אני אתחיל מהסוף ממה שכתבת: אתה צודק
.הנהג לא צריך לפנות לאחראי המשמרת, אלא להיפך. אני יכול לספר לך, שפעמים שנסעתי ברכבת, פניתי כבר בנסיעה עצמה לפקח וביקשתי ממנו שיצור קשר עם מנהל התחנה/המשמרת, אשר ידאג שהאוטובוסים ימתינו. בפעם הראשונה אמרו לי שהאוטובוס יחכה והוא לא חיכה. בפעם השניה, אמרו לי כבר ברכבת שהנהגים מסרו שהאוטובוסים לא יחכו. חוץ מזה שבפעם הראושנה, האוטובוס היה צריך לחכות שתי דקות בסך הכל. הבעיה פה היא לא בין הנהגים לרכבת, אלא ברמה גבוהה יותר. רכבת ישראל , היתה צריכה לעדכן ללו"ז חדש, שיש בפועל ולעדכן את אגד.
אני אתחיל מהסוף ממה שכתבת: אתה צודקהלו"ז של האוטובוס מתואם פחות או
יותר אם הלו"ז של הרכבת נכון? ומה קורה כשהרכבת מאחרת? כמה זמן הנהג אוטובוס צריך לחכות? ומה עם הנסיעה הבאה שלו? שגם הוא יאחר? אני מתאר לעצמי שקו 2 הוא קו קצר ולכן יש בהחלט אפשרות שהנסיעה הבאה של הנהג תהיה בסביבות 22:30 לת"א בקו 561 ומשם בחזרה בנסיעה האחרונה. הגיוני? האם נוסעי האוטובוס האחרון צריכים לספוג את האיחור של הרכבת? אפשרות נוספת: זאת הנסיעה האחרונה של הנהג והוא מסיים משמרת של 11: שעות ו55 דקות. מה יקרה אם הוא יחכה 10 דקות לרכבת? הוא יחרוג מתקנה 168 והיום מקפידים מאד! יש עוד כמה תרחישים אפשריים, וכמה סיבות אפשריות שהנהג לא חיכה, אני מקווה שהבנת! הערה נוספת אחרי קריאה נוספת של ההודעה שלך: מדוע הנהג של אגד צריך ללכת לאחראי משמרת של הרכבת? אולי האחרון צריך להודיע לנהג על האיחור הצפוי ואז אולי ניתן לעשות משהו להחליף נהג או לשנות את סידור העבודה?
.הנהג לא צריך לפנות לאחראי המשמרת, אלא להיפך. אני יכול לספר לך, שפעמים שנסעתי ברכבת, פניתי כבר בנסיעה עצמה לפקח וביקשתי ממנו שיצור קשר עם מנהל התחנה/המשמרת, אשר ידאג שהאוטובוסים ימתינו. בפעם הראשונה אמרו לי שהאוטובוס יחכה והוא לא חיכה. בפעם השניה, אמרו לי כבר ברכבת שהנהגים מסרו שהאוטובוסים לא יחכו. חוץ מזה שבפעם הראושנה, האוטובוס היה צריך לחכות שתי דקות בסך הכל. הבעיה פה היא לא בין הנהגים לרכבת, אלא ברמה גבוהה יותר. רכבת ישראל , היתה צריכה לעדכן ללו"ז חדש, שיש בפועל ולעדכן את אגד.