בשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסעקו רכבת חדש London-Heathrow
פרטים ב Ynet
אל תשכח קוביבשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
ו1.5 פאונד לנסיעה עירונית בודדתבשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
התל"ג לנפש בבריטניה איננו כפול מבישראלו1.5 פאונד לנסיעה עירונית בודדת
זה לא המון? משהו כמו 12 ש"ח פי 2.5 מפה בממוצע... אי אפשר להשוות כי כל המדדים הכלכליים הם אחרים, משכורת מינימום, יוקר המחיה השנתי וכולי.
היא (היה צ"ל היא) (עובדה היא שיש...)התל"ג לנפש בבריטניה איננו כפול מבישראל
ככה שגם ריאלית במונחי יכולת או כח קניה בריטיים המחירים של התח"ץ בבריטניה גבוהים ושערורייתיים. אבל, כנראה שהאלטרנטיבה יקרה יותר (אגרת גודש, מחירי חניה יקרים להחריד במרכז לונדון). כי עובדה היה שיש ביקוש לתח"ץ בלונדון וגם לרכבות אל ומנמלי התעופה שסביבה (שני הית'רו וגטוויק).
לונדון זה מקום יקר מכל הבחינות...התל"ג לנפש בבריטניה איננו כפול מבישראל
ככה שגם ריאלית במונחי יכולת או כח קניה בריטיים המחירים של התח"ץ בבריטניה גבוהים ושערורייתיים. אבל, כנראה שהאלטרנטיבה יקרה יותר (אגרת גודש, מחירי חניה יקרים להחריד במרכז לונדון). כי עובדה היה שיש ביקוש לתח"ץ בלונדון וגם לרכבות אל ומנמלי התעופה שסביבה (שני הית'רו וגטוויק).
יש לך טעות בסיסית בהנחה שלךהתל"ג לנפש בבריטניה איננו כפול מבישראל
ככה שגם ריאלית במונחי יכולת או כח קניה בריטיים המחירים של התח"ץ בבריטניה גבוהים ושערורייתיים. אבל, כנראה שהאלטרנטיבה יקרה יותר (אגרת גודש, מחירי חניה יקרים להחריד במרכז לונדון). כי עובדה היה שיש ביקוש לתח"ץ בלונדון וגם לרכבות אל ומנמלי התעופה שסביבה (שני הית'רו וגטוויק).
צודק ודבר נוסף...יש לך טעות בסיסית בהנחה שלך
התל"ג הגולמי לנפש בבריטניה הוא כמעט בדיוק כפול מזה שבישראל. זה התל"ג שאתה מתכוון אליו פה. התל"ג לנפש לפי עלות כח קנייה (זאת אומרת אחרי שכבר השוות לפי עלות המחייה) הוא בערך רק 15% יותר גבוה מישראל.
אכן, ההדל בין mean לmedian הוא דק אבל משמעותיצודק ודבר נוסף...
התל"ג גם אם היה גבוה יותר בישראל הוא לא מדד לפי שיטת המדידה בארץ מכיוון שאין לא משמעות לגבי ה5 העשרונים התחתונים אם הייתה כאן מדידה חציונית היה על מה לדבר אבל ברגע שיעשו את המדידה החציונית ממשלות כאן ייפלו, כלומר אם אתה לא מכניס את ה2העשרונים העליונים(אנשי ההון והממשל )ו2 העשירונים התחתונים (רובם ערבים וחרדים) ומודד את ה6 האמצעיים שמרכיבים את רוב העם שעובד עושה צבא מגדל משפחות לתפארת בארץ הקשה הזאת, מניע את הכלכלה, מעורב חברתית, מתנדב, שומר חוק וחי על הקצה בשביל המדינה כמעט ללא מרי חברתי אחרי שמעלים לא כל שני וחמישי מחירים ומפילים עליו עוד ועוד גזירות כדי למלא את בטנם הבלתי מתמלאת של אנשי השררה, כי אותו ציבור כמה שהוא מתלונן אוהב את המדינה הזאת ורובו גם תרם דם למדינה , תגלה שכח הקנייה כאן לא גבוה כל כך ורוב האנשים חיים על כסף שהוא לא שלהם אלה משעובד להלוואות, משכנתאות אינסופיות בקיצור כולנו חיים על "ליסיניג" ולא רק במכוניות.אבל עדיין אותו ציבור עם כל הקשיים מפתח את המדינה פותח עסקים חדשים קונה בתים מעורב חברתית ומוצא זמן גם להקמת משפחות למרות שבעת האחרונה בעיקר אחרי מלחמת לבנון השנייה והפרשיות שאחריה שהתגלה לכולם מה סוג האנשים שמנהלים את המדינה(עד היום העדיפו לעצום עיניים)נראה שדור ההמשך ברובו כבר לא יחייה במדינה הקשה הזאת
בTube מפיקדילי להית'רו 3.5 ליט"ש בשעות השיאבשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
לכולכם: הסבר על תעריפי הנסיעה בלונדוןבשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
לכולכם: הסבר על תעריפי הנסיעה בלונדון
The guiding principles re: ticket pricing in London are really very similar to the general European concept of discouraging passengers from paying individual fares. Indeed, if you google the TfL site, and search for fares, you will see that those who insist on paying single fares are charged - deliberately- double the fare if you pay it by oyster [electronic] card, or, best of all, have some sort of a period card- daily, weekly, monthly, annual card. So, all you need to do- before using a mode of public transport in London, Paris, berlin, Switzerland, Holland, etc etc- is to investigate fares and fare structure. If you do not- tough! The so called journalist from Ynet- and what do you expect from this 'quality' rag- did not- as journalists tend to - investigate the issue properly, and went for a headline grabbing figure which does not represent what people like me pay for using public transport in London. The Heathrow Express is not part of the network- being -like the Gatwick Express - a premium service. This will change when CrossRail will open- perhaps in 2017... Regards Yoram
בועז אני מצפה לשרשור מצולם מהדרום..גם לך, סר אשבי .
סר אשבי , הצלחת להפתיע אותי.בועז אני מצפה לשרשור מצולם מהדרום..
(על ההכפלה לא על כביש 40).
מר B.L.. קדימה לעבודה...סר אשבי , הצלחת להפתיע אותי.
האם כבודו לא הבין שמדובר בפרומו לדבר האמיתי ?
תמונה יפה. פרטים?גם לך, סר אשבי .
מעליך. בקרוב השרשור .תמונה יפה. פרטים?
צנק יו!מעליך. בקרוב השרשור .
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.