העולם לא מחכה לאגאסי

מצב
הנושא נעול.

קרלטון

New member
וואלה, לא ראיתי

זה כמו דימוי המילקשייק מ-There Will Be Blood
איל הנפט הוא מסביר לכומר שהוא לא צריך את האדמה שלו עם הנפט, כי הוא קנה את האדמות מסביב, ושתה את כל הנפט. I'm so sorry. Here, if you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. There it is, that's a straw, you see? You watching?. And my straw reaches acroooooooss the room, and starts to drink your milkshake... I... drink... your... milkshake! I drink it up! זו סצנת הסיום, אבל עם ספוילר רציני, אז ההמלצה שלי היא לראות את הסרט: http://www.youtube.com/watch?v=B35rYEkYgvs
וואלה, לא ראיתי
 
אני אומר, בוא ניפתר קודם מנפט - זה אפשרי

בהסתכלות ירוקה, התגובה שלך מאד משעשעת
האסון אליו צועד כדור הארץ נובע ברובו מכך שבמדינות המערב אנשים רבים מדי גרים בבתי צמודי קרקע ומחזיקים שתי מכוניות, על כל המשתמע מכך לעניין התשתיות הנדרשות. הצעד הנכון, שכנראה לי ייעשה לעולם, הוא הפיכת סגנון החיים עליו כתבת לכל כך יקר שרק מעטים מאד מתושבי הכדור יוכלו להרשות אותו לעצמם.
אני אומר, בוא ניפתר קודם מנפט - זה אפשרי
ולחנך את שאר העולם - בלתי אפשרי. תפגוש ערסאוות על BMW - מה תגיד לו ?
 

קרלטון

New member
חלק מהעשירון עליון שיקנה רכב נוסף לשימוש בעיר

אני אומר, בוא ניפתר קודם מנפט - זה אפשרי
ולחנך את שאר העולם - בלתי אפשרי. תפגוש ערסאוות על BMW - מה תגיד לו ?
חלק מהעשירון עליון שיקנה רכב נוסף לשימוש בעיר
זה לא מה שיעזור לך להיפטר מנפט. רוצה להעביר תחבורה לחשמל? לא צריך להמציא את הגלגל מחדש. הטכנולוגיה של רכבות המונעות על ידי חשמל התחילה להיכנס לשימוש כבר לפני יותר מ-100 שנה. רק תחשוב על כלי הרכב שנוסעים בתוך גוש דן כל יום. אם רשת מקיפה של רכבת תחתית / קלה תוריד 15%-20% מהתנועה הזאת, זה כבר צעד גדול קדימה, והרבה מעבר למה שאגסי יכול לקוות בחלומות הורודים ביותר שלו. ואם מדברים על כלי רכב פרטיים, אז רכבים היברידיים כמו הפריוס של טויוטה יאכלו בלי מלח, במושגים של נצילות, עלות, נוחות, מחיר, כל רכב חשמלי טהור שרנו יכולה להוציא, בלי להתעסק בעלויות של נקודות טעינה ובלי בטיח.
 

קרלטון

New member
התכוונתי עלויות של נקודות החלפת סוללות

חלק מהעשירון עליון שיקנה רכב נוסף לשימוש בעיר
זה לא מה שיעזור לך להיפטר מנפט. רוצה להעביר תחבורה לחשמל? לא צריך להמציא את הגלגל מחדש. הטכנולוגיה של רכבות המונעות על ידי חשמל התחילה להיכנס לשימוש כבר לפני יותר מ-100 שנה. רק תחשוב על כלי הרכב שנוסעים בתוך גוש דן כל יום. אם רשת מקיפה של רכבת תחתית / קלה תוריד 15%-20% מהתנועה הזאת, זה כבר צעד גדול קדימה, והרבה מעבר למה שאגסי יכול לקוות בחלומות הורודים ביותר שלו. ואם מדברים על כלי רכב פרטיים, אז רכבים היברידיים כמו הפריוס של טויוטה יאכלו בלי מלח, במושגים של נצילות, עלות, נוחות, מחיר, כל רכב חשמלי טהור שרנו יכולה להוציא, בלי להתעסק בעלויות של נקודות טעינה ובלי בטיח.
התכוונתי עלויות של נקודות החלפת סוללות
שזה סדר גודל אחר מנקודת טעינה. זה משבצת נדל"ן, זה כוח אדם, זה תחזוקה של המקום...
 
לוז II בונה תחנת כח של מילארד מגהוואט

העולם לא מחכה לאגאסי
לפי כתבה היום ב-WSJ, הונדה מתכננת למכור מכונית חשמלית לגמרי בשנים הקרובות. יחד עם זאת, החברה מודה שהטכנולוגיה הקשורה למכונית חשמלית טהורה כמו בטריה ושאר נקודות מפתח עדיין לא בשלה והם לא צופים כרגע עתיד למכונית חשמלית מהסוג הזה. בינתיים גם ניסאן וגם טויוטה ממשיכות עם הרכבים החשמליים שלהם, וביחד עם הונדה, כולם אומרים שלמעשה רכבים שהם היבריד בין חשמל לדלק הם הדבר המבטיח ביותר. אלו רכבים שנעים על בטריה וחשמל רוב הזמן, ונטענים באמצעות שקע חשמלי. מנוע הבנזין מתחיל לפעול כאשר הסוללה חלשה מספיק. רכבים מהסוג הזה כבר קיימים על פסי הייצור היום, וטויוטה מתכוונת לשווק אחד כזה כבר בסוף השנה בארה"ב. כאן יש הוראות כיצד לקרוא את הכתבה מהוול-סטריט ג'ורנל בחינם: http://bit.ly/4fTfvU
לוז II בונה תחנת כח של מילארד מגהוואט
בספרד 40% מהאנרגיה היא סולרית. בגלל זה יצרניות הנפט דואגות להשאיר את הנפט כך שעדיין לא יעברו לסולרי. ואל תשכחו שלתחנות כח תמיד יש את הגרעיני.
 

קרלטון

New member
למה לא, אולי טריליון טריליארדים של מגהוואט

לוז II בונה תחנת כח של מילארד מגהוואט
בספרד 40% מהאנרגיה היא סולרית. בגלל זה יצרניות הנפט דואגות להשאיר את הנפט כך שעדיין לא יעברו לסולרי. ואל תשכחו שלתחנות כח תמיד יש את הגרעיני.
למה לא, אולי טריליון טריליארדים של מגהוואט
נראה לי שהוספת בטעות איזה ששה אפסים מיותרים
 
לא בטוח

למה לא, אולי טריליון טריליארדים של מגהוואט
נראה לי שהוספת בטעות איזה ששה אפסים מיותרים
לא בטוח
לפעמים מצטטים את היכולת במונחים שנתיים
ברצינות... וזה באמת בד"כ בסולרי כשהיכולת בקאנטים אז הופכים את זה ליכולת שנתית ופתאום מדברים בגיגהואטים... לגבי סולרי בכלל, קצת כדי להבין מה הסדרי גודל הנדרשים... 1 CMO זה בערך כמות הנפט שנצרכת בעולם בשנה. מייל מעוקב אחד של נפט, ובתמונה רואים מה צריך כדי להחליף אותו מבחינת אנרגיה (כפול 50 שנה). בהצלחה.
 

blueshark09

New member
השגיאה היא בכל מקרה

לא בטוח
לפעמים מצטטים את היכולת במונחים שנתיים
ברצינות... וזה באמת בד"כ בסולרי כשהיכולת בקאנטים אז הופכים את זה ליכולת שנתית ופתאום מדברים בגיגהואטים... לגבי סולרי בכלל, קצת כדי להבין מה הסדרי גודל הנדרשים... 1 CMO זה בערך כמות הנפט שנצרכת בעולם בשנה. מייל מעוקב אחד של נפט, ובתמונה רואים מה צריך כדי להחליף אותו מבחינת אנרגיה (כפול 50 שנה). בהצלחה.
השגיאה היא בכל מקרה
היחידה של מגהוואט לפי ההגדרה היא לשניה, אם רוצים להעביר ליחידות שנתיות אז חייבים לציין זאת. ילדטובירושלים טעה בכל מקרה, גם אם לא ציטט נכון.
 

alexver

New member
רכב חשמלי -זאת דעתי בלבד???!!!

העולם לא מחכה לאגאסי
לפי כתבה היום ב-WSJ, הונדה מתכננת למכור מכונית חשמלית לגמרי בשנים הקרובות. יחד עם זאת, החברה מודה שהטכנולוגיה הקשורה למכונית חשמלית טהורה כמו בטריה ושאר נקודות מפתח עדיין לא בשלה והם לא צופים כרגע עתיד למכונית חשמלית מהסוג הזה. בינתיים גם ניסאן וגם טויוטה ממשיכות עם הרכבים החשמליים שלהם, וביחד עם הונדה, כולם אומרים שלמעשה רכבים שהם היבריד בין חשמל לדלק הם הדבר המבטיח ביותר. אלו רכבים שנעים על בטריה וחשמל רוב הזמן, ונטענים באמצעות שקע חשמלי. מנוע הבנזין מתחיל לפעול כאשר הסוללה חלשה מספיק. רכבים מהסוג הזה כבר קיימים על פסי הייצור היום, וטויוטה מתכוונת לשווק אחד כזה כבר בסוף השנה בארה"ב. כאן יש הוראות כיצד לקרוא את הכתבה מהוול-סטריט ג'ורנל בחינם: http://bit.ly/4fTfvU
רכב חשמלי -זאת דעתי בלבד???!!!
אנו עם הדבר הזה -שמו רכב חשמלי כרגע כמו בתקופת האבן זה דומה לתקופה שהמחשב היה בגודל הבנין רב קומות. זאת אומרת עם היו מחפשים להקתין מנורות שאז היו בשימוש ולא לחפש פיתרנות טכנולוגיות חדשות ,לא הינו ראוים היום את מחשב כמו שהוא מה שאני רוצה להגיד שאין כרגע טכנולוגיה שתתן דחיפה לתעשיית הרכב . הטכנולוגיההיא פ]רי של מדענים. צריכה ליות פריצה טכנולוגית בשימוש באנרגיה אטומית ברמה אזרחית לדוגמה או לחלופין פריצת דרך בעברת אנרגיה חשמלית למרחקים ללא חוט או דברים כאלה ולא חיפוש על ידי מצבר שאנחנו פחות או יותר מכירים
 

blueshark09

New member
מה הקשר?

רכב חשמלי -זאת דעתי בלבד???!!!
אנו עם הדבר הזה -שמו רכב חשמלי כרגע כמו בתקופת האבן זה דומה לתקופה שהמחשב היה בגודל הבנין רב קומות. זאת אומרת עם היו מחפשים להקתין מנורות שאז היו בשימוש ולא לחפש פיתרנות טכנולוגיות חדשות ,לא הינו ראוים היום את מחשב כמו שהוא מה שאני רוצה להגיד שאין כרגע טכנולוגיה שתתן דחיפה לתעשיית הרכב . הטכנולוגיההיא פ]רי של מדענים. צריכה ליות פריצה טכנולוגית בשימוש באנרגיה אטומית ברמה אזרחית לדוגמה או לחלופין פריצת דרך בעברת אנרגיה חשמלית למרחקים ללא חוט או דברים כאלה ולא חיפוש על ידי מצבר שאנחנו פחות או יותר מכירים
מה הקשר?
אני מנחש שאתה לא בעל מקצוע בתחום הנדסה
 

alexver

New member
יש לי תואר שניי בהנדסת מכונות ...את הדעה שלי

מה הקשר?
אני מנחש שאתה לא בעל מקצוע בתחום הנדסה
יש לי תואר שניי בהנדסת מכונות ...את הדעה שלי
התיחסתי לראש השירשור בכללי אז מה לא קשור
 

blueshark09

New member
אז תסביר לי

יש לי תואר שניי בהנדסת מכונות ...את הדעה שלי
התיחסתי לראש השירשור בכללי אז מה לא קשור
אז תסביר לי
מה הקשר איך אנרגיה אטומית תקדם מכונית חשמלית ולמה צריך להעביר חשמל אלחוטי בשביל העניין
 

alexver

New member
נתתי דוגמעות של פריצה בסידרי גודל

אז תסביר לי
מה הקשר איך אנרגיה אטומית תקדם מכונית חשמלית ולמה צריך להעביר חשמל אלחוטי בשביל העניין
נתתי דוגמעות של פריצה בסידרי גודל
של טכנולוגיה ואולי לא משהו שחייב ליות קשור לעיניין אך בכל זאת אפשרות להשתמש בפשטות באנרגיה אטומית כי מקור אנרגיה למנוע מכל סוג שהו יכולה להחליף את הנפט בסידרי גודל גדולים ונקיים
 

blueshark09

New member
זה לא יקרה במאות השנים הקרובות

נתתי דוגמעות של פריצה בסידרי גודל
של טכנולוגיה ואולי לא משהו שחייב ליות קשור לעיניין אך בכל זאת אפשרות להשתמש בפשטות באנרגיה אטומית כי מקור אנרגיה למנוע מכל סוג שהו יכולה להחליף את הנפט בסידרי גודל גדולים ונקיים
זה לא יקרה במאות השנים הקרובות
כור אטומי פרטי להנעת אוטו זה "בחזרה לעתיד", או "STAR TRECK". זה ממש לא קרוב למציאות כעת
 

alexver

New member
אתה שם לב שמחשבות שלך חוזרות

זה לא יקרה במאות השנים הקרובות
כור אטומי פרטי להנעת אוטו זה "בחזרה לעתיד", או "STAR TRECK". זה ממש לא קרוב למציאות כעת
אתה שם לב שמחשבות שלך חוזרות
על דברים שקיימים אטום-כור אטומי וכך אלא או כמו משהו היה מאמין שיהיה מחשב נייד בעתיד הלא רחוק דאז כשרק המחשב היה בנוי בבנין רב קומות בעזרת מנורות ???? ואיפו אנחנו היום הקידמה וטכנולוגיה רצה לא כפונקציה ליניארית זה בטוח לכן כשאני אומר אנרגיה אטומית-מנוע חשמלית רק ביעות הם במישור הבטיחותי כרי בעיות קרינה
 

alexver

New member
דרך הגב לא מזמן ראיתי תוכנית

אתה שם לב שמחשבות שלך חוזרות
על דברים שקיימים אטום-כור אטומי וכך אלא או כמו משהו היה מאמין שיהיה מחשב נייד בעתיד הלא רחוק דאז כשרק המחשב היה בנוי בבנין רב קומות בעזרת מנורות ???? ואיפו אנחנו היום הקידמה וטכנולוגיה רצה לא כפונקציה ליניארית זה בטוח לכן כשאני אומר אנרגיה אטומית-מנוע חשמלית רק ביעות הם במישור הבטיחותי כרי בעיות קרינה
דרך הגב לא מזמן ראיתי תוכנית
זה היה ברוסית. היה מדובר על מדען שיש תאוריה הקושרת ניסויים שביצע אותו מדען בעברת אנרגיה אז לקטסטרופה בטונגוסיה"מטאורית של טונגוס" אני רק לא זוכר את שמו
 

alexver

New member
במחשבה שניה

אז תסביר לי
מה הקשר איך אנרגיה אטומית תקדם מכונית חשמלית ולמה צריך להעביר חשמל אלחוטי בשביל העניין
במחשבה שניה
אנרגיה אטומית!!!! קצת דימייון קוביה קטנה של אנרגיה אטומית יפיל לך מנוע של רכב ממש להרבה זמן אני פשוט לא זוכר את הנתון הבעיה עדיין בתחום הזה בטיחות ועו מספר בעיות בין לאומיות הברת חשמל ללא חוטים!!! זה פשות אתה מקבל חשמל ישירות לרכב מה עוד צריכים בשביל מנוע חשמלי? תחשוב רק על תחבורה ציבורית כמו טרמווים וכל מיני טרוליבסים שנעים ללא חוטים
 
מאיפה יש לך תואר שני?

במחשבה שניה
אנרגיה אטומית!!!! קצת דימייון קוביה קטנה של אנרגיה אטומית יפיל לך מנוע של רכב ממש להרבה זמן אני פשוט לא זוכר את הנתון הבעיה עדיין בתחום הזה בטיחות ועו מספר בעיות בין לאומיות הברת חשמל ללא חוטים!!! זה פשות אתה מקבל חשמל ישירות לרכב מה עוד צריכים בשביל מנוע חשמלי? תחשוב רק על תחבורה ציבורית כמו טרמווים וכל מיני טרוליבסים שנעים ללא חוטים
מאיפה יש לך תואר שני?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה