תשובות לשאלותייך:
1. מעצם הגדרתו של המושג "אידיאל" הרי שהוא הדבר המושלם ואין טוב ממנו. לכן כל אדם חושב כפוי מבחינת תודעתו לראות אידיאל אחד ויחיד. 2. אני לא מציע שיטה מושלמת, אלא שיטה אובייקטיבית ככל שניתן ואשר משיגה את כל היתרונות שמניתי בסעיף הקודם. 3. את אומרת: "זה יצור לחץ על הבוחנים לעשות אלימינציה של רצונם מתוך 'תחושת כבוד' לשיטת המיון האחת והיחידה." - זה נשמע ממש ממש רע. אבל זה כי אני אדם נורא מוזר שקשה לו עם הרעיון של הגבלת המחשבה. תגובתי: זה בדיוק המצב שקורה במערכת המשפט. השופט נותן את החלטתו (=פסק הדין) בהתאם לשיקול הדעת והבנתו את החוק - ואילו את הרצון שלו הוא צריך להשאיר בצד (לעשות לו אלימינציה). האם את מוצאת פסול במערכת המשפטית? זה גם נראה לך 'ממש ממש רע'? האם את מרגישה שהיא 'מגבילה את המחשבה'? להזכירך: "Young man, this is a court of law, not a court of justice". בנוסף - לאור התמיכה שלך בצנזורה שאושרת הפעילה עלי בזמנו - קשה להאמין לך כשאת אומרת שאת מתנגדת ל"הגבלת המחשבה". כל מה שעשיתי אז היה להביע דעה - ואני מתנגד (באופן עקרוני) לכך שסמכות כלשהי תמנע הבעת דעה של אדם כלשהו. 4. לא טענתי שלת"א צריך להיות אכפת מהדרישות של ירושלים, ולכן ההערה שלך לא רלוונטית. אם זה לא הובן: אני רוצה להפקיע את ההחלטות האלה מהאונ'. 5. בשפתך: אנאלוגיה מוצדקת = אנאלוגיה הגיונית. אם הפסקת לשאול מדוע האנאלוגיה מוצדקת - מן הראוי שתפסיקי לשאול מדוע היא הגיונית.