למה אתה ממשיך להגיד דברים לא
נכונים ולא מבוססים?.. הרוייל טייגר הוא אוטובוס אופייני לשנות ה-50. זה שהיה קיים דגם של ליילנד עם השם הזה בשנת '37 זה לא אומר שזה אותו האוטובוס. הטייגרים שהיו בארץ הם מודל 1952, אם אני זוכר נכון. הוא שימש כאוטובוס נוסעים בשנות ה-80 גם באנגליה עצמה, אין בכך שום דבר מביש. פשוט בניגוד למרצדס, מאן וחברות אירופייות אחרות שעידכנו את האוטובוסים שלהם באופן שוטף (דגמים כגון ה-O303 שנשארו לאורך זמן עודכנו כל שנה-שנתיים בטכנולוגיות חדשות) ליילנד לרוב נשארו עם אותה השלדה שלהם (שכבר בשנות ה-70 נראתה קצת מיושנת) בניסיון "לדבוק במה שעובד". כמובן, זו גישה ארכאית שלא עבדה ולכן חברה זו בסופו של דבר פשטה את הרגל ונקנתה עיי וולבו. אבל שים ךב שגם אגד וגם דן הפסיקו את הקניין שלהם מליילנד עוד לפני שהחברה הזו הפסיקה להתקיים, כדי להשאר בחזית הטכנולוגיה ולא להתקע בעבר. לכן אגד עברו למרצדס ודן עברו למאן. אתה אומר "אגד מרביצים מחירים כבר 60 שנה". מה זה השטויות האלה?? משרד התחבורה קובע את המחירים. אגד בשנים האחרונות עושים שמיניות באוויר כדי להוריד מחירים: כגון מכירה חצי-חוקית של כרטיסיות זכאי לכולם או שימוש בכרטיס הלוך-חזור בתור כרטיס נסיעה לזוג נוסעים. ואם אתה כבר מסתכל אחורה, אז דע לך: אגד היה גורם חשוב בהתפתחות המדינה שלנו, ופעם אנשים היללו את האירגון כאחד מאבני היסוד של ארץ ישראל. כמובן שעכשיו יש נטיעה להרביץ למה שקיים במגמת שינוי, אז גם אגד ודן עלו על הסדן... גם אגד וגם דן די "נרדמו" בעושר של עצמן בשנים שלפני ההפרטה, והיו צריכים את ה"דחיפה" שקיבלו בעקבות ההפרטה. אבל ההפרטה נעשית בצורה כל-כך חאפרית ולא נכונה שעדיף היה כבר אם המצב היה נשאר כפי שהיה. אם לאומת זאת היו מפריטים את הקווים בצורה נכונה ונותנים ואגד ודן להשתתף במכרזים היית רואה שאגד ודן היו זוכים ברוב המכרזים, כי היו מציעים גם את המחיר הזול ביותר וגם את השרות הטוב ביותר.