שרשור 819

Y. Welis

New member
אגב נובוקוביץ' צריך להיות טרמינייטור

נראה פשוט מושלם לכך - רובוטי באופן טבעי. חבל שלא ניתן לחבר את הסדרות (עם 'שרה קונור') ולגלות שהוא לא אנושי...
 
הנשיאה לדעתי לוקה בתסמונת "שלום בכל מחיר"

מקווה שתתפכח מהר (השעון לא עוצר) , דווקא הטראומה המשפחתית המשולשת מעונה 7 הייתה אמורה לחשל אותה , אך הכמיהה להישג בעולם האוניברסלי בו אנו חיים מטריפה אותה והרי הנחש (לוגן) הגיש לה את כוס התרעלה - לדעתי היא תתעשת ואז תבין את המחיר האמיתי של "השלום המזויף".
 

The Human

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifמסכים עם כל מילה. ../images/Emo58.gif

ולכן גם העונה הזו היא אחת העונות היותר טובות של הסדרה. תוסיפי לזה את מה שהיה עם חסן וההתלבטויות של הייסטינגס בנוגע לקלואי ואת משאלת המוות של רנה שבסוף התגשמה. עונה פשוט נהדרת. הדבר היחיד, עלילתית שלא אהבתי, היה שהשתמשו בקצין המבחן ב3 בלילה כדי לחשוף את דנה וולש. היה אפשר אולי להשתמש בארלו, אבל מי יודע - אולי יש לו תפקיד מרכזי אחר בעלילה. אני אישית לא אופתע אם יתברר בסוף שהוא המודיע של לוגן.
 

idoPod

New member
../images/Emo58.gif 819

אתה באמת חושב שבסופו של דבר משאלת המוות התגשמה? אני בטוח לא, זה רק היה איך להחזיר את ג'ק עד סוף העונה.
 

The Human

New member
../images/Emo58.gif

לדעתי זה היה גם עבור זה. בהחלט יכול להיות שמשאלת המוות שלה מתחילת העונה הובנתה עבור הרגע הזה - לתת מוטיבציה לג'ק לרדוף אחרי הרוסים ולצאת נגד הנשיאה.
 

Y. Welis

New member
אני מסופק אם יהיה לו תפקיד

כי הוא כבר צריך היה לגלות את הגופה של השוטר בארון החשמל ולצוווח כמו girlie (במחילה מהבנות). זה לא מיילו, או אנליסט רציני אחר (כמו הדמות של ג'נין גארופלו, 'ג'אניס'), ושום צעד שהוא החל לא הגיע לשום מקום. מפתיע אגב איך כשלים עליליתיים ומבניים נחשבים כמעלה, לדעת המגיבים לעיל - לא חושב שצריך לוותר על הגיון סביר בסידרה כזו; והכוונה לא לרצף האירועים, שיכול להיות (וצריך להיות בסידרה כזו) מוגזם, אלא להחלטות של האנשים השונים - שנוטות לכיוון הלא-סביר, מבלי שהמידע שבידיהם יצדיק את זה. השיכנוע שלהם הוא שמרכך כל דבר מופרך בסידרה, והעונה הזו אני לא מרגיש שהם משוכנעים, אלא עובדים לפי דחף אוטומטי ויודעים דברים שהם לא אמורים לדעת, כך שההחלטות שלהם לא אמינות או מובנות (אם הצופים אמורים לשים את עצמם במקומם ולחשוב מה הם היו עושים במצב דומה).
 

tsveeka23

New member
../images/Emo58.gif איכשהוא ג'ק יציל את הנשיאות שלה

הוא יביא הוכחות ואולי יחבור לאיתן ואיתן יעשה הכל להציל את הנשיאה. האם אליסון תישאר בסוף כנשיאה זאת עוד נראה. רק שיעיפו את לוגאן קיבינימט.... יהיר ומגעיל!@@#$%^
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif ככל שיענו אותם...

סצינת העינויים של דנה הפרק.. כלומר - תחילת הסצינה , עוד לא ראינו כלום בעצם- הייתה ממש מחרידה... לא יודע.. לא הייתה הכנה.. אלא נראים אנשים זדוניים במיוחד... וכל הקלוז אפים על המלקחיים ואביזרים מחודדים שהיו שם - עשו את העבודה. הייתי בפאניקה. אגב, בסצינות שכאלה, אני לא מבין מה הבעייה.. על הדקה הראשונה צריך לקחת קאטר ולחתוך אצבע אצבע את הנחקר - תוך שניות היא מתחילה לדבר , לא ? מה צריך את כל השטויות של לשפוך עליה מים וכל מיני דברים בקטנה? מצד שני , אם הייתי עושים את הקטע של האצבע אצבע - הייתי כל כך אבל כל כך יוצא עליהם פה בפורום
חוץ מזה .. נכון שכשדנה אמרה שהיא לא יודעת כלום- באמת האמנתם לה ? אולי היא באמת לא יודעת כלום והמציאה את הראיות רק כדי לתת "משהו לג'ק" ולהציל את עורה ?
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif אתה מתכוון לג'ני?

כי אני לא מכירה דנה בסדרה הזאת. אני מכירה דנה בפורום וממש לא מגיע לה שיחתכו לה אצבע או שתיים. וכן, כשהיא אמרה שאין ראיות תהיתי לעצמי אם יש מצב שהיא אומרת את האמת. מצד שני, אם לה אין ראיות - אז למי כאן? איך ג'ק אמור להוכיח את המעורבות של רוסים בלי שג'ני תעזור לו איכשהוא ובלי שום סיוע מקלואי?
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif לפי הפרומו לפרק הבא..

נראה שהיא הולכת לעזור לג'ק איכשהו... לחבור אליהם.. נראה מה יהיה. ועשיתי הערכת מצב חדשה.. הם עדיין קוראים לה בסדרה דנה וולש! לא בשם אחר ולא אומרים "ג'ני/דנה"... אז חוק חדש- מותר בפורום להגיד ג'ני/דנה.. אסור להגיד רק דנה.. זה כבר להוציא אותך כלבה. אוף.. אני מרחם עלייך.. על מה שתעברי בפרק הבא
 

דנה1982

New member
סליחה רגע,

מי אישר את החוק הזה? אני לא ראיתי הצבעה בנושא. חשבתי שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית. אני מתנגדת לחוק, ומאחר והחוק הוא על שמי, הקול שלי צריך להיספר 3 פעמים ולא רק פעם אחת. יותר מזה, נראה לי שמגיעה לו זכות להטיל וטו.
 

poland1

New member
אני דיקטטור.. אז החוק תקף מהרגע שפירסמתי אותו

עוד דרישות ואני גם ארשה לקרוא לה דנה ולהרוס לך את השם
דרך אגב.. תגידי.. 100% חומצה.. זה נספג במגבת או שצריך חומצה פחות מרוכזת?
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif הראיות שהם מחפשים

הם לגמרי מגאפין (חפשו בגוגל את הביטוי
) לכן , אני לא מתלהב ממש מעניין הראיות הזה. אם יהיה דרוש הסבר - אסביר בהמשך :)
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif גם אני

נחרדתי מזה שרק הראו אותה ואת פניה... נראה לי שאלה המתעללים הכי גרועים שהיו ב-24.. פשוט חדר עינויים עם דברים הזויים.. פשוט מפחיד! ואפילו שאני נזכר במה שהיא עשתה.. זה לא משנה דבר.. ממש כואב לי הלב עליה... המוזיקת רקע ואיך שמראים לנו את החדר ואותה.. זה מספיק מצמרר.. נשיאה משוגעת כבר אמרתי? היא לא באמת האמינה ללוגן שלא התעללו בה... טיפשה, טיפשה, טיפשה! אחרי מה שהיא עושה לא אתעצבן אם יתנקשו בה בסוף העונה. ג'ני/דנה.. היא מרגלת של הרוסים.. שילמו לה כסף.. אולי היא לא בן אדם כל כך רע כמו שמציירים אותה? היא מרגלת של מדינה... מותר להוציא אותה להורג או להוציא ממנה מידע כמו שג'ק רוצה עם הסכם חסינות, אבל ככה? בשיטות המתועבות של צ'רלס לוגן? למה הוא חזר? אוף.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif נכון , ומסכים איתך ועם דנה,

מצד אחד יש לנשיאה רגעים חזקים שהיא אומרת ללוגאן בפנים , בלי היסוס משפטים כמו "אל תשחק איתי , עשית את זה בשביל הקריירה שלך וכו'" או הפרק היא אמרה לו אחרי שסיפר לה שכבר היה לו רעיון לחברת אבטחה פרטית - "ישבת על הרעיון הזה הרבה זמן , אה? " (במילים נשיאותיות כמובן
) ומצד שני, הוא מספר לה שלא יהיו עינויים והיא האמינה. טוב, האמת שבאף שלב הוא לא הבטיח שלא יהיו עינויים ,ובאף שלב היא לא האמינה ממש.. אבל בכל זאת - זה היה פישי. ולגבי העינויים של דנה וולש - חשבתי שכבר אני היחיד שהייתי עם לב חלש לגבי העינויים האלה. כשמענים את ג'ק אני פחות מתרגש ,הכל שבלוני.. עם המכות חשמל הצפויות והכל. הפרק הזה - זה היה מבהיל.
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif היא דמות

מאוד מעניינת (הנשיאה כמובן), אבל אני לא אוהב את ההתנהגות שלה. אית'ן אמר לה שזו תהיה טעות בשבילו לא לתת לה להקשיב לו.. הוא לא העלה בדעתו שהיא תקשיב לו לכל דבר.. הוא לא חשב בכלל שאחרי כל מה שהוא עשה בשבילה היא תחליט ללכת אחרי לוגן. רק לפני 2 פרקים היא שנאה אותו והתעצבנה שהוא מופיע.. פתאום היא מקשיבה לכל דבר חולני שהוא אומר? היא באמת האמינה לו שלא יהיו עינויים, אמנם אחרי זה היא כנראה חשבה על זה והבינה.. אבל בכל זאת.. היא מאוד שותקת בעניין הזה. ורק לי לא מסתדר שלוגן אומר כבר כמה פרקים "תסמכי עלי"? כמו שהוא אמר "אני מכיר חברה פרטית מצויינת ואני יכול להמליץ לך עליה".. לוגן? ממליץ? זה בכלל בא ביחד? לוגן? צודק? הוא חרא. משהו לא מסתדר לי במה שהוא אומר.. ההתעללות בדנה הייתה בהחלט מבהילה. זוכר שבתחילת העונה לא אהבנו את המשחק שלה כל כך? אני חייב להגיד לך שהפרצוף שהיא עשתה כשהם אמרו לה לספר להם הכל בחדר העינויים פשוט הבהיל אותי ואת הפרצוף הזה אני לא אשכח... היה פשוט מחריד ומצמרר- ווואוו אחד גדול!.. היא העבירה את התחושות שלה בצורה מצמררת במבט אחד! היא הייתה באמת נראת מסכנה והייתי מאוד עצוב לראות אותה ככה, בכל זאת. ג'ק עומד בהכל ולא באמת נראה סובל, אפילו שמה שהיה לו בסין היה הדבר הכי קשה שבן אדם יכול לחוות.. שם ריחמתי עליו... הוא חזק והוא עומד בהכל.. היא לא בנויה לזה והיא לא עשתה משהו שמצדיק כל כך התעללות כזו אכזרית.
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif לגבי טיילור

היא לא האמינה ללוגאן שלא יהיו עינויים - היא פשוט כרגע בגישה של "אני שאלתי ואתה הבטחת לי". היא מכסה את עצמה כדי שהיא תוכל להגיד שזה לא היה חלק מהעסקה. זה החלק ה"ערמומי" שבה (לא שיש בה יותר מידי ערמומיות, את רוב המעשים שלה עכשיו מנתב לוגאן ולא אף אחד אחר). אני חושבת שאצל ג'ני העינוי קשה יותר לצפייה כי כשזה ג'ק אנחנו יודעים שהוא ייצא מזה. שהוא כבר עבר עינויים יותר קשים (הצלקות מוכיחות). ג'ני היא בחורה בלונדינית עדינה (וכלבה), זה נתפס אחרת.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif אי אפשר

להגיע לעמדה כזאת (של נשיאה) ולהיות הכי תמימים בעולם. אני מניח שהנשיאה מודעת להכל.. .ושוב - היציאות החכמות שלה והמפוכחות על לוגאן - מעידות שהיא יודעת. מה שהבדיל אותה עד כה היה שברגע שהיה לה את כל המידע - היא בחרה לפעול בנתיב שנראה לנו מוסרי. הפעם, לפי ההשקפה שלה, היא עושה מה שנכון, אבל הפעם המחיר הוא כבר קשה לנו יותר מדי. אגב , כשחושבים על זה ... אנחנו מאוד אנטי-הנשיאה כרגע, כי היא פשוט בקו מנוגד לג'ק - הרי ג'ק באופן קבוע , "מחליק" על החוקים והשתמש פעמים רבות בעינויים , כדי להשיג מידע, אם זה לטובת ה GREATER GOOD. תחשבו על זה.
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif יש היגיון בדבריך

ופה, לדעתי, הגאוניות של הכותבים. אנחנו לא תומכים בג'ק רק בגלל שזה ג'ק וכי זה "הדבר המוסרי", אלא כי המוות של רנה הוא זה שעורר את מה שקורה עכשיו. ג'ק לא רצה להיות שם בכלל. הוא התכוון ללכת כמה וכמה פעמים ולנסוע לבת שלו. אז דווקא עכשיו כשמשחררים אותו ומתחננים שיילך - הוא לא מתכוון להישאר. פתאום כן חשוב לו "לעשות את הדבר הנכון". כי כמה שהוא לא יציג את עצמו כ"למען המולדת" - זו כן נקמה. אם רנה לא הייתה מתה, הוא לא היה פועל כמו שהוא פועל. והמוות שלה גורם לנו לראות את הדברים בדיוק כמו שג'ק רואה אותם. גם אנחנו רוצים נקמה בשם רנה...
 
למעלה