בהכפלת הקו לוד נען אמורה לקום תחנת

מצב
הנושא נעול.
שבי, אכן בעבר תוכנן להקים תחנת רכבת

בהכפלת הקו לוד נען אמורה לקום תחנת
רכבת נוספת ברמלה(כבר קיימת שם אחת למיטב ידיעתי) מישהו יודע מה המיקום המדוייק שהיא אמורה להיות? הכפלת המסילה ,יישור התוואי והקמת תחנת רכבת ברמלה. אורך התוואי : 10.5 ק"מ.
שבי, אכן בעבר תוכנן להקים תחנת רכבת
נוספת ברמלה, מערבית לתחנה הנוכחית ייתכן בכלל על תוואי לוד-רחובות בקטע שבין לוד לבאר יעקב התחנה הקיימת בק"מ 21.7 תשודרג במהלך ההכפלה של מסילת הברזל בין לוד לב"ש, כולל מעבר לרציף 2 שיוקם במקום. ההצעה להקים תחנה נוספת הוכנסה להקפאה עמוקה ויתכן שבוטלה בשקט בשקט. אין לי נ.צ מדוייק של מיקום התחנה למעט כוון כללי . כדאי שתפנה למהנדס העיר רמלה או לר"י לקבלת מידע נוסף.
 
../images/Emo51.gifרבה לך מייקל...

שבי, אכן בעבר תוכנן להקים תחנת רכבת
נוספת ברמלה, מערבית לתחנה הנוכחית ייתכן בכלל על תוואי לוד-רחובות בקטע שבין לוד לבאר יעקב התחנה הקיימת בק"מ 21.7 תשודרג במהלך ההכפלה של מסילת הברזל בין לוד לב"ש, כולל מעבר לרציף 2 שיוקם במקום. ההצעה להקים תחנה נוספת הוכנסה להקפאה עמוקה ויתכן שבוטלה בשקט בשקט. אין לי נ.צ מדוייק של מיקום התחנה למעט כוון כללי . כדאי שתפנה למהנדס העיר רמלה או לר"י לקבלת מידע נוסף.
רבה לך מייקל...
יש צפי חדש לסיום העבודות על באר שבע לוד כולו? ולוד נען בפרט(ע"פ אתר הרכבת 2008)?
 

mucool2

New member
המיקום הנוכחי ממש טוב לדעתי

שבי, אכן בעבר תוכנן להקים תחנת רכבת
נוספת ברמלה, מערבית לתחנה הנוכחית ייתכן בכלל על תוואי לוד-רחובות בקטע שבין לוד לבאר יעקב התחנה הקיימת בק"מ 21.7 תשודרג במהלך ההכפלה של מסילת הברזל בין לוד לב"ש, כולל מעבר לרציף 2 שיוקם במקום. ההצעה להקים תחנה נוספת הוכנסה להקפאה עמוקה ויתכן שבוטלה בשקט בשקט. אין לי נ.צ מדוייק של מיקום התחנה למעט כוון כללי . כדאי שתפנה למהנדס העיר רמלה או לר"י לקבלת מידע נוסף.
המיקום הנוכחי ממש טוב לדעתי
בצמוד לתחנה המרכזית.
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif מיקום מצוין. אין שום טעם לבנות

המיקום הנוכחי ממש טוב לדעתי
בצמוד לתחנה המרכזית.
מיקום מצוין. אין שום טעם לבנות
תחנה במקום אחר .כל זאת בהנחה שימצא פתרון למבני המגורים שבסמוך לתחנה הקיימת.
 

mucool2

New member
גם אם יזיזו את התחנה

מיקום מצוין. אין שום טעם לבנות
תחנה במקום אחר .כל זאת בהנחה שימצא פתרון למבני המגורים שבסמוך לתחנה הקיימת.
גם אם יזיזו את התחנה
(מה שלא נראה לי סביר), יהיה צורך לפנות את הבית הלא-חוקי שממש נוגע במסילה הבודדת. אחרת יהיה קשה גם להכפיל.
 

בועז ל

New member
דעתי כדעתך. רק שלא יתברר לנו

גם אם יזיזו את התחנה
(מה שלא נראה לי סביר), יהיה צורך לפנות את הבית הלא-חוקי שממש נוגע במסילה הבודדת. אחרת יהיה קשה גם להכפיל.
דעתי כדעתך. רק שלא יתברר לנו
לבסוף - בהנחה ששאר הבעיות נפתרו- שהבית המזופת הזה תוקע את כל הפרויקט.
 

אורי404

New member
תודה מייקל ותודה על הדיווח על גני

שבי, אכן בעבר תוכנן להקים תחנת רכבת
נוספת ברמלה, מערבית לתחנה הנוכחית ייתכן בכלל על תוואי לוד-רחובות בקטע שבין לוד לבאר יעקב התחנה הקיימת בק"מ 21.7 תשודרג במהלך ההכפלה של מסילת הברזל בין לוד לב"ש, כולל מעבר לרציף 2 שיוקם במקום. ההצעה להקים תחנה נוספת הוכנסה להקפאה עמוקה ויתכן שבוטלה בשקט בשקט. אין לי נ.צ מדוייק של מיקום התחנה למעט כוון כללי . כדאי שתפנה למהנדס העיר רמלה או לר"י לקבלת מידע נוסף.
תודה מייקל ותודה על הדיווח על גני
אביב. האם התחנה הנוספת של רמלה הייתה אמורה להיות ליד שטח מגורים או מרכז תעסוקה או שיותר בסגנון של תחנה ב"שומקום"?
 
האם יש למישהו הערכות ...

בהכפלת הקו לוד נען אמורה לקום תחנת
רכבת נוספת ברמלה(כבר קיימת שם אחת למיטב ידיעתי) מישהו יודע מה המיקום המדוייק שהיא אמורה להיות? הכפלת המסילה ,יישור התוואי והקמת תחנת רכבת ברמלה. אורך התוואי : 10.5 ק"מ.
האם יש למישהו הערכות ...
לא זמן מדוייק לגבי סיום ההכפלה של הקו לבאר שבע? מישהו ניסה לשאול גורמים ברכבת וגם קיבל תשובות מפורטות?
 

בועז ל

New member
שבי , אין הערכות וגם לא יכולות

האם יש למישהו הערכות ...
לא זמן מדוייק לגבי סיום ההכפלה של הקו לבאר שבע? מישהו ניסה לשאול גורמים ברכבת וגם קיבל תשובות מפורטות?
שבי , אין הערכות וגם לא יכולות
להיות כל עוד לא באו על פתרונן שתי הבעיות העיקריות. 1. "כנופיית נען" והמאבק המשפטי שהיא מנהלת נגד העבודות. 2.רשות העתיקות שטרם שחררה את הקרקע. כידוע לך מתקיימות חפירות הצלה באיזור תחנת נען ובסמוך לתחנת רמלה. לגבי רמלה , יתכן שהקרקע כבר שוחררה , אך הדבר עדיין טעון בדיקה מצידי. באשר לתחנת רמלה - אם אכן מדובר בהרחבת התחנה הקיימת , אזי צפויה לנו בעייה לא פשוטה לגרום להתאיידותם של מבני מגורים, חוקיים או שלא, בקרבה מיידית למסילה.להערכתי , זו תהיה זירה סוערת והיה ולא ימצא פתרון הנדסי אחר כלשהו.
 

urilei

New member
כנופייה או לא כנופייה

שבי , אין הערכות וגם לא יכולות
להיות כל עוד לא באו על פתרונן שתי הבעיות העיקריות. 1. "כנופיית נען" והמאבק המשפטי שהיא מנהלת נגד העבודות. 2.רשות העתיקות שטרם שחררה את הקרקע. כידוע לך מתקיימות חפירות הצלה באיזור תחנת נען ובסמוך לתחנת רמלה. לגבי רמלה , יתכן שהקרקע כבר שוחררה , אך הדבר עדיין טעון בדיקה מצידי. באשר לתחנת רמלה - אם אכן מדובר בהרחבת התחנה הקיימת , אזי צפויה לנו בעייה לא פשוטה לגרום להתאיידותם של מבני מגורים, חוקיים או שלא, בקרבה מיידית למסילה.להערכתי , זו תהיה זירה סוערת והיה ולא ימצא פתרון הנדסי אחר כלשהו.
כנופייה או לא כנופייה
ברור שזה נראה מסריח שחבורה של כמה עשרות תושבים תוקעים פרוייקט עם חשיבות לאומית אדירה, אבל בוא תנסה לראות גם את הצד השני. הייתי לפני כשבועיים ביישוב בוסתן הגליל (גם תוקע הכפלה של קו עם טיעונים די דומים, אם כי לדעתי הכפלה קצת פחות חשובה מנען אך גם חשובה). אתה פשוט צריך לראות איך היישוב הוא פנינת טבע ירוקה ושקטה, ובאמצע היישוב הכפרי שואגים קטרי BOBO, ומה שבעצם רוצים זה להגדיל את התדירות עם מסילה נוספת, ומכאן ברור מאוד מאיפה התנגדות התושבים. הלכתי לי על שביל הכניסה ליישוב ופתאום בלי קשר לחיים אתה רואה באמצע הירוק מפגש מסילת ברזל עם שומר עם אפוד זוהר וכיסא (בדיוק כזה כמו שאתה רגיל לראות באיזה דרך עפר מפוייחת בלוד), ורכבות נוסעות הלוך ושוב. גם מיגון אקוסטי מוצלח ככל שיהיה איננו פתרון עבור יישוב כזה. אפילו אם תאורתית יעלים לחלוטין את מטרד הרעש, מדובר בחצייה לשניים של יישוב קטן ושקט. הפתרונות האפשריים היחידים הוא שיקוע מסילה שיהיה באמת נמוך והקמת גשרונים חביבים וכפריים מעליו, או הפיכת הקטע הזה לתת קרקעי ממש (משהו כמו קילומטר וחצי בהתחשב בעובדה שצריך להיכנס מתחת לאדמה קצת לפני היישוב ולצאת קצת אחריו). ורכבת ישראל מה לעשות - לא מתלהבת לממן. רק מה שחשוב שתבין שהרבה פעמים הטענות האלה הם לא סתם נסיון של כמה תושבים לסחוט כספים מהמדינה (כמו שאולי יקרה בקרוב עם הרכבת הקלה הבעל"ט), אלא בעיות אמיתיות שהתושבים רוצים להן פתרונות.
 

קובי לו

New member
בוסתן הגליל הוא אכן מקרה יוצא דופן

כנופייה או לא כנופייה
ברור שזה נראה מסריח שחבורה של כמה עשרות תושבים תוקעים פרוייקט עם חשיבות לאומית אדירה, אבל בוא תנסה לראות גם את הצד השני. הייתי לפני כשבועיים ביישוב בוסתן הגליל (גם תוקע הכפלה של קו עם טיעונים די דומים, אם כי לדעתי הכפלה קצת פחות חשובה מנען אך גם חשובה). אתה פשוט צריך לראות איך היישוב הוא פנינת טבע ירוקה ושקטה, ובאמצע היישוב הכפרי שואגים קטרי BOBO, ומה שבעצם רוצים זה להגדיל את התדירות עם מסילה נוספת, ומכאן ברור מאוד מאיפה התנגדות התושבים. הלכתי לי על שביל הכניסה ליישוב ופתאום בלי קשר לחיים אתה רואה באמצע הירוק מפגש מסילת ברזל עם שומר עם אפוד זוהר וכיסא (בדיוק כזה כמו שאתה רגיל לראות באיזה דרך עפר מפוייחת בלוד), ורכבות נוסעות הלוך ושוב. גם מיגון אקוסטי מוצלח ככל שיהיה איננו פתרון עבור יישוב כזה. אפילו אם תאורתית יעלים לחלוטין את מטרד הרעש, מדובר בחצייה לשניים של יישוב קטן ושקט. הפתרונות האפשריים היחידים הוא שיקוע מסילה שיהיה באמת נמוך והקמת גשרונים חביבים וכפריים מעליו, או הפיכת הקטע הזה לתת קרקעי ממש (משהו כמו קילומטר וחצי בהתחשב בעובדה שצריך להיכנס מתחת לאדמה קצת לפני היישוב ולצאת קצת אחריו). ורכבת ישראל מה לעשות - לא מתלהבת לממן. רק מה שחשוב שתבין שהרבה פעמים הטענות האלה הם לא סתם נסיון של כמה תושבים לסחוט כספים מהמדינה (כמו שאולי יקרה בקרוב עם הרכבת הקלה הבעל"ט), אלא בעיות אמיתיות שהתושבים רוצים להן פתרונות.
בוסתן הגליל הוא אכן מקרה יוצא דופן
בקיבוץ נען המסילה לא חוצה את הקיבוץ הפסטורלי באמצע, לא מהווה שום הפרעה אמיתית (פסיכולוגית או פיסית) לאף אחד. להבדיל מהמצב בבוסתן הגליל. לכן, התנגדות קיבוץ נען להכפלה היא התנגדות לא לגיטימית (ומעניין את שערות חריץ ישבני האם ההתנגדות היא לגאלית או לא. לגיטימית היא באבו אבוה מאוד מאוד ל-א).
 

אורי404

New member
שלא לדבר על מה שקורה לא רחוק מנען.

בוסתן הגליל הוא אכן מקרה יוצא דופן
בקיבוץ נען המסילה לא חוצה את הקיבוץ הפסטורלי באמצע, לא מהווה שום הפרעה אמיתית (פסיכולוגית או פיסית) לאף אחד. להבדיל מהמצב בבוסתן הגליל. לכן, התנגדות קיבוץ נען להכפלה היא התנגדות לא לגיטימית (ומעניין את שערות חריץ ישבני האם ההתנגדות היא לגאלית או לא. לגיטימית היא באבו אבוה מאוד מאוד ל-א).
שלא לדבר על מה שקורה לא רחוק מנען.
לא מובן לי משהו: לפי מה שכותבים המגורים ליד תחנת רמלה אינם חוקיים. מסילת הרכבת ליד אמורה להיות חוקית והיא פועלת כבר שנים רבות. תחנת רמלה גם אמורה להיות חוקית. מדוע פשוט מאוד לא להעיף את התושבים? עם כל הכבוד והרגישות, הם גרים במגורים לא חוקיים ולדעתי לא אמורים "להתחשב" בעבריינים וכן מי שלא גר במגורים חוקיים הוא במלים אלו ואחרות עבריין.
 

בועז ל

New member
יש הגיון בדבריך, אבל יש לקחת בחשבון

כנופייה או לא כנופייה
ברור שזה נראה מסריח שחבורה של כמה עשרות תושבים תוקעים פרוייקט עם חשיבות לאומית אדירה, אבל בוא תנסה לראות גם את הצד השני. הייתי לפני כשבועיים ביישוב בוסתן הגליל (גם תוקע הכפלה של קו עם טיעונים די דומים, אם כי לדעתי הכפלה קצת פחות חשובה מנען אך גם חשובה). אתה פשוט צריך לראות איך היישוב הוא פנינת טבע ירוקה ושקטה, ובאמצע היישוב הכפרי שואגים קטרי BOBO, ומה שבעצם רוצים זה להגדיל את התדירות עם מסילה נוספת, ומכאן ברור מאוד מאיפה התנגדות התושבים. הלכתי לי על שביל הכניסה ליישוב ופתאום בלי קשר לחיים אתה רואה באמצע הירוק מפגש מסילת ברזל עם שומר עם אפוד זוהר וכיסא (בדיוק כזה כמו שאתה רגיל לראות באיזה דרך עפר מפוייחת בלוד), ורכבות נוסעות הלוך ושוב. גם מיגון אקוסטי מוצלח ככל שיהיה איננו פתרון עבור יישוב כזה. אפילו אם תאורתית יעלים לחלוטין את מטרד הרעש, מדובר בחצייה לשניים של יישוב קטן ושקט. הפתרונות האפשריים היחידים הוא שיקוע מסילה שיהיה באמת נמוך והקמת גשרונים חביבים וכפריים מעליו, או הפיכת הקטע הזה לתת קרקעי ממש (משהו כמו קילומטר וחצי בהתחשב בעובדה שצריך להיכנס מתחת לאדמה קצת לפני היישוב ולצאת קצת אחריו). ורכבת ישראל מה לעשות - לא מתלהבת לממן. רק מה שחשוב שתבין שהרבה פעמים הטענות האלה הם לא סתם נסיון של כמה תושבים לסחוט כספים מהמדינה (כמו שאולי יקרה בקרוב עם הרכבת הקלה הבעל"ט), אלא בעיות אמיתיות שהתושבים רוצים להן פתרונות.
יש הגיון בדבריך, אבל יש לקחת בחשבון
את טובת הכלל לעומת טובת המיעוט. אורי , במקומות רבים באירופה הבחנתי ברכבות מונעות חשמל המחליקות להן ללב ישובים פסטוראליים אף יותר מבוסתן הגליל.לא ידוע לי על אי נחת של התושבים מכך שיש להם אמצעי תח"צ יעיל בקרבת ביתם. יתכן שחשמול הקו יכול להקל משמעותית על הבעיה , או שפשוט יתכן שהבעיה היא בתפיסה של התושבים את הרכבת כמטרד שיש לסלקו. לך תדע , יכול להיות שרמינק היקר צודק: לו היו מופעלים חוקים דרקוניים כנגד הקלות בה אדם יכול להניע את רכבו הפרטי ולנסוע למחוז חפצו כאוות נפשו,יתכן שמשהו בגישה הציבורית כלפי הרכבת היה משתנה.האמנם זו השפה היחידה שאנו מבינים?
 

urilei

New member
כן, זו השפה היחידה שאנחנו מבינים

יש הגיון בדבריך, אבל יש לקחת בחשבון
את טובת הכלל לעומת טובת המיעוט. אורי , במקומות רבים באירופה הבחנתי ברכבות מונעות חשמל המחליקות להן ללב ישובים פסטוראליים אף יותר מבוסתן הגליל.לא ידוע לי על אי נחת של התושבים מכך שיש להם אמצעי תח"צ יעיל בקרבת ביתם. יתכן שחשמול הקו יכול להקל משמעותית על הבעיה , או שפשוט יתכן שהבעיה היא בתפיסה של התושבים את הרכבת כמטרד שיש לסלקו. לך תדע , יכול להיות שרמינק היקר צודק: לו היו מופעלים חוקים דרקוניים כנגד הקלות בה אדם יכול להניע את רכבו הפרטי ולנסוע למחוז חפצו כאוות נפשו,יתכן שמשהו בגישה הציבורית כלפי הרכבת היה משתנה.האמנם זו השפה היחידה שאנו מבינים?
כן, זו השפה היחידה שאנחנו מבינים
ולא בגלל שזה אנחנו, זה טבע האדם בכל מקום. גם במקומות שמראש הייתה בהם תחבורה ציבורית הרבה יותר מוצלחת, עם מערכת כרטוס הגיונית ומסלולים הגיוניים, הוטלו אגרות גודש וחנייה דרקוניות בשביל לנסות לשנות משהו, ועדיין יש מי שמעדיפים לנהוג כל בוקר בפקקים ולשלם עשרות רבות של שקלים על אגרות גודש (מישהו ציין פה שכניסה ללונדון בבוקר וחנייה יומית בעיר עוברת בקלות את ה-100 ש"ח), ובמקרה האירופאי, גם לשלם זמן נסיעה ארוך יותר. אין מה לעשות, מישהו מהמשרד שלי כמה שניסיתי להסביר לו אמר לי בצורה הכי ברורה "לא מעניין את ה*** שלי איכות הסביבה." זה אגואיסטי, אבל זה נכון, בן אדם חושב רק על הנוחות של עצמו, קל וחומר בנושאים בהם תרומתו של פרט בודד היא מזערית, אך התגייסות של כולם תניב תוצאה אדירה (כך זה בכל נושאי השמירה על הסביבה: מיחזור, צמחונות, אי זריקת זבל ברחוב או נסיעה ברכב פרטי לכל מקום) ובעניין בוסתן הגליל - אולי הייתה טעות לסגור את תחנת הרכבת ביישוב. אולי היה צריך להשאיר אותה ואף לשדרגה למשהו קצת יותר מודרני, כדי לתת לתושבים "פיצוי" על המטרד. כיום הם סובלים מן החסרונות ולא נהנים מן היתרונות. כמו כן גם חשמול המסילה יכול בהחלט להואיל, אבל כולנו יודעים שגם אם יחפרו מנהרה בבוסתן הגליל - חשמול הרכבת קבור היום הרבה יותר עמוק.... אני אישית לא הייתי מתנגד למסילת רכבת 300-400 מטר מהבית (כמו מלחה למשל), אבל בוודאי שלא הייתי רוצה לגור "על המסילה" כמו בבנימינה או בוסתן הגליל. וקח בחשבון שבבוסתן הגליל יש רכבות כל הלילה - וה-IC3 אמנם הרבה פחות מרעישות מה-BOBO, אבל עדיין מרעישות
 
מסילת נהריה חיפה

כן, זו השפה היחידה שאנחנו מבינים
ולא בגלל שזה אנחנו, זה טבע האדם בכל מקום. גם במקומות שמראש הייתה בהם תחבורה ציבורית הרבה יותר מוצלחת, עם מערכת כרטוס הגיונית ומסלולים הגיוניים, הוטלו אגרות גודש וחנייה דרקוניות בשביל לנסות לשנות משהו, ועדיין יש מי שמעדיפים לנהוג כל בוקר בפקקים ולשלם עשרות רבות של שקלים על אגרות גודש (מישהו ציין פה שכניסה ללונדון בבוקר וחנייה יומית בעיר עוברת בקלות את ה-100 ש"ח), ובמקרה האירופאי, גם לשלם זמן נסיעה ארוך יותר. אין מה לעשות, מישהו מהמשרד שלי כמה שניסיתי להסביר לו אמר לי בצורה הכי ברורה "לא מעניין את ה*** שלי איכות הסביבה." זה אגואיסטי, אבל זה נכון, בן אדם חושב רק על הנוחות של עצמו, קל וחומר בנושאים בהם תרומתו של פרט בודד היא מזערית, אך התגייסות של כולם תניב תוצאה אדירה (כך זה בכל נושאי השמירה על הסביבה: מיחזור, צמחונות, אי זריקת זבל ברחוב או נסיעה ברכב פרטי לכל מקום) ובעניין בוסתן הגליל - אולי הייתה טעות לסגור את תחנת הרכבת ביישוב. אולי היה צריך להשאיר אותה ואף לשדרגה למשהו קצת יותר מודרני, כדי לתת לתושבים "פיצוי" על המטרד. כיום הם סובלים מן החסרונות ולא נהנים מן היתרונות. כמו כן גם חשמול המסילה יכול בהחלט להואיל, אבל כולנו יודעים שגם אם יחפרו מנהרה בבוסתן הגליל - חשמול הרכבת קבור היום הרבה יותר עמוק.... אני אישית לא הייתי מתנגד למסילת רכבת 300-400 מטר מהבית (כמו מלחה למשל), אבל בוודאי שלא הייתי רוצה לגור "על המסילה" כמו בבנימינה או בוסתן הגליל. וקח בחשבון שבבוסתן הגליל יש רכבות כל הלילה - וה-IC3 אמנם הרבה פחות מרעישות מה-BOBO, אבל עדיין מרעישות
מסילת נהריה חיפה
מיועדת לחישמול כבר בשלב ראשון.(אם וכאשר).
 

urilei

New member
עם דגש חזק ועבה על ה"אם וכאשר"

מסילת נהריה חיפה
מיועדת לחישמול כבר בשלב ראשון.(אם וכאשר).
עם דגש חזק ועבה על ה"אם וכאשר"
מייקל - בוא תגיד לנו את האמת נכון שאין כמעט שום סיכוי שיהיה קטר חשמלי בשירות פעיל תוך 5 שנים? נכון... נכון שמיזם החשמול הוא אולי אחד המעורפלים ביותר בתוכנית הפיתוח? כנראה שגם נכון
 

urilei

New member
ועוד חוץ מזה

עם דגש חזק ועבה על ה"אם וכאשר"
מייקל - בוא תגיד לנו את האמת נכון שאין כמעט שום סיכוי שיהיה קטר חשמלי בשירות פעיל תוך 5 שנים? נכון... נכון שמיזם החשמול הוא אולי אחד המעורפלים ביותר בתוכנית הפיתוח? כנראה שגם נכון
ועוד חוץ מזה
גם "אם וכאשר" יהיה תשתית חשמלית למסילות, יקח לפחות 10 שנים עד שרכבות הדיזל באמת יעלמו מהפסים. אני בספק האם רכבת ישראל הולכת להשקיע הון עתק בטווח זמן קצר בהסבת כל הציוד הנייד שלה לעבודה בחשמל, שזה לא דבר נורא קריטי מבחינה תפעולית. מה גם שחלק מהציוד כנראה לא יעבור הסבה וישאר על הפסים עד שיושבת (ה-IC3 למשל)
 
תשובתך בשאלתך.

עם דגש חזק ועבה על ה"אם וכאשר"
מייקל - בוא תגיד לנו את האמת נכון שאין כמעט שום סיכוי שיהיה קטר חשמלי בשירות פעיל תוך 5 שנים? נכון... נכון שמיזם החשמול הוא אולי אחד המעורפלים ביותר בתוכנית הפיתוח? כנראה שגם נכון
תשובתך בשאלתך.
קיימת מינהלת חישמול בר"י שבראשה עומד אינג' מיכאל רייף לשעבר סמנכ"ל נוסעים בר"י. לאחרונה נערך דיון מקיף בעינין החישמול בין כל הגורמים הרכבתיים והחוץ רכבתיים המטפלים בנושא. כדאי אולי לפנות אל הגורם המתאים ברכבת כדי לקבל תשובות מוסמכות ועיניניות. לא ראיתי שדוברת הרכבת גב' מלי כהן פירסמה לאחרונה משהו בנידון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה