מתי רב קו ישמש כארנק דיגיטלי באופן מלא
מתי רב קו ישמש כארנק דיגיטלי באופן מלא
כרגע הרב קו משמש בתור כרטיסיה חכמה בלבד, אך ברגע שתחול האחדת התעריפים מלאה והנהגת ערך צבור בכל אמצעי התחבורה בארץ, הכרטיסיה החכמה תהפוך לטפשה ומגושמת.
השיטה הקיימת, טעינת כסף וקבלת 25% בונוס על הקרן היא מאוד מבלבלת.
לא עדיף לעשות הפוך? לטעון סכום כסף ולקבל הנחה פר נסיעה לפי הפרופיל שלך. (כללי/סטודנט/נער/אזר ותיק/נכה/לקוי ראייה)
השיטה הזאת גם תאפשר לרכוש מתוך הסכום שטענת מנוי יומי או שבועי.
אם המסלקה הישנה לא יודעת לתמוך בזה, אז הגיע הזמן לנטוש אותה ולהוציא מכרז על הקמת מסלקה מודרנית ולהקים אתר ממשלתי אחד שדרכו יהיה אפשר לטעון כסף לארנק הדיגיטלי.
המצב הנוכחי, בו לכל חברה או אגד חברות יש אתר ואפליקציה משלה הוא אבסורד.
מתי רב קו ישמש כארנק דיגיטלי באופן מלא
כרגע הרב קו משמש בתור כרטיסיה חכמה בלבד, אך ברגע שתחול האחדת התעריפים מלאה והנהגת ערך צבור בכל אמצעי התחבורה בארץ, הכרטיסיה החכמה תהפוך לטפשה ומגושמת.
השיטה הקיימת, טעינת כסף וקבלת 25% בונוס על הקרן היא מאוד מבלבלת.
לא עדיף לעשות הפוך? לטעון סכום כסף ולקבל הנחה פר נסיעה לפי הפרופיל שלך. (כללי/סטודנט/נער/אזר ותיק/נכה/לקוי ראייה)
השיטה הזאת גם תאפשר לרכוש מתוך הסכום שטענת מנוי יומי או שבועי.
אם המסלקה הישנה לא יודעת לתמוך בזה, אז הגיע הזמן לנטוש אותה ולהוציא מכרז על הקמת מסלקה מודרנית ולהקים אתר ממשלתי אחד שדרכו יהיה אפשר לטעון כסף לארנק הדיגיטלי.
המצב הנוכחי, בו לכל חברה או אגד חברות יש אתר ואפליקציה משלה הוא אבסורד.