הרהורים על סימטריות

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
לגביי סעיפים 1 ו2
יש הגיון בחוסר הסימטריה של 63. כך הוא נותן את השרות הטוב ביותר לתושבי נחלת יצחק. כל הזזה לכיוונים שהצעת תפגע בהם ובנוסעים הממשיכים לגבעתיים, כאשר אני לא רואה מי ירוויח מזה.
והרעיון לפניה שמאלה (לת"צ בלבד) ממוזס לבגין?
 

alantan

New member
הרהורים על סימטריות
בעודי מנסה להרכיב פאזל שקוראים לו מפת קווים תדירים במרכז גוש דן, התחוור לי ש-"הודות" להתקפלות של נתיבי איילון מרבים מהשינויים הטובים שנעשו, חזרנו למערכת מסואבת ומסובכת. מערכת כזו קשה למיפוי וקשה להבנה בגלל סבך הספגטי. אחד המפגעים הראשיים הוא מפגע הא-סימטריות. לעיתים פשוט אין ברירה: כשרחוב הוא חד סטרי, צריך להעביר את הכיוון השני ברחוב אחר. אבל מה הטעם להעביר קו ברחוב חד סטרי כשהכיוון השני עובר מרחק רב משם? מה הטעם בכלל להשתמש ברחוב חד סטרי כשיש רחוב דו-סטרי במרחק 50 מטר משם, וכאילו במפגיע הכיוון השני ממילא משתמש ברחוב דו-סטרי? בשרשור הבא אגיש מספר הצעות לפישוט הקווים הא-סימטריים. תרגישו חופשיים להגיב בהצעות נגד, כולל הטלת ספק בחוסנו הנפשי של מי שכתב שורות אלו. רק אבקש אם תוכלו, שתגיבו לכל הצעה בתת-שרשור שלו ולא כתגובה לשרשור הראשי.
קו 66
כאן כבר מדובר בהיסטוריה. כבר שנים שקו 66 נוסע ברחוב ריינס החד-סטרי לכיוון צפון, אבל בכיוון השני אין לו ברירה אלא לנסוע בדיזנגוף. כמו כן הוא עובר בטרומפלדור הקטן לכיוון מערב ובוגרשוב לכיוון מזרח. מה ניתן לעשות? 1) השאלה היא מדוע קו חשוב זה אינו עובר בדיזנגוף בשני הכיוונים. עתה כשקווים 61 ו-161 (62 לשעבר) הוסטו לבן יהודה, התפנה מקום לקו 66. 2) כנ"ל, האם לא היה עדיף שיעבור בבוגרשוב, שהוא כביש ראשי, בשני הכיוונים?
 
קו 66
כאן כבר מדובר בהיסטוריה. כבר שנים שקו 66 נוסע ברחוב ריינס החד-סטרי לכיוון צפון, אבל בכיוון השני אין לו ברירה אלא לנסוע בדיזנגוף. כמו כן הוא עובר בטרומפלדור הקטן לכיוון מערב ובוגרשוב לכיוון מזרח. מה ניתן לעשות? 1) השאלה היא מדוע קו חשוב זה אינו עובר בדיזנגוף בשני הכיוונים. עתה כשקווים 61 ו-161 (62 לשעבר) הוסטו לבן יהודה, התפנה מקום לקו 66. 2) כנ"ל, האם לא היה עדיף שיעבור בבוגרשוב, שהוא כביש ראשי, בשני הכיוונים?
כתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמה
קו 66 לא יסע יותר בכלל דרך דיזנגוף ולא יגיע למסוף כרמלית, אלא דרך אבן גבירול לתחנה המרכזית.
 

אורי404

New member
כתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמה
קו 66 לא יסע יותר בכלל דרך דיזנגוף ולא יגיע למסוף כרמלית, אלא דרך אבן גבירול לתחנה המרכזית.
אפרופו פעימה שלישית ורביעית
אני שם לב, שיש כאן גולשים, שבקיאים בשינויים המתוכננים. נכון, שהדברים אינם סופיים וצפויים לשינוי. בכל זאת לדעתי יהיה טוב לראות מן סקירה של כל אזור ואזור לאילו שינויים הוא נתון לקבל. לקראת הפעימה השנייה, גם שמתי לב, שבסך הכללי הדברים היו, בדומה לתחזיות. אני לא רק מתכוון לבלוג של דני "תחבורה בדרך שלנו", אלא לגולשים נוספים, כמו למשל cwen. לכן אני מציע פתיחת שרשור בנושא.
 

euronitzan

New member
כתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמה
קו 66 לא יסע יותר בכלל דרך דיזנגוף ולא יגיע למסוף כרמלית, אלא דרך אבן גבירול לתחנה המרכזית.
ביום שזה יקרה אני קונה אוטו
אם אכן תרחיש האימים הזה יתממש, לא יהיה כלל חיבור בין ציר ז'בוטינסקי למערב ת"א. אנשים ייאלצו לעלות על 61/161 שגם ככה נמצאים בקריסה.
 

guyweiss

New member
ביום שזה יקרה אני קונה אוטו
אם אכן תרחיש האימים הזה יתממש, לא יהיה כלל חיבור בין ציר ז'בוטינסקי למערב ת"א. אנשים ייאלצו לעלות על 61/161 שגם ככה נמצאים בקריסה.
אם אכן 66 יסיים במרכזית, קו המזלג 61/161
יישאר קו הרוחב היחידי ויקרוס תחת העומס
 

olli3

New member
מנהל
ביום שזה יקרה אני קונה אוטו
אם אכן תרחיש האימים הזה יתממש, לא יהיה כלל חיבור בין ציר ז'בוטינסקי למערב ת"א. אנשים ייאלצו לעלות על 61/161 שגם ככה נמצאים בקריסה.
יש לך מקום סודי לשים אוטו במערב/מרכז ת"א?
ולא צריך להיות כאלו דרמטיים. מרכבת מרכז אין קווים למערב/מרכז ת"א? אז אנשים יחליפו, מה רע בזה? אני אף פעם לא מחכה לקו ספציפי בז'בוטינסקי, עולה על מה שבא בידיעה ומגיע לרכבת מרכז. למה? כי משם יש לי אוטובוס כמעט לכל חור בגוש דן ובתדירות גבוהה ביותר.
 

euronitzan

New member
יש לך מקום סודי לשים אוטו במערב/מרכז ת"א?
ולא צריך להיות כאלו דרמטיים. מרכבת מרכז אין קווים למערב/מרכז ת"א? אז אנשים יחליפו, מה רע בזה? אני אף פעם לא מחכה לקו ספציפי בז'בוטינסקי, עולה על מה שבא בידיעה ומגיע לרכבת מרכז. למה? כי משם יש לי אוטובוס כמעט לכל חור בגוש דן ובתדירות גבוהה ביותר.
אשתמש במקומות הגלויים
אמנם יש אופציות בינוניות עד סבירות, אבל איכותן תרד עכב הצטרפות שאר פליטי 66 והדרך תתארך מאוד מבחינת זמן. מה גם שההחלפות בקיץ ובחורף הן ממש לא להיט. אני חווה זאת יום יום על בשרי. 66הוא עמוד השדרה של נסיעה בזמן סביר ובאיכות סבירה למערב ת"א. בלעדיו האטרקטיביות של התח"ץ (שכבר ירדה אחרי יולי מבחינתי) תרד מתחת לרמות המקובלות, לדעתי כמובן. אני כבר לא מדבר על זה שעכשיו אצטרך להשתמש במוניות לשני הכיוונים במוצ"ש (שכן החלפה עם קו המשך שבא כל חצי שעה או פחות מכך היא לא ממש אופציה מתקבלת על הדעת מבחינת זמן מדלת לדלת).
 
ביום שזה יקרה אני קונה אוטו
אם אכן תרחיש האימים הזה יתממש, לא יהיה כלל חיבור בין ציר ז'בוטינסקי למערב ת"א. אנשים ייאלצו לעלות על 61/161 שגם ככה נמצאים בקריסה.
תוסיף את ביטול 64,את הפיכת 82 לקו יוממים בלבד
בפעימה הבאה. אבל יפה שיש חיבור סוף סוף במוצ"ש בין ז'בוטינסקי לשאול המלך בדמות קו 70.
 

אורי404

New member
תוסיף את ביטול 64,את הפיכת 82 לקו יוממים בלבד
בפעימה הבאה. אבל יפה שיש חיבור סוף סוף במוצ"ש בין ז'בוטינסקי לשאול המלך בדמות קו 70.
הפעלת קו 70 במוצ"ש היא במקום 64, שפעל קודם
אילו שינויים נוספים מתוכננים בקווי פתח תקווה-תל אביב? הכוונה לשינויים בקווים הנוכחיים. לצד זה האם צפויים להיפתח קווים חדש?
 
הפעלת קו 70 במוצ"ש היא במקום 64, שפעל קודם
אילו שינויים נוספים מתוכננים בקווי פתח תקווה-תל אביב? הכוונה לשינויים בקווים הנוכחיים. לצד זה האם צפויים להיפתח קווים חדש?
הכול לא בטוח ועוד ראשוני
אבל 66 כבר נאמר פה מה יקרה לו 166 כנראה לבית רבקה במקום 82 (אך 166 יישאר באותה תדירות) 82- יוממים 38- לא ידוע, יש כאלה שאומרים שיתבטל 50- יישאר יוממים, יסע דרך יגאל אלון ל-66 יהיה מזלג- אחד ייסע דרך אבן גבירול לת.מ. כפי שנאמר, והשני מכיוון פ"ת יפנה ימינה לדרך נמיר לכיוון צפון ומשם לרידינג. 49- לא ידוע, נהג ותיק של הקו אמר לי שצפוי להתבטל. 51- יישאר. השערה שלי שתדירותו תגבר מאוד. 150- הגיוני שיתבטל, וכך גם בטח החלופה של 49 בבוקר לקרית חניוך. הרפורמה לא אוהבת חלופות.
 
הכול לא בטוח ועוד ראשוני
אבל 66 כבר נאמר פה מה יקרה לו 166 כנראה לבית רבקה במקום 82 (אך 166 יישאר באותה תדירות) 82- יוממים 38- לא ידוע, יש כאלה שאומרים שיתבטל 50- יישאר יוממים, יסע דרך יגאל אלון ל-66 יהיה מזלג- אחד ייסע דרך אבן גבירול לת.מ. כפי שנאמר, והשני מכיוון פ"ת יפנה ימינה לדרך נמיר לכיוון צפון ומשם לרידינג. 49- לא ידוע, נהג ותיק של הקו אמר לי שצפוי להתבטל. 51- יישאר. השערה שלי שתדירותו תגבר מאוד. 150- הגיוני שיתבטל, וכך גם בטח החלופה של 49 בבוקר לקרית חניוך. הרפורמה לא אוהבת חלופות.
ומה עם 350?
 

אורי404

New member
הכול לא בטוח ועוד ראשוני
אבל 66 כבר נאמר פה מה יקרה לו 166 כנראה לבית רבקה במקום 82 (אך 166 יישאר באותה תדירות) 82- יוממים 38- לא ידוע, יש כאלה שאומרים שיתבטל 50- יישאר יוממים, יסע דרך יגאל אלון ל-66 יהיה מזלג- אחד ייסע דרך אבן גבירול לת.מ. כפי שנאמר, והשני מכיוון פ"ת יפנה ימינה לדרך נמיר לכיוון צפון ומשם לרידינג. 49- לא ידוע, נהג ותיק של הקו אמר לי שצפוי להתבטל. 51- יישאר. השערה שלי שתדירותו תגבר מאוד. 150- הגיוני שיתבטל, וכך גם בטח החלופה של 49 בבוקר לקרית חניוך. הרפורמה לא אוהבת חלופות.
 

guyweiss

New member
כתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמה
קו 66 לא יסע יותר בכלל דרך דיזנגוף ולא יגיע למסוף כרמלית, אלא דרך אבן גבירול לתחנה המרכזית.
זכור לי (ממה שנרשם בפורום) כי הקו ייסע לאורך
יגאל אלון עד לה גארדיה ומשם לתחנה מרכזית כדי למנוע כניסה לתוך מרכז תל אביב
 

cwen

New member
כתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמה
קו 66 לא יסע יותר בכלל דרך דיזנגוף ולא יגיע למסוף כרמלית, אלא דרך אבן גבירול לתחנה המרכזית.
אני ממש מקווה שזה לא יקרה בסוף
לא חסרים קווים מפתח תקווה לכיוון התחנה המרכזית, וקו 66 מכסה איזורים חשובים ונותן קישור שלא קיים בשום צורה אחרת.
 

droriko

New member
כתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמה
קו 66 לא יסע יותר בכלל דרך דיזנגוף ולא יגיע למסוף כרמלית, אלא דרך אבן גבירול לתחנה המרכזית.
איזה טימטום
הרי כל המטרה של הרפורמה זה ליצור קוים מצליחים , לא להרוס כאלה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה