רכבת ישראל פותחת בהתקפה חזיתית

מצב
הנושא נעול.
כל כך נורא אבל..שלושים מליון

לא לא לא.
לפי תקנות מסילות הברזל, צעידה של עד 5000 מטר על המסילה, אינה נחשבת לצעידה. לפי תקנות מסילות הברזל, ארוע מצער שלא קרה לפחות 10 פעמים באותה שנה, חנשב לארוע שמעולם לא קרה. לפי תקנות מסילות הברזל, איחור של פחות מ-3 שעות אינו נחשב לאיחור ומי שקורא לו בפומבי "איחור" הרי הוא עבריין פלילי ומוציא דיבה.
כל כך נורא אבל..שלושים מליון
"טפשים" בחרו מרצונם החופשי להשתמש באמצעי התחבורה הישראלי ה"כושל" ששמו רכבת בכל הקווים בשנה שעברה. זאת ועוד, קראתי את תגובתו של מנהל פורום חיפה ושאר הגולשים שם והסיגנון לא היה לטעמי בלשון המעטה אבל, החיפאים אין להם כנראה תלונות מיוחדות על הרכבת משום שהשרות בין העיר חיפה לתל אביב ובחזרה מצויין . מסילה כפולה קיימת ומאה (100) רכבות ויותר, גומעות את הדרך ב 45-55 דקות בין בירת גוש דן לבירת הצפון ובחזרה ברמת דיוק טובה של 90%. אז מה הפלא שרוב המשיבים בפורום הצפוני הינם "פרו- ר"י". לכשתוכפל המסילה בין באר שבע לתל אביב ורמת השרות תשתפר פלאים הן בזמן הנסיעה שיתקצר והן בתיגבור מספר הרכבות בתוואי הדרומי רבים מהמלינים על השרות כיום ישנו את דעתם על הרכבת מן הקצה לקצה. ולחלק מהמלינים על השרות הרכבתי מוצע לפעמים לסוע ברכבת, שהרי מן המפורסמות שרבים הממעטים להתלונן כאן נוסעים ברכבת והרבה , ואילו אחרים שמרבים כאן להתלונן על תחלואי הרכבת, ממעטים לסוע (אם בכלל) ברכבת.
 

harhanegev

New member
"30 מיליון" זו סתם אגדת עם,

כל כך נורא אבל..שלושים מליון
"טפשים" בחרו מרצונם החופשי להשתמש באמצעי התחבורה הישראלי ה"כושל" ששמו רכבת בכל הקווים בשנה שעברה. זאת ועוד, קראתי את תגובתו של מנהל פורום חיפה ושאר הגולשים שם והסיגנון לא היה לטעמי בלשון המעטה אבל, החיפאים אין להם כנראה תלונות מיוחדות על הרכבת משום שהשרות בין העיר חיפה לתל אביב ובחזרה מצויין . מסילה כפולה קיימת ומאה (100) רכבות ויותר, גומעות את הדרך ב 45-55 דקות בין בירת גוש דן לבירת הצפון ובחזרה ברמת דיוק טובה של 90%. אז מה הפלא שרוב המשיבים בפורום הצפוני הינם "פרו- ר"י". לכשתוכפל המסילה בין באר שבע לתל אביב ורמת השרות תשתפר פלאים הן בזמן הנסיעה שיתקצר והן בתיגבור מספר הרכבות בתוואי הדרומי רבים מהמלינים על השרות כיום ישנו את דעתם על הרכבת מן הקצה לקצה. ולחלק מהמלינים על השרות הרכבתי מוצע לפעמים לסוע ברכבת, שהרי מן המפורסמות שרבים הממעטים להתלונן כאן נוסעים ברכבת והרבה , ואילו אחרים שמרבים כאן להתלונן על תחלואי הרכבת, ממעטים לסוע (אם בכלל) ברכבת.
"30 מיליון" זו סתם אגדת עם,
כפי שהסברתי כבר שתחילת הדיון. לגבי ההבדלים בין פורום חיפה והקריות לבין הפורום הזה: [1] שם יש קומץ קטן מאוד של אנשים שהגיבו בנושא הרכבת, ופה יש מגיבים ומתדיינים רבים מאוד. [2] שם יש מנהל פורום שמפעיל טרור שרשורי כלפי כל מי שמעיז לחלוק עליו, כאן יש מנהלי פורום שכבר עברו את גיל 18 לא רק בתעודת הזהות, ומסוגלים להבין שלא כולם חייבים להיות בעלי דיעה אחידה.
 

harhanegev

New member
*שתחילת = בתחילת

"30 מיליון" זו סתם אגדת עם,
כפי שהסברתי כבר שתחילת הדיון. לגבי ההבדלים בין פורום חיפה והקריות לבין הפורום הזה: [1] שם יש קומץ קטן מאוד של אנשים שהגיבו בנושא הרכבת, ופה יש מגיבים ומתדיינים רבים מאוד. [2] שם יש מנהל פורום שמפעיל טרור שרשורי כלפי כל מי שמעיז לחלוק עליו, כאן יש מנהלי פורום שכבר עברו את גיל 18 לא רק בתעודת הזהות, ומסוגלים להבין שלא כולם חייבים להיות בעלי דיעה אחידה.
*שתחילת = בתחילת
 
כי"שם" פורום מקומי ו "כאן " דנים בתחבורה.

"30 מיליון" זו סתם אגדת עם,
כפי שהסברתי כבר שתחילת הדיון. לגבי ההבדלים בין פורום חיפה והקריות לבין הפורום הזה: [1] שם יש קומץ קטן מאוד של אנשים שהגיבו בנושא הרכבת, ופה יש מגיבים ומתדיינים רבים מאוד. [2] שם יש מנהל פורום שמפעיל טרור שרשורי כלפי כל מי שמעיז לחלוק עליו, כאן יש מנהלי פורום שכבר עברו את גיל 18 לא רק בתעודת הזהות, ומסוגלים להבין שלא כולם חייבים להיות בעלי דיעה אחידה.
כי"שם" פורום מקומי ו "כאן " דנים בתחבורה.
סעיף 2: מקובל לחלוטין.
 
שטויות במיץ...

כל כך נורא אבל..שלושים מליון
"טפשים" בחרו מרצונם החופשי להשתמש באמצעי התחבורה הישראלי ה"כושל" ששמו רכבת בכל הקווים בשנה שעברה. זאת ועוד, קראתי את תגובתו של מנהל פורום חיפה ושאר הגולשים שם והסיגנון לא היה לטעמי בלשון המעטה אבל, החיפאים אין להם כנראה תלונות מיוחדות על הרכבת משום שהשרות בין העיר חיפה לתל אביב ובחזרה מצויין . מסילה כפולה קיימת ומאה (100) רכבות ויותר, גומעות את הדרך ב 45-55 דקות בין בירת גוש דן לבירת הצפון ובחזרה ברמת דיוק טובה של 90%. אז מה הפלא שרוב המשיבים בפורום הצפוני הינם "פרו- ר"י". לכשתוכפל המסילה בין באר שבע לתל אביב ורמת השרות תשתפר פלאים הן בזמן הנסיעה שיתקצר והן בתיגבור מספר הרכבות בתוואי הדרומי רבים מהמלינים על השרות כיום ישנו את דעתם על הרכבת מן הקצה לקצה. ולחלק מהמלינים על השרות הרכבתי מוצע לפעמים לסוע ברכבת, שהרי מן המפורסמות שרבים הממעטים להתלונן כאן נוסעים ברכבת והרבה , ואילו אחרים שמרבים כאן להתלונן על תחלואי הרכבת, ממעטים לסוע (אם בכלל) ברכבת.
שטויות במיץ...
זה בערך כמו להגיד שחבת החשמל היא חברה מוצלחת כי כולם משתמשים בשירותים שלה.
 
אפילו על קווים אפשר להגיד שהם מוצלחים...

שטויות במיץ...
זה בערך כמו להגיד שחבת החשמל היא חברה מוצלחת כי כולם משתמשים בשירותים שלה.
אפילו על קווים אפשר להגיד שהם מוצלחים...
אחלה חברה קווים. בגלל זה כ"כ הרבה אנשים בפתח תקווה משתמשים בשירותים שלהם.
 

harhanegev

New member
גם החברות הסלולאריות פשוט מדהימות ונפלאות,

אפילו על קווים אפשר להגיד שהם מוצלחים...
אחלה חברה קווים. בגלל זה כ"כ הרבה אנשים בפתח תקווה משתמשים בשירותים שלהם.
גם החברות הסלולאריות פשוט מדהימות ונפלאות,
עובדה שאנשים נשארים נאמנים לאותה חברה בדרך כלל 3 שנים שלמות.
 
לרשות הנוסעים יש אופציה נוספת מצויינת

שטויות במיץ...
זה בערך כמו להגיד שחבת החשמל היא חברה מוצלחת כי כולם משתמשים בשירותים שלה.
לרשות הנוסעים יש אופציה נוספת מצויינת
בקו ת"א חיפה חב' "אגד" שלא לדבר על חברות המוניות המפעילות קוי נוסעים סדירים בדיוק באותו תוואי ובמחיר מוזל . ובכל זאת רבים מאוד בחרו בשרותי ההסעה של ר"י. חברת חשמל? האם יש לכל אזרח קיימת אופציה נוספת קרי, התקנת מחולל חשמלי בביתו כתחליף לשרות של ח"ש.?
 

amit1270

New member
../images/Emo45.gif

לרשות הנוסעים יש אופציה נוספת מצויינת
בקו ת"א חיפה חב' "אגד" שלא לדבר על חברות המוניות המפעילות קוי נוסעים סדירים בדיוק באותו תוואי ובמחיר מוזל . ובכל זאת רבים מאוד בחרו בשרותי ההסעה של ר"י. חברת חשמל? האם יש לכל אזרח קיימת אופציה נוספת קרי, התקנת מחולל חשמלי בביתו כתחליף לשרות של ח"ש.?
 
שכחת לציין שיש פקקים...

לרשות הנוסעים יש אופציה נוספת מצויינת
בקו ת"א חיפה חב' "אגד" שלא לדבר על חברות המוניות המפעילות קוי נוסעים סדירים בדיוק באותו תוואי ובמחיר מוזל . ובכל זאת רבים מאוד בחרו בשרותי ההסעה של ר"י. חברת חשמל? האם יש לכל אזרח קיימת אופציה נוספת קרי, התקנת מחולל חשמלי בביתו כתחליף לשרות של ח"ש.?
שכחת לציין שיש פקקים...
וכן, לכל אזרח קיימת האופציה להתקין מחולל חשמל בביתו. למה לא?
 
טעות ...

כל כך נורא אבל..שלושים מליון
"טפשים" בחרו מרצונם החופשי להשתמש באמצעי התחבורה הישראלי ה"כושל" ששמו רכבת בכל הקווים בשנה שעברה. זאת ועוד, קראתי את תגובתו של מנהל פורום חיפה ושאר הגולשים שם והסיגנון לא היה לטעמי בלשון המעטה אבל, החיפאים אין להם כנראה תלונות מיוחדות על הרכבת משום שהשרות בין העיר חיפה לתל אביב ובחזרה מצויין . מסילה כפולה קיימת ומאה (100) רכבות ויותר, גומעות את הדרך ב 45-55 דקות בין בירת גוש דן לבירת הצפון ובחזרה ברמת דיוק טובה של 90%. אז מה הפלא שרוב המשיבים בפורום הצפוני הינם "פרו- ר"י". לכשתוכפל המסילה בין באר שבע לתל אביב ורמת השרות תשתפר פלאים הן בזמן הנסיעה שיתקצר והן בתיגבור מספר הרכבות בתוואי הדרומי רבים מהמלינים על השרות כיום ישנו את דעתם על הרכבת מן הקצה לקצה. ולחלק מהמלינים על השרות הרכבתי מוצע לפעמים לסוע ברכבת, שהרי מן המפורסמות שרבים הממעטים להתלונן כאן נוסעים ברכבת והרבה , ואילו אחרים שמרבים כאן להתלונן על תחלואי הרכבת, ממעטים לסוע (אם בכלל) ברכבת.
טעות ...
זה לא 30 מיליון נוסעים או "טיפשים" לדבריך אלה 30 מיליון נסיעות ככה שלא מדובר על יותר מ150 אלף נוסעים סה"כ שנוסעים ברכבת ובמשך שנה יש להם 30 מיליון נסיעות והרבה מהם נוסעים מחוסר ברירה למשל חיילים.
 

amit1270

New member
מחוסר ברירה?

טעות ...
זה לא 30 מיליון נוסעים או "טיפשים" לדבריך אלה 30 מיליון נסיעות ככה שלא מדובר על יותר מ150 אלף נוסעים סה"כ שנוסעים ברכבת ובמשך שנה יש להם 30 מיליון נסיעות והרבה מהם נוסעים מחוסר ברירה למשל חיילים.
מחוסר ברירה?
יש אוטובוסים (גם לחיילים!) ויש רכב פרטי (ויש לא מעט שמעדיפים רכבת על פני רכב פרטי). בקיצור - רוב הנוסעים ברכבת עושים זאת מתוך בחירה ושיקול דעת עצמאי.
 
זה כמו להגיד את זה על קווים...

מחוסר ברירה?
יש אוטובוסים (גם לחיילים!) ויש רכב פרטי (ויש לא מעט שמעדיפים רכבת על פני רכב פרטי). בקיצור - רוב הנוסעים ברכבת עושים זאת מתוך בחירה ושיקול דעת עצמאי.
זה כמו להגיד את זה על קווים...
לנסוע באוטובוס זו לא תמיד אופציה טובה, בייחוד בשעות השיא, כשהתנועה לא ממש זזה. ורכב לא לכולם יש, וגם למי שיש - לא תמיד כולם נוסעים לאותו כיוון.
 
בייחוד חיילים...

מחוסר ברירה?
יש אוטובוסים (גם לחיילים!) ויש רכב פרטי (ויש לא מעט שמעדיפים רכבת על פני רכב פרטי). בקיצור - רוב הנוסעים ברכבת עושים זאת מתוך בחירה ושיקול דעת עצמאי.
בייחוד חיילים...
שלרוב נדרשים לנסוע למרחקים ארוכים, ולשבת באוטובוס בינעירוני המון זמן - זה לא הכי נוח, כי מי שבנה את האוטובוס - ציפה שאת הנסיעות הנורא ארוכות של האנשים - יעשו ברכבת.
 

amit1270

New member
לא נוח לחייל המסכן נסיעה באוטובוס?

בייחוד חיילים...
שלרוב נדרשים לנסוע למרחקים ארוכים, ולשבת באוטובוס בינעירוני המון זמן - זה לא הכי נוח, כי מי שבנה את האוטובוס - ציפה שאת הנסיעות הנורא ארוכות של האנשים - יעשו ברכבת.
לא נוח לחייל המסכן נסיעה באוטובוס?
ונסיעה ברכבת "הודית" עדיפה? ובכלל, מה הפינוק הזה? עם הצבא הזה אנחנו אמורים לנצח מלחמות!
 
הא? מה הקשר? על מה אתה מדבר ועל מה אני....

לא נוח לחייל המסכן נסיעה באוטובוס?
ונסיעה ברכבת "הודית" עדיפה? ובכלל, מה הפינוק הזה? עם הצבא הזה אנחנו אמורים לנצח מלחמות!
הא? מה הקשר? על מה אתה מדבר ועל מה אני....
אני דיברתי על איך הרכבת הגיעה לכ"כ הרבה נסיעות בלי לקוחות מרוצים. ובמלחמה לא מנצחים, אבל לא משנה...
 

amit1270

New member
העניין הוא שיש אלטרנטיבות

הא? מה הקשר? על מה אתה מדבר ועל מה אני....
אני דיברתי על איך הרכבת הגיעה לכ"כ הרבה נסיעות בלי לקוחות מרוצים. ובמלחמה לא מנצחים, אבל לא משנה...
העניין הוא שיש אלטרנטיבות
אין כמעט קו רכבת בארץ שאין לו חלופה אוטובוסית סבירה. המציאות היא שהחיילים והאזרחים ממשיכים לנסוע ברכבת, ויותר משנה לשנה, למרות כל הקיטורים שאנחנו שומעים כאן.
 
באמת../images/Emo35.gif

העניין הוא שיש אלטרנטיבות
אין כמעט קו רכבת בארץ שאין לו חלופה אוטובוסית סבירה. המציאות היא שהחיילים והאזרחים ממשיכים לנסוע ברכבת, ויותר משנה לשנה, למרות כל הקיטורים שאנחנו שומעים כאן.
באמת

אז תן לי לספר לך משהו, בשעות השיא - אין לקו ב"ש - ת"א או כפ"ס - ת"א חלופה סבירה. אני נסעתי כל יום מת"א לב"ש, ואחרי כמה ניסיונות באוטובוסים בשעות הבוקר - ראיתי שזה לא הולך. בערב החלופה לב"ש דווקא טובה, אבל בה משתמשים הרבה נוסעים, בד"כ בעמידה, עם אוטובוסים בתדירות גבוהה. לגבי כפ"ס - רחוב ויצמן, כביש 4 ו/או 5 וז'בוטינסקי עושים את שלהם. זמן הנסיעה באוטובוס ברוב שעות האור עולה על שעה. אולי בקו לירושליים יש חלופה טובה. בקווים לחיפה לא נסעתי ואני לא יודע. שאלת את עצמך אי פעם כמה נוסעים יש באוטובוסים בקווים אלו?
 

amit1270

New member
אם כך, הבחירה היא בין רע לגרוע,

באמת

אז תן לי לספר לך משהו, בשעות השיא - אין לקו ב"ש - ת"א או כפ"ס - ת"א חלופה סבירה. אני נסעתי כל יום מת"א לב"ש, ואחרי כמה ניסיונות באוטובוסים בשעות הבוקר - ראיתי שזה לא הולך. בערב החלופה לב"ש דווקא טובה, אבל בה משתמשים הרבה נוסעים, בד"כ בעמידה, עם אוטובוסים בתדירות גבוהה. לגבי כפ"ס - רחוב ויצמן, כביש 4 ו/או 5 וז'בוטינסקי עושים את שלהם. זמן הנסיעה באוטובוס ברוב שעות האור עולה על שעה. אולי בקו לירושליים יש חלופה טובה. בקווים לחיפה לא נסעתי ואני לא יודע. שאלת את עצמך אי פעם כמה נוסעים יש באוטובוסים בקווים אלו?
אם כך, הבחירה היא בין רע לגרוע,
ומסתבר שיש יותר גרוע מהרכבת... אגב, אני דווקא חושב שהרכבת מספקת מענה לא רע בכלל ואפילו טוב מאוד בחלק מהקווים ובמשך רוב הזמן, אבל הרושם המתקבל מחלק מההודעות כאן ומחברי "על הרציף" הוא שהשירות ברכבת הוא הדבר הרע ביותר עלי אדמות. אם אני טועה זה אכן המצב אז יש אלטרנטיבות ואף אחד לא מכריח אף אחד לנסוע ברכבת. אם לא - קצת פרופורציות והבנת המצב והמגבלות הקיימות לא יזיקו. המתקפה הזאת על הרכבת פשוט לא מוצדקת לדעתי.
 
לא מכיר את רוב הקווים...

אם כך, הבחירה היא בין רע לגרוע,
ומסתבר שיש יותר גרוע מהרכבת... אגב, אני דווקא חושב שהרכבת מספקת מענה לא רע בכלל ואפילו טוב מאוד בחלק מהקווים ובמשך רוב הזמן, אבל הרושם המתקבל מחלק מההודעות כאן ומחברי "על הרציף" הוא שהשירות ברכבת הוא הדבר הרע ביותר עלי אדמות. אם אני טועה זה אכן המצב אז יש אלטרנטיבות ואף אחד לא מכריח אף אחד לנסוע ברכבת. אם לא - קצת פרופורציות והבנת המצב והמגבלות הקיימות לא יזיקו. המתקפה הזאת על הרכבת פשוט לא מוצדקת לדעתי.
לא מכיר את רוב הקווים...
יכול להגיד לך שבקו כפ"ס - ת"א היא נותנת מענה סביר+ למרות שהם מתעקשים לא לדווח על איחורים (כמו אתמול שהרכבת לכיוון כפ"ס אחרה בכמעט 20 דקות, ובמשך העשרים דקות האלו בערך כל שתי דקות מנהל התחנה והכריזה המוקלטת הודיעו שהרכבת לכפ"ס תצא מרציף מספר 1) וגם בקו הזה יש לא מעט איחורים של 10 דקות ויותר (מהנסיעות שלי בערך 50%). וכן הבחירה היא בין רע לגרוע, כי אוטובוסים לא יכולים לתת מענה טוב, ודווקא התחבורה האוטובוסית הבינעירונית ממה שאני מכיר היא טובה מאוד. מי שיכול לשפר אותה זה רק המדינה (ע"י הוספת נת"צים וכיו"ב), או הרכבת. אחד הדברים המאוד גרועים ברכבת זה ההתפארות שלהם בזמנים שהם לא יכולים לעמוד בהם. זה קרה בקו באר-שבע = ת"א, גם בקו ירושלים - כפ"ס. וגם היום אני סבור שיש קווים כאלו. זה שתנועת על הרציף היא מוזרה לגמרי, זה סיפור אחד. זה שלידיעות אחרונות יש אובססיה לסיפורי רכבת מפוקפקים, זה סיפור אחר. למרות זאת, הרכבת היא עדיין הרבה פחות מבסדר, והמתקפה של שני אלו לא קשורה לעניין כלל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה