עונה 3 פרק 22 שלב ההופעות החיות ב'

פולספגן

New member
מעניין שאת תמיד מביאה למבוי סתום עם כולם


 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מעניין כלל, ממש לא תמיד ובהחלט לא עם כולם...


את יכולה לראות ממש כאן בפורום שלל דוגמאות אחרות לכך (למשל הסכמות ביני לבין Uri04 ו"איזו מן שלווה"). אבל כן, יש גולשים מסוימים שהפער ביני לבינם כ"כ גדול שאין בסיס משותף להתדיין ממנו. אני מכירה אותך מפורומים של תפוז לא מאתמול, ב-99% מהזמן אני לא מסכימה עם דברייך, את לא תשכנעי אותי, אני לא אשכנע אותך... והכול בסדר, רק שאין טעם לחזור בלופ על אותם דברים אחרי שכל צד אמר את שלו.
 
את ממש מתוקה שאת חושבת ככה

אני עוד מנסה להחליט אם מה שכתבת זה ברצינות או בצחוק.
 

xjoiq

New member
טוב,כפי שהערכתי את הרכב המתמודדים שיגיעו ללייב12

http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2259&MessageId=176544241
רק עם טעות אחת שסברתי שכנרת תגיע ללייבים ולא ג'וש (וספק מסוים בין ירדן ללירון).

סה"כ אני מרוצה +- מהרכב הלייב(כולל הטעות שאני מעדיף את ג'וש בלייב על פני כנרת).
מהסינונים בשלב הדו-קרב ובשלב הסופר באטל הרבה פחות.
 

Uri04

New member
אני לא מאמין שטליה וג'וש עוד שם


על חשבון ארינה, ג'סיקה וקצת כנרת. אבל יפה הסתדר להם עכשיו עם 50%-50% יחס בנים בנות, כאשר הם חתכו החוצה את כל הכמות האסטרונומית של הבנות שהחלו את העונה הזאת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני ממש לא חושבת ש"חתכו" את הבנות משיקולי איזון מגדרי

התקבלו לעונה יותר זמרות טובות מזמרים טובים, אבל בשלב הזה נשארו מעט מתמודדים ולכן קומץ הזמרים המצליחים (לפחות בעיני המנטורים שלהם) נשארו עם קומץ הזמרות המצליחות. למעט שרית שהעדיפה את ג'וש על פני כנרת (אני הייתי בוחרת אחרת, אבל היא עפה על ג'וש עוד מהאודישן) אני מסכימה עם ההדחות (איזה שם דרמטי מטופש) של יתר המנטורים, הן שיקפו היטב את הביצועים.
 

Uri04

New member
אז למה שלא ישארו יותר זמרות מצליחות מזמרים?

אני לא קונה את זה שהאיזון לא היה בכוונה, מצטער...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כי הבנים שנשארו טובים מהבנות שלא

היו העונה יותר בנות טובות והרבה בנים לא משהו, אבל בכל זאת קומץ בנים חזקים הגיעו לשלב הזה ועכשיו הבנות ה"רק" טובות כבר פחות טובות יחסית לקומץ הבנים, ונשארות רק הבנות הטובות באמת (כמובן, זה גם ביחס להעדפות של המנטורים, אבל הם היו עקביים והגיוניים, ולכן אני לא רואה סיבה לחשוב שהאיזון היה מכוון).
 

Uri04

New member
ג'וש, אוהד וירדן... ל-א היו יותר טובים מחלק מן הבנות שהודחו

סורי.. שוב - הפורמט הזה דפוק. היו צריכים לתת לצופים להתחיל להצביע כבר מהטופ 24, או הטופ 20 לכל הפחות. עצם העובדה שאנחנו כבר בטופ 12 והקהל הוא עדיין משתתף פסיבי, ממש מקוממת.
 

Uri04

New member
זה אם את מאמינה ב-100% שההפקה חפה מאינטרסים

אני תמיד חשדן, וכל תופעת האוהד הזאת מחזקת את התחושה שלי, שיש עוד דברים בגו'.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לא קשור לאמונה שלי או להפקה; הם היו עקביים לכל אורך העונה

אתה לא יכול לטעון ששרית לא עפה על ג'וש כבר מהאודישן או שאביב לא מלקק לאוהד עוד מלפני... ולכן לא מדובר כאן באיזון, אלא בהמשכיות. אלה המתמודדים שהם מעדיפים.
&nbsp
היחיד שאפשר לטעון לגביו משהו, וגם זה בקושי, הוא ירדן, אבל שלומי אוהב אותו, ויחסית למתמודדים האחרים שנשארו לאחרונה (לידור ולירון) הוא אכן טוב יותר.
&nbsp
צריך גם לקחת בחשבון שבגלל הפורמט מי שנשארים בסוף הם לאו דווקא הטובים ביותר, כי ההתמודדות היא ראש בראש ולא כולם ביחס לכולם. לו זה היה המצב מלכתחילה, התוצאות היו אחרות.
 

Uri04

New member
אז זהו, שמעכשיו זה כולם מול כולם

אבל בטח גם עכשיו יהו כל מיני חסינויות ושטויות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נכון (אם כי התכוונתי קודם בתוך כל נבחרת, עכשיו גם זה אין)

למיטב הבנתי אין יותר חסינויות ורק הקהל קובע, אבל נמתין עוד יומיים ונדע.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ברור שעפו מעט בנים, כי כמעט לא נשארו! זו סטטסטיקה פשוטה

אם יש 7 מתמודדים X ו-3 מתמודדים Y, והסיכויים של כל מתמודד בקבוצה להיבחר שווים, הסיכויים שייבחר מתמודד X הם 70% והסיכויים שייבחר מתמודד Y הם 30%.
&nbsp
אבל הסיכויים לא שווים, כי מלכתחילה היו יותר בנים חלשים ולכן הם כבר לא שם, ואלה שנשארו הם הטובים (בעיני המנטורים, אבל זה מה שנחשב עד עכשיו). כלומר הם לא סתם הגיעו עד הלום. את לא יכולה לטעון שהמנטורים הפכו פתאום את חברבורותיהם כדי לאזן את הכמויות, בהתחשב בכך שהבנים שנשארו הם כאלה שהם מריירים עליהם עוד בתקופה שהיו הרבה מאוד זמרות (וזמרים אחרים נשרו בהמוניהם).
&nbsp
קל נורא להמציא תאוריות קונספירציה, ועל כל בחירה שהיא לטעון שהיא מכוונת כי ככה וככה. תראי מה קרה עם אירנה... אורי טוען שזה היה צפוי שאביב ייפרד ממנה, את ורוחמה ואחרים כאן היו בטוחים שהוא ייפרד מאיל. מישהו חייב לצאת צודק, ומי שצודק תמיד יכול לבנות על זה תאוריות... אין לזה סוף.
&nbsp
עד היום לא ראיתי ב-TV שום ניסיון לאיזון מגדרי (להפך, זו התכנית היחידה שהיה בה גמר בנות מוחלט, ואפילו של 4 ולא של 3) וכאמור, מדובר כאן בהתנהגות עקבית של המנטורים. לו הם היו מרוממים פתאום בהפתעה זמר על חשבון זמרת, הייתי אומרת שיש על מה לדבר; אבל לא, הם דבקים במתמודדים האלה כבר תכניות רבות, אז התאוריה קורסת, צר לי.
 
למעלה