לאיש שכותב עליי דוקטורט, שלום רב.

מדובר בשימוש בלשון המעטה, כי אם היו משתמשים במילים קיצוניות מידי ברמת ה"איך שזה נשמע באוזן", גם אם הדברים נכונים, זה לא היה נשמע טוב, וחלק אחר של המילים, פשוט לא היה עובר את הצנזורה של המורים ושל הבית-ספר ואז הדברים לא היו נכתבים בכלל בשום נוסח כלשהו, אז העדיפו להיזהר בבחירת המילים מאשר שהדברים פשוט לא ייכתבו.
ממש ממש לא,ככל שהאדם צעיר יותר הוא יותר נוטה להגיד את האמת.

אני דווקא כן צנוע. איפה ומתי אמרתי אחרת? כנראה עוד אחד מהדמיונות שלך 🧐
אתה אומר שאתה גאון לכל מיני דברים בלי הוכחות שמקובלות על הכלל,זה כבר מוכיח שאתה לא צנוע.

לא. הכוונה הייתה ברמה הכללית. לא בבית-ספר.
הם הכירו אותך רק בבית ספר,הם לא יודעים איך אתה מסתדר בחיים האמיתיים.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
ממש ממש לא,ככל שהאדם צעיר יותר הוא יותר נוטה להגיד את האמת.
לא. הם ידעו איך לכתוב את זה כדי שזה יישמע טוב ויעבור את הצנזורה של הצוות המטפל בנושא 😓
אתה אומר שאתה גאון לכל מיני דברים בלי הוכחות שמקובלות על הכלל,זה כבר מוכיח שאתה לא צנוע.
לא. חוסר צניעות זה להגיד "אני ואני" בלי סיבה טובה. אם אני אומר "אני גאון" כי אני מספר לכולם איזה תותח אני כדי לגייס משקיעים כי אני הגאון הפיננסי הגדול ביותר בכל הזמנים כי אני גדול מוורן באפט פי עשרות אלפים אבל אין לי כסף להשקיע, מה שנקרא "סיפור כמו מה שרק החיים יכולים לכתוב", אז זה לא נקרא שאני לא צנוע.

יותר מכך, אם אני אומר "אני גאון" כי אפילו מבלי שאני צריך להגיד "אני גאון", אנשים מזהים בי את עליונותי עליהם וכואב להם כל הגוף אז הם אומרים "אתה טיפש, אתה טיפש" אז אני עונה להם "לא, אני דווקא גאון", גם זה לא נקרא שאני לא צנוע.

אתה מזכיר לי כשסבא ומלאכת מחשבת, שבגלל שאני כל-כך צנוע לא רק בנוגע לחוכמתי האדירה אלא גם בנוגע לחיי המין שלי, כתבו לי שאני הומוסקסואל ובתול כי אני עד כדי כך לא דיברתי על זה, אז סיפרתי להם שלא, אני דווקא לא הומוסקסואל ולא בתול ואני כן עושה סקס, תודה רבה לכם, ואז מלאכת מחשבת אמר לי שמי שעושה ויש לו, לא מדבר על זה, כאשר כל הסיבה היחידה שבכלל דיברתי על זה מלכתחילה, זה מכיוון שכל-כך לא דיברתי על זה לפני כן הואשמתי בהומוסקסואליות ובתולים כי הייתי עד כדי כך צנוע בנוגע לזה |פנים|

כמו מה שאמורים להיות בפעם האחרונה שבדקתי |פנים|
הם הכירו אותך רק בבית ספר,הם לא יודעים איך אתה מסתדר בחיים האמיתיים.
אין קשר ל"איך אני מסתדר בחיים האמיתיים" או "איפה הם הכירו אותי". אפשר לקלוט את חוכמתו הלא-בית-ספרית של אדם גם אם מכירים אותו במסגרת בית הספר.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
פינוקיו שמי...


תביא בן אדם אחד שאומר את זה - תקליט את הוידאו ותשים.
אף-אחד לא אומר את זה כי עוד לא הגעתי בפועל לרמת הישגים של פי עשרות אלפים מוורן באפט.

פי עשרות אלפים מוורן באפט זה מאות אלפי ומיליוני אחוזים אבל אני נוטה להאמין שאני מסוגל גם לזה ולכן אלו יכולות משוערות/מוערכות שלי.

מה שאנשים כאלו ואחרים כן הספיקו לראות עד עכשיו זה אותי מגיע להישגים של מאות ואלפי אחוזים בשנה, כאשר חזיתי מראש מניות וסחורות שלאחר מכן עלו בסדרי הגודל האלו.

עוד לא בדיוק הפי עשרות אלפים מוורן באפט שאני מדבר עליו, אבל כבר מספיק בשביל להוכיח את העובדה שאני הגאון הפיננסי הגדול ביותר בכל הזמנים, כמו גם גדול מוורן באפט ביכולותיי פי עשרות ופי מאות לכל הפחות.

אתה רשאי להתחיל להשתחוות.

2Ce1.gif
 

גמד הונגרי

Active member
אז היית מפסיד בהתערבות. לא כולם חלשים כמוך. כל בן-אדם מכיר את עצמו יותר טוב משהוא מכיר כל אחד אחר ולכן משליך יותר מידי מעצמו על התמונה של מה שהוא מצייר לעצמו בראש של "מה זה אנשים אחרים" כאשר בפועל, הם אינם כך. כנראה שזה אתה שאילו היית נדרש להתאשפז בבית חולים פסיכיאטרי כדי לקבל פטור, היית מתגייס. אני הייתי הולך על זה בכיף. רק שהעיניין הוא שאפילו לשם לא מגיעים. הצבא פשוט שולח לכלא ואחרי כמה ימים/שבועות המלש"ב מקבל את הפטור שלו. שאלות?

אני לא מתחזה. אני מלך ולכן יש לי הצדקה אמיתית שלא לשרת.
אתה מלך הוגרי?
או מלך גרוע?
 

רוב הזמן נח

Well-known member
לא ולא. בגלל שאנחנו חיים במדינה "לא רגילה", להיות מלוכה זה לא טוב מספיק בשביל להשתחרר מהגיוס הכפוי, אז בגלל שאני מלך ובגלל שידעתי שאני לא צריך לשרת בגלל זה, סירבתי להיות מגויס והצקתי להם עם ה"אני לא רוצה לשרת אני לא רוצה לשרת" שלי עד שהם שחררו אותי על זה שאני מלך. וככה, בגלל שאני מלך, לא הסכמתי לשרת, והם מבחינתם שחררו אותי כי לא רציתי, אבל אני מצידי יודע שהתעקשתי לא לשרת בגלל שאני מלך אחרת לא הייתי מתעקש והייתי מגויס, ולכן בעצם, בסופו של דבר, לא שירתתי בגלל שאני מלך, גם אם הם לא רואים את זה ככה.
אתה גוטרמן על סטרואידים :sneaky:
 
הוא אמר ש"אוסף חומר" לעבודת הדוקטורט שלו בסוציולוגיה. אמר ש"אוסף חומר" גם בפורום "בורסה ושוק ההון" ואף הוסיף והביע התעניינות מיוחדת בשיחתי עם לימניר40 ובי עצמי בצורה שהבהירה היטב ומעבר לכל ספק שבכוונתו לכתוב על השיחה שלי עם לימניר40 ועליי.

אף הוספתי וביקשתי ממנו שכאשר הוא כותב עליי, שיקרא לי בשמי, "מאור פז", ולא בשם של אחד החשבונות שכתבתי דרכם, והוא לא תיקן אותי ואמר לי שהוא לא כותב עליי. הוכחה שנייה לכך שהוא כותב עליי דוקטורט, מעבר למה שזה היה ברור מאליו מתוך דבריו עוד קודם לכן.
יתכן שהוא יציין שיש אדם ציבעוני(טיפה מופרע) שנוהג לכתוב בפורום שהוא נעלה על האחרים/בטוח שהוא יודע דברים חשובים וכד'.

הקוריוזים של פורום לא מזוהה בהם כל אחד יכול לכתוב בחופשיות מה שהוא רוצה.

דרך אגב לפני כמה זמן זה היה שהוא אמר את זה בהתחלה?
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
כל-כך הרבה תגובות. חבל שאף-אחת מהן היא לא מהאיש שכותב עליי דוקטורט כדי לבקש ממני עזרה שהוא עלול להזדקק לה עבור עבודת הדוקטורט שהוא כותב עליי 🤷‍♂️

אולי הוא לא צריך עזרה 🤷‍♂️
 
למעלה