מייקל הזה כזה תחמן!

איבונה3

Well-known member
רעות חבל על העצבים....לטיפה(?)

מעריצה שרופה של אבי ביטר אז תביני עם מי יש לך עסק.....
 
אהה עכשיו הכל ברור

למה לא אמרת קודם?מושא ערצתה משפיע עליה ולכן היא ממורמרת בדיוק כמוהו לכי תדעי עם גם אותה לא סילקו בבושת פנים במהלך חייה כמו שבעטו את ביטר מהיכל התהילה.
 

איבונה3

Well-known member
לטיפה אנחנו קבוצה גדולה מאוד של

אנשים שמבינים במוזיקה ומתעסקים במוזיקה, ואנחנו אוהבים מאוד את מייקל...מי שבאמת מבין במוזיקה יודע שמייקל זמר גדול.....וכן....אנחנו מסמסים לו, ולא...אנחנו לא ילדים קטנים אנחנו אנשים די מבוגרים.....אז בבקשה, תעשי פיפי ומהר למיטה....אמא תכעס
 
אל תבלבלי לנו את המח על צבועים או

פרוטקציונרים. את היית מתה להיות קווין של המלך המוסיקאלי המלאך מיכאל. אדם טהור ורגשן מדבר בשפת המוסיקה שרובה הגדול לועזית. אני לא ראיתי את הזכיה ומה אמר אבל שוקי ודורית ושיריהם אפילו לא זכורים לי כצברית,אך לצערי בגלל שטיפת המח של הזמר המזרחי גם אני מכירה את הטקס הרדוד של השירים שמנוגנים בחתונה. אז או שאת לא מוסיקאלית מספיק כדי להבין את יכולותיו. אני מכירה מעריצה שהיתה ביום האחרון של הפרידה שלו ממועדון המעריצים של היי פייב וגם שם בכה מאוד. אז האם גם שם היה צבוע?
 
אוייש, עלובות חסרות חיים!

מישהו רק מגיב על מושא ההערצה העלוב שלכן, וכולכן נכנסות למגננה, מאשימות וממציאות דברים. לדעתי מייקל (מיכאל, עלאק) הוא מוזיקאי סוג ז', שחוץ מכמה שטיקים, צבע בשיער והבעות פנים כלבלביות אין לו כלום! אה, יש לו גם את רעות (לצערו). עכשיו הבנתי מה מעורר את הפורום, אני אבקר פה יותר... מממממביי!
 

השרדות10

New member
לא קשור למושא הערצה,אלא לצורה שאת מתבטאת

מה את מתנגחת ככה. תרגיעי! ורעות-זה דורש המון אומץ להופיע ככה ולדבר ממש בטלויזיה בשידור חי מול מלא אנשים,כל הכבוד לך,ואל תקחי ללב מאמי!
 

השרדות10

New member
לא קשור למושא הערצה,אלא לאיך שאת מתבטאת!

מה את מתנגחת ככה,תרגיעי! מה כבר יש לך לרדת על בן אדם חמוד כמו מייקל? תיכף תגידי שאת גם אוהבת את אילנה הממותה אביטל -ואז הכל יסתדר פה...מי שלא אוהב אנשים טובים,אלא אנשים רעים-זה אומר עליו דרשנייייייייייייייייי! ורעות היית 10,אל תקחי ללב מאמי!
 
הפוסטמה הזו

היא מהזן הרע והנחות של הגולשים באינטרנט,למה היא פה בכלל?היא אוהבת בתוכנית הזאת מישהו?סתם בן אדם רע מסכן וחולה. ואני ממש לא לוקחת ללב ואם כבר לקחת ללב אז זה רחמים על המסכנה הזו שהחיים התאכזרו אליה קשות עצוב לי על אנשים כאלה שלא מטפלים בעצמם. ו
 
אללה יסעדאכ!

לכי לישון יא מדרובה (קחי את הכדורים לפני כן, אה?), שיהיה לך כוח להיות דבוקה למסך כל היום! ד"ש לאמיר פיי
 
מי את שתגידי לי להרגע?

כנסי להודעות של רעות ההזויה ותראי איך היא מתבטאת ובאילו שמות מכנה אותי. תתפלאי אני ממש לא בעד אילנה, ושמחה שנטשה את ההיכל סופסוף (וחבל שלא מוקדם יותר), אבל מייקל הוא הכי לא אמיתי. פשוט מזויף, כמו אמיר אחותו ללהקה...
 
למעלה