שאלה לדיון אולי היא התקיימה פה

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
../images/Emo127.gif קשה לי להאמין שאגד היו מפעלים

בולשיט ג'קי. ועובדה.
שמאז התחלת הרפורמה, אפילו אגד השתפר. לא מספיק, אבל השתפר.
קשה לי להאמין שאגד היו מפעלים
על דעת עצמם את קו 66 באשדוד והמבין יבין... זוהי רק דוגמית ולא חסרים שיפורים אצל אגד. עד כה רב הרפורמה היתה באגד. אין ספק שכאשר הרפורמה תמשיך להיות בקווים של "דן", אשר עד כה הפריטו רק את קווי בקעת אונו, ישנה סבירות שנראה שיפורים מסויימים גם ב"דן".
 

mister K

New member
ומה יצא מהרפורמה בבקעת אונו?

קשה לי להאמין שאגד היו מפעלים
על דעת עצמם את קו 66 באשדוד והמבין יבין... זוהי רק דוגמית ולא חסרים שיפורים אצל אגד. עד כה רב הרפורמה היתה באגד. אין ספק שכאשר הרפורמה תמשיך להיות בקווים של "דן", אשר עד כה הפריטו רק את קווי בקעת אונו, ישנה סבירות שנראה שיפורים מסויימים גם ב"דן".
ומה יצא מהרפורמה בבקעת אונו?
בזיון אחד גדול! השירות רק הורע שם וזה גם מה שהולך לקרות בפתח תקוה. רק עכשיו תושבי יהוד, אור יהודה וקרית אונו מבינים כמה טוב היה בתקופת דן. בקרוב בפתח תקוה...
 

אורי404

New member
לגבי פ"ת - אתה לא יכול לקבוע לפני

ומה יצא מהרפורמה בבקעת אונו?
בזיון אחד גדול! השירות רק הורע שם וזה גם מה שהולך לקרות בפתח תקוה. רק עכשיו תושבי יהוד, אור יהודה וקרית אונו מבינים כמה טוב היה בתקופת דן. בקרוב בפתח תקוה...
לגבי פ"ת - אתה לא יכול לקבוע לפני
שהם פועלים. סביר להניח שבהתחלה יהיה להם קשה והאוטובוסים יהיו מלאים. מה אחר כך? יש לקוות לטוב. בכל מקרה כתבו שהם רכשו אוטובוסים חדשים רבים. לגבי הרפורמה בבקעת אונו - אני חושב שאתם די מגזימים. אני לא חושב שהם חברה מדהימה או משהו שקרוב לזה. יחד עם זאת אני לא חושב שיש שחור ושיש לבן. אני לא חושב שפה בפורום שונאים את החברה הזו, אלא שיש פה אנשים ש"אוהבים לשנוא" את החברה. חזרה לפ"ת - גם השירות של "דן" בפ"ת הוא לא טוב בלשון המעטה. כך שאם לא תועיל הרפורמה, היא לא אמורה להזיק. למה אני חושב שעיש סיכוי שבכל זאת ייצא משהו טוב ברפורמה הזו? אני חושב, כי יש סיכוי שאחרי שהקווים הפנימיים יעברו ל"קווים", "דן" יתגברו את קווי פ"ת-ת"א, כמו 50, 51, 66, 82 ועוד. הרי לפני כמה ימים כתבו שיש מחסור ביותר ממאה נהגים. עכשיו, לאחר הרפורמה יהיה איפה לשבץ נהגים ואוטובוסים והקווים שכתבתי, הם קווים שדרושים בדחיפות תגבור. אולי, גם ב"דן" ישפרו קווים ויוסיפו קווים חדשים. זוהי הסיבה שאני חושב שהרפורמה לא תזיק.
 

mister K

New member
מאחר ומדובר באותה חברה ובאותו אזור

לגבי פ"ת - אתה לא יכול לקבוע לפני
שהם פועלים. סביר להניח שבהתחלה יהיה להם קשה והאוטובוסים יהיו מלאים. מה אחר כך? יש לקוות לטוב. בכל מקרה כתבו שהם רכשו אוטובוסים חדשים רבים. לגבי הרפורמה בבקעת אונו - אני חושב שאתם די מגזימים. אני לא חושב שהם חברה מדהימה או משהו שקרוב לזה. יחד עם זאת אני לא חושב שיש שחור ושיש לבן. אני לא חושב שפה בפורום שונאים את החברה הזו, אלא שיש פה אנשים ש"אוהבים לשנוא" את החברה. חזרה לפ"ת - גם השירות של "דן" בפ"ת הוא לא טוב בלשון המעטה. כך שאם לא תועיל הרפורמה, היא לא אמורה להזיק. למה אני חושב שעיש סיכוי שבכל זאת ייצא משהו טוב ברפורמה הזו? אני חושב, כי יש סיכוי שאחרי שהקווים הפנימיים יעברו ל"קווים", "דן" יתגברו את קווי פ"ת-ת"א, כמו 50, 51, 66, 82 ועוד. הרי לפני כמה ימים כתבו שיש מחסור ביותר ממאה נהגים. עכשיו, לאחר הרפורמה יהיה איפה לשבץ נהגים ואוטובוסים והקווים שכתבתי, הם קווים שדרושים בדחיפות תגבור. אולי, גם ב"דן" ישפרו קווים ויוסיפו קווים חדשים. זוהי הסיבה שאני חושב שהרפורמה לא תזיק.
מאחר ומדובר באותה חברה ובאותו אזור
אפשר לנחש מה יקרה גם בפתח תקוה. גם בבקעת אונו התלוננו בזמנו שהשירות של דן לא מזהיר, וכיום הם אוכלים אותה בגדול עם קווים. להזכירך, עם כניסת "קווים" לבקעת אונו רכשה החברה 100 מכונות חדשות והעתיד נראה מזהיר. כיום, כמעט שנתיים וחצי אחרי, ותראה איזה בזיון הולך שם! אם היה מדובר כיום בחברה אחרת שנכנסת לפתח תקוה, לא הייתי אומר את זה. קווים כבר פסולים אצלי בכל תחום! באשר לקווי פ"ת-ת"א, נחכה ונראה...
 

אורי404

New member
רתם, אתה בעצמך כותב: "גם בבקעת אונו

מאחר ומדובר באותה חברה ובאותו אזור
אפשר לנחש מה יקרה גם בפתח תקוה. גם בבקעת אונו התלוננו בזמנו שהשירות של דן לא מזהיר, וכיום הם אוכלים אותה בגדול עם קווים. להזכירך, עם כניסת "קווים" לבקעת אונו רכשה החברה 100 מכונות חדשות והעתיד נראה מזהיר. כיום, כמעט שנתיים וחצי אחרי, ותראה איזה בזיון הולך שם! אם היה מדובר כיום בחברה אחרת שנכנסת לפתח תקוה, לא הייתי אומר את זה. קווים כבר פסולים אצלי בכל תחום! באשר לקווי פ"ת-ת"א, נחכה ונראה...
רתם, אתה בעצמך כותב: "גם בבקעת אונו
התלוננו בזמנו שהשירות של דן לא מזהיר", מה שמראה ש"דן" לא היו שם עד כדי כך טובים. אז היה פה פאק במכרז או באכיפה. אבל באופן כללי, מצב הרפומה עם כל מגרעותיו עדיף על מצב המונופולים שהיה קודם לכן. באשר לקווי פ"ת-ת"א - נחיה ונראה - כבר כתבתי למעלה יותר. נקווה לשיפור. יחד עם זאת, ברפורמה הזו יש הזדמנות ל"דן" להתחרות עם חברת בת באיזורים אחרים, שהם לא פעלו קודם לכן.
 
אנשים תמיד מתלוננים, אורי

רתם, אתה בעצמך כותב: "גם בבקעת אונו
התלוננו בזמנו שהשירות של דן לא מזהיר", מה שמראה ש"דן" לא היו שם עד כדי כך טובים. אז היה פה פאק במכרז או באכיפה. אבל באופן כללי, מצב הרפומה עם כל מגרעותיו עדיף על מצב המונופולים שהיה קודם לכן. באשר לקווי פ"ת-ת"א - נחיה ונראה - כבר כתבתי למעלה יותר. נקווה לשיפור. יחד עם זאת, ברפורמה הזו יש הזדמנות ל"דן" להתחרות עם חברת בת באיזורים אחרים, שהם לא פעלו קודם לכן.
אנשים תמיד מתלוננים, אורי
אתה לא יודע את זה כבר? הם אף פעם לא יודו שמשהו טוב, אלא רק הרבה אחרי שהוא כבר לא בידם, בדיוק כמו השירות של דן בבקעת אונו. כל ניסיון, אגב, להשוות בין השירות העירוני בפ"ת כיום, לזה שיתנהל החל מחודש מרץ או אפריל שנה הבאה לא יהיה הוגן, מאחר ומערך הקווים כולו ישתנה.
 

mister K

New member
../images/Emo45.gif

אנשים תמיד מתלוננים, אורי
אתה לא יודע את זה כבר? הם אף פעם לא יודו שמשהו טוב, אלא רק הרבה אחרי שהוא כבר לא בידם, בדיוק כמו השירות של דן בבקעת אונו. כל ניסיון, אגב, להשוות בין השירות העירוני בפ"ת כיום, לזה שיתנהל החל מחודש מרץ או אפריל שנה הבאה לא יהיה הוגן, מאחר ומערך הקווים כולו ישתנה.

תאמין לי שבבקעת אונו מתגעגעים עכשיו נושאות לשירות ה"לא משהו" של דן.
 
אגב, נראה לי שכדאי להוסיף לקזינו


תאמין לי שבבקעת אונו מתגעגעים עכשיו נושאות לשירות ה"לא משהו" של דן.
אגב, נראה לי שכדאי להוסיף לקזינו
הימור על "כמה זמן יחזיק מעמד הקו הפנימי החדש בקרית אונו?". אני מהמר על שנה לכל היותר...
 

mucool2

New member
אמנם יש אנשים שהם קוטרים מקצועיים

אנשים תמיד מתלוננים, אורי
אתה לא יודע את זה כבר? הם אף פעם לא יודו שמשהו טוב, אלא רק הרבה אחרי שהוא כבר לא בידם, בדיוק כמו השירות של דן בבקעת אונו. כל ניסיון, אגב, להשוות בין השירות העירוני בפ"ת כיום, לזה שיתנהל החל מחודש מרץ או אפריל שנה הבאה לא יהיה הוגן, מאחר ומערך הקווים כולו ישתנה.
אמנם יש אנשים שהם קוטרים מקצועיים
ושום דבר לא ירַצה אותם, אבל הרוב לא מתלוננים סתם. אם היו תלונות על השירות של "דן" בבקעת אונו, כנראה היתה להן הצדקה. זה לא אומר שמה שיש שם היום עדיף, אבל אני לא יודע נכון גם שלא היה מקום לשיפור מלכתחילה וש"דן" עשו שם עבודה טובה.
 

mucool2

New member
"לא יודע נכון"=>"לא יודע אם נכון"

אמנם יש אנשים שהם קוטרים מקצועיים
ושום דבר לא ירַצה אותם, אבל הרוב לא מתלוננים סתם. אם היו תלונות על השירות של "דן" בבקעת אונו, כנראה היתה להן הצדקה. זה לא אומר שמה שיש שם היום עדיף, אבל אני לא יודע נכון גם שלא היה מקום לשיפור מלכתחילה וש"דן" עשו שם עבודה טובה.
"לא יודע נכון"=>"לא יודע אם נכון"
 

אורי404

New member
אכן.

אמנם יש אנשים שהם קוטרים מקצועיים
ושום דבר לא ירַצה אותם, אבל הרוב לא מתלוננים סתם. אם היו תלונות על השירות של "דן" בבקעת אונו, כנראה היתה להן הצדקה. זה לא אומר שמה שיש שם היום עדיף, אבל אני לא יודע נכון גם שלא היה מקום לשיפור מלכתחילה וש"דן" עשו שם עבודה טובה.
אכן.
 
האנציקלופדיה הזו לא ממש רצינית

דרך אגב הרגע נכנסתי לויקפדיה
והקשתי את הערך אגד ודן והם קואפרטיבים, אז הקשתי את הערך קואפרטיב על מנת לקבל תמונה עוד יותר מדוייקת, למרות שבעיקרון אני יודע מה זה. וההסבר היה, חברה אשר נשלטת ע"י חבריה, אם ככה זאת באמת חברה פרטית אז לא הבנתי מדוע קוראים לרפורמה של משרד התחבורה הפרטה, שלמעשה מדובר בחברה פרטית.
האנציקלופדיה הזו לא ממש רצינית
לחובבי רכבות ו/או אוטובוסים. רבים מאוד מערכיה דורשים תיקונים מהותיים. היא מאוד חובבנית...מצאתי מאות טעויות שם במהלך הזמן... העסק גם לא מעודכן במיוחד ודרושות אלפי שעות עבודה להביא אותה למצב מקצועי...אני לא הייתי מסתמך על מסמך כה חובבני....
 

mucool2

New member
אתה יכול לשפר אותו בעצמך!

האנציקלופדיה הזו לא ממש רצינית
לחובבי רכבות ו/או אוטובוסים. רבים מאוד מערכיה דורשים תיקונים מהותיים. היא מאוד חובבנית...מצאתי מאות טעויות שם במהלך הזמן... העסק גם לא מעודכן במיוחד ודרושות אלפי שעות עבודה להביא אותה למצב מקצועי...אני לא הייתי מסתמך על מסמך כה חובבני....
אתה יכול לשפר אותו בעצמך!
 
בשמחה, אך אין לי זמן. זה פרוייקט ענ

אתה יכול לשפר אותו בעצמך!
בשמחה, אך אין לי זמן. זה פרוייקט ענ
ענק לשנים רבות. כל האנציקלופדייה ההיא חייבת לעבור שידרוגים עצומים. בכל פעם, אני מתאכזב ממנה מחדש אך הפסקתי להתייחס אליה כאל מסמך שאפשר לעבוד איתו.
 

kobiz99

New member
כי יושבים שם אנשים שלא קראו

דרך אגב הרגע נכנסתי לויקפדיה
והקשתי את הערך אגד ודן והם קואפרטיבים, אז הקשתי את הערך קואפרטיב על מנת לקבל תמונה עוד יותר מדוייקת, למרות שבעיקרון אני יודע מה זה. וההסבר היה, חברה אשר נשלטת ע"י חבריה, אם ככה זאת באמת חברה פרטית אז לא הבנתי מדוע קוראים לרפורמה של משרד התחבורה הפרטה, שלמעשה מדובר בחברה פרטית.
כי יושבים שם אנשים שלא קראו
ההסבר במילון ולא מבינים משמעות המילה.
 

kobiz99

New member
נדמה לי שהתשובה לא מלאה

אי אפשר להפריט את אגד ודן כי הן
חברות פרטיות....!!!!
נדמה לי שהתשובה לא מלאה
אגד עדיין קואפרטיב ושייך לחברים בעלי מניה נדמה שבדן המצב שונה בשנים האחרונות והם חב' בע"מ הפרטה זה שהממשלה מוכרת חלקה לפרטיים לא אגד ולא דן שיכים לממשלה מה שכן עושה הממשלה מעבירה זכיונות לקווי מפעיל במכרז קובי
 

iba90

New member
אם ההפרטה תגרום....

שאלה לדיון אולי היא התקיימה פה
כבר בעבר, אבל בעקבות כתבה של שרון קדמי מהארץ חשבתי להעלות אותה שוב. האם לדעתכם זה יהיה טוב להפריט את רכבת ישראל וחברות כגון דן ואגד.
אם ההפרטה תגרום....
לירידה ברמת השירות ואוטובוסים מעפנים כמו של קווים מצידי שיהיו בארץ רק אגד ודן ולא צריך להפריט שום דבר
 

kobiz99

New member
ואתה תשלם כל מחיר שתתבקש.

אם ההפרטה תגרום....
לירידה ברמת השירות ואוטובוסים מעפנים כמו של קווים מצידי שיהיו בארץ רק אגד ודן ולא צריך להפריט שום דבר
ואתה תשלם כל מחיר שתתבקש.
בלונדון עדיין נוסעים בגרוטאות ונדמה לי שהשירות שם יותר טוב אבל זאת רק הרגשתי האישית לא משהוא בדוק
 
בלונדון הולכים להפטר מהגרוטאות

ואתה תשלם כל מחיר שתתבקש.
בלונדון עדיין נוסעים בגרוטאות ונדמה לי שהשירות שם יותר טוב אבל זאת רק הרגשתי האישית לא משהוא בדוק
בלונדון הולכים להפטר מהגרוטאות
בקרוב. האוטובוס מדגם RM, שהוא הסמל של לונדון, יסיים בסוף השבוע הקרוב את שירותו הסדיר אחרי 51 שנים מאז שיוצר לראשונה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה