תשתית לקישורים שונים

אמיר.

New member
גילי נאות

אם אינני מתבלבל הגברת מלר פעילה בארגון אנטי דתי קיצוני (היה להם איזה סכסוך מפורסם עם בן שנהיה חרדי) ככה שלקרוא ממנה על מעמד האישה ביהדות... זה כמו לקרוא מאמר של אחמד טיבי על הציונות ההרצלאינית או מאמר של כהנא על ההיסטוריה של ערבי א``י. --------------- מותר להציע מקורות טובים יותר ???
 

טל קר

New member
אתה מתבלבל, אתה ודאי מתכוון

לאתר חופש ולעמותת עלה שהיא חברה בהם, אבל לא מדובר בארגון אנטי דתי קיצוני. למיטב זכרוני גם לא מדובר בגברת אלא בד``ר. ולד``ר צופיה מלר מידע רב על הנושא, דווקא בגלל שהיה לה סכסוך עם בן שחזר בתשובה. היא ובעלה, דן מלר, הוציאו שני ספרים בנושא - ציידי הנפשות, ושד חוזר מאפלה (אם איני טועה) אחד על הטיעונים של המחזירים בתשובה וכיצד מתמודדים איתם, והשני על סיפורי קריעת משפחות כתוצאה מחזרה בתשובה של בן משפחה מתוך קבוצת תמיכה. אגב, לא הייתי מזלזלת בידע של ד``ר אחמד טיבי בכל הנוגע לישראל, ואין לי ספק שהוא רב מהידע של הרבה ד``ר יהודים בכל הנוגע לערבים. להפך, כשמרגישים שנאבקים במשהו, אוספים הרבה מידע על מה שנאבקים בו. כך שאני סומכת על הגישה הביקורתית של ד``ר צופיה מלר יותר מהגישה המעלימת עין של הרבה רבנים גברים שצמחו מתוך המערכת.
 

טל קר

New member
נ.ב. לד``ר צופיה מלר ידע רב

ביהדות (אגב גם לשולמית אלוני החילונית יש ידע רב ביהדות) וניתן לקרוא באתר חופש מדי פעם ניתוחים שלה לפרשת השבוע מנקודת מבט חילונית ביקורתית.
 

אמיר.

New member
אני אשאר מנומס.

1. לא הייתי מודע למעמדה האקדמי של ד``ר מלר ואני תמה אם הוא רלוונטי כאן. 2. עם כל הכבוד לשולמית אלוני ולד``ר מלר, אני מוחה על העלבון שבהבאת מידע על מעמד האישה ביהדות דווקא מגורמים עוינים. כן עוינים. למה לא תביאי מקור של אישה שומרת מצוות שכתבה בענין ?? במציאות לא חסרות תלמידות חכמות - זה שאולי הן לא און ליין אינו מצדיק את הסתרתן. 3. ואם כבר - אז נא לכתוב `מעמד האישה ביהדות - היבט לא דתי`. 4. הצחקתני... אם זה לא אנטי דתי קיצוני - מי כן ?
 

טל קר

New member
אתר חופש אינו אתר אנטי דתי

קיצוני. למה אתה קורא ארגון אנטי דתי לא קיצוני? בנוגע למעמדה האקדמי, הוא תמיד רלוונטי. ובנוגע לעלבון, כפי שציינתי בהודעתי הקודמת בנוגע לארגוני נשים בעד השלום, כל דבר העוסק בנושאים שציינתי בהודעה ההיא, יתקבל כאן בברכה. אנא, במקום לתקוף את האדם - מעמדה האקדמי, ואת מקורה, נסה להתיחס לעמדתה. אם היא ציטטה באופן שגוי לדעתך, אם היא הביאה פסוק שאיננו בנמצא וכדומה, נשמח לדעת על כך, ואף נוכל ליצור עימה קשר לקבל תגובתה. בקיצור, נא להתיחס לגופו של ענין ולא לגופו של אדם.
 

אמיר.

New member
ברשותך...

גם תגובה כאן .. תגרור את הפורום מהנושא. בכל מקרה - אני עומד על כך שראוי לידע את הציבור מיהי כותבת המאמר. הבהרות נוספות - בדואל. ----------- די לשרשורים :)
 

טל קר

New member
למיטב ידיעתי זה מפורט בתחילת

המאמר, יחד עם הפורום בו ההרצאה ניתנה (פורום מרץ). אבל השרת של האתר נפל כנראה כי זה לא מופיע לי עכשיו, אני אברר זאת בבוקר. אני מקווה שפסלת את דעתה של ד``ר צופיה מלר * אחרי * שקראת את המאמר...
 

Boojie

New member
למה שטל כן תביא מאמרים כאלה?

טל מאמינה בדרך מסוימת. כמובן שהיא תביא מאמרים הקשורים לאמונות שלה. אתה מאמין בדרך אחרת? תביא *אתה* מאמרים אחרים, שמחזקים את עמדתך. אתה לא יכול לצפות ולדרוש מטל שתביא מאמרים שמנוגדים לעמדתה. זה פשוט חסר הגיון.
 

טל קר

New member
הי בוג`י, אני יותר קדושה ממה שאת

חושבת שאני... אני מביאה כל מאמר שנופל לי לידיים שקשור לנשים, לא קשור אם זה כן קשור לעמדתי או לא קשור לעמדתי, כי אני מביאה את זה לא בתור דעתי או בתור משפט חיווי, אלא כמשהו לדון בו.
 

טל קר

New member
שוביניזם במערכת הבריאות בישראל

לצערי קישור זה ארוך מכדי להוסיף אותו כקישור, ויש צורך לעשות קאט אנד פייסט לכתוב: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml;$sessionid$KMK3BJQAABGBDLAUAUCSF3VMCQCQMI5G?itemNo=45423&contrassID=2&subContrassID=11&sbSubContrassID=0&listSrc=Y
 
למעלה