למאוכזבי מו"ר/מרק"ם

moran f

New member
והקשר הוא?

אני לא מנסה להסביר תופעה וגם מו"ר ומרק"מ לא. אני טוענת שזה בסדר גמור שכל אחד יראה את "הרופא האידאלי" הלא קיים אחרת. מה הקשר להסבר לתופעה ולמחלות אידיופטיות?
 

nightriders

New member
הקשר הוא כזה

זאת היתה דוגמה מטאפורית, כנראה שלא הבהרתי את עצמי כמו שצריך. האנלוגיה היא - כאשר יש כמה שיטות מיון שמניבות תוצאות שונות- כנראה שאף אחד מהן לא טובה. כל אחד כאן מנסה למצוא שיטה כביכול "יותר מוצלחת" בלי שלאף אחד אין באמת מושג מה טוב בזה. וכמו שאמרתי כבר מספר פעמים- אין שום הוכחה שזה יותר טוב מבחירה אקראית.
 

moran f

New member
כשאתה מנסח את זה ככה... ../images/Emo13.gif

אם כולם חותרים בדיוק לאותה תוצאה - אני מסכימה לחלוטין. אם התוצאה (או "דמות הרופא האידאלי" במילותיו של הפורום) לא זהה בין כל האוניברסיטאות, הגיוני שגם שיטות המיון לא יהיו זהות. כמובן, גם במקרה הזה אני מסכימה עם המשפט האחרון. ובלי קשר לכלום, אידיופטי זו מילה שאני נורא אוהבת.
 

Benjamin Turner

New member
Idiopathic, from the Latin meaning

(we're idiots 'cause we can't figure out what's causing it" (the God that does limp(?), Role Model" ('צטערת, לא יכולתי להתאפק)
 

moran f

New member
../images/Emo13.gif

אהבתי אותה עוד קודם, אבל אני חושבת שברור שזה רק עזר.
 

m0sh3

New member
הוא צודק ,

כי לכל אוני' יותר אכפת מדברים אחרים. אני משוכנע שב"ש לא רואים את דמות "הרופא האידיאלי" [שיהיה] כמו הטכניון. אז לשנות גם את הראיונות של ב"ש? כל מוסד והעדפותיו הוא.
 

derwansin

New member
יש להיות צודק, ויש להיות חכם

אין ספק שהוא צודק מבחינתו, אבל ראה תגובה ל-moran f
 

harbor

New member
נצל"ש ../images/Emo32.gif שאלה בקשר לכרטיס סטודנט

הוא מביא לי הנחה באוטובוסים של אגד?
 

Dr casper

New member
לא

ההנחה שמדברים עליה היא בקנייה של חופשי חודשי סמסטריאלי או שנתי. העניין הוא גם זה בחלק מהמקרים לא תמיד משתלם.
 

nightriders

New member
תקרא מה שכתבתי בעבר בנושא...

זאת מו"ר מרק"ם זוהי בסך הכל אופנה חדשה ותו לא! אין שום ראיה ששיטות מיון אלה טובות (וגם לא יכולה להיות בהתחשב בעובדה שהסטודנטים הראשונים שהתמיינו לפיה מתחילים בקרוב שנה ג'). יותר מכך - אין שום הוכחה לכך שהשיטות האלה טובות יותר מבחירה אקראית של מועמדים שתעשה על ידי מחשב או מכשיר לוטו. כל אוניברסיטה פשוט רוצה להראות שהיא יותר חכמה/איכותית. ומהתחרות הזאת מי שסובל הם המועמדים.
 

derwansin

New member
אני דוקא חושב שהרעיון הכללי מצויין

שיטת הביצוע היא זו שלוקה בחסר. לא הגיוני לנסות לקבוע האם אופי של אדם נתון מתאים לכך שהוא יהיה רופא על סמך יום אחד. אלה דברים שצריכים להימדד ולהיבדק לאורך זמן. עושים את זה יופי בקורס טייס - יש ניפויים לאורך ההכשרה.
 

nightriders

New member
וזה מה שאתה מציע לעשות????

לקבל לפקולטה 500 סטודנטים במקום 100 ולעשות ניפויים תוך כדי? -לא מעשי - יפגע בצורת ההוראה - בזבוז אדיר של כספים למערכת - בזבוז כסף וזמנם של רב הסטודנטים.
 

nate2000

New member
עושים את זה בפקולטאות אחרות

כשאני למדתי ביולוגיה יחד איתי התחילו בסביבות 300 וסיימו בסביבות 150...
 

nightriders

New member
לא נכון!!!

זו הטעיה לשמה. זה שאנשים נכשלים או בוחרים לעזוב (בביולוגיה או ברפואה קצת קשה להכשל) זה דבר אחד. אבל אין כאן שום מגמה לקחת מראש 300 אנשים ללימודי ביולוגיה ולאפשר קבלת תואר רק ל 150.
 
למעלה