות טובה? ולגבי נתנאל, צר לי לאכזב אותך אבל הוא ממש לא בתחילת דרכו. כן,כן גם הוא רוקד בקיבוצית ובלהקות מקצועיות אחרות ממש כמו ארתור ואת זה שמעתי מבחורה שמכירה די טוב את נתנאל. היא מהשכבה שלי, היא רקדה איתו וגילה בלאיש אמרה לה "חבל שאת צעירה מדי" חחחחח....
 

mzmaya

New member
את פשוט משוחדת ולא אובייקטיבית -

אין על נתנאל וזו דעתי ודעתם של רבים אחרים. וצריך לקבל את זה ולפרגן.
 

drnaji

New member
צבקה הדר תתפטר ../images/Emo88.gif

ביחד איתך על ההפקה והשופטים של נולד לרקוד
פשוט גועל נפש. למרות שאפ פעם לא הבנתי איך הולכת הצבעת השופטים (מקום 1 מקבל את כל ה10% או שמחלקים את זה איכשהו) אבל אם ההפרש הוא רק 4% אחרי שקלול הצבעת השופטים סימן שהקהל בבית בחר בארתור.. הצליחו להרוס את תכונית הריאלטי הישראלית הכי טובה.. הפסד כולו שלהם. מושחתים נמאסתם
 
../images/Emo45.gifמסכימה עם כל מילה

זאת העונה הראשונה שאני צופה ואני מאוכזבת!!! יכול להיות באמת הקהל בחר בארתור, אבל 10% נראה מעט מדי מכדי להשפיע גם נאמר שנתנאל קיבל 48% מקולות הצופים. אם הקהל בחר בארתור אז יש לו 52% אבל גם אז זה לא הגיוני כי אז לנטליה יש 0%, אבל האם במקרה כזה השופטים יכלו להשפיע? אם זה נכון והקהל בחר בנתנאל אז לארתור יש 44% ולנטליה 8%,זה יותר הגיוני. האפשרות השלישית והנכונה ביותר לדעתי, היא שהאחוזים(?) מומצאים.
 
למעלה