הסלולארי לא דוגמא טובה - התחרות שם היתה למראית עין בלבד
כמות התוכניות, קצב השינוי בהן - הכל היה איטי. גם קצב המעבר בין לקוחות בין החברות היה איטי, וזו עדות נוספת לכך שהיה מעין סטטוס-קוו מוסכם בין החברות. כמו שקורה למשל בתחום המעליות או הגז היום. ברכב לעומת זאת, השוק הרבה יותר דינמי והתחרות הרבה יותר חריפה - גם כי יש הרבה יותר משלושה שחקנים. כל כמה זמן מוצג דגם חדש (או מחיר חדש) שמנסה לפרוץ את המסגרת, וגורם למתחרים להגיב (או לא, אם מדובר במתחרה חלש).
כמות התוכניות, קצב השינוי בהן - הכל היה איטי. גם קצב המעבר בין לקוחות בין החברות היה איטי, וזו עדות נוספת לכך שהיה מעין סטטוס-קוו מוסכם בין החברות. כמו שקורה למשל בתחום המעליות או הגז היום. ברכב לעומת זאת, השוק הרבה יותר דינמי והתחרות הרבה יותר חריפה - גם כי יש הרבה יותר משלושה שחקנים. כל כמה זמן מוצג דגם חדש (או מחיר חדש) שמנסה לפרוץ את המסגרת, וגורם למתחרים להגיב (או לא, אם מדובר במתחרה חלש).